Oululainen nainen kadonnut

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Antsah
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Syys 22, 2009 8:33 am

Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja Antsah »

Kaleva 14.10.2009 klo 12:15

Oululainen Anneli Kukkonen on kadoksissa. Viimeisin varma havainto kadonneesta naisesta on Intiössä sijaitsevasta asunnosta 3. lokakuuta illalla. Tämän jälkeen hänestä ei ole saatu mitään tietoa.

50-vuotias Anneli Kukkonen on noin 169 cm pitkä ja hänellä on normaali vartalo. Katoamishetkellä hän oli todennäköisesti pukeutunut valkoiseen tai vaaleaan ulkoilutakkiin sekä pitkiin tummiin housuihin.

Oulun poliisi pyytää havaintoja kadonneesta, vihjeet voi soittaa numeroon 071 876 912 tai virka-aikana 071 876 58 34.

Linkeissä kuva kadonneesta

http://www.kaleva.fi/uutiset/Oulu/Oulul ... ssa/819265
http://www.poliisi.fi/poliisi/oulu/home ... 4F00316367
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Pistetään toi kuva viel näkyville. 8)

Kuva
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 848
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

En tiedä miksi mutta jotenkin itselleni tuli tunne kun tuota kuvaa katsoi että näytti olevan jotenkin "poissaolevan,masentuneen näköinen"..Tiedä sitten milloin tuo kuva on otettu,tietoa asiasta?Ettei vaan olisi päättänyt itse päiviään..

Toivotaan että löytyy elossa pian.
pienikin hetki on arvokas
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja vandt »

tyyppi85 kirjoitti:En tiedä miksi mutta jotenkin itselleni tuli tunne kun tuota kuvaa katsoi että näytti olevan jotenkin "poissaolevan,masentuneen näköinen"..
Hei oikeesti :roll:

----------

Plussaa kyllä ilmoituksen hyvästä kuvasta! Tuon perusteella voisi kuvitella tunnistavansakin, jos hän vastaan kävelisi. Toivottavasti löytyy kunnossa.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 848
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Tämä on keskustelupalsta ja kerroin oman mielipiteeni joka on se että kuvan nainen näyttää heti silmissäni jotenkin alakuloiselta.

Joten mitä tarkoitat kommentillasi"hei oikeesti"?
pienikin hetki on arvokas
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Poissaoleva tai alakuloinen ilme kuvassa voi johtua silmistä, jotka eivät fokusoidu aivan normaalisti, vaan hieman "harittavat" ulospäin. Olen samaa mieltä, että sellainen tunne tuosta nimenomaisesta otoksesta tulee.
Nothing is quite what it seems
Nosey
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 109
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 6:32 pm

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja Nosey »

Antsah kirjoitti:Kaleva 14.10.2009 klo 12:15

Oululainen Anneli Kukkonen on kadoksissa. Viimeisin varma havainto kadonneesta naisesta on Intiössä sijaitsevasta asunnosta 3. lokakuuta illalla. Tämän jälkeen hänestä ei ole saatu mitään tietoa.
Pitkä aika kyllä kulunut jo. Kovasti kaipaisin lisätietoa. Lähtikö 3.10. esim. töihin vai iltalenkille?
Onko perhesuhteet millaiset, eli onko kukaan osannut kaivatakaan samana päivänä tai edes seuraavana? Vai onko esim. 3.10. käynyt sinkkuihmisen luona vieraita ja hän olisi todellisuudessa kadonnut vasta myöhemmin? Ja jos on esim. avio/avomies, niin miksi vasta nyt tuli tämä lööppeihin? 11 päivää ja pakkasyöt ei vaikuta hyvältä yhtälöltä.

Ehdin jo hetken luulla, että tämä olisi verotarkastajana Oulussa, mutta olikin nimikaima ilmeisesti tuo toinen Kukkonen. Eli tästä kadonneesta ei kuukkelilla sitten mitään irronnutkaan.
Uteliaisuus tuo hitaasti, mutta varmasti uutta näkemystä - (Ilkka Luoma)
morbidelli
Agentti Scully
Viestit: 684
Liittynyt: To Loka 01, 2009 1:34 pm

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

tyyppi85 kirjoitti:En tiedä miksi mutta jotenkin itselleni tuli tunne kun tuota kuvaa katsoi että näytti olevan jotenkin "poissaolevan,masentuneen näköinen"..Tiedä sitten milloin tuo kuva on otettu,tietoa asiasta?Ettei vaan olisi päättänyt itse päiviään..
Tuollainen näkijän lahja on harvinaista. Kannattaisi hyödyntää esim. taloudellisesti. Heh. Heh.

Faktahan on että 80% kansasta ei ole kuvaustilanteessa 100% luontevasti. Sen vuoksi on varsin ääliömäistä ryhtyä tekemään pelkän kuvan perusteella kovin pitkälle meneviä johtopäätelmiä.

Tiettyjä johtopäätelmiä voi tehdä toki ilman kuvaakin ...
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kun näin kuvan tästä kadonneesta naisesta, tunsin heti että hän on kuollut. Löytyy mahallaan makaamasta. Ennen lumen tuloa.

P.S. 420 is a good number.... 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 848
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Jack the Ripper kirjoitti:Kun näin kuvan tästä kadonneesta naisesta, tunsin heti että hän on kuollut. Löytyy mahallaan makaamasta. Ennen lumen tuloa.

P.S. 420 is a good number.... 8)

Olen samaa mieltä kanssasi,kuten varmaan aiemmista viesteistäni joku viisas on jo pystynyt päättelemäänkin..Maastosta kuolleena tai hukkuneena jostakin lätäköstä on oma arvaukseni.Olen mieluusti väärässä jos löytyykin jostain elävänä,sitä toivomme :)
pienikin hetki on arvokas
Nosey
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 109
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 6:32 pm

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja Nosey »

Eikö ole mitään taustoja tästä tullut julkisuuteen? Lisätietoja siitä kuka viimeksi nähnyt, ja mihin on lähtenyt kun on poistunut kotoaan? Jos viimeinen varma havainto on kotoaan, kuka tiesi, että hänellä oli kadotessaan ulkoilutakki? Ja jos asui yhdessä jonkun kanssa, miksi hänen kotoa poistumisestaan ei kerrota/tiedetä enempää?

Onkohan katoaminen hautautunut mediassa tuon mallikatoamisen jalkoihin???
Uteliaisuus tuo hitaasti, mutta varmasti uutta näkemystä - (Ilkka Luoma)
kaelma
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ma Huhti 21, 2008 9:50 pm
Paikkakunta: etelä-Karjala

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja kaelma »

Saattaa olla pilkunviilausta tai luetun ymmärtämisessä puutteita, mutta poistuiko kotoaan vai jostain kyläpaikasta. :roll: Vaikka kyllä kait se olisi mainittu, jos ei ollut oma asunto.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja ABC »

Onko tuo kuva otettu jossain herätysjuhlien teltassa?
Every ship must sail a world.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Luulen että ei. Jokin muu ulkoilmakonstruktio tuo kyllä voi olla. Kesällä otettu kuva.
Nothing is quite what it seems
tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 848
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Oululainen nainen kadonnut

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Mun mielestä tuo näyttää siltä kuin kuva olisi otettu lentokentältä.

Jännä juttu että tämä tapaus ei ole saanut läheskään samaa huomiota kuin malli-nikon katoaminen,miksiköhän?molemmissa tapauksissa ihminen on kadonnut.toista etsitään "isolla koneistolla"ja toisesta on hädin tuskin maininta jossakin..
pienikin hetki on arvokas
Vastaa Viestiin