Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Kaito Kid
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: Pe Loka 02, 2015 6:29 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaito Kid »

Rikostuomio napsahti jälleen. Tukiainen tosin on itse hehkuttanut somessa voittaneensa oikeudenkäyntinsä :roll:
Johanna Tukiainen tuomittiin eläinsuojelurikkomuksesta - ei joudu luopumaan koiristaan

Johanna Tukiaiselle määrättiin maksettavaksi päiväsakkoja.

Helsingin käräjäoikeus vahvistaa, että Johanna Tukiainen on saanut tänään tuomion eläinsuojelurikkomuksesta.

Hänet tuomittiin 20 päiväsakkoon koiriensa laiminlyönnistä vuonna 2015.

Eläintenpitokieltoon Tukiaista ei määrätty. Hänellä on tällä hetkellä kolme koiraa.
Oikeudessa kuullun mukaan koirat eivät pääse tarpeeksi usein ulos, vaan elävät koiran virtsan ja ulosteiden täyttämässä, ilmanlaadultaan heikossa asunnossa. Sairasta!
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

"One truth prevails!"
Avatar
Yavanna
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 1:16 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Riukiu kirjoitti:Tuossa on vain se paha puoli, että 3 kk on aika lyhyt aika. Usein alkoholisti tai viinaan menevä saattaa ratketa juuri 2 kk - 6 kk lopettamisesta. Siis vuosia juonut ja keski-ikäinen. Nuorellahan alkaa kahden kuukaudne jälkeen jo mieliteko häviämään. Vanha konna on vasta karpuloiden jälkitiloista toipunut kuukaudne jälkeen ja jano alkaa herätä.
Lisäksi on ollut vahvaa epäilystä, että Tuksu vetelee alkoholin lisäksi pillereitä, sekä ehkä jotain muitakin päihteitä. Mutta pillereitä kaiketi ja Tuksu itsekin joskus useampaankin kertaan maininnut ainakin pamit ja santut, ja jotain muutakin, jonka olen unohtanut. Että vaikka pullonkorkki ois ollu kiinni, mitä syvästi epäilen, niin pilleripurkin kansi ei ole kiinni vaan niitä taidetaan napsia kuin karkkia. Näkeehän se jo Tuksun olemuksesta, eikä se saa sitä häivytettyä edes photoshoppailulla.

Ai joo, nythän se taas on olevinaan lähdössä jonnekin. Välillä on menossa Joosuamissionin(?) kanssa laskettelemaan pohjoseen, välillä on menossa jenkkilään (tuskin enää pääsee tullia pidemmälle, sen tapaus Miamin sekoilun jälkeen) ja välillä Israeliin, sekä myös horinat Jeesuksesta, helvetistä yms jatkuu kuin jumiin jääneellä levyllä.

Niin ja tuota muutaman vuoden takaista Miamisen näkyä on kerrottu kans useaan otteeseen ja joka kerralla se tuntuu muuttuvan ja saavan uusia ulottuvuuksia.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että joko otti jotain huumetta tai sitten vetäisi paikallisia reseptittömiä särkylääkkeitä (ovat kuulemma tujumpaa tavaraa, kuin nämä harmaan kotosuomen vastaavat) viinan kanssa alas ja sai sitten niitä halluja tai sitten sai muuten vain deliriumkohtauksen. Sekoilihan se vielä kotimatkalla lentokoneessakin jotain Sylvesteristä ja Tipilinnusta ja ties mistä.
Ei käy kateeksi sen koneen matkustajia, jos ovat joutuneet Tuksun älämölöä kuuntelemaan koko matkan Helsinki-Vantaalle asti, mistä sitten poliisi otti Tuksun hellään huomaansa.

Onhan Tuksu muuten taas kai tekemisissä tuon Pihon kanssa. Taitaa kuulua Piho samaan kastiin muidenkin vastaavien tapauksien kanssa, jotka kerta toisensa jälkeen yrittää olla tekemisissä Tuksun kanssa, kunnes jälleen kerran sukset menee ristiin ja saa Tuksun haukut/herjaukset niskaansa.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Tuksusta tehtiin juttu Apu-lehteen. On kuin Tuksun kynästä, tosin parempaa suomenkieltä, ja alle laittoi nimensä toimittaja Eve Hietamies.

http://www.apu.fi/artikkeli/nyt-puhuu-n ... hyyteloksi

Erityisesti suosittelen lukemaan lukijoiden lähettämät kommentit, jos aihe yhtään kiinnostaa. Mielestäni parhaat ja perustelluimmat analyysit tästä Tuksusta löytyy noista kommeteista.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
Sikkis
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 2:53 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sikkis »

^^^^ järkeviä kommentteja tosiaan tuntuu löytyvän tuolta kommenteista. Suositteluni. Rakentavia kommentteja, eikä yhtään juupaseipäsiltapulupaska tyylistä.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

"JOHANNA TUKIAISEN RAITTIUS KATKESI - JOI VIINIÄ JA OKSENSI: MINUT VALTASI VIHA, KUN NÄIN IHMISTEN JUOVAN!
10.7.2017 12:51
Lähes vuosi sitten, tarkalleen 2. syyskuuta Johanna Tukiainen aloitti uuden elämänvaiheen ilman alkoholia. Raittius kesti 10 kuukautta, sillä viime viikonloppuna Johanna otti jo juhannuksesta kestäneen kieltäytymisestä kipuilun jälkeen lasillisen viiniä.

Saman huomasivat myös oululaisterassin muut asiakkaat, jotka ovat lähettäneet lukuisia vinkkejä Seiskalle Johannan viikonlopun baarivierailusta.

- Kyllä, myönnän että join. Otin kaksi lasia viiniä ja sen jälkeen annoin ylen – loppuillan join ainoastaan alkoholitonta viiniä jota minulla oli mukana, Johanna kertoo Seiskalle.

JOHANNA: EI MIKÄÄN RYYPPYPUTKI!
Johanna vakuuttaa Seiskalle, että tämä on ensimmäinen kerta, kun hän on koskenut alkoholiin kymmenen kuukauden raittiuden aikana.

- Juhannuksena minun oli vaikea vastustaa kiusausta, mutta tein sen enkä ratkennut. Enkä ratkennut nytkään. Kyseessä ei ole minkäänlainen ryyppyputki. Join viinilasilliset lauantaina, en juonut perjantaina enkä sunnuntaina. Olen nytkin täysin raitis, Johanna kertoo Seiskalle maanantaina.

Oulussa Johanna osallistui hengelliseen tapahtumaan, joka paljastuikin epäonnistuneeksi.

- Minut valtasi eräänlainen viha, kun näin ihmisten juovan. Niin monet ihmiset juovat ympärilläni muutenkin ja ajattelin hetken, että miksi minä en voi ottaa lasillista. Kyllähän minä tiedän, etten voinut ottaa, mutta pienen hetken ajattelin toisin. Minulle tuli paha olo lasillisten jälkeen, ja oksensin. Sen enempää en ole alkoholia ottanut, Johanna vannottaa."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Johanna-T ... ltasi-viha
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
nuuskija
Nikke Knakkertton
Viestit: 180
Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 4:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nuuskija »

Tuksu tänään 39 vuotta, onnea hänelle! Mutta mitä iholle on tapahtunut, vai valehteleeko kuva? https://www.seiska.fi/Uutiset/Johanna-T ... -paastanyt
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Thelea »

^Hyi kamala :shock: Epäonnistunut happokuorinta?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Avatar
Yavanna
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 1:16 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Tuksun iho on kai aina ollut noin kirjava ja lisäksi taisi käryttää nahkansa kesän aikana, kun kävi siellä Siinai vuorella kuuntelemassa sitä jotain tyyppiä. Siis joku uskonnollinen homma. Tuksuhan lähetteli sieltä jotain kuvia itsestään ja jo silloin ainakin naamanahka oli nenän kohdalta rullalla ja huulissa tais olla jotain (kenties herpes). No ei tuo ole vissiin vuosiin jaksanut hoitaa itseään ja auringossa on aina suojaamatta ihoaan, koska pitää saada se ihanan glämöyrinen rusketus.

Muu läiskikkyys lienee maksaläiskiä, mitä en ihmettele. Pakkohan sillä on sisuskalujen olla karseessa kunnossa tuon päihdekierteen jäljiltä ja raittiina se tuskin oli tuonakaan aikana mitä väitti olleensa.

Nythän se kiukuttelee tuosta Miami elokuvasta, vaikkei se edes kerro Tuksusta, saati edesmeennestä Julia siskosta. Ehkä jotain ideoita ja matskuja on saatu Tuksun kohelluksesta, mutta elokuva lienee ihan oma juttunsa ja kaukana Tuksusta.

Trailerin olen nähnyt, mutta en vielä itse leffaa ja saa nähdä, jaksanko katsoakaan. Ehkä, ehkä en.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Laitoin tämän linkin jo toiseenkin ketjuun, mutta laitetaan tännekin: Tuksu ilmoitti menevänsä naimisiin: https://murobbs.muropaketti.com/threads ... 1718374578

Lisätään vielä Seiskasta bongattu juttu:https://www.seiska.fi/Uutiset/Johanna-T ... -200-euroa
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

tuksu.jpg
tuksu.jpg (50.56 KiB) Katsottu 8553 kertaa
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
nuuskija
Nikke Knakkertton
Viestit: 180
Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 4:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nuuskija »

Jotenkin surullisia nämä aika ajoin nousevat häähömpsötykset. Vaikuttaa että ei se tasapaino ole vain saavuttanut Tuksua. Milloinhan tämä uskovaisuushöpötys jää taas sivuun enemmänkin. Melkein voisi jo elämä armahtaa...
Sikkis
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 2:53 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sikkis »

Muistan vielä hämärästi ajan jolloin kuvan nainen oli kaunis. Siitä on jo tovi jos toinenkin. Hyi helveten mikä linnunpelätin toi nykyään, jo vuosia, onkaan.
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Rappioalkoholistin pilkkaaminen onkin ah niin kohottavaa.

Uskokaa tai älkää, mutta tämän kirjoittaja on entinen päihdehoitaja! Tällä kertaa hän ei kirjoita Tuksusta vaan Jarnasta, jota vihaa ainakin yhtä paljon. Jarna sai tämän lastensuojelusta ja joku hänen kavereistaan vuosi tämän nettiin (ihan oikke!).

http://aijaa.com/yTJXXS
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

^Mitä tuossa on sinun mielestä kummallista? On tottakai sopimatonta jos lapsi saa katsoa aikuisten hässimistä.Lapset pitää pitää lapsina. En ikimaailmassa vois itse syyllistyä moiseen.


Muoks! Ei tuo Jarna käy täysillä , näin äkkiä googletettu!
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Oikeassa olet tuossa Lehtosaaren vihaamisessa. EN hyväksy murhaamista! En henkistä enkä fyysistä väkivaltaa.
Jarnasta löytyi hänen itsensä kirjoittamia viestejä :roll: Jos ovat aitoja , on no... parempi kun en sano. Älä itse ole herkkis. Kestä kuin mies !
Lukittu