pedofiilirinki pohjois-suomessa 1980-luvulla

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
esmes-
Javier Pena

pedofiilirinki pohjois-suomessa 1980-luvulla

Viesti Kirjoittaja esmes- »

löytyi maininta IL:n keskustelupalstalta:
1980-luvun pohjois-Suomesta uutisoitiin laaja hyväksikäyttörengas, jossa vanhemmat olivat "lainanneet" lapsia keskenään, ja sitten hyväksikäyttäneet vieraan perheen lapsia, samalla kun lainaaja hyväksikäytti heidän lastaan.
??

muistaako kukaan tästä mitään enempää? itse en muista edes kuulleeni koko tapauksesta.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Voi hyvänen aika! :shock:

Lapsia on siis lainattu tuosta noin vaan. Kukahan tuollaisen idean on ensimmäisenä saanut päähänsä? Ja miten sitä on lähdetty toteuttamaan? Ihmisten on täytynyt tietää olevansa "saman henkisiä", kun kerran joku on uskaltanut tehdä aloitteen, pelkäämättä seurauksia (vankilaa jne).

Miettikää asiaa tarkemmin. Kuka kehtaa mennä vieraan perheen oven taakse kysymään: "Saanko käyttää teidän Henkkaa, saatte meidän Liisan siksi aikaa. Palautan hänet, kun homma on hoidettu, ei mitään kiirettä".

Luultavasti minut passitettaisiin suoraan hoitoon, jos tekisin noin. Sairasta! Ja tässä tapauksessa (kyseessä 80-luku) tuskin on sovittu netissä sähköpostilla kenen luo lapsi seuraavaksi menee. Ovatko sitten sopineet käytännön asioista puhelimessa? Hyrr. Mitä vanhempien päässä voi tuollaisessa tilanteessa liikkua.

Voisiko joku asiasta enemmän tietävä kertoa tapahtuneesta.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

mä ihmettelin kans et mikä homma toi on ollu käyttää hyväkseen vieraan lapsia? onko "moraali" tullut vastaan omien lapsien suhteen? luulisi että jos tuolle tielle lähtee ni se on yksi ja sama, lapsi kuin lapsi oli oma tai toisen.. riskit kuitenkin aina kasvaa kun rinki laajenee oman perheen ulkopuolelle. toivottavasti joku nyt osais asiaa vähän selventää. ymmärsin että tästä olisi lehdessä mainittu mut oon itsekin ollut 80-luvulla vielä lapsi eikä tommosta ole mulle mainittu sillon.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

esmes- kirjoitti:onko "moraali" tullut vastaan omien lapsien suhteen? luulisi että jos tuolle tielle lähtee ni se on yksi ja sama, lapsi kuin lapsi oli oma tai toisen..
Tämä täytää olla syynä. Enpä ainakaan voisi katsoa lastani silmiin tuollaisen jälkeen. On niin uskomattoman vaikea ymmärtää tuollaisia ihmisiä.. :x
oon itsekin ollut 80-luvulla vielä lapsi eikä tommosta ole mulle mainittu sillon.
Olen myöskin 80-luvun puolenvälin lapsi. Eipä pahemmin muistu mieleen tuollainen tapaus. Onko siitä sitten puhuttakaan tällä vuosikymmenellä enää? Koitin mm. Googlettaa erilaisilla hakusanoilla tuota aihetta, mutta enpä saanut onkeeni mitään. Kai joku osaa kertoa enemmän? Jään odottelemaan.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Vastaa Viestiin