Yöketju (24:00 - 08:00)
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Yöketju (24:00 - 08:00)
Tiedättekö ns. Mara ilmiön? Itse olisin kuset housussa siinä tilanteessa.
What you do... Makes you who you are.
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Kiva ku muitaki neljän aikaa yöllä hereillä =)Kalessin kirjoitti:mik mara-ilmiö???ei sano mitn...*aavistelee tämän olevan kompa*
Se on semmoinen ilmiö että näet esim jonkun henkilön istuvan sängylläsi. Olet hereillä. Näet henkilön kääntyvän sinua kohta hitaasti, muttet voi liikkua itse. Olet hereillä. Tämä on MARA ilmiö, vähän oudosti selitetty, sori.
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Täh? Oot töissä? =/ Sääliksi käy aamuun asti töissä..Mihin aikaa menit töihin?Kalessin kirjoitti:se on varmaan nyt sama kuin tämä unihalvaus, josta on pitkulainen ketju alempana...siis jos tajusin oikein...juu, hereillä ollaan ja aikaa yritän tappaa, vasta seiskalta pääsee kotio....blaah....
-
Kalessin
- Adrian Monk
tossa ysin tienoilla raahauduin, tää on kolmas yö, heräsin kevyesti 19.35, kun mies tuli herättämään....
olisin mieluusti vielä jatkanut koisaamista. onneksi on vika yö ja sekin loppuu kohta. eka yö olikin kyllä melkoinen, tulin neljään ja olin siitä aamuun....mut onneksi niitä on vain hätätapauksissa, kun ketään ei saada. normaalisti teen kyllä myös 12-tuntisia öitä jotka ei ole kuitenkaan yhtään pahempia kuin tavan yöt, kaksi tuntia sinne tänne ja potilaan hoidon kannalta hirveän paljon parempia.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Hullut työtä tekee, hullumat ei. On se mukavaa mulla ku herään 10 aikaa YÖLLÄKalessin kirjoitti:tossa ysin tienoilla raahauduin, tää on kolmas yö, heräsin kevyesti 19.35, kun mies tuli herättämään....olisin mieluusti vielä jatkanut koisaamista. onneksi on vika yö ja sekin loppuu kohta. eka yö olikin kyllä melkoinen, tulin neljään ja olin siitä aamuun....mut onneksi niitä on vain hätätapauksissa, kun ketään ei saada. normaalisti teen kyllä myös 12-tuntisia öitä jotka ei ole kuitenkaan yhtään pahempia kuin tavan yöt, kaksi tuntia sinne tänne ja potilaan hoidon kannalta hirveän paljon parempia.
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Kalessin kirjoitti:ahaa, se selittää kaiken. on se varmaan mullakin näiden öiden jälkeen...yöt on toki kivoja valvoa, mutta alkaa tulla näin aamuyöstä kammioekstroja ja ne ei taas tunnu kivoilta, vaikka vaarattomia ovatkin.
Ooleen tieetäämäätön...Mitkä ne sellaset o?
- Moderaattorit
- Moderaattori
No itsekin teen pelkkää yövuoroa ja muutenkin olen aina ollut yöihminen. Ihan niinkuin toi mun nimimerkkikin kertooDonHessu kirjoitti:Hullut työtä tekee, hullumat ei. On se mukavaa mulla ku herään 10 aikaa YÖLLÄ
Jos on yhden tai kahden päivän vapaa en välttämättä käännä unirytmiä, vaan vietän vapaallakin yöelämää. Nyt on poikkeuksellisesti vähän pidempi vapaa niin käänsin itseni päivärytmiin.