sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9297
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

1lpo kirjoitti: Su Huhti 28, 2024 9:19 am Putsari on huhujen mukaan ehtivä kaveri, kuulemma minäkin olen putsari. Osaako kukaan kertoa että mitä niin pahaa tämä putsari on aikanaan sikelle sanonut, kun on niin pahasti päässyt ihon alle? Kyllähän sikke nimimerkkejä muistaa mutta en huomannut että kukaan olisi päässyt niin pahasti ja pitkäksi aikaa siken pään sisään kuin putsari.
Luulen, että olemme kaikki putsareita siinä vaiheessa, kun jutut käyvät vähiin. Putsari taisi palaa roviolla noin vuosi sitten, jos nyt satun oikein muistamaan. Minulle hän perusti vuosia sitten tänne murhainfon Lautamiehiin jostain syystä oman höpöttelyketjunkin:

viewtopic.php?t=26427

Sikakoira osasi olla parhaimmillaan tosi vekkuli. Häntä jäin kaipaamaan.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1848
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Jyrsijä-possu!
#FreePlato
URSA
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11517
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja URSA »

Viittaako raikulipoika1 siihen, että on ideat lopussa ja seuraava nikki on raikulipoika2?
Solttuetsivä
Adrian Monk
Viestit: 2517
Liittynyt: La Maalis 19, 2016 1:22 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Kuka siellä heräilee.
Pitkään aikaan ei ole kuulunut mitään.

Mutta nyt tuli käyttäjä joka linkkaa Kim Dotcomin x-tiliä.
Ei voi ollak ukaan muu juin sikis, vaikka on ovela ja ei nyt sorru heti Ukraina/Venäjä-ketjuun.
Mutta Covid ja NATO, ja linkki Kim Dotcom.
Even Steven kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 4:02 pm Esim. Zelensky julisti sodan Venäjää vastaan - 21 ja sitten ihmetellään miksi joku hyökkää niin laittomasti.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1848
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Solttuetsivä kirjoitti: Ti Kesä 04, 2024 11:42 am
Mutta nyt tuli käyttäjä joka linkkaa Kim Dotcomin x-tiliä.
Ei voi ollak ukaan muu juin sikis, vaikka on ovela ja ei nyt sorru heti Ukraina/Venäjä-ketjuun.
Mutta Covid ja NATO, ja linkki Kim Dotcom.
Vaihtoehtoisten faktojen ystävillä on tosiaan omat X-suosikkinsa. Possulla Dotcom ja parilla muulla se jantteri, jolle on kasvanut hiuksien paikalle pipo. En edes tiedä sen nimeä, mutta pipo lienee sullekin tuttu? :)

Jaa joo sitten oli myös Loordi Peppu. Kenenköhän kestosuosikki se oli? Oliko Kurkon, kun ei ole vähään aikaan Loordia näkynyt? Kurkohan jossain vaiheessa katosi, taisi joku napsahtaa lopullisesti.
#FreePlato
Solttuetsivä
Adrian Monk
Viestit: 2517
Liittynyt: La Maalis 19, 2016 1:22 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Mihin nämä katoaa aina.
Välillä tykittävät monta viestiä päivässä, muutaman päivän putkeen.
Sitten hiljaisuus joka saattaa kestää todella pitkään.

Sikis oli sentään joka päivä hommassa mukana usealla viestillä jos ei ollut bänniä tai putkaa.
Mutta joku CharlesBronson on välillä pitkäänkin poissa ja sitten taas muutama päivä täyttä tykitystä.

Onkohan ne jossain hoitolaitoksessa silloin kun on hiljaiseloa minfosta.
Sitten lomille laitoksesta ja näppis laulaa foorumeilla.
Even Steven kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 4:02 pm Esim. Zelensky julisti sodan Venäjää vastaan - 21 ja sitten ihmetellään miksi joku hyökkää niin laittomasti.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2073
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Solttuetsivä kirjoitti: Ti Kesä 04, 2024 2:42 pm Mihin nämä katoaa aina.
Välillä tykittävät monta viestiä päivässä, muutaman päivän putkeen.
Sitten hiljaisuus joka saattaa kestää todella pitkään.

Sikis oli sentään joka päivä hommassa mukana usealla viestillä jos ei ollut bänniä tai putkaa.
Mutta joku CharlesBronson on välillä pitkäänkin poissa ja sitten taas muutama päivä täyttä tykitystä.

Onkohan ne jossain hoitolaitoksessa silloin kun on hiljaiseloa minfosta.
Sitten lomille laitoksesta ja näppis laulaa foorumeilla.
Mä luulen, että monella kirjoittajalla on ihan oikeakin elämä näppäimistön ja Minfon ulkopuolella.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1848
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: Ti Kesä 04, 2024 3:17 pm
Mä luulen, että monella kirjoittajalla on ihan oikeakin elämä näppäimistön ja Minfon ulkopuolella.
Tämä on kyllä argumenttina todella väsynyt. Toki on muutakin elämää joo, jopa mullakin, mutta ei koskaan ole niin hektistä, etteikö joka päivä olisi josssain välissä kännykällä ja tietokoneella.

Muutamassa minuutissa sitä tsekkaa, että onko foorumille ilmestynyt jotain mielenkiintoista. Ja minuutti menee jos johonkin vastaa.

Sitäpaitsi, mieti nyt sitä tykitystä mitä nämä muutamat sykleissä tuuttaa. Upotuksia upotusten perään päivä- ja viikkokausia, kunnes sitten on yhtäkkiä niin hektistä, ettei kuukauteen ehdi ja/tai jaksa. Ihan oikeasti nyt?

Olen tosiaan ollut aktiivinen useilla keskustelualustoilla vuosikymmeniä ja joukossa on ollut sellaisiakin, joissa on mukana korkeassakin asemassa olevia. Eikä aktiiviset niistä häviä koskaan mihinkään edes moneksi päiväksi, ellei sitten lähde pitkälle lomalle tai työmatkalle toiselle puolelle maailmaa. Noissa tapauksissa voi olla useamman viikonkin pois.

Mites sä näet asian, onko mahdollista, että joku Kurko olisi nyt esimerkiksi kuukauden lomalla kaukoidässä, tai vaikka suunnittelemassa uutta ydinvoimalaa Abu Dhabissa?
#FreePlato
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2073
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Ti Kesä 04, 2024 3:55 pm
nipsunapsu kirjoitti: Ti Kesä 04, 2024 3:17 pm
Mä luulen, että monella kirjoittajalla on ihan oikeakin elämä näppäimistön ja Minfon ulkopuolella.
Tämä on kyllä argumenttina todella väsynyt. Toki on muutakin elämää joo, jopa mullakin, mutta ei koskaan ole niin hektistä, etteikö joka päivä olisi josssain välissä kännykällä ja tietokoneella.
..
Mä uskon, että tämä on sinulle liian vaikea ymmärtää ettei kaikilla ihmisillä ole tätä ongelmaa olla aböyt viiden minuutin välein räpläämässä sitä kännykkää, tai istua kaiken päivää koneella - tai saati jos olisi, niin interwebzissä on muutakin kuin Minfo. Kannattaa joskus surfailla.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1848
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: Ti Kesä 04, 2024 4:00 pm
Mä uskon, että tämä on sinulle liian vaikea ymmärtää ettei kaikilla ihmisillä ole tätä ongelmaa olla aböyt viiden minuutin välein räpläämässä sitä kännykkää, tai istua kaiken päivää koneella
Voi vittu mitä juttua. Eiköhän "about viiden minuutin" ja kuukauden välissäkin ole vaihtoehtoja.

Mikä juttu tuo muuten on, että te pahimnat änkyrät kovin hanakasti kyseenalaistatte toisen kirjoittajan älykkyyden, heti kun tämä sattuu olemaan vahvasti eri mieltä jostain? Tuollainen tyyli tappaa aika tehokkaasti lupaavankin orastavan debatin.

Sunkin näkemykset ovat liki poikkeuksetta aivan perseestä, mut en mä sua silti tyhmäksi hauku. Vai olenko niin tehnyt?
#FreePlato
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2073
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Ti Kesä 04, 2024 4:38 pm
nipsunapsu kirjoitti: Ti Kesä 04, 2024 4:00 pm
Mä uskon, että tämä on sinulle liian vaikea ymmärtää ettei kaikilla ihmisillä ole tätä ongelmaa olla aböyt viiden minuutin välein räpläämässä sitä kännykkää, tai istua kaiken päivää koneella
Voi vittu mitä juttua. Eiköhän "about viiden minuutin" ja kuukauden välissäkin ole vaihtoehtoja.

Mikä juttu tuo muuten on, että te pahimnat änkyrät kovin hanakasti kyseenalaistatte toisen kirjoittajan älykkyyden, heti kun tämä sattuu olemaan vahvasti eri mieltä jostain? Tuollainen tyyli tappaa aika tehokkaasti lupaavankin orastavan debatin.

Sunkin näkemykset ovat liki poikkeuksetta aivan perseestä, mut en mä sua silti tyhmäksi hauku. Vai olenko niin tehnyt?
Ei sitä tälläisten vastausten jälkeen tarvitse mitenkään kyseenalaistaa :lol: Oisko nyt aika vaan päivittää ne ignore listasi.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1848
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Niin se yksi "vittu" varmaan vei uskottavuuden koko viestistä.

Mut mites nuo pointit? Onko viiden minuutin ja kuukauden välissä jotain? Entä onko korrektia pitää eri mieltä olevia tyhminä?

En mä ignoreen helposti nimimerkkejä lisää. Ei sinne päädy kuin pahimmat, etkä sä kuulu niihin. Kykenet sentään tuottamaan asiallistakin tekstiä jos vaan haluat. Se vaan saisi tapahtua hiukan useammin.
#FreePlato
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2373
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Hank Voight kirjoitti: Ti Kesä 04, 2024 3:55 pm
Olen tosiaan ollut aktiivinen useilla keskustelualustoilla vuosikymmeniä ja joukossa on ollut sellaisiakin, joissa on mukana korkeassakin asemassa olevia.
Uskon sinun roikkuneen netissä vuosikymmeniä. Se on helppo uskoa ulosannostasi.

Jälkimmäiseen sen verran, että tuolle on olemassa psykiatrinen termi: deluusio (harhakuvitelma).

Vähän sama kuin joku päivittäin baarissa viihtyvä väittäisi käyvänsä siellä tärkeitä palavereja kenraaleiden kanssa ja, että nekin istuvat siellä 2 euron halpatuopin kanssa naamioitumismielessä kuset housussa, koska se kuuluu kyseisen baarin päivittäisasiakkaiden olemukseen.

Ei sillä, etteikö kenraalikunnasta löytyisi alkoholistia, joka kusee housuunsa. He tekevät sen suljettujen ovien takana ja usein kotisohvallaan.

Sinä tosin et ole heistä tavannut ainoatakaan. Edes netissä.
Vastaa Viestiin