Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää
Julkaistu: 28.04.2011 17:34
Kommentteja ()

Puukotus sattui Lahden keskustan tatuointiliikkeessä keskellä päivää. Poliisi etsii parhaillaan tekijää.
Tatuointiyrittäjää puukotettiin hengenvaarallisesti lahtelaisessa liikkeessä torstaina aamupäivällä.

Noin 45-vuotias mies sai vakavia vammoja. Hänen tilansa oli illansuussa poliisin sairaalalta saamien tietojen mukaan vakaa.

Puukotuksesta epäillään keski-ikäistä miestä, joka poistui liikkeestä heti teon jälkeen. Miehen liikkeistä puukotuksen jälkeen ei ole havaintoa. Miestä epäillään tapon yrityksestä.

Poliisin mukaan on mahdollista, että uhri ja epäilty puukottaja tuntevat toisensa entuudestaan. Epäillyllä puukottajalla oli mahdollisesti seuranaan nainen.

Puukotus tapahtui kello yksitoista aamupäivällä Lahden keskustassa osoitteessa Karjalankatu 20.


IS-STT


Liekö kyseessä tyytymätön asiakas vai muuten vaan joku tuttu jonka kanssa ollut kärhämää.. Aika outoa olis et joku random tyyppi menee puukottaa yhtäkkiä ja vielä ilmeisesti joku muija mukana!!
Life. It´s just fucking thing after nother...
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Onko mahdollisesti jonkun kerhon tatskafirma? Kaitpa täällä joku Lahtelainen tietää.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Tattoo
Hetty Wainthropp
Viestit: 478
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 2:28 am

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja Tattoo »

Lafkan omistaja taitaa olla itänaapurista ja liike ei ainakaan edusta mopokerhojen ketjuliikkeitä eikä värejä/supporttia ainakaan mun silmään näkynyt äkkivilkaisulla.
Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Art Tattoo Center
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Sunshine
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: La Helmi 26, 2011 11:16 pm

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja Sunshine »

Itse kävelen usein liikkeen ohi eikä kyllä tietääkseni liity mihinkään jengiin. Hienoja tatskoja tekee ainakin ikkunoissa olevien kuvien perusteella :)
Antarktis
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 8:01 am
Paikkakunta: Nordbotten

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja Antarktis »

Sunshine kirjoitti:Itse kävelen usein liikkeen ohi eikä kyllä tietääkseni liity mihinkään jengiin. Hienoja tatskoja tekee ainakin ikkunoissa olevien kuvien perusteella :)
Hmm, tuo on ilmiö joka hämmentää mua vieläkin... Että kauhean vähään ihmiset tyytyy tatuoinnin suhteen! Nuo ton kuvat ei mitään ihan pohjasakkaa ole tuon gallerian perusteella mutta en mä sinne kyllä itte asiakkaaksi menis... Tai ehkä oon liian kriittinen 8)

Ikävä tapaus jokatapauksessa, ainakin tietämättä motiivia teolle jne.
Sunshine
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: La Helmi 26, 2011 11:16 pm

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja Sunshine »

Antarktis kirjoitti:Hmm, tuo on ilmiö joka hämmentää mua vieläkin... Että kauhean vähään ihmiset tyytyy tatuoinnin suhteen! Nuo ton kuvat ei mitään ihan pohjasakkaa ole tuon gallerian perusteella mutta en mä sinne kyllä itte asiakkaaksi menis... Tai ehkä oon liian kriittinen 8)

Ikävä tapaus jokatapauksessa, ainakin tietämättä motiivia teolle jne.
Teko ei ole siis vakava jos on hyvä motiivi??

Itse en tatuointia omista ja tuskin hankin pitkään aikaan koska en tiedä mitä ihooni hakattaisi, mutta pointti olikin vain että tatuoijan työt näyttää hyvältä, tai siis ne mitkä olen nähnyt.
Antarktis
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 8:01 am
Paikkakunta: Nordbotten

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja Antarktis »

Sunshine kirjoitti:
Antarktis kirjoitti:Hmm, tuo on ilmiö joka hämmentää mua vieläkin... Että kauhean vähään ihmiset tyytyy tatuoinnin suhteen! Nuo ton kuvat ei mitään ihan pohjasakkaa ole tuon gallerian perusteella mutta en mä sinne kyllä itte asiakkaaksi menis... Tai ehkä oon liian kriittinen 8)

Ikävä tapaus jokatapauksessa, ainakin tietämättä motiivia teolle jne.
Teko ei ole siis vakava jos on hyvä motiivi??

Itse en tatuointia omista ja tuskin hankin pitkään aikaan koska en tiedä mitä ihooni hakattaisi, mutta pointti olikin vain että tatuoijan työt näyttää hyvältä, tai siis ne mitkä olen nähnyt.
No mä oon sitä mieltä että jos aikunen ihminen vaikkapa hengailee "väärässä" porukassa niin saa kyllä syyttää itteään osittain jos saa turpiinsa/puukosta. Kyllähän se kostautuu jos vääriin muroihin käy kusella... Eikö se oo aika itsetuhoista jos kaveripiiri tykittää hihaan ja istuu millon mitäkin tuomioita? Ja en väitä että tässä olisi asian laita niin, vaan sanon JOS. En tunne ko. tatuoijaa lainkaan.


Kaikki suomalaisten tatuoijien työt näyttää laimealta kakalta Individual Inkin Lassen tai Art For Lifen Peten töihin verrattuna... Mutta onpa niitä kyllä tosi kelpoja liuta muitakin, joita en ala luettelemaan... Koska tääkin on jo OT 8)
mareritt
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 12:21 pm

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja mareritt »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011042 ... 4_uu.shtml
Poliisi tavoitti perjantaina lahtelaisen tatuointiyrittäjän puukotuksesta epäillyn miehen ja tämän naisseuralaisen.
LUE MYÖS

Tatuointiyrittäjää puukotettiin hengenvaarallisesti Lahdessa

Poliisi epäilee molempia tapon yrityksestä. Torstaina sattuneelle väkivallanteolle ei ole toistaiseksi ilmaantunut järkevää motiivia.

Uhrilla oli poliisin tiedotteen mukaan rutkasti tuuria. Yksi puukoniskuista olisi todennäköisesti johtanut 45-vuotiaan tatuointiyrittäjän kuolemaan, jos se olisi osunut muutaman millin sivuun.

Uhri pystyi antamaan tekijöistä tuoreeltaan sen verran viitteitä, että poliisi osasi etsiä vanhoja tuttujaan ja löysi heidät lahtelaisesta yksityisasunnosta.

Puukottajana pidetään noin 50-vuotiasta miestä. Hänen seurassaan liikkui noin 30-vuotias nainen.

Puukottaja ja uhri ilmeisesti tiesivät toisensa, kertoo rikoskomisario Ville Hahl. Mitään tatuoimista ei torstaiseen käyntiin liittynyt.
aika mielenkiintoinen tuo viimeinen lause :shock:
Sunshine
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: La Helmi 26, 2011 11:16 pm

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja Sunshine »

Antarktis kirjoitti:No mä oon sitä mieltä että jos aikunen ihminen vaikkapa hengailee "väärässä" porukassa niin saa kyllä syyttää itteään osittain jos saa turpiinsa/puukosta. Kyllähän se kostautuu jos vääriin muroihin käy kusella... Eikö se oo aika itsetuhoista jos kaveripiiri tykittää hihaan ja istuu millon mitäkin tuomioita? Ja en väitä että tässä olisi asian laita niin, vaan sanon JOS. En tunne ko. tatuoijaa lainkaan.


Kaikki suomalaisten tatuoijien työt näyttää laimealta kakalta Individual Inkin Lassen tai Art For Lifen Peten töihin verrattuna... Mutta onpa niitä kyllä tosi kelpoja liuta muitakin, joita en ala luettelemaan... Koska tääkin on jo OT 8)
Mielestäsi on oikein käydä tuikkaamassa toista puukolla jos tämä toinen on kussu puukottajan muroihin? Minulla ei ainakaa oo tapana tarttua puukkoon tai edes olla nyrkit ojossa jos tulee riitaa jonkun kanssa. En nimittäin usko oman käden oikeuteen.

Menee todellakin Ot:n puolelle mutta en tajua miksi edes kerrot ketkä on hyviä tatuoijia ja ketkä ei. Sanoin vaan että mielestäni tällä tatuoijalla on hienoja kuvia esillä niin alat pätemään kuinka suomalaiset on huonoja tekee tatskoja.
Antarktis
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 8:01 am
Paikkakunta: Nordbotten

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja Antarktis »

POISTETTU PYYNNÖSTÄ.
Avatar
McMann
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2011 12:56 am
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja McMann »

Onkos kukaan kuullut mitään uutta tapaukseen liittyen? Mahdollista motiivia? Millaista porukkaa puukottajat on?
rAWr
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 6:12 pm
Paikkakunta: Deep Black South

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja rAWr »

Tatuointiyrittäjän puukottaja ei paljasta motiiviaan.

Poliisi yrittää edelleen selvittää Lahdessa huhtikuussa tapahtunutta tatuointiliikkeen yrittäjän puukotusta, mutta sekä hyökkääjä että uhri ovat olleet erittäin vaitonaisia teon motiivista, kertoo rikoskomisario Ville Hahl Päijät-Hämeen poliisista.
Puukotetun yrittäjän hengenlähtö oli todella lähellä, mutta mies saatiin pelastettua ja hän on päässyt jo pois sairaalasta.
Poliisi pidätti huhtikuun lopussa Lahdessa sekä puukottajaksi epäillyn 50-vuotiaan miehen että hänen seurassaan olleen naisen. Sittemmin nainen on vapautettu ja mies on vangittu. Hänellä on myös aiempaa väkivaltarikostaustaa.
Hahlin mukaan 45-vuotiaan yrittäjän puukotusta tutkitaan tapon yrityksenä. Hahl toteaa, että uhrilla oli onnea, sillä vain muutaman millin päähän tehty puukotus olisi ollut tappava. Yrittäjän pelastumiseen vaikutti sekin, että hänet saatiin nopeasti sairaalahoitoon.
Ville Hahl kertoo, että rikoksen motiiveja yritetään selvittää edelleen.
- Mutta ehkä osapuolet haluavat pitää syyt vain keskinäisinään.
Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahden Karjalankadulla olevassa tatuointiliikkeessä torstaina 28. huhtikuuta.
http://www.ess.fi/?article=325632
Helvetti! Kaikki mikä näkyy, on matkaa..
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Tähän sisältyy juttuja jotka eivät tarvitse poliisien tutkimuksia. Ne jutut ovat neuvoteltavissa ilman oikeuttakin.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Avatar
McMann
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2011 12:56 am
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: Tatuointiyrittäjää puukotettiin Lahdessa keskellä päivää

Viesti Kirjoittaja McMann »

kakkosurpo kirjoitti:Tähän sisältyy juttuja jotka eivät tarvitse poliisien tutkimuksia. Ne jutut ovat neuvoteltavissa ilman oikeuttakin.

Siltä vaikuttaa.
Vastaa Viestiin