Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mman
Agentti Scully
Viestit: 690
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 7:55 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mman »

Konjakkia pöytään kiitos Sinivalkoiset kynttilät tuo mukavasti tunnelmaa vakio pöytään
Toivottavasti poke pitää noi "räkättirastaat" oven ulkopuolella ..
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Eiköhän ne pysy.Lasillinen red rosea,1 tähden jallua sekaan.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Minulta kierros kuplivaa ja pirskahtelevaa juhlan kunniaksi! :) Hyvää itsenäisyyspäivää!
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Itsepäisyyspäivän (hirvi)pihviateria nautittu hyvässä seurassa, nyt jälkiruuaksi kuppi kahvia ja jotain makeaa likööriä, kiitos :)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

On se muuten hienoa asua maassa jossa voi sanoa että naiset ovat mahtavia - myös älyltään ja vahvuudeltaan! Tässäkin pubissa vieraillut monta em & ailavjuuool!

Juhlajuomaksi koskenkorvan viinaa
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8157
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Nyt onkin jo alettu pääsemään siihen itse pääaiheeseen, eli kellä onkaan tällä kertaa kaikista hienoimmat kledjut niskassa linnassa.

Joo, arvioikoot tekstiileitään ihan vapaasti...mun kutsun taas kerran posti hukkas. No, ehkä ens vuonna...

Ottaskohan sinisen enkelin ja valkovenäläisen vähän niinku itsenäisyyden hengessä.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

KuvaSen vera pien kansa myö ollaa, että pidetähä jotteenki yhtä - ei piä miästen haksahtaa mein naissii vaste mänöö eik naiste ukkoi päi' tult syyttä syöst . Kyä näi o', miähet oootte hyvvii ja rautaa, ku siihe vaa usotaa! Kuva
(Rokan tyyliin koetin toivotuksia, sukkuu on Karjalastkii mut vähä ruostees sil haasteleminen, jihaa. )
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Sikkis
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 2:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sikkis »

On Anoi Kaa kirjoitti:On se muuten hienoa asua maassa jossa voi sanoa että naiset ovat mahtavia - myös älyltään ja vahvuudeltaan! Tässäkin pubissa vieraillut monta em & ailavjuuool!

Juhlajuomaksi koskenkorvan viinaa
Sieluni ihmettelevi miksi oi miksi koskenkorvaa? Kotimaamme täynnä viinoja olla, huonoin niistä korva on legendaarisin kyllä muttei muuta mitn. HEPAA.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Puhjetkoon kuulusteltava(t) puhumaan tai olkoot puhumatta, olkoon tsekkimies Karel tai Radek tai mikälie onkaan, mutta nyt ei mietitä niitä, koska on leipomispäivä :D

Muutama harmin tuhahdus jo kuultu repeilevän taikinan takia, mutta ärräpäitä ei maijan keittiössä päästele kuin ne fingerporilaisittain puolikarkeat jauhot 8)

Ihan kohta siis tarjolla fariininvaaleita pipareita (ei siirappia!), joilla on tummahko Marianne-crush -sydän ja iltapäivällä ehkä jo jokunen joulutorttukin, herrasväki on hyvä vaan ja käy kaffeelle ;)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ailar »

maija turjukka kirjoitti: Ihan kohta siis tarjolla fariininvaaleita pipareita (ei siirappia!), joilla on tummahko Marianne-crush -sydän ja iltapäivällä ehkä jo jokunen joulutorttukin, herrasväki on hyvä vaan ja käy kaffeelle ;)
Fariininvaaleat piparit kuulostavat niin hyville, että voitaisko tehdä muutamasta vaihtokauppa? Minä tein perinteisiä siirappipipareita, mutta plussana mainitsen, että koristelin ne tosi nätisti.
Voin antaa "välirahana" muhkean palan rahkatorttua. Se on ihanaa. Siinä päällä on rahkan lisäksi rusinoita, omenarenkaita ja itse tehtyä karviaishilloa.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Vaihdetaan vaan, mutta vain siihen rahkatorttuun, kiitos. Toki leivon itsekin vielä tummiakin pipareita, mutta en ihan vielä, että riittää vielä jouluksikin. Eikä nuorisokaan ehtisi niitä koristelemaan kuin vasta vähän ennen aattoa...

Saakos tuon tortun päältä nyppiä nuo rusinat pois, kun eivät kuulu suosikkeihini? Tai voinhan mä yrittää ne nieleskelläkin, ei kai yksi kerta mua mihinkään viskaa 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Pakko lopettaa. Pari h ulkomaankansalaisten murhapaskaa takana. Lapin tapauksesta siis, mutta lopetin ku tajusin että punainen on joulun väri. Alan jo ymmärtää mille se tuntuu se ku adhd-kaverini kertovat aivojen kuormittuvan kaikenlaisesta infotulvasta.

Mitä tahansa, kierrokset alas täytyy nyt saada ettei bänni taas heilu. En kyllä ymmärrä sitä kulttuuria, että tullaan vaan yhelle, vaikka en alkosta lopulta kovasti pidäkään. Paskaa myydään hienoissa purkeissa siinäkin monelle hölmölle ja osa taas ostaa mitä haluaa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
-Hale-
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:42 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja -Hale- »

Mitäs mitäs vai on täällä tarjolla piparia? Ja vielä tummaa ja vaaleaa! Tästähän alkaa kehittyä täyden palvelun talo. No juomaan tänne on tultu, joten pari napanderia äkkiä kitusiin
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Mulle kelpaa tänään vain Salmisaaren jalo juoma, vaikka normisti äkäisiä kaukaa kierrän. Toivottavasti se ei vie muistia, niinkuin muinen Buudumin järven rannan leiriläisiltä. Jos menee niin menköö!
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ailar »

maija turjukka kirjoitti: Saakos tuon tortun päältä nyppiä nuo rusinat pois, kun eivät kuulu suosikkeihini? Tai voinhan mä yrittää ne nieleskelläkin, ei kai yksi kerta mua mihinkään viskaa 8)
Minä otin ne jo! Tosin nyt torttu näyttää siltä kuin sitä olisi petoeläin raadellut. Minäpä pyöräytän uuden, josta jätän rusinat pois.
Vastaa Viestiin