Hejacissa sanottua

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Corazzon
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: La Marras 15, 2014 12:37 am

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja Corazzon »

" Olen tuonut moneen otteeseen esille sen, etten hyväksy fyysistä enkä myöskään henkistä väkivaltaa." Todellaki todellaki todellaki :D :D :D
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9304
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Frankie kirjoitti:Omavaltaisen tulkitsemisen.....ruhahahahaaaa.
Voi jumalauta PiLi sä olet idiootti, niin helvetin tyhmä, että oksettaa. Etkö sinä vesipää tajua omia kirjoituksiasi ja niiden ristiriitaa, et, koska olet tyhmä kanttura.
Kuva
Oletko nyt viimein alkanut katsella sinne peiliin? Miten musta tuntuu, että sun hehkeä naurusi on kuitenkin ollut viime aikoina hyytymään päin tuolla Suomi24:n Henkirikokset-osiossa?
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Pieni liekki kirjoitti:
matlockb Hejacissa 28.6.2016 kirjoitti:Lisäksi näyttää Joutsenlahdelta kokonaan unohtuneen, että Auerin perheen tuhosi murhaaja, ei viranomaiset.
Ei Auerin perhettä tuhonnut murhaaja, vaikka hän perheen isältä vei hengen väkivalloin. Murhaaja kyllä aiheutti teollaan todennäköisesti elinikäiset traumat perheenjäsenille, mutta perhe piti yhtä veriteon jälkeen toisiaan kannatellen ja sukulaiset olivat väleissä toistensa kanssa. Auerin perheen tuhosivat viranomaisedustajat, jotka alkoivat perusteetta epäillä äitiä murhasta ja unohtivat esitutkintalain syyttömyysolettaman.

Muutamien virkamiesten virheellisten ja valheellisten toimien takia on koko poliisikunnan toiminta kärsinyt kuprun. Monelta ihmiseltä, jotka ovat uskoneet suomalaisten poliisien ja syyttäjien rehellisyyteen, on mennyt heihin luottamus. Minusta tämä kadotettu luottamus on mahdollista palauttaa ainoastaan sitä kautta, että poliisi tunnistaa ja tunnustaa Ulvilan murhan esitutkinnassa ajankohdan 1.8.2008 jälkeen tehdyt virheet ja että Jukka S. Lahden murhatutkinta jatkuu Keskusrikospoliisin vetämänä alkututkintaan osallistuneita päätoimisia tutkijoita konsultoiden.
Rinde Hejacissa 28.6.2016 kirjoitti:Perheen tuhosivat murhaaja ja lasten raiskaajat. Vastuuta omista teoistaan ei voi ulkoistaa, vaikka mieli kuinka tekisi eikä kunniaa saa takaisin siitä möykkäämällä.
Totean, että myös lääkärit tulee laittaa vastuuseen tutkimuksistaan ja tuomarit päätöksistään. Mikäli tuli tehtyä väärä diagnoosi tai annettua virheellisiin johtopäätöksiin perustuva tuomio, niin se tulisi tuoda julki. Minusta tuntuu, että Auerin lapset tuovat vielä jonain päivänä julki sen, ettei heitä koskaan raiskattu äitinsä tai tämän entisen miesystävän toimesta, vaan sen tekivät oikeusmurhaajat ja syyttömiä mustamaalanneet henkilöt.
Miten olisi jos Mäkinen ja Joutsenlahti olisivat rehellisiä itselleen ja tunnustaisivat alkututkinnassa tapahtuneet virheet.
Mäkisellä oikein korvaan pisti kun ei ulkopuolisesta kuullut hisaustakaan häkenauhalla.
Mutta kun leski ja tytär sanoivat että oli huppumies joka mäiski ja puukotti, niin eihän niihin omiin korviin voinut luottaa.
Joutsenlahti meni vanhanaikaiseen auervaaran ansaan. Terveen naamion takana oli pahasti kieroonkasvanut manipuloija. Jussia ei tästä voi syyttää, koska kukaan joka ei ole joutunut narsistin uhriksi, ei voi koskaan ymmärtää miten he saavat uhrista syyllisen.
JL oli pikkuhitler ja paholaisenpoika ja ankara kasvattaja joka halveksi ja mitätöi leskeä ja vanhinta tytärtä.
Leski oli laskelmoinut sen varaan että kun hän pullantuoksuisena kotiäitinä kertoo, istuttaa valheellisen mielikuvan, niin totuutta on vaikea enää tuoda esiin, vaikka korvaan pistäisi ja vaikka silmät näkisivät, niin näkemäänsä ei usko.
Kuinka sokea voisi tunnustaa että ei nähnyt, jos ei ole edes itse tiedostanut olevansa sokea.

Auerin lapset ovat kokemansa kokeneet ja sen tuoneet julki. Kiitos sijaisvanhempien, heidän elämänsä järjestyi, vaikka joutuvatkin elämään muistojensa varjossa.
Tiedätkö pieni liekki että jokainen joka ei usko heidän kokemuksiaan loukkaa heitä pahasti. Tuntevat joka kerta puukon iskun selässään, tietävät miltä isästä tuntui.
Lähin ihminen elämässään aiheuttaa niin suuren tuskan.t
Häpeäisit.
Mikä on oma traumasi? Viestisi ovat kuin avunhuutoja. Auttakaa minua käsittelemään omia alitajuisia traumaattisia kokemuksiani, joista yritän päästä jyvälle itseterapialla.
Neuvoni on, ota yhteyttä hyvään terapeuttiin ja lopeta jauhamasta asioista joista et tiedä hölkäsenpöläystäkään.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9304
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

annijatta kirjoitti: Mikä on oma traumasi? Viestisi ovat kuin avunhuutoja. Auttakaa minua käsittelemään omia alitajuisia traumaattisia kokemuksiani, joista yritän päästä jyvälle itseterapialla.
Neuvoni on, ota yhteyttä hyvään terapeuttiin ja lopeta jauhamasta asioista joista et tiedä hölkäsenpöläystäkään.
Kehuit jossain vaiheessa olevasi hyvä terapeutti, joten osaat varmaan kertoa minulle, mikä on mielestäsi minun oma traumani. Kerro myös ystävällisesti, mitkä viesteistäni ovat mielestäsi avunhuutoja. Ovatko ne mielestäsi avunhuutoja minulle vai syyttömästi tuomituille henkilöille?

Pyysin sinua jo aiemmin listaamaan tänne joukon terapeutteja, joita pidät ammattitaitoisina ja hyvinä terapeutteina. Toit muistaakseni esille Tommy Hellstenin yhtenä heistä ja laitoit linkin hänen johonkin videopätkäänsä. Katsoin sen videopätkän, joka oli minusta ihan ok.

Toteat tuossa edellä, että minun pitäisi lopettaa jauhaminen asioista, joista en tiedä hölkäsenpöläystäkään. Voitko eritellä tarkemmin näitä asioita ja samalla voit tuoda esille oman paremman tietämyksesi samoista asioista? Mitä haluaisit minun tietävän?

Mistä olet muuten saanut päähäsi, että Auer tai hänen vanhin tyttärensä valehtelevat? Eikö sinusta ole puukon iskemistä heidän selkäänsä jokaisella kerralla, kun mustamaalaat näitä kahta syytöntä henkilöä?
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Pieni liekki kirjoitti:
annijatta kirjoitti: Mikä on oma traumasi? Viestisi ovat kuin avunhuutoja. Auttakaa minua käsittelemään omia alitajuisia traumaattisia kokemuksiani, joista yritän päästä jyvälle itseterapialla.
Neuvoni on, ota yhteyttä hyvään terapeuttiin ja lopeta jauhamasta asioista joista et tiedä hölkäsenpöläystäkään.
Kehuit jossain vaiheessa olevasi hyvä terapeutti, joten osaat varmaan kertoa minulle, mikä on mielestäsi minun oma traumani. Kerro myös ystävällisesti, mitkä viesteistäni ovat mielestäsi avunhuutoja. Ovatko ne mielestäsi avunhuutoja minulle vai syyttömästi tuomituille henkilöille?

Pyysin sinua jo aiemmin listaamaan tänne joukon terapeutteja, joita pidät ammattitaitoisina ja hyvinä terapeutteina. Toit muistaakseni esille Tommy Hellstenin yhtenä heistä ja laitoit linkin hänen johonkin videopätkäänsä. Katsoin sen videopätkän, joka oli minusta ihan ok.

Toteat tuossa edellä, että minun pitäisi lopettaa jauhaminen asioista, joista en tiedä hölkäsenpöläystäkään. Voitko eritellä tarkemmin näitä asioita ja samalla voit tuoda esille oman paremman tietämyksesi samoista asioista? Mitä haluaisit minun tietävän?

Mistä olet muuten saanut päähäsi, että Auer tai hänen vanhin tyttärensä valehtelevat? Eikö sinusta ole puukon iskemistä heidän selkäänsä jokaisella kerralla, kun mustamaalaat näitä kahta syytöntä henkilöä?

Oi herra intoa anna ain Annelii puolustamaan....
Toteaisinko, no totean kuitenkin, tohtisinko, no antaa mennä. Toivoton Tapaus. Mappiin ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ :cry:
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9304
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

annijatta kirjoitti: Oi herra intoa anna ain Annelii puolustamaan....
Toteaisinko, no totean kuitenkin, tohtisinko, no antaa mennä. Toivoton Tapaus. Mappiin ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ :cry:
Olen annijatta kerrankin tismalleen samaa mieltä kanssasi. Olen vilpittömästi erittäin kiitollinen, jos terapoimisesi minun suhteeni loppuu tähän.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1793
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Pieni liekki kirjoitti:
Minä en täällä palstalla kirjoittaessani uhkaile ketään enkä ole koskaan käsittääkseni uhkaillutkaan. Olen tuonut moneen otteeseen esille sen, etten hyväksy fyysistä enkä myöskään henkistä väkivaltaa. Jokainen voi sitten omalta kohdaltaan miettiä, onko toiminut asiallisesti noudattaen Suomen lakeja ja määräyksiä.

Mitä sinä käsität poliisien resurssien väärinkäytöllä? Minusta niitä resursseja pitäisi nimenomaan kohdistaa vakavien väkivaltarikosten selvittämiseen ja rikosten ennaltaehkäisyyn. Sinun olisi hyvä pitää mielessä, että Auer on vapautettu murhasyytteistä. Jos olisit yhtään paremmin perehtynyt tähän tapaukseen, niin tietäisit, että hänet on väärin tuomittu lastensa kaltoinkohtelusta. Sen asian selvittäminen ja kuntoon saattaminen on parasta aikaa vireillä.

Toivottavasti et ole kokenut sitä uhkailuksi, kun olen todennut sinulle joskus aiemmin, että sinun pitäisi kouluttaa itseäsi, perehtyä paremmin mm. Ulvilan murhaoikeudenkäyntien asiakirjoihin ja käyttää omia aivojasi. Vastaan mielelläni kysymyksiisi, jos itse lopetat minun uhkailemiseni ja sanomisteni vääristelyn (=omavaltaisen tulkitsemisen).
Olet sinä aivan selvästi uhkaillut ja melko suoraankin kertonut tekemisistäsi tuon suhteen. Kun joku ei ole smaa mieltä kanssasi, niin menet excel -taulukkosi kanssa itkemään poliisille.

Sinä käytät poliisien resursseja väärin siten, että kitiset heille keskustelupalstoilla tapahtuvista mielipiteistä, jotka eivät ole sinulle mieluisia. Voin lyödä jopa vetoa siitä, että poliisit eivät enää tee muuta, kuin nauravat (tai jopa itkevät), kun lähestyt heitä taas uudella valituksella jostain nettimielipiteestä.
Poliisit eivät todellakaan halua maallikoiden "etsivätyötä" edes tässä Ulvilakeississä. Te aiheutatte pelkkää hallaa.

Ja lopuksi (muuten ei enää kiinnosta vittuakaa kommenttisi), miten ja missä olen sinua "uhannut"? Faktat tälle, kiitos!
garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja garcia »

Jaa että täällä uhkaillaan- hee hee hee - Mulla laiva keikkuu täs alla - Referoin omaa: Se tyyppi joka hyppäs ikkunasta saatto olla pienikokonen - - Ei Aa mikään erikoisen älykäs ole - Mä en syytä enkä puolusta, tutkin asiaa
kekkuli12345
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 1:22 am

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

garcia kirjoitti:Jaa että täällä uhkaillaan- hee hee hee - Mulla laiva keikkuu täs alla - Referoin omaa: Se tyyppi joka hyppäs ikkunasta saatto olla pienikokonen - - Ei Aa mikään erikoisen älykäs ole - Mä en syytä enkä puolusta, tutkin asiaa
Kuinka pienikokoinen on minimi? Ja menikö molempiin suuntiin sama henkilö? Vai mentiinkö 0, 1, 2 kertaa? Tässä lisää hyviä kysymyksiä jos virtaa riittää pähkiä. Hieman on jäänyt kaivelemaan kun oven on sanottu auenneen helposti, tarkoittanee ehkä että vain työntämällä, tällöin karmilla ei ole voinut kukaan keikkua vaan mahdolliset kulkemiset olisi pitänyt tehdä suoralla loikalla, tämä taas puolestaan tarkoittaisi että muovituolia ei ole käytetty kulkemiseen vaan lavastamiseen. Oven avaajalta tähän ei koskaan saatane rehellistä vastausta mitä se helposti avautuminen tarkoittaa. Työntämällä avautuminen estää kaiken mahdollisen keikkuilun karmilla joten myös karmien verijäljet olisivat lavastusta. Jos helposti avautuminen tarkoittaa että mäkinen on avannut kahvan ja sitten vasta oven helposti niin sitten oven ikkunasta kuljettu ainakin yhteen suuntaan, k.o. mies kuitenkin vannoo annelin nimiin joten asiaa ei voitane enää varmentaa. Mäkisen ansioista myös tämä tuhannen taalan kysymys on vain annelin ja mäkisen tiedossa
garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja garcia »

Mä oon koko ajan ollu sitä mieltä et jos joku tuli - siis ei välttämättä tullu - niin ei se mitään hypänny - Minkälainen se lukkosysteemi siin oves oli? Jos ei ollu hirveen vaikee niin se on siinä. - AA on myös ehkä avannu oven ystävälleen. Yks vaihtari.
kekkuli12345
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 1:22 am

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

Vastatkoon ken tietää paremmin, kuvat on niin huonoja että oma tulkintani on että ulkopuolen ja sisäpuolen kahva liikkuvat jotenkin mekaanisesti yhdistettyinä eli ovat aina samassa asennossa. Ovi kiinni kuvassa näyttäisi kahva olevan alaspäin eli ei olisi ollut työnnettävissä auki vaan kahva pitäisi ensin nostaa ulkoa tai sisältä. Lukitusmekanismi ei näy tavallisissa kuvissa kun katselin, mutta olettaisin että ovi ei ole ollut lukossa. Jos ensin pitäisi avata lukko ja nostaa kahva niin kukaan ei sanoisi että "ovi aukesi yllättävän helposti", jos taas kahvaan koskemalla ovi aukeaa helposti niin tällöin luonnehdinta sopii. Vaikuttaa tosiaan että vaihtoehto missä tyttö on teljetty ulos jäähylle (missä usein oli) tai jukka ja tullut sisään ihan kahvaa kääntämällä ensin rikottua ikkunaa saa yllättävää tuulta purjeisiin.
kekkuli12345
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 1:22 am

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

kekkuli12345 kirjoitti:Vastatkoon ken tietää paremmin, kuvat on niin huonoja että oma tulkintani on että ulkopuolen ja sisäpuolen kahva liikkuvat jotenkin mekaanisesti yhdistettyinä eli ovat aina samassa asennossa. Ovi kiinni kuvassa näyttäisi kahva olevan alaspäin eli ei olisi ollut työnnettävissä auki vaan kahva pitäisi ensin nostaa ulkoa tai sisältä. Lukitusmekanismi ei näy tavallisissa kuvissa kun katselin, mutta olettaisin että ovi ei ole ollut lukossa. Jos ensin pitäisi avata lukko ja nostaa kahva niin kukaan ei sanoisi että "ovi aukesi yllättävän helposti", jos taas kahvaan koskemalla ovi aukeaa helposti niin tällöin luonnehdinta sopii. Vaikuttaa tosiaan että vaihtoehto missä tyttö on teljetty ulos jäähylle (missä usein oli) tai jukka ja tullut sisään ihan kahvaa kääntämällä ensin rikottua ikkunaa saa yllättävää tuulta purjeisiin.
Eli siis ovi lukossa, rikottu sitten että saa lukon auki ja sitten kahva ylös, sisääntullessa kahva alas mutta ei enää lukkoon. Näin siis jos ovi ei ollut lukossa kun mäkinen sen avasi, jos ovi ollut lukossa niin silloin tultu ikkunasta. Se taas että ovi ei olisi ollut lukossa ja huppumies tulee ikkunasta on ihan järjetön, ei edes mäkinen jättäisi ovea koittamatta ja rummuttelisi ikkunaa valmistautuen ikkunan kautta älämölö sisäänmenoon.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja Tara »

Tässä kahvan toiminnasta.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=442332#p442332
Meillä on saunan ovessa samannäköinen kahva- ja lukitusmekanismi samantyylisessä ovessa kuin Tähtisentiellä. Tähtisentien terassikuvissa (joissakin) kahva on selvästi käännetty (väännetty väkisin) 'yläviistoon' eli yli vaakatason, jossa se normaalisti korkeintaan on (silloin kun oven saa avattua). Eli oven lukkomekanismi on rikki?

Kun (ehjässä salpamekanismissa) kahva osoittaa alaspäin, ovi on lukittu. Lukon saa sisäpuolelta auki kun kääntää (sisäpuolelta) kahvan yläpuolella olevasta nupista (joka kääntyy vain yhteen suuntaan 'kerrallaan'). Ulkoa pääsee sisälle avaimella, toki. Mutta ilman avainta ei pääse, tietenkään, jos (nuppi on käännetty lukitusasentoon) kahva on alaspäin.

Vain jos kahva on vaakatasossa pääsee sisälle ilman avainta.
Tulikohan tämä nyt oikein..?? nooh, ihan sama.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
kekkuli12345
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 1:22 am

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

Kiitos ketjulöydöstä, eipä ole tullut ennen vastaan, eli kahvaa on väännetty väkisin kun ovi ollut lukossa ( ja tyttö ei vääntäne kahvaa vintturalle joten jukka vääntänyt), hajottanut lasin ja joko avannut lukon tai tullut ikkunasta. Kyllähän tämä entistä enemmän haiskahtaa että mäkinen mukana kuvioissa tai sitte häntä on pistetty oikein isolla pepellä ahteriin annelin toimesta
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9304
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

kekkuli12345 kirjoitti:Kiitos ketjulöydöstä, eipä ole tullut ennen vastaan, eli kahvaa on väännetty väkisin kun ovi ollut lukossa ( ja tyttö ei vääntäne kahvaa vintturalle joten jukka vääntänyt), hajottanut lasin ja joko avannut lukon tai tullut ikkunasta. Kyllähän tämä entistä enemmän haiskahtaa että mäkinen mukana kuvioissa tai sitte häntä on pistetty oikein isolla pepellä ahteriin annelin toimesta
Mikä hätä trolleille on tullut? Uhkaako palkanmaksu tyrehtyä, kun tämä surullinen tapaus on viimein selviämässä?
Vastaa Viestiin