Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

viivahattu
Javier Pena
Viestit: 1807
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Susiraja kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:14 pm Musiikkikilpailuista näissä ei ole ollut kyse enää aikoihin.
Sellaista hetkutusta, anorektikkoja esiintymässä miltei alasti. Taso menee koko ajan alas päin kuin lehmän häntä.
Homot ym. kummajaiset tuo esiin omaa agendaansa , nyt hyväksykää meidät ja plaap plaap.

Miksi näitä ei voi palauttaa musiikkikilpailuksi , kun katsojaluvutkin on romahtaneet.
Ainahan nämä ovat olleet homojen suosiossa ja ensimmäinen transuvoittajakin oli jo viime vuosituhannella. Eikä siinä mitään, karnevaalihan se on ollut jo kohta kolme vuosikymmentä eikä mikään vakavasti otettava musiikkikilpailu. Millään taidemusiikilta haiskahtavallakaan ei kannata edes yrittää, minkä todistaa joka ikinen kerta kun sinne joku oopperalaulaja menee. Virolla oli joku vuosi sitten nimenomaan klassisesti koulutettu oopperalaulaja, jolla oli visuaalisesti upea esitys, mutta jostain kumman syystä ne tuomaristojen "kriteerit" eivät hänen kohdallaan päteneet. Niillähän kuulemma on sellaiset, arvioidaan muka jostain äänenkäytöstä lähtien että kuka osaa oikeasti laulaa. Ja sitten jotkut hevonpaskapopparit ja sirkuspellet vetävät moninkertaiset tuomaripisteet oopperalaulajaan nähden. :D
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7520
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Rahaa meni hieman typerästi kun vielä Hollanti joutui ulos. Mutta hienoin ja upein esitys oli Suomelta.
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7520
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

viivahattu kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:24 pm
Susiraja kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:14 pm Musiikkikilpailuista näissä ei ole ollut kyse enää aikoihin.
Sellaista hetkutusta, anorektikkoja esiintymässä miltei alasti. Taso menee koko ajan alas päin kuin lehmän häntä.
Homot ym. kummajaiset tuo esiin omaa agendaansa , nyt hyväksykää meidät ja plaap plaap.

Miksi näitä ei voi palauttaa musiikkikilpailuksi , kun katsojaluvutkin on romahtaneet.
Ainahan nämä ovat olleet homojen suosiossa ja ensimmäinen transuvoittajakin oli jo viime vuosituhannella. Eikä siinä mitään, karnevaalihan se on ollut jo kohta kolme vuosikymmentä eikä mikään vakavasti otettava musiikkikilpailu. Millään taidemusiikilta haiskahtavallakaan ei kannata edes yrittää, minkä todistaa joka ikinen kerta kun sinne joku oopperalaulaja menee. Virolla oli joku vuosi sitten nimenomaan klassisesti koulutettu oopperalaulaja, jolla oli visuaalisesti upea esitys, mutta jostain kumman syystä ne tuomaristojen "kriteerit" eivät hänen kohdallaan päteneet. Niillähän kuulemma on sellaiset, arvioidaan muka jostain äänenkäytöstä lähtien että kuka osaa oikeasti laulaa. Ja sitten jotkut hevonpaskapopparit ja sirkuspellet vetävät moninkertaiset tuomaripisteet oopperalaulajaan nähden. :D
Usein nämä tuomarit taitavat edustaa sekalaista joukkoa ja monet ovat vielä tavalla tai toisella euroviisumusiikin faneja.

Katsojaluvut ovat ilman muuta nousseet ja euroviisuista on tullut entistä isompi tapahtuma. Siinä on jo erittäin paljon maita mukana.

Musiikki itsessään ei saata olla parasta mahdollista, mutta hienosti on panostettu esityksiin. Pelkästään noiden esitysten takia Euroviisut on katsomisen arvoinen.
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Susiraja kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:14 pm Musiikkikilpailuista näissä ei ole ollut kyse enää aikoihin.
Sellaista hetkutusta, anorektikkoja esiintymässä miltei alasti. Taso menee koko ajan alas päin kuin lehmän häntä.
Homot ym. kummajaiset tuo esiin omaa agendaansa , nyt hyväksykää meidät ja plaap plaap.

Miksi näitä ei voi palauttaa musiikkikilpailuksi , kun katsojaluvutkin on romahtaneet.

Toista oli silloin,kun Suomea johdettiin Kremlistä, Kekkonen oli nukkehallitsijana ja Fredi oli Euroviisuissa kappaleella "Pylly vasten pyllyä".
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7520
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

QwertyKeyboard kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:21 pm
Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:45 pm Eikös ne ole pitkälti yli kymmenentuhatta lasta jo Gazassa tappaneet. Saa muslimiterroristit pistää kyllä kunnon kirin päälle, jos meinaavat Israelin hirmutekoihin yltää. Palstan äärioikea fanittaa ryssiä ja siionisteja. Oikeita porvareita.
Me ei tiedetä kuinka monta ihmistä oikeasti on kuollut Gazassa ainoa lähde asialle on Hamas terroristijärjestön tiedotusosasto, jonka julkaisemat väitteet länsimainen lehdistö julkaisee aina ilman kritiikin häivääkään. Hamasin ilmoittamissa tappioissa ei eritellä sitäkään kuinka monta palestiinalaista on kuollut hamasin teloittamina, koska ovat vastustaneet hamasia, koska aina kun palestiinalaisia kuolee kaikki kuolemat merkataan ilman kritiikin häivääkään israelin tappamiksi tämä antaa hamasille vapaat kädet tappaa kaikki itseään vastustavat palestiinalaiset. Myös hamasin harhautuneet raketit tappavat palestiinalaisia siviileitä kokoajan, sekä hamasin asevarikot räjähtäessään, jotka usein ovat rakennettu jonnekin sairaalaan viereen hamas ei koskaan kerro mikä osuus hamasin räjähtäneella asevarikolla oli tappioiden aiheuttamisessa. Hamas ei myöskään ole kertonut kuinka monta kuolleista oli hamasin taistelijoita vaan kaikki merkataan aina kuolleiksi naisiksi ja lapsiksi, koska länsimainen lehdistö aina ilman kritiikin häivääkään uskoo kaiken mitä hamas sanoo.
Näin se on. Toki pitää sanoa samalla kuin palestiinalaisten kohdalla vaikuttaa olevan isompi humanitaarinen kriisi, jonka takia väkeä kuolee helposti paljon. Israel on ottanut kovat keinot käyttöön Hamasin brutaalin hyökkäyksen takia. Samalla tavallinen väestö on joutunut entistä parempiin ongelmiin.

Iso ongelma oli vain myös siinä, että melko paljon vähäteltiin Hamasin tekemää brutaalia hyökkäystä Israelin siviileitä vastaan. Hamasin ja jopa länsimaisten vihervasemmistoaktiivien retoriikassa korostuu kansanmurhaan viittaavat puheet juutalaisia kohtaan.

Sekin on mielenkiintoista, että antisemitismistä on kannettu olevinaan äärettömästi huolta länsimaissa. Sitten kun sitä on valtoimenaan poliittisten tahojen masinoimana, niin tilannetta ei pidetä minkäänlaisena ongelmana mm. valtamedioissa.
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7520
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Israel vastasi lähinnä rajuun terrori-iskuun. Tämä unohtui siinä, kun alettiin etsimään syitä pitääkö Israel heittää ulos euroviisuista.

Toisaalta kun on seurannut näitä tapahtumia ja tietää Israelin edustajan venäläistaustaisuuden, niin on jäänyt oma epäilys kuin jonkinlaista tietoista provosointia on vaikuttanut tulevan Israelin puolelta.

Pidän hyvin outona miten Israelin edustajat ovat salaa valokuvanneet henkilöitä, jotka eivät ole sitä halunneet. Tämän jälkeen on laitettu videoita nettiin, vaikka henkilöt itse eivät olisi sitä halunneet. Hieman tukee vaikutelma kuin taustalla on ollut tietoista provosointia.
Ahmi
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2021 10:26 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ahmi »

viivahattu kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:24 pm
Susiraja kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:14 pm Musiikkikilpailuista näissä ei ole ollut kyse enää aikoihin.
Sellaista hetkutusta, anorektikkoja esiintymässä miltei alasti. Taso menee koko ajan alas päin kuin lehmän häntä.
Homot ym. kummajaiset tuo esiin omaa agendaansa , nyt hyväksykää meidät ja plaap plaap.

Miksi näitä ei voi palauttaa musiikkikilpailuksi , kun katsojaluvutkin on romahtaneet.
Ainahan nämä ovat olleet homojen suosiossa ja ensimmäinen transuvoittajakin oli jo viime vuosituhannella. Eikä siinä mitään, karnevaalihan se on ollut jo kohta kolme vuosikymmentä eikä mikään vakavasti otettava musiikkikilpailu. Millään taidemusiikilta haiskahtavallakaan ei kannata edes yrittää, minkä todistaa joka ikinen kerta kun sinne joku oopperalaulaja menee. Virolla oli joku vuosi sitten nimenomaan klassisesti koulutettu oopperalaulaja, jolla oli visuaalisesti upea esitys, mutta jostain kumman syystä ne tuomaristojen "kriteerit" eivät hänen kohdallaan päteneet. Niillähän kuulemma on sellaiset, arvioidaan muka jostain äänenkäytöstä lähtien että kuka osaa oikeasti laulaa. Ja sitten jotkut hevonpaskapopparit ja sirkuspellet vetävät moninkertaiset tuomaripisteet oopperalaulajaan nähden. :D
Musiikki on makuasia jota on vaikea lähteä pisteyttämään jonkun kilpailu vuoksi. Siksi nämä artistit eivät myyntilistoilla roiku.
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 499
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Jannes »

QwertyKeyboard kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:25 pm
Jannes kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:28 am No jos haluat vertailla silpomisia, niin sitten on vielä katolisetkin otettava huomioon :D Mulle ne on kaikki vaan niputettu mappiin "vauvojen silpominen", ja ihan tasan yhtälailla inhottavaa toimintaa, mutta selkeästi olet nyt jossakin sairaan mielesi sopukoissa päättänyt että diggailen musseista koska en diggaile judeista.

En diggaile, ne pitäisi kaikki suolestaa ja haudata elävältä tulimuurahaisiin ja suolaan.
Normaalit ihmiset yleensä harrastavat muuta kuin haaveilevat väkivallasta ja muiden ihmisten suolestamisesta. Kannattaisi sinunkin harkita muunlaisia harrastuksia.
Jaa, onkos lähteitä tämmöisille väitteille?

Ihan siis kun normaalit ihmiset on tappaneet ja pohtineet muiden tappamista satojen tuhansien vuosien ajan, niin miten ihmeessä se tekee minusta epänormaalin :D

Se on enemmänkin syistä kiinni onko tappaminen ok vai ei, vai ovatko kaikki kotimaitaan puolustavat sotilaatkin ja aseiden kehittäjät mielestäsi epänormaaleja?
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10866
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kun nyt euroviisuaiheessa ollaan, niin ei nuo ihan aina pelkkää paskaa ole, minulle viime vuosina euroviisuista nousee aina mieleen Ukrainan Ruslana ja Wild Dances, ei tavallaan edusta sellaista musiikkia jota yleensä kuuntelen mutta olihan tuo mielestäni hemmetin kova, ja Ruslana näyttää olevan melko kova mimmi edelleenkin, sen näköinen nainen että vetäisi varmaan putinia turpiin mennen tullen jos tilaisuus tulisi :D
Susiraja
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Elo 16, 2023 9:58 pm
Paikkakunta: Planeetta Kuu

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Susiraja »

holmesin haamu kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:32 pm Usein nämä tuomarit taitavat edustaa sekalaista joukkoa ja monet ovat vielä tavalla tai toisella euroviisumusiikin faneja.

Katsojaluvut ovat ilman muuta nousseet ja euroviisuista on tullut entistä isompi tapahtuma. Siinä on jo erittäin paljon maita mukana.

Musiikki itsessään ei saata olla parasta mahdollista, mutta hienosti on panostettu esityksiin. Pelkästään noiden esitysten takia Euroviisut on katsomisen arvoinen.
Tuomareissa olisi toivomisen varaa.
Katsojaluvut eivät ole nousseet vaan pikemminkin laskeneet. On monia euroopan maita jotka ei ole enää mukana.

Esitykset on lähinnä huonosti ohjattua jumppaa. Sekavaa menoa.
aumari
Axel Foley
Viestit: 2055
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja aumari »

Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:58 pm
Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:52 pm
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:50 pm
En seuraa edes noita. Mutta jos noin on, niin koko Euroviisut voikin sitten vaikka räjäyttää paskaksi. Siellähän taisi Ruotsiakin edustaa norjalainen, että eipä ole paljon järjen häivää koko menossa muutenkaan.
Olet kuitenkin Euroviisu-ketjussa jakamassa venäläisyyden ja siionismin ilosanomaa.
En ihan usko niihin nettiväitteisiin että Israelin juutalaiset ovatkin venäläisiä. Miksi ihmeessä joku venäläinen kansa olisi kääntynyt juutalaisiksi, kun juutalaisia on vainottu Euroopassa ja varsinkin Venäjällä?

Antisemitistit ja muut natsit ne vaan jaksaa keksiä vaikka mitä että saisivat tuhottua juutalaiset koko Maan päältä. Kun ei juntit mitään muutakaan keksi kuin vihata juutalaisia "kun isikin vihasi".
Kyllä, Venäjällä juutalaiset on olleet syrjittyjä ja pois ajettuja. Miksikähän? Ilmeisesti 2 uskontoa riittää. Kommunismi ja ortodoksisuus.
Slaikka
Sofia Karppi
Viestit: 435
Liittynyt: Ke Loka 21, 2020 1:25 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Slaikka »

Hyvin pienen ihmisryhmän bakkanaalit. Ei taida tiistaina media kirjoitella mitään ja hyvä niin.
Avatar
Ifigeneia
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1321
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Mitä tulee tähän ...esiintyi Krimillä... niin toki huono juttu. Vaan kukaan ei enää nakkaa paskaakaan siitäkään että Queen esiintyi Etelä-Afrikassa silloin kun ko. maata kuului boikotoida. Ja nykyään Freddie Mercury on lähes pyhimys, koska kärsi AIDS-marttyyrikuoleman.

(Hyvä ääni kyllä ja kuuntelen itsekin, mutta Show Must Go Onia olen kurkkuani myöten täys.)

Artistien ja orkkien aiheuttamista skandaaleista saisi varmaan koostettua vaikka kirjan.
Jarmomurha
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2020 9:42 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Jarmomurha »

Helvetti, että nautin, kun Suomen lisäksi 13 muuta maata + ns ”rest of the world” antoi yleisöäänissään täydet 12 pojoa Israelille. Israel sai täydet yleisöpisteet Suomen lisäksi Saksalta, Belgialta, Ranskalta, San Marinolta, Ruotsilta, Portugalilta, Alankomailta, Luxemburgilta, Italialta, Britannialta, Espanjalta, Sveitsiltä, Australialta ja muulta maailmalta.

Tässä se taas nähdään, että Palestiinaa puolustaa oikeasti vain pieni äänekäs joukko idiootteja. Joukko, josta yksikään ei tunnu tuntevan historiaa.

Jenkkien yliopistossa juutalaisten pääsyn tiettyyn osiin kampusta esti henkilöt, joilla oli nauhat käsivarressa merkkinä siitä mihin joukkoihin he kuuluvat. Seuraavaksi he varmaan jakavat juutalaisille keltaiset tähdet hihaan ommeltaviksi.
viivahattu
Javier Pena
Viestit: 1807
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Ahmi kirjoitti: Su Touko 12, 2024 2:12 pm Musiikki on makuasia jota on vaikea lähteä pisteyttämään jonkun kilpailu vuoksi. Siksi nämä artistit eivät myyntilistoilla roiku.
Se on makuasia mistä tykkää, mutta se ei ole, että laulaako klassisesti koulutettu oopperalaulaja paremmin kuin joku poppari. Kyllä laulaa, ja aivan helvetinmoisella marginaalilla kaiken lisäksi. En minäkään oopperaa tai klassista käytännössä ollenkaan kuuntele, mutta ymmärrän sen verran, että ei ihmisen laulutaito siitä ole riippuvainen, että satunko juuri minä tykkäämään hänen esittämästään musiikista vai en. Tästä syystä ne raadit siellä ovat aivan yhtä tyhjän kanssa ja pelkkää musiikkibisneksen kähmintää ja korruptiota. Ne "ammattilaiset" tuntevat musiikkia vain hyvin kapealta sektorilta, mikä näkyy siinä, että musiikillisesti erittäin korkeatasoisiakin esityksiä jää vuosi toisensa jälkeen käytännössä mitättömille raatipisteille, koska musiikki ei ole sitä euroviisujen modulaatiojumputusta. Viime vuoden Espanjan esitys on tästä ehkä paras esimerkki. Blanca Paloma oli heittämällä parempi laulaja kuin kukaan muu viime vuoden esiintyjistä, biisikin oli kaunis ja lavashow upea. Tuomaristoilta tuli n. 30% niistä pisteistä, mitä Loreenin kiekuminen ja kiemurtelu toivat.
Vastaa Viestiin