Verkkoansa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Black Faraday
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 11:06 am

Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

Tällä hetkellä lakia luetaan niin, että kunnianloukkaukset netissä ovat vain virtuaalisia tyyliin "ei haukku haavaa tee". Ja totta toinen puoli: nettikiusaaja tosiaan on haavoittumaton, jos vain osaa peittää jälkensä.
Väitän, että nettikiusaaminen tulee vielä lisääntymään ja raaistumaan. Täytyykö jonkun Suomessakin kuolla ennenkuin aletaan miettiä uudistusta sananvapauslakiin?
Sepe menetti nettikiusaamien takia työnsä, parisuhteensa ja melkein henkensäkin. Koko tarina
blogissa Valheiden verkossa: http://www.lizthecat.blogspot.fi
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 545
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Mä en jaksanut lukea tuota..mutta OLIKO se ukko petohviili vaiko ei? Nykyajan pedofiilihysterian aikana joskus saa oikeasti juosta lapsia karkuun :roll: :roll: Mulle lapset saattaa tulla juttelemaan.. Ole siinä sitten kun vihainen akka alkaa luulla pedoksi :( :( usein joudun pakenemaan lapsia..
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Eikös tuo kirjoittaja ole se joka Tarkkiakin puolustaa! Siis surullisen kuuluisa 8-vuotiaan Vilja Eerikan henkirikos jos sattumalta joltain on ohi mennyt. Hmmh..
Isoviha
Remington Steele
Viestit: 215
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 4:46 am

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja Isoviha »

Sepe on siis tuomittu käräjillä lapsen seksuaalisen hyväksikäytön yrityksestä, mutta vapautettu hovissa. Jotkut kunnallisvaaliehdokkaat ovat sitten rääpineet tapausta harvinaisen rumasti netissä senkin jälkeen, kun hovioikeus on julistanut miehen syyttömäksi. Poliisi on pitänyt nettikirjoittelua epähyväksyttävänä, mutta kunnianloukkaukseen syyllistyneellä on ollut ennestäänkin 11000 euroa sakkoja ja korvauksia ulosotossa, joten hän ei asiasta lienee pahemmin välittänyt.

Sanoisin, että Sepen rikosnimike on vähän sellainen, ettei todellakaan ole tietoa onko häntä edes epäilty mistään kauheasta? Olisiko lapsi sanonut että naapurin setä on yrittänyt pussata, ja sittemmin lapsi on perunut puheensa? Veikkaisin, että aitojakin pedareita löytyy niin paljon jutun aiheeksi, että ei ole mitään tarvetta lähteä rääpimään hyvin epäselvää tapausta, jossa suht lievästä seksuaalirikoksesta epäilty henkilö on vapautettu oikeudessa.

Pitäisin mahdollisena, että kunnallisvaaliehdokkaat ovat yrittäneet mustata jonkun kadehtimansa/vihaamansa ihmisen mainetta. Kunnianloukkauseen syyllistynyt päätekijähän oli puolueesta nimeltä "Köyhien asialla", olisiko Sepe sitten ollut joku toimitusjohtaja tai yrittäjä?
Black Faraday
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 11:06 am

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

Leena Muranen - joka "ilmiantoi" Sepen vanhemmat.comille on luku sinänsä. Tämä teksti hänestä Wikipediassa:

"Leena Muranen (s. 21. elokuuta 1945) on toiminut vuonna 1997 perustetussa Vastuullinen Vapaus ry -nimisessä järjestössä.[1] Järjestöllä oli vuosien ajan palveleva puhelin, johon saattoi soittaa mahdolliseen lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön liittyvissä kysymyksissä. Puhelin kuitenkin suljettiin vuonna 2004 ja yhdistyksen toiminnan eettisyydestä ja ammattitaidosta oli herännyt vakavia epäilyksiä vuosia aikaisemmin. Muranen on palvelevaan puhelimeen tehtyjen soittojen perusteella tehnyt rikosilmoituksia useista kymmenistä isistä, jotka on sittemmin todettu pedofiliaan syyttömiksi. Yritystele.fin mukaan yhdistyksen henkilöstöluokka on ”alle 5 henkeä”[2].
Muranen on itse julkisuudessa lausunut, ettei hänelle ole koskaan tullut vastaan pedofiliaepäilyä, joka olisi osoittautunut perättömäksi.[3]
Leena Murasta vastaan on 2000-luvulla nostettu useita syytteitä kunnianloukkauksista ja vääristä ilmiannoista. Hän on saanut ainakin 10 rikostuomiota törkeistä kunnianloukkauksista ja vääristä ilmiannoista, niistä neljä vankeustuomiota, joista kaksi viimeisintä, kuten Toijalan käräjäoikeuden 21. joulukuuta 2007 antama oli myös ehdoton: 9 kuukautta vankeutta[3]. Ehdoton oli myös Helsingin hovioikeuden Murasella syyskuussa 2009 antama 13 kuukauden vankeustuomio (R/08/2268), törkeästä kunnianloukkauksesta ja kirjanpitorikoksesta.
Eräissä tapauksissa poliisin epäillään auttaneen Leena Murasta tämän laittomassa toiminnassa.
[muokkaa]Lähteet

↑ Juusela, Pauli: Seksuaalinen hyväksikäyttö jättää syvät jäljet. Vantaan Lauri, 19.12.2000, nro 47. Artikkelin verkkoversio Viitattu 5.7.2010.
↑ Vastuullinen Vapaus ry Yritystele.fi. Viitattu 5.7.2010.
↑ a b Lehtonen, Juha Matias: Kunnes toisin todistetaan. City-lehti, 2008, nro 5. Artikkelin verkkoversio Viitattu 5.7.2010.
[muokkaa]Aiheesta muualla

Turun Sanomat 4.3.2006
Ylen MOT-ohjelma"
reimareipas
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Su Maalis 10, 2013 11:28 pm

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja reimareipas »

"Hommahan meni näin:23.4.2013 17:19
"joku" kirjoitti nettiin isolleen toisen saamasta k-oikeuden tuomiosta.
Kirjoittelun ainoa funktio oli yrittää tuhota tuon alioikeuden tuomion saaneen ihmisen identiteetti, maine ja terveys. Kyseessä saattoi olla myös tapon yritys.

Koko ajan tuolle kirjoittajalle oli täysin selvää että tuomiosta oli valitettu hoviin.
Alioikeuden tuomio oli siis koko ajan vailla mitään lainvoimaa (=epäilty on syytön).
Kirjoittaja/aloittaja kirjoitti itse aloittamaansa viestiketjuun YLI 100 kirjoitusta ja laittoi/linkitti sinne lähes 30 valokuvaa ihmisestä, jonka yritti kaikin keinoin tuhota.
Tuolla viestiketjulla oli kymmeniä tuhansia lukijoita, mutta vain n. 5 eri kirjoittajaa. Tuon viestiketjun aloittaja kirjoitti itse n. 95 % kaikista ketjun viesteistä.

Noiden kirjoituksien kohteen identiteetti, maine ja terveys tuhottiin melko lailla täydellisesti tuon nettiin tehdyn kirjoittelun/kuvien linkityksen vuoksi.
Kirjoittelun kohde ei kuitenkaan kuollut, vaikka päätyikin teholle letkuihin.

Hovioikeus kumosi alioikeuden tuomion, toisin sanoen kirjoittelun kohde oli syytön. Tämä vapauttava tuomio ei kuitenkaan saanut kirjoittelun aloittajaa lopettamaan tai edes poistamaan kirjoitteluaan omilta kotisivuiltaan. Päinvastoin.

Nyt tuo alkuperäisen kirjoittelun ja pohjattoman loukkaamisen kohde saatiin houkuteltua kirjoittamaan ns. "seksi-palstalle", alkuperäisen kirjoittajan avukseen hankkiman naisen kanssa. Syntyi lähes 50 kirjoitusta pitkä, karkean seksuaalinen viestiketju, ihmisestä joka ei kuitenkaan ollut syyllistynyt mihinkään rikokseen.

Hovioikeuden vapauttavasta tuomiosta huolimatta nuo skannaukset alioikeuden tuomiosta, epäillyn valokuvat ja yhteystiedot säilyivät netissä vielä yli puoli vuotta.
Googlen tietokannasta niitä saattaa löytyä vieläkin, oikeilla hakusanoilla.

Kirjoituksien kohde teki useita eri rikosilmoituksia poliisille tuosta kirjoittajasta sekä kirjoittajan erilaisista vaatimuksista solvaamalleen henkilölle. Poliisi aloitti esitutkinnan jokaisesta saamastaan r-ilmoituksesta tässä asiassa. Jokaisesta.

Kesken esitutkinnan tuo koko solvaamisen aloittanut kirjoittaja kertoi rikollisen kirjoittelunsa uhrille, ettei hänellä ole lainkaan rahaa. Kirjoittaja oli työtön, tuloton ja varaton. Täysin rahaton rassukka. Kirjoittaja kehui saavansa maksuttoman oikeudenkäynnin ja korosti, ettei tulisi ikinä maksamaan uhrilleen centtiäkään korvauksina tai oikeudenkäyntikuluina.

Rikollisen kirjoittelun uhri tajusi, että hän joutuisi kunnianloukkausrikoksen uhrinakin, vieläpä maksumieheksi kaikista oikeudenkäyntikuluistaan.
Rikoksen uhrilla ei käytännössä ollut mitään muuta mahdolisuutta kuin suostua solvaajansa ehdottamaan kirjalliseen sovintoon asiassa.
Käytännössä tuo oli siinä vaiheessa ainoa keino saada itseään koskevat rikolliset kirjoitukset pois, tuon mieleltään sairaan kirjoittajan kotisivuilta.

Kyse ei siis todellakaan ollut mistään tämän kaltaisesta (kts. ed. kirjoitus):

""Kaikkien pitäisi pyrkiä sopimaan ja pyytämään anteeksi, ehkä jopa puolin ja toisin.""

Kyse oli käytännön pakosta, varattoman nettirikollisen pakottamisen edessä.
Sama rikollinen kirjoittelu on jatkunut jo vuosikausia ja tulee näillä näkymin vielä jatkumaan ainakin n. vuoden ajan. Vasta silloin oikeuden käytössä olevat ns. "rangaistuksien koventamisperusteet" alkavat purra rikolliseen kirjoitteluun ja tuota kirjoittajaa odottaa joko vankilamielisairaala tai normi-vankila.

Yhteiskuntajärjestys on vain mennyt sellaiseksi, että juuri täysin tulottomat ja varattomat rikolliset mellastavat täällä, eivätkä he vastaa mistään rikoksistaan.
Etenkään jos rikoksien uhrit eivät halua, rikollisen kirjoittelun uhrina olon lisäksi, maksaa tuosta rikoksien uhrina toimimisesta mm. juristeille tuhansia euroja,"
Tyhmyys ja hulluus ovat siinä samanlaisia että kummallakin on oma logiikkansa.
reimareipas
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Su Maalis 10, 2013 11:28 pm

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja reimareipas »

Suolelta kopioitu:

"Viestiketju alkoi: 24. toukokuuta 2012

Anne Schütz
No moi!
Lupasin ottaa yhteyttä mutta en halua, että Ari Savolainen saa tietää ketä olen. Koska olemme istuneet käräjillä sen solvauksien takia ja viimeisimmän tuomion se sai vittuiluistaan 2012 mua vastaan.
Joo-o...Sillä on sitten tapana selvittää sun osoitteesta, ammatista ja koko elämästä kaikki. Se tilas munkin huolto ja tapaamispaperit+ muut missä olis joko todistajana tai, vastaajana tai asianomistajana oikeudessa ja levitteli ne nettiin. Oon kolme kertaa sen ukon tavannu , kun kirjoittelin vuonna 2008 sen sivuille ex mieheni keissistä ja se alko rääkkymään, että oon narkki, alkoholisti ja kaikkee ihan ****** tuolla vanhemmat.sivuilla. Pisti luukut kiinni, että en pystyny ite puolustamaan itteeni. Soitteli mun työpaikalle, uhkaili, selitteli musta ihan mitä valhetta vaan ja ulhas "ajeluttaa mua pimeillä kujilla Helsvetin enkeleiden kanssa" Tosin se ei taida tuntea ainottakaan niistä ja itse kun satun jotain tuntemaan niin ne ihmetteli että mikä helvetin ukko se savolainen edes on. Se valokuvas mua mun asuinalueen nurkilla ja sit kirjotteli mitä milloinkin tein ja kaikkee vainoomisen liittyvää.
Usko nyt vaan, että jos oot yhdessäkin asiassa erimieltä, se alkaa vainoomaan sua. Mä oon ollu sen kiintopiste jo VUODESTA 2008, EIKÄ LOPPUA näy. Mulla on 2 kannetta lähdössä oikeuteen piakkoin ja sen verran paksua ****** se on suoltanu tuolla netissä musta että siitä se tulee saamaan tuomiot myös.
Niin oletko itse antanu numeros vai mistä se on sen tonkinut?
Kokeilepas niin, että "satut olemaan" tai antamaan kritiikkiä Vanhemmat.comista tai Ari Savolaisesta siellä sivuilla niin miten käy?
Sillä todellakin on tuomioita MYÖS pahoinpitelyistä ja laittomista uhkauksista joten...
Tän vuoden puolella se on saanu JO 6 kunnianloukkaus ja yksityselämää loukkavan tiedon levityksestä tuomiot.
Kannattaa miettiä !!!"
Tyhmyys ja hulluus ovat siinä samanlaisia että kummallakin on oma logiikkansa.
reimareipas
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Su Maalis 10, 2013 11:28 pm

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja reimareipas »

reimareipas kirjoitti:Suolelta kopioitu:

"Viestiketju alkoi: 24. toukokuuta 2012

Anne Schütz

.../
Usko nyt vaan, että jos oot yhdessäkin asiassa erimieltä, se alkaa vainoomaan sua. Mä oon ollu sen kiintopiste jo VUODESTA 2008, EIKÄ LOPPUA näy. Mulla on 2 kannetta lähdössä oikeuteen piakkoin ja sen verran paksua ****** se on suoltanu tuolla netissä musta että siitä se tulee saamaan tuomiot myös.
Sillä todellakin on tuomioita MYÖS pahoinpitelyistä ja laittomista uhkauksista joten...
Tän vuoden puolella se on saanu JO 6 kunnianloukkaus ja yksityselämää loukkavan tiedon levityksestä tuomiot.
Kannattaa miettiä !!!"
Tämä kirjoitus liittyy keskusteluun siitä että kyseinen Anne luopui kanteesta eilen: 11 päivää ennen oikeudenkäyntiä. Anne perusteli menettelyään näin:

16:02
Anne Schütz
Leikki mun osalta on loppu nyt. En jatka tätä savolaisen jahtaamista enää. Elämässä kun on paljon muutakin kun aina jotain negatiivistä. Jatkoja sulle taisteluun ja omaan elämääs. Pidä lippu kirjeellä.
Siis korkeella.
---
Anne Schütz
Ei ole tapahtunut mitään. Ei mua kiinnosta taistella joka asiasta. Eikä mua kukaan voi vaatia tulemaan. . .Se on jättänyt mut rauhaan ja hyvä niin. Asia loppuunkäsitelty nyt.

----
Vielä muutama kuukausi sitten Anne uhosi lähettäneensä Savolaisella k...paskaa paketissa joululahjaksi! Olisi mielenkiintoista tietää syy äkilliseen mielenmuutokseen. Savolainen tietysti hehkuttaa suolella: "yksi vähemmän, JIIHAA".
Tyhmyys ja hulluus ovat siinä samanlaisia että kummallakin on oma logiikkansa.
Black Faraday
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 11:06 am

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

Tässä kertomus vielä yhdestä Savolaisen uhrista, Mikko Niskasaaren kirjoittama Työttömällä ei ole kunniaa:

http://fifi.voima.fi/voima-artikkeli/20 ... ielivaltaa

Tuo "Virtanen" on siis Savolainen; hän itse on todennut asian vanhemmat.comissa.

Kyseinen henkilö ei siis koskaan ole saanut minkäänlaista oikeutta nettikiusaamisen ja jatkuvan törkeän kunnianloukkauksen suhteen. Siksi on todella surullista että toinen uuden jutun kantajista luopuu vaateistaan juuri oikeudenkäynnin alla! - Oman rikosilmoitukseni käsittely on juuttunut Espoon poliisille, silloisen asuinkuntani poliisi lähetti virka-apupyynnön sinne 8 kk sitten. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, juttua jarrutetaan Espoossa vielä vuoden-pari.

Kun nettipoliisien virat perustettiin, ajateltiin kai että he hoitavat koko nettikentän. Nettipoliisit ovat haastatteluissa kertoneet, että yleensä heidän yhteydenotto riittää rauhoittamaan häiriköt. Näin ei kuitenkaan ole kaikissa tapauksissa ja mielestäni silloin jos nettipoliisin keinot eivät riitä, seuraava askel pitäisi olla oikeuslaitos. Joka nyt tuntuu säästävän näin "mitättömien" asioiden tutkimisessa.

No, oikeudenkäynti joka tapauksessa järjestetään Espoossa 21.5. ja vaikka Savolainen mitä todennäköisimmin valittaakin hoviin ja kaikkiin muihinkin asteisiin ihmisoikeustuomioistuinta myöten, mahdollinen tuomio on kuitenkin signaali hänelle siitä että tarttis ehkä vähän tarkistaa toimintaperiaatteitaan.
Black Faraday
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 11:06 am

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

Olin tänään käräjäoikeudessa katsomassa mikä tämä Savolainen oikein on miehiään. En nähnyt sen silmiä; suojasi kasvojaan koko ajan videokameralla aulassa. Nähtyään että paikalla oli yleisöä (mm. koululuokka) Savolainen jänisti eikä tullut käräjäsaliin vaan avustajansa sai hoitaa asiat yksin. Vielä en tiedä milloin jutussa julistetaan tuomio (en jäänyt oikeudenkäynnin loppuun asti). Luulen kuitenkin että S. tuomitaan; sen verran vakuuttavaa oli kantajan esittämä todistusaineisto.
Black Faraday
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 11:06 am

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

Tässä Savolainen käräjätalon aulassa

http://aijaa.com/Gg3wBz

http://aijaa.com/xWWOVQ

Päätös asiasta annetaan 18.6.
Black Faraday
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 11:06 am

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

20 päivää ehdollista. 3000 euron korvaukset sekä kantajan asianajokulut. Tuomio ei vielä ole lainvoimainen koska valitusaika menossa. Arvatenkin Savolainen valittaa tuomiosta; eihän hänellä ole mitään menetettävää. Seuraava kunnianloukkaustuomio koetusajalla tehdystä rikoksesta kuitenkin vie vankilaan. Josko siellä oppisi?
E Mörkö
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Huhti 08, 2013 1:10 pm
Paikkakunta: κόσμος)

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja E Mörkö »

Huh, huh. Aika rankkaa luettavaa.
Missähän on mahtanut herr Savolainen luurata, kun ålyä on jaettu.
Surmaa vesurilla, surmaa vasaralla, tai kirveellä. Tulos on sama.
Sijaltainen
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 2:08 am

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja Sijaltainen »

Onhan tuo tälläkin foorumilla hiihdellyt, jos muistini ei flippaa niin ainakin kahdesti.

Ensimmäinen kerta oli joskus viime vuosikymmenellä ketjussa jossa epäiltiin teologia riparityttöjen ahdistelusta. Tapauksesta oli pitkä ketju myös AS:n omalla foorumilla, mutta syytökset osoittautuivat vääriksi, epäilty puolusti itseään omaala nimellä AS:n foorumilla. Ketjut on poistettu molemmilta fooorumeilta, kuten myös käyttäjätunnus täältä.

Toinen inkarnaatio täällä ei myöskään ollut kauhean menestyksekäs:

http://murha.info/phpbb2/search.php?aut ... 5&sr=posts
Jos Sijaltainen nousisi, taivaaseen ota luoksesi.
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7520
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Verkkoansa

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Black Faraday kirjoitti:Täytyykö jonkun Suomessakin kuolla ennenkuin aletaan miettiä uudistusta sananvapauslakiin?
Sepe menetti nettikiusaamien takia työnsä, parisuhteensa ja melkein henkensäkin. Koko tarina
blogissa Valheiden verkossa: http://www.lizthecat.blogspot.fi
Lueskelin tuon jutun nopeasti läpi ja itseäni ihmetytti se, miten seikkaperäisesti tarina oli osattu kertoa. Aivan kuin asiasta olisi puhuttu asianomistajan kanssa tai muuten olisi lisätty itse puuttuvat kohdat kirjoitukseen?

Mutta ainakin näiden tietojen perusteella uskoisin että nuo tiedot Ari Savolaisesta (vanhemmat.comin perustajasta) pitävät paikkaansa.

---

"Sittemmin AS:sta on tehty kymmeniä rikosilmoituksia kunnianloukkausten ja yksityiselämää koskevien tietojen levittämisen vuoksi. AS on tuomittu kahdeksan eri henkilön kunnian loukkaamisesta. Muutama tuomio on myös tullut yksityiselämää koskevan tiedon levittämisestä.

Viime aikoina Espoon poliisi on kuitenkin kategorisesti hidastellut AS:sta tehtyjen kunnianloukkausjuttujen tutkimista, viivyttäen niitä jopa vuosia. Juttujen viivyttämisen takia poliisista on tehty kanteluita Poliisihallitukseen".
- Lähde kyseisestä blogista.

---

Sananvapautta en näkisi välttämättä ongelmana, vaan sitä jos tietoisesti syötetään vääriä tietoja ihmisistä.

Varsinkin pedofilia yms. syytökset ovat niin kovia, että niiden valossa tunnutaan saavan tehdä mitä lystätään.

---

"AS oli alunperin pyytänyt Sepeltä 5000 euroa mutta päätti tyytyä 2000 euroon. Hän ehti saada vain puolet siitä kun tajusi että tilanne alkoi käydä vaaralliseksi. AS päätti tarjota sovintoa ennenkuin Sepen hänestä tekemä rikosilmoitus johtaisi syytteeseen.

AS laati sovintopaperin: kumpikaan ei koskaan saisi puhua asiasta julkisesti ja AS poistaisi Sepeä koskevat kirjoitukset palstaltaan. Sepe suostui tähän, koska pelkäsi kuluja joita käräjöimisestä AS:n kanssa mahdollisesti koituisi. AS oli tehnyt hänelle selväksi että ei kuitenkaan missään tapauksessa joutuisi maksamaan mitään, koska on varaton".
- blogi.

---

Mutta jos tuo kiristysjuttu pitää paikkaansa, niin Ari Savolaisen motiivit tuntuvat olevan paljon pahempaa luokkaa. Kirjoituksen mukaan on tuntunut levittelevän myös entisten ystäviensä yksityistietoja. En sinänsä ehkä ihmettele, kun ottaa huomioon kyseisen fooruminkin luonteen.
Vastaa Viestiin