Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1812
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

meitzi kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:39 pm
Niin tai näin, jos jonkun jokelluksia ei enää oikein jaksa, niin mitäpäs jos kaikessa hiljaisuudessa lisää vain estolistoille.

Tekee foorumilla käynnit huomattavasti kevyemmäksi. Suosittelen.
Saisi vaan tehdä vielä nykyistäkin kevyemmäksi. Mulla on nuo puolen tusinaa pahinta ignoressa, mut näkyyhän niiden viestejä lainattuina. Plus vielä hälykin tulee kun omaa viestiä lainataan, vaikka lainaaja olisi estolistalla. No sulle tuskin paljoa noiden tuottamia hälyjä tulee, mutta mun viesteihin ne tatttuu kovin mielellään. Yllättäen :)
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1184
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Hank Voight kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:45 pm En mä muista sanoneeni, etten jaksa pitää vihaa netissä. Mut sen sijaan olen kyllä todennut, että en ylipäätään suutu käytännössä koskaan. En oikeassa elämässä ja vielä vähemmän nettifoorumeilla. No, periaatteessa sama asiahan tuo.

Mahtaakohan kanavan neropatit koskaan oivaltaa sitä, että joka sortin epäkohtiin ja persläpien toimintaan voi puuttua aivan mainiosti ilman sen suurempaa tunteen paloa? Tuskin.
Itse usein suhtaudun ilman mitään paloa. Joskus se ei tietysti onnistu kun alkaa mm. rasismi vituttamaan :D

Sinun tekseistäsi tyyneys tai "tunteettomuus" ei useinkaan myöskään loista.
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1453
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

meitzi kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:39 pm
damfin kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 7:00 pm Taitaa olla iän mukanaan tuomia piirteitä,
Tai katko pitkästä päihdekierteestä. Niin tai näin, jos jonkun jokelluksia ei enää oikein jaksa, niin mitäpäs jos kaikessa hiljaisuudessa lisää vain estolistoille.

Tekee foorumilla käynnit huomattavasti kevyemmäksi. Suosittelen.
No joo, no... enpä jaksa estoilla, kiitos vain. Tuskinpa jaksan ukon kanssa liiemmälti sanailla, joten yks ja haley.
Joskus vaan laittaa sellaista sanavarastoa, että ihmettelen millainen tämä minfo olisikaan, jos vaikka puolet tänne kommentoivista tekisivät samoin.
Siinä Ylilautakin kalpenisi. :D :?
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1812
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Usko pois, jos mua joskus ihan aidosti vituttaa, niin ei jää epäselväksi, teksti on sen mukaista kun en sitä peittele. Sellainen on tapahtunut tällä foorumilla kai kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla on ollut kyse jostain lapsiin liittyvästä.

Kirosana sanotaan kun kirosanan paikka on. Myös keskustelufoorumilla.
Viimeksi muokannut Hank Voight, Ti Touko 14, 2024 9:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Sipi
Theo Kojak
Viestit: 1130
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Sipi »

En pidä RL11/6:n sanailua mitenkään erityislaatuisena, tosin hän käyttää joskus ihan nerokkaita Neuvostoliitto-anekdootteja. Mua arsyttää yllättävän vähän mitkään tietyt nimimerkit täällä. Se johtunee siitä, että on tiettyjä ketjuja, joissa he "loistavat" ja ne puolestaan ovat aiheeltaan useimmiten sellaisia, jotka eivät itseäni kiinnosta.

Jos sattuu oma hermo kestämään, saatan lueskella näitä lautamiehiä ja muita piruiluketjuja, joihin tulee jo lähtökohtaiesti suhatutua lehmän hermoilla.

Vähän sama valinta kuin se, päättääkö lukea esim. Seiskaa, MV-lehteä tai jotain vastaavaa. Sen tietää jo julkaisuun tarttuessaan, että hyvää mieltä sieltä ei saa.

Vielä yksi syy rauhalliseen suhtautumiseeni on se, että jostain tuntemattomasta syystä kirjoitustyylini ja ulosantini kirvoittaa vain tietyntyyppistä trollausta. Se liittyy älyyni (siis sen vähyyteen), koulutukseeni (olen liian tyhmä ollakseni edes peruskoulun käynyt) , perhesuhteisiini (minulla ei voi olla lapsia koska kukaan ei minua panisi) sekä asuinpaikkaani (joka on niin selkeästi jossain täysin maalla, että jutuilleni ei kannata antaa mitään painoarvoa).

Joten nämä argumentit kun nyt jo melkein osaa ulkoa, on välillä ihan virkistävääkin lukea, miten joku yrittää keksiä jotain uutta. Ja kuten mainitsin, vaintahan se on niitä trollauksia lukea saati ottaa nihin kantaa.
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1453
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Hank Voight kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:55 pm Kirosana sanotaan kun kirosanan paikka on. Myös keskustelufoorumilla.
Totta turiset.
Joillakin vain tuntuu niiden kiro- ja haukkumasanojen tiuhaan viljely kuulua henkilökohtaiseen keskustelukulttuuriin.
8)
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1812
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 10:05 pm
Hank Voight kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:55 pm Kirosana sanotaan kun kirosanan paikka on. Myös keskustelufoorumilla.
Totta turiset.
Joillakin vain tuntuu niiden kiro- ja haukkumasanojen tiuhaan viljely kuulua henkilökohtaiseen keskustelukulttuuriin.
8)
Juu ei niitä liikaa passaa käyttää, enkä käytä minäkään. Foorumilla niitä lähtee saman verran kuin puhumallakin, kun taas suurin osa täälläkin taatusti kiroilee puhuessaan, mut täällä foorumilla ei.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja damfin »

Lemminkäinen kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:45 pm
damfin kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 7:00 pm

Taitaa olla iän mukanaan tuomia piirteitä, tuollaista käytöstä ja kielenkäyttöä tapaa usein vanhuksilla joilla on jo selviä alzheimerin oireita jotka heikentää lähimuistia ja keskittymiskykyä, ja saa usein vanhuksen ärtyneeksi ja kiukustumaan helposti.
Puhut ilmiselvästi kokemuksesta. Vaimosihan alkaa olla jo siinä iässä.
Kokemuksesta tosiaan, ja vaimonikin liittyy asiaan, hän nimittäin hoitaa työssään vanhuksia joista monet kärsivät alzheimerista ja on usein kuvaillut heidän käytöstään.
Olet saattanut vaimoni tavatakin hoitojaksolla ollessasi, tiedä vaikka hän olisi joskus sinunkin perseesi pyyhkinyt ja pantsit vaihtanut kun olet unohtanut missä vessa on, ymmärrän kyllä jos et oikein muista noita hoitojaksoja.
Juntti-Veijo
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Su Huhti 30, 2023 9:18 pm

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Juntti-Veijo »

Hetkinen. Lemminkäinen tuli puolustamaan RL11/6:sta ja kirjoittaa kuin jatkaisi hänen juttujaan.

Eli RL11/6 on kuin onkin putsari kuten Lemminkäinenkin
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5295
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Hank Voight kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:50 pmPlus vielä hälykin tulee kun omaa viestiä lainataan, vaikka lainaaja olisi estolistalla. No sulle tuskin paljoa noiden tuottamia hälyjä tulee, mutta mun viesteihin ne tatttuu kovin mielellään. Yllättäen :)
Nojoo, ei pahemmin hälyttele lainaukset. Olen lähinnä lukija enää, koska huomasin että kirjoittamalla osallistuminen nosti aika monen verenpaineita.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Minun mielestäni RL ei varsinaisesti haasta riitaa vaan kyse saattaa olla siitä että tällä on terävä kynä, laaja sanavarasto ja palstalla pyörii tyyppejä jotka eivät ymmärrä itse aiheuttavansa tilanteet joissa saa turpaansa. Täysin sama homma turuilla ja toreilla. Ensin uhotaan, tulee turpaan ja sitten soitetaan poliisille.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5295
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Even Steven kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 11:44 pmpalstalla pyörii tyyppejä jotka eivät ymmärrä itse aiheuttavansa tilanteet joissa saa turpaansa
Onko teillä jotain livemiittejä, vai missä ne turpaansaamiset hoidellaan?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

meitzi kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 11:47 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 11:44 pmpalstalla pyörii tyyppejä jotka eivät ymmärrä itse aiheuttavansa tilanteet joissa saa turpaansa
Onko teillä jotain livemiittejä, vai missä ne turpaansaamiset hoidellaan?
Kuvainnollisesti, mutta onhan toki niitäkin. Omasta mielestäni paras miitti on kerran kuukaudessa järjestettävä Bodom-ketjun koiranomistajien tappelutapahtuma ja on niitä paljon muitakin hyviä. Jotkut niistä painottavat homoerotiikkaa kuten Ukraina-ketjun laivalla käymiset koiranaamareissa osoittavat. Tällaiseen en lähtisi mukaan ollenkaan.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1453
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Even Steven kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 11:44 pm ...laaja sanavarasto... ...tilanteet joissa saa turpaansa.
'
Hehh hehh hehh... kaikkea sitä kuulee :)
Lähinnä laaja haukkumasanavarasto. Ja mitä tulee kielelliseen "turpaansaamiseen" niin tuskin olisin saamapuolella, jos kunnon verbaaliderbyyn mentäisiin. :D

Ei ukko minua haittaa olemassaolollaan. Kunhan vaan ihmettelin, että kaikkia härsläpän dosentteja niitä onkin. 8)
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Vaikka haukkumasanavarasto mutta on se laaja ja älkää väittäkö ettette ole ikinä nauraneet sen jutuille. Sehän on palstan kulmakivistä yksi.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Vastaa Viestiin