Koska niin monella tuntuu nousevan hiukset pystyyn ilmestyessäni ehkä vain lukemaan ja pikaisesti kommentoimaan ketjuja Bodom-keskustelun alla, ajattelin perustaa tällaisen topicin, jossa voitte suorittaa henkilökohtaiset hyökkäyksenne minua kohtaan vähän vapaammin. Toisaalta jos haluat päinvastoin kehua minua tai muuten tutustuttaa itsesi minuun, onnistuu se myös vaivattomasti tätä kautta. Perinteisemmin ylläpito on nimennyt näitä tylsääkin tylsemmästi tyyliin: ”Viiva vs muu maailma”, mutta ajattelin jo kokonaisuutena tämän olevan jotain muuta, vaikka tämä tulee todennäköisesti keskittymäänkin hyvin pitkälle nokitteluun ja keskinäisten aiheiden vatvomiseen.
Kuka olet? Kuka vittu luulet olevasi? Multinikki saatana! Ärsyttävä kusipää! Luuletko olevasi hauska? Taidat olla pöljä? Ja muut kiperät kysymykset ja kommentit saavat mitä ilmeisimmin vastauksen tässä ketjussa, jos osaat sitä nätisti kysyä. Toki myös perustelut ovat suosiollisia, sillä aion myös itse nähdä vaivaa näihin vastatessani. Rohkeasti siis näppäimistö kainaloon ja matkaan, tämä voi aukaista juuri Sinun silmäsi epätietoisuuden varjossa, kun ei enää tarvi keskittyä niin kiihkeästi siihen, kuuluuko tämä nyt varmasti keskusteluaiheen piiriin. Koska eräillä suilla on kaivattu enemmän ketjun avaajan roolin keskeisyyttä ketjujen ylläpidossa, on se myös mahdollista tällä tavalla, silla takuulla itse valitsen kysymykset mihin haluan vastata. En toki voi ottaa vastuuta siitä, jos jollain on oman ymmärtämisensä kanssa hankaluuksia, eikä tämän vuoksi saakaan tyydytystä kysymykselleen. En halua olla keskustelun tappaja, joten voin ottaa kantaa myös laajemmin yhteiskuntamme kiperiin kysymyksiin tai jopa juuri Sinua henkilökohtaisesti häiritseviin pulmiin. Kenttäkokemukseni "vähän siitä sun tästä" antaa pohjaa ja pontta monen asian vatvomiseen ja ehkä sieltä löydämme yhdessä vastauksen myös niihin. Rohkeasti kysyen siis eteenpäin.
Paraskaan ketjunavaus ei ole täydellinen ilman, että siinä poraudutaan asian ytimeen, joten tukisukkien varjosta, papiljottien kehystämänä, tartun virtuaaliystäväni awan ilmoille heittämien ajatusten sekaan, ennen kuin hän vallan hermostuu:
Siirryin vammakeskusteluista tähän ketjuun, jossa voinet osoittaa vääristelyni todeksi. Mielestäni syyttely ilman näyttöä on sekä hyvien tapojen että palstan sääntöjen vastaista. Myös itsemoderointi katsotaan usein keskustelufoorumin ylläpidon silmissä rangaistavaksi teoksi. Tämä kyseinen lainaus jättää toki vielä vähän tulkinnan varaa tuon kohdan täyttymisen suhteen.awa kirjoitti:Älä sotke tätä vammakeskustelua vääristelyilläsi - vaan siirtele vääristelyt sinne sinulle hyvin sopivalle "vääristelyt kautta aikojen" topicille.
Kyseenalaistaminen on terveen merkki sillä kaikki tyytyväisyys lopulta lopettaa kehityksen, mutta en ymmärrä miksi pitää hyökätä toisen persoonaa kohtaan noinkin röyhkeästi. Veikkaampa että jos äitisi tietäisi miten käyttäydyt, niin tukkapöllyä voisi olla luvassa.awa kirjoitti:Nuo postauksesi ovat aivan turhaa palstan täytettä ja en voi ymmärtää miksi niitä vaivaudut urhoollisesti kirjoittelemaan.
Juuri tästä syystä jouduin avaamaan tämän ”oman palstani” koska jatkuvasti haluat kuljettaa joka keskusteluaiheen koskemaan minua – ihmisenä. Haluatko kenties tavata vai mikä on päämääräsi? Mikäli näin on, toivon sinun tekevän sen yksityisviestien kautta, sillä ethän sinäkään halua seurata ehkäpä orastavan suhteemme kehittymistä näin kaikkien silmien alla? Ja toisaalta minua ainakin vähän ujostuttaisi näin julkisesti lähetellä siirappia tihkuvia viestejä toiselle, epäilemättä viehättävälle persoonalle.awa kirjoitti:Kirjoittele aiheesta sille kuuluvalla aihealueella ja ole tarkka ettei mene nikit sekaisin.
Viiva on siitä fiksu, että Viiva vastailee, silloin kun viivalla on jotain sanottavaa. Toisin kuin eräillä muilla, joilla on vain tarve täyttää foorumi suoraan sanottuna paskan lätinällä. Olen pahoillani, en halua kuulua samaan kategoriaan heidän kanssaan. Ehkä toki vain kerran kuukaudessa, jos ei useammin tule sanottavaa.awa kirjoitti:Viivakin voisi vastailla, jos haluaa osallistua topicin aiheeseen - kerran kuukaudessa
Tässä kohtaan helpotusta tuo se, että tämä nykyinen aihe koskee ihan vain pelkästään itseäni joten olen oikeastaan koko ajan aiheessa kiinni.awa kirjoitti:^Siirry jo viiva aiheeseen
Tämä itsemoderointi on mielestäni tosi ikävä ilmiö keskustelupalstoilla. Mielestäni meidän kaikkien tulisi luottaa siihen, että kyllä asiaan perehtynyt ylläpito tietää mitä tekee. Toki voit itse perustaa oman keskustelufoorumisi jonnekin internetin syövereihin, jossa saat toteuttaa jo kenties fanaattiseksi nousevaa kanssaihmisten paimentamista. Toki tämänkin palstan ylläpito voi sinut ottaa jäsenekseen, mutta epäilen sitä kovin koska olet ennenkin kunnostautunut sääntöjen rikkojana ja saanut jopa bannia. Voin vain kuvitella kuinka äkäisenä olit tuon saavuttaessasi.awa kirjoitti:Täällä keskustellaan Gustafssoinin vammoista - osallistu sinäkin viiva rohkeasti asialliseen keskusteluun, tai siirry postaustesi kanssa huu haa osastolle. Tämä ihan ystävällisesti.
Tässä on oikeastaan eräs syy, miksi halusinkin avata vähän laajemman keskustelun koskien itseäni. Toki mystinen kuukauden poissaolo, juuri kun on päässyt keskusteluissa vauhtiin, häiritsee kanssaihmisiä, joten tämä on kanava myös käsitellä tuota asiaa. Voin tunnustaa että hyökkäyksesi ja provokatiivinen viestisi lähes murskasi herkän mieleni, sillä tämä kuukausi on ollut todella rankkaa aikaa rakkauselämässäni. Chatin puolella toinen tämän asian osapuolista tunnetaan nimikkeellä ”Käntty”, vaikka hän ei olekaan itse keskusteluun osallistunut. Tietääkseni. Voit tarkistaa chattia enemmän käyttäviltä tarkennusta tähän asiaan, mikäli et muutoin hyväksy vastaustani.awa kirjoitti:Viiva - sinulle voi tietysti käydä asiakirjoittelussa niin, että menee "nikki" väärään kurkkuun - onneksi vain kerran kuukaudessa.
Tämä viattomalta kuulostava heitto oli osoitettu Sariolalle, mutta otan sen tähän esimerkiksi, että palstalaisetkin voivat pohtia päissään (päässään sanan taivutusmuoto) millainen on väärää keskustelua. En tiedä kuinka tarkkaan tunnet palstan säännöt, mutta suosittelisin niihin tarkemmin tutustumista jatkossa. Multinikkeily on kielletty ja asia on kohdaltani tarkistettu jo ainakin kertaalleen, minkä ylläpitotiimi voi vaikka tämän otsikon alla varmentaa. Kirjoittelen pääosin kahdesta eri paikasta ja toisinaan jopa kolmesta. Neljännestäkin paikasta olen saattanut kirjoittaa mutta voin jatkossa keskittyä ainoastaan näihin kahteen paikkaan niin ylläpidon ja sinun kyttäämisesi helpottuu.awa kirjoitti:Tietysti viivan tavoin sinullekin on muistutettava, että tämä on keskustelufoorumi ja toivon ja uskoisin, että kaikki muutkin tänne kirjoittavat toivovat, että kirjoittaisitte keskusteltavasta aiheesta. Tämän voinet ystävällisesti välittää tiedoksi - myös muille nikeillesi. KIITOS.
Näillä eväillä voinemme jatkaa taas asiasta eteenpäin, mutta älkää epäröikö kysyä mikäli mieltänne vaivaa jokin seikka. Kovinkin halveksimani luikertelijat ovat keskustelupalstojen syöpä, jollaiseksi en itse halua missään nimessä samaistua, joten tämä topic toimikoot epäselvyyksien selvittelypaikkoina.