Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa 27.2.2024 - syyte taposta

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
cyberdowntown
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Loka 02, 2023 3:15 pm

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja cyberdowntown »

Jotenkin näyttää habitus siltä, et aivan kuin olisi ollut juuri kamppailtu elämästä ja kuolemasta. Likaa hihoissa ja jotenkin hengästyneen oloinen tuossa sisääntulokuvassa. Mutta saa nähdä, että mitä selviää jos selviää.
Viimeksi muokannut cyberdowntown, Pe Maalis 01, 2024 6:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Jasonnn
Christopher Lorenzo
Viestit: 1673
Liittynyt: To Elo 01, 2019 9:17 pm

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Jasonnn »

Kaarma kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 6:03 pm Sekin tietty mahdollista, budjaa sitten joissakin asuntoloissa kenties. Ja jotkut tietyt sairaudet saa aikaan laihtumista, ehkäpä tässä molemmat. Jos takkia ei oo pöllitty uhrilta on se varmaan lainassa joltain(taisi jäädä saamatta takaisin) Ei jotenkin sovi tuliterä hyvin pidetty takki habitukseen. New yorkerista tai vastaavasta?eikun hetkonen onko tää Dcn takki? Vähän parempaa Seppälää? ilmeisesti ole mitenkään järin pitkä tyyppi? Vaikea kuvasta sanoa.
Joo ei taida mikään 2metrinen olla. Kuvasta joka on lähempänä kassoja arvioisin olevan noin 170-178cm.

Jotenkin outo toi toinen kuva? Miksi hän pitää kättä noin ylhäällä?
Avatar
Kaarma
Agentti Scully
Viestit: 688
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Jasonnn kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 6:06 pm
Kaarma kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 6:03 pm Sekin tietty mahdollista, budjaa sitten joissakin asuntoloissa kenties. Ja jotkut tietyt sairaudet saa aikaan laihtumista, ehkäpä tässä molemmat. Jos takkia ei oo pöllitty uhrilta on se varmaan lainassa joltain(taisi jäädä saamatta takaisin) Ei jotenkin sovi tuliterä hyvin pidetty takki habitukseen. New yorkerista tai vastaavasta?eikun hetkonen onko tää Dcn takki? Vähän parempaa Seppälää? ilmeisesti ole mitenkään järin pitkä tyyppi? Vaikea kuvasta sanoa.
Joo ei taida mikään 2metrinen olla. Kuvasta joka on lähempänä kassoja arvioisin olevan noin 170-178cm.
Mä kanssa arvelin että Max 175. Ihan todella tutun näköinen tossa yhdessä kuvassa. No, ehkä oon kasvosokea sitten.
Olin, kunnes en ollutkaan.
Avatar
Kaarma
Agentti Scully
Viestit: 688
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Ehkä tottumuksesta, jos tosiaan muutama sormi uupuu🤔

Onko näissä kuvissa oikeasti yks ja sama henkilö? :shock:
Olin, kunnes en ollutkaan.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8301
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Tämä henkilö on varmaan tämän vuorokauden puolella kopissa, tai ainakin nimi poliisien tiedossa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Anoteus
Jack Bauer
Viestit: 971
Liittynyt: Su Tammi 20, 2019 8:12 pm

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Ihme ettei kukaan ole vielä tajunnut käyttää tekoälyohjelmia näille paskoille suurennuksille, muistaakseni tällaisia löytyy jopa ilmaiseksi, oisko ollut NVIDIAlta, tulisi ainakin kasvonpiirteitä paremmin näkyviin.
Matti Ja Maija
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1342
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 11:32 am

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

Jasonnn kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 6:06 pm Jotenkin outo toi toinen kuva? Miksi hän pitää kättä noin ylhäällä?
Moi mä tapoin jonkun, se on tuollapäin, tai ainakin tuolta tulin. Olen umpi vammanen sekakäyttäjä, niin käsi vähän kramppaa....
Slava Ukraini! <3
Korvinkuulija
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: To Marras 24, 2022 4:16 pm

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Korvinkuulija »

Ton näkösiä pirivietereitä Itä-Stadissa riittää. Eiköhän tuo jostain Itiksen piriluukusta löydy.
Saimaanorppa
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: To Tammi 14, 2021 11:13 am

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Saimaanorppa »

Korvinkuulija kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 6:57 pm Ton näkösiä pirivietereitä Itä-Stadissa riittää. Eiköhän tuo jostain Itiksen piriluukusta löydy.
Todellakin..."pirivieteri" :mrgreen:
Avatar
Jasonnn
Christopher Lorenzo
Viestit: 1673
Liittynyt: To Elo 01, 2019 9:17 pm

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Jasonnn »

Korvinkuulija kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 6:57 pm Ton näkösiä pirivietereitä Itä-Stadissa riittää. Eiköhän tuo jostain Itiksen piriluukusta löydy.
Kukas se oli joka paini 2020 itiksessä järkkärin kanssa ja ase laukesi 2 kertaa siinä rytäkässä? Videon olemuksen perusteella voisi olla tämä sankari myös...

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007858192.html

Toki näitä riittää itiksen hoodeilla riittämiin..
Cadi John
Jack Bauer
Viestit: 912
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2023 3:05 pm

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Jasonnn kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 6:06 pm Jotenkin outo toi toinen kuva? Miksi hän pitää kättä noin ylhäällä?
Joko tullut piripäissään hirveellä ölinällä sisään tai sit näki jonkun tutun.
Avatar
Kaarma
Agentti Scully
Viestit: 688
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Tai miettinyt mitä reittiä matka jatkuu?
Olin, kunnes en ollutkaan.
uusitma
Hetty Wainthropp
Viestit: 462
Liittynyt: La Joulu 29, 2012 12:27 am

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja uusitma »

Korvinkuulija kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 6:57 pm Ton näkösiä pirivietereitä Itä-Stadissa riittää. Eiköhän tuo jostain Itiksen piriluukusta löydy.
Mun silmään ei näytä suomalaiselta. Nuo vaatteetkin on niin oudot. Ei kukaan enää käytä viime vuosituhannen dc-takkeja.
Korvinkuulija
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: To Marras 24, 2022 4:16 pm

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Korvinkuulija »

uusitma kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 8:21 pm
Korvinkuulija kirjoitti: Pe Maalis 01, 2024 6:57 pm Ton näkösiä pirivietereitä Itä-Stadissa riittää. Eiköhän tuo jostain Itiksen piriluukusta löydy.
Mun silmään ei näytä suomalaiselta. Nuo vaatteetkin on niin oudot. Ei kukaan enää käytä viime vuosituhannen dc-takkeja.
Noissa piireissä ihan hittikamaa edelleen.
Mielesipahoittaja
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: La Touko 02, 2020 1:56 am

Re: Miehen ruumis Helsingin Vuosaaressa - tappona tutkitaan

Viesti Kirjoittaja Mielesipahoittaja »

Kuvat on Ulappasaarentien Alepan valvontakameroista. Olen samaa mieltä siitä, että näyttää siltä kuin olisi tullut sisään adrenaliineissaan ja nähnyt jonkun tutun tai muuten vaan selittänyt itsekseen (tai henkilökunnalle/asiakkaille), että tuollapäin oli jotain hässäkkää just. Sanoisin, että ainakin Vuokin terveysaseman korvaushoitoklinikan henkilökunta varmasti hänet tunnistaa (jos Kahvikujalla vielä avohoidon palvelut toimii). Täytyypä kysellä tutuilta koijareilta alueella.
Vastaa Viestiin