Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Tirppa kirjoitti:Oon tuore täällä, enkä ihan kaikkia lakijuttujakaan tajua. Mut josko joku voisi selventää et miks aiempi pahoinpitely voi alentaa uutta?
Liittyy toiseen juttuun, mutta tossa Sipilä (Jarkko siis, ei Juha) yrittää selittää tuota oikeusmatematiikkaa: http://blogit.mtv.fi/elinkautinen/2016/ ... ankilassa/
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Avatar
Kaito Kid
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: Pe Loka 02, 2015 6:29 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaito Kid »

Jatkoa Tuksuun liittyville rikosuutisille, tosin tällä kertaa nainen on ollut uhrin asemassa

http://www.iltalehti.fi/viihde/20160415 ... 7_vi.shtml
Hottikset-sarjasta tutut Juha Immonen ja Joni Virtanen tuomittiin Johanna Tukiaisen pahoinpitelystä sakkoihin

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Hottikset-sarjan Juha Immosen ja Joni Virtasen päiväsakkoihin Johanna Tukiaisen pahoinpitelystä.

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi tänään perjantaina Hottikset-sarjasta tutut Juha Immosen ja Joni Virtasen päiväsakkoihin Johanna Tukiaisen pahoinpitelystä.

Virtaselle tuomittiin pahoinpitelystä 40 kappaletta kuuden euron arvoista päiväsakkoa eli 240 euroa ja lisäksi hänet määrättiin maksamaan Tukiaiselle kivusta ja särystä 300 euroa, mistä Immosen osuus on 100 euroa. Immonen sai 30 päiväsakkoa eli 180 euroa pahoinpitelystä. Valtio maksaa kaikkien asianomaisten asianajokustannukset.

Helsingin käräjäoikeuden päätöksestä käy ilmi, että pahoinpitely tapahtui 28. helmikuuta 2015. Seurue on viettänyt iltaa Tukiaisen asunnolla. Illan aikana syntyi riitaa kengistä. Virtanen kaatoi Tukiaisen selälleen tämän asunnon eteisessä ja piti hänestä kiinni polvi rintakehän päällä. Virtanen ja Immonen repivät eteisessä Tukiaista hiuksista. Pahoinpitely jatkui rappukäytävässä, missä Virtanen heitti Tukiaisen päin toisen asunnon ovea. Tukiainen menetti hiuksia ja häneltä irtosi hiustenpidennyksiä. Lisäksi hän sai mustelmia, kipua ja särkyä.

Syyttäjä vaati Immoselle ja Virtaselle ehdollista vankeusrangaistusta, mutta oikeus katsoi, ettei todistusaineisto riittänyt osoittamaan, että tuomitut olisivat myös potkinut maassa makaavaa Tukiaista, kuten Tukiainen väitti.

Asiasta uutisoi myös Seiska.
Immonen ja Virtanen kuuluivat aiemmin Johannan varsin laajaan homokavereiden piiriin, mutta vähemmän yllättävästi Tuksu on sittemmin käsittääkseni riitaantunut molempien kanssa. Ainakin Virtasen kanssa Tuksulla oli joku lyhyt romanssi yhdessä vaiheessa, mutta se ei ollut kovin pitäikäinen...
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

"One truth prevails!"
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3939
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tirppa kirjoitti:Moikka.
Oon tuore täällä, enkä ihan kaikkia lakijuttujakaan tajua. Mut josko joku voisi selventää et miks aiempi pahoinpitely voi alentaa uutta?
En tajua vaikka miten etin tietoa ja muuta. Tuo ihminen solvaa muita, hyökkii päälle jne tms. Silti se taas pääsee tekosistaan pianoo pimputtamalla
Se kato tätä nykyajan asiakaskeskeisyyttä äärimmäisyyteen vietynä. Rikollinenhan on niinkun nääs asiakas tuomioistuimelle. Ilman rikoksia dumareilta loppuis duunit oikeudessa.

Onhan se ihan tavallista antaa uskolliselle asiakkaalle kanta-asiakasalennusta. Kun todistettavasti on rikoksenuusija, niin saapi vähän alennusta tuomioonsa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

18/2016 ilmestyneessä seiskassa oli juttua Tuksusta. Hän oli käynyt jossakin helsinkiläissairaalassa tapaamassa ystäväänsä Sanna Suutaria, joka on sairastunut psyykkisesti ja ollut jo pitkään hoidossa. Naiset menivät läheiseen metsään, jossa Tuksu rukoili Sannalle parantumista ja antoi hänelle lahjaksi tuomiaan kristillisiä kirjoja.

Tuksu suorittaa parhaillaan yhdyskuntapalvelusta, joka hänelle on määrätty. Sitä on jäljellä vielä muutama kuukausi.
-Nautin siitä, kun olen päässyt työskentelemään vanhojen ihmisten parissa. Olen lukenut heille muun muassa kristillistä kirjallisuutta. Tälläkin hetkellä minulla on useita kirjoja laukussani, sanoo Johanna.
Gods made heavy metal.
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2384
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001202926.html

Jasmine Tukiaisella ihosyöpä – koskettava kuvapäivitys: ”Älkää odottako vuosia, kuten minä tein”

Jasmine Tukiainen kertoi Instagram-päivityksessään surullisen uutisen voinnistaan.
Johanna ja Julia Tukiaisen pikkusisko Jasmine Tukiainen, 27, kertoi äskettäin julkisella Instagram-tilillään sairastuneensa ihosyöpään. Kirjoituksensa mukaan Tukiainen sai tietää sairaudesta perjantaiaamuna lääkärin soiton kautta.

– Lääkärini soitti minulle perjantaiaamuna, liittyen ihonäytteeseen, joka minulta otettiin, ja hän kertoi, että minulla on ihosyöpä. 27 vuotta, ja sana syöpä... Ei kuulostanut niin upealta, Tukiainen kirjoittaa seuraajilleen.

Kuvassa Jasmine poseeraa päivettyneenä bikineissä rantakivillä istuen.

– En aio kuolla tai mitään, mutta halusin vain kertoa teille tästä - menkää tarkistuttamaan itsenne, jos löydätte mitään epäilyttävää kehoistanne. Älkää odottako vuosia, kuten minä tein, kuuluu Jasminen viesti.

– Käytän paljon aurinkovoidetta, enkä tiedä suvustani ketään, jolla olisi syöpä. Halusin vain tarkistaa kohdan vatsassani yli kolmen vuoden jälkeen. Se voi tapahtua kenelle vain, luulen? Suojatkaa ihonne nyt, kun on aurinkoa, Jasmine päättää.

Tukiaisten perheessä kärsittiin kauhea tragedia, kun Jasminen ja Johannan sisko Julia menehtyi joulukuussa 2013. Julia oli kuollessaan vain 30-vuotias. Perheeseen kuuluu lisäksi myös veli Joel Tukiainen, joka ei kuitenkaan ole juurikaan esiintynyt julkisuudessa.

Jasmine Tukiainen on nähty televisiossa Martina ja hengenpelastajat -tosi-tv-ohjelmassa. Hänet on myös nähty TV5:n ohjelmassa Maatilan prinsessat.
Nita Makkonen
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Avatar
Kaito Kid
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: Pe Loka 02, 2015 6:29 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaito Kid »

Joku aika sitten Seiska julkaisi oheisessa pikku-uutisessa tiedon, jonka mukaan Tukiainen joutuu käräjille eläinsuojelurikoksista.
Johanna Tukiaista syytetään eläinsuojelurikoksesta!

Kohublondi Johanna Tukiaista vastaan on nostettu syyte eläinsuojelurikoksesta Helsingin käräjäoikeudessa. Tapaukselle ei vielä ole määrätty käsittelypäivää ja haastehakemus tulee julkiseksi vasta, kun syytteet luetaan.

Todennäköisesti asia liittyy Johannan koiriin, joita hänellä on useampia.

TAUSTAA: Johanna: En tappanut koiraani!

Seiska ei toistaiseksi ole tavoittanut Johannaa kommentoimaan tapausta.
Veikkaan Seiskan tavoin jutun liittyvän vahvasti näihin Johannan mystisesti kuolleeseen pariin koiraan, joiden kohtalo on jäänyt melko epäselväksi. Johannanhan on tiedetty kohtelevan lemmikkejään huonosti jo vuosia ja melkein toivoisi, että nyt tulisi eläintenpitokieltoa ja nykyiset lemmikit päätyisivät parempiin koteihin.

Lisäksi Tukiainen on taas pistänyt uskonnollisemman vaiheen päälle. Oli jo lähdössä jollekin todistus- ja evankeliontikiertuelle syksyllä, mutta sai potkut ilmeisesti opillisten ristiriitojen takia. Sen verran mitä olen noita Tuksun uskontohorinoita lukenut niin siinä on kyllä neidillä puurot ja vellit ihan sekaisin, höpinää lopunajoista, Illuminaatista ja Jeesuksen veren voimasta. Mitähän seuraavaksi?
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

"One truth prevails!"
poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1122
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

No seuraavaksi sinä voit kehittää oman elämän? Anna Johannan elää ja pohdiskella uskon asioita, tekisi ehkä hyvää sinullekin?
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Helsingin käräjäoikeus 29.11.2016 klo 13.00 (sali 403); Eläinsuojelurikos, vastaaja: Johanna Tukiainen, synt. 29.7.1978.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
aga
Adrian Monk
Viestit: 2769
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aga »

Johanna Tukiainen etsii työntekijöitä Facebookissa: "Ensimmäinen keikka jo perjantaina Olarissa"

Keskiviikko 21.9.2016 klo 09.37

Johanna "Tuksu" Tukiainen lupaa maksaa matkat, majoitukset ja esiintymisasut.

Johanna Tukiainen tarvitsee työntekijöitä.
Hän tarjoaa lukuisia etuuksia, muun muassa esiintymisasut ja palkat.


Johanna Tukiainen etsii tanssityttöjä Dollsdancers-ryhmäänsä.

Tuksu toivoo tulevilta työntekijöiltään seuraavia ominaisuuksia: luotettavuus ja esiintymistaito.

Tuksu lupaa työnantajana ominaisuudessa hoitaa muun muassa työmatkakulut ja jopa hotellimajoituksen.

- Illalliset, esiintymisasut ja palkat, Tuksu luettelee muita etuuksia.

Hän toivoo pikaista yhteydenottoa, sillä seuraava keikka on jo perjantaina.

Tuksun Facebook-ilmoituksesta uutisoi ensimmäisenä Hymy.

LEENA YLIMUTKA
[email protected]


http://www.iltalehti.fi/viihde/20160921 ... 3_vi.shtml
debbie

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja debbie »

Mitenkä sen evankeliointikiertueen kävi?
Avatar
Kaito Kid
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: Pe Loka 02, 2015 6:29 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaito Kid »

Kiertue ei koskaan toteutunut, koska Johanna onnistui riitaantumaan kiertuetta järjestelleen Jouko Pihon kanssa. Lisäksi Johanna poltti sillat takanaan pariin muuhunkin pieneen uskonnolliseen yhdistykseen, mutta toitottaa silti urhoollisesti olevansa yhä evankelista ja on julistanut sanomaansa Helsingin kaduilla.

Viimeisimmät juorut kertovat Tuksun riitaantuneen pahemman kerran yhden ystävänsä kanssa, yhden niistä todella harvoista. Eläinsuojelurikosoikeudenkäynti on siirtynyt helmikuulle, ja keikkailukin ilmeisesti jatkuu. Joskin Tuksu riitaantui myös kanssaan keikkailleen viulistinaisen kanssa... että näin :roll:

Seurailen satunnaisesti Tuksua, koska minusta on jokseenkin kiinnostava seurata, mitä sairas julkisuudenhimo voi pahimmillaan tehdä ihmisille. Tuksu on kauhuesimerkki sekä tästä että nykyisellään päihteiden vaaroista. Hiljattain Tuksusta oli juttu Seiskassa, jossa julisti olleensa jo kolme kuukautta raittiina. Todistukset aiheesta kertovat kyllä ihan muuta tarinaa, mutta uskoo ken tahtoo.
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

"One truth prevails!"
debbie

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja debbie »

Arvelinkin, ettei siitä kiertueesta voi mitään tulla. Ihmettelin ylipäänsä Pihon naiiviutta, mutta hänelläkin on huomionhakijan maine uskovaispiireissä.. Mulla lensi kahvit mukista kun ensi kerran edes luin tästä kombosta. No.. se hanke kaatui ja varmaan hyvä niin. Siinä oli katastrofin ainekset muhimassa.

Minusta tuon Tukiaisen pitäisi olla hoidossa ja/tai vankilassa. Miten pitkään hänen annetaan riehua?
Avatar
Kaito Kid
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: Pe Loka 02, 2015 6:29 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaito Kid »

Muistan lukeneeni jotain huhuja siitä, että Johanna olisi lähennellyt Pihoa ja tehnyt tälle ehdotuksia. Piho oli tästä kai järkyttynyt ja katkaissut välit. Olisiko tämä ollut jopa Pihon omilla FB-sivuilla? En muista tarkkaan.

Tässä tuosta uusimmasta Seiskan jutusta:
Johanna Tukiainen kertoo: Tämän vuoksi sairastuin alkoholismiin!

19.12.2016 10:55

Kohublondi Johanna Tukiainen, 38, laittoi elämänsä täydelliseen remonttiin kolme kuukautta sitten, kun hän luopui kokonaan alkoholista.

– Raitistuin 2. syyskuuta 2016, eli 2. joulukuuta tuli kolme kuukautta täyteen absolutismia. En juo alkoholia enää ollenkaan, mutta otan päivän kerralla. Ei voi liian nopeasti riemuita, enkä voi uhota, etten enää koskaan joisi alkoholia, koska en voi tietää varmasti, Johanna kertoo Seiskalle.

Johannan alkoholismi oli ehtinyt edetä siihen tilaan, että lääkärit antoivat hänelle vakavan varoituksen.

– Kävin erilaisissa kokeissa, ja kaikki arvot olivat hyvin hälyttäviä. Minulle sanottiin, että jos en lopeta alkoholin käyttöä tai ainakin ihan selkeästi vähennä, niin menehdyn. Se oli hirveä järkytys. En halunnut kuolla ja ennenaikaiseen hautaan, vaan jotain oli pakko tehdä, Johanna tunnustaa.

”Olin varma, että kuolen”

Johanna jatkoi kuitenkin juomista vielä pari vuotta lääkäreiden varoituksen jälkeen. Hän yritti kohtuukäyttöä, mutta siitä ei tullut mitään. Pahimmillaan Johanna kävi syvällä pohjalla. Hän joi päivittäin heti aamusta ja usein myös ollessaan yksin.

– En ymmärtänyt, kuinka paha ongelma oli. Silloin, kun se lähti käsistä, minun piti saada paukku heti herättyäni. Join myös yksin enkä sosiaalisessa seurassa. Julia-siskoni kuoleman jälkeen olin jo varma, että kuolen juomiseen, Johanna paljastaa.

– Minulla on kuukausien muistikatkoksia, enkä tiedä, missä olen silloin ollut ja mitä on tapahtunut. Muistan vain hetkiä sieltä ja hetkiä täältä, kun makasin sairaalassa letkuissa ja olin todella huonossa kunnossa, hän lisää.

Alkoholisti jo vuosia

Johannalla on alkoholismia suvussa, ja hänen oma juomisensa alkoi lähteä lapasesta jo vuosia sitten hänen työskennellessä tanssijana.

– Jouduin juomaan asiakkaiden kanssa samppanjaa joka ilta. Huolestuin jo silloin, ja sanoin ravintoloitsijoille, että kaikista työntekijöistä tulee ennen pitkään alkoholisteja, mutta minulle sanottiin, että jos säännöt ei käy, tuossa on ovi. Sitten lähdimme Julian kanssa kiertämään maailmaa, ja pöydät notkuivat joka paikassa alkoholista, Johanna muistelee.

– Ymmärsin olevani alkoholisti jo monta vuotta sitten. Jo viisi tai kuusi vuotta sitten alkoholiongelmani oli todella paha, mutta en halunnut lopettaa juomista, sillä sain siitä niin paljon nautintoa.
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

"One truth prevails!"
Riukiu
Jack Bauer
Viestit: 938
Liittynyt: Ke Touko 27, 2015 6:55 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Riukiu »

Tuossa on vain se paha puoli, että 3 kk on aika lyhyt aika. Usein alkoholisti tai viinaan menevä saattaa ratketa juuri 2 kk - 6 kk lopettamisesta. Siis vuosia juonut ja keski-ikäinen. Nuorellahan alkaa kahden kuukaudne jälkeen jo mieliteko häviämään. Vanha konna on vasta karpuloiden jälkitiloista toipunut kuukaudne jälkeen ja jano alkaa herätä.
Avatar
Kaito Kid
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: Pe Loka 02, 2015 6:29 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaito Kid »

Tukiainen esiintyi perjantaina televisiossa, Ylen Perjantai-ohjelmassa. Aiheena ohjelmassa oli julkisuus ja sen vaikutukset ihmisen elämään. Tukiainen on eittämättä hyvä esimerkki aiheesta, ja hänestä oli ohjelmassa lyhyt dokumentti.

On vielä toistaiseksi Areenassa, glamourtähden nykytilaa pääsee tutkailemaan tästä linkistä.
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

"One truth prevails!"
Lukittu