Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Viesti Kirjoittaja Anile »

Eikö tämä perkeleellinen flunssa ikinä lopu?

Ja yksi mikä vituttaa on häät ja kaikki muut tylsät sukujuhlat. Luulis niinku, että juhlinnan tarkoitus olis , että ihmisillä on hauskaa mutta oikeesti niissä juhlissa on tarkoitus vain patsastella monta tuntia, smalltalkata kaikenmaailman tylsien ihmisten kanssa,pukeutua epämukavasti, likistellä tanssilattialla hikisten ihmisten kanssa ja suorittaa kaikki tylsät rituaalit. Ens kerralla vetäsen kyllä pääni täyteen jo menomatkalla.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Alkoi toden teolla ketuttaa se, että joka ikinen väkivaltarikollinen pääsee halutessaan mielentilatukimukseen. Ei oo mitään halpaa huvia.
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Iski hikka joka vittuvieköön ei tule menemään pois! Saatanaettä! :evil:

edit. Se hikka meni ittekseen pois! Ei tarvinnu tehdä ihmetemppuja. Pari tuntia kesti.

edit. hikka tuli takas. Voi hevonperseenvittu!
Paskanen tukka
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ihmiset, jotka eivät kykene puhumaan asioista vaan tiuskivat ja alkavat huutaa, jos toinen erehtyy kysymään onko kaikki kunnossa.

Ihmiset, jotka tahallaan murentavat ne viimeisetkin toivon pienet palaset.

Ihmiset, jotka joko tahallaan tai tahattomasti kertovat jotain sellaista, mitä ikimaailmassa ei olisi tahtonut kuulla.

Ihmiset, jotka kuvittelevat, että vaikenemisella asiat selviää.

Ja minä itse, joka jään pyörittämään päässäni yhä uudelleen ja uudelleen samaa keskustelua, tahtomattani.
Pinkkis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ti Huhti 22, 2008 3:31 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Mua ärsyttää nyt aivan valtavasti se että en saa nostettua tätä läskistä persettäni ylös tästä sohvalta ja mentyä suihkuun. Oon ihan addiktoitunu minfon sivuille...
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Ärsyttää suunnattomasti ihmiset ketkä kouluttaa "raakoja" koiriaan irti yleisellä puisto / kenttä alueella ! Saipa siinä taas juosta sitten omien kanssa karkuun hippulat vinkuen, kun ei huvittanut jäädä ottamaan selvää miten käy 1 vastaan 2 :evil: vit, per,saa....
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

rapier kirjoitti:Iski hikka joka vittuvieköön ei tule menemään pois! Saatanaettä! :evil:
edit. Se hikka meni ittekseen pois! Ei tarvinnu tehdä ihmetemppuja. Pari tuntia kesti.
edit. hikka tuli takas. Voi hevonperseenvittu!
Mulla oli alkuviikosta kolme päivää elohiiri vasemmassa silmässä. Oli erittäin ärsyttävää lukea tai tehdä mitä tahansa kun mitä enemmän teit sitä enemmän se tykytti. Välillä se kävi reidessä ja yläselässä mutta palasi pian takaisin omaan kotiin. :roll: Luin jo netistä että mitä teen niin siellä sanottiin lohduttavasti sen kestävän jopa kolme viikkoa :lol:
Nanika ga tooku matteiru to
Elephant
Harjunpää
Viestit: 306
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 4:07 pm
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Palveluammateissa olevat töykeät ja ärsyttävät ihmiset!! Eikö saa kysyä apua, jos sitä tarvitsee? Eivätkö he ole täälä juuri siksi? Taitaa konttoritädeillä olla noussut nyt jotain hattuun, (anteeksi yleistys)!
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Turhauttaa, masentaa, ahdistaa, raivostuttaa, ärsyttää ja vaikka mitä. Mitä helvetin järkeä tässä enää on? Ensin synnytään, sitten kun osataan kävellä ja puhua niin mennään kouluun, siellä vietetään ensin pakosta se 9 vuotta ja sitten pitäisi vielä tehdä jotain, että saa töitä. Sitten kun sen opiskelun on saanut päätökseen niin joka a) pitää vielä jatkaa opiskeluja tai b) pitäisi saada sitä työtäkin. Sitten tuleekin se vastaan, että työttömyyttä on ja jos se sattuu omalle kohdalle, niin sitä voi olla pitkäänkin. Sitten jos sen työn tuskalla saat, niin teetkin sitä usean usean usean vuoden ajan. Sitten oletkin ehkä jo onneksi eläkeiässä ja vanhuuden päivilläsi kerkeät hetken nauttia elämästä, sitten jo kupsahdatkin. Mitä järkeä? Pakko tietenkin, mutta ei siinä silti ole mitään järkeä.

Sitten, jos tahtoisi olla vähän erilainen, elää vähän, niin se on pahasta. Pitäisi olla niissä helvetin vanhoissa kaavoissa kiltisti ja mukisematta. Miksi?

Lisäksi sekin, että jos tekee hommansa valittamatta, mutta sattuukin tahtomattaan sairastua, niin sekin on hirveää ja kauheaa eikä sitäkään voida ymmärtää.

ARGH.
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Clyde kirjoitti:
rapier kirjoitti:Iski hikka joka vittuvieköön ei tule menemään pois! Saatanaettä! :evil:
edit. Se hikka meni ittekseen pois! Ei tarvinnu tehdä ihmetemppuja. Pari tuntia kesti.
edit. hikka tuli takas. Voi hevonperseenvittu!
Mulla oli alkuviikosta kolme päivää elohiiri vasemmassa silmässä. Oli erittäin ärsyttävää lukea tai tehdä mitä tahansa kun mitä enemmän teit sitä enemmän se tykytti. Välillä se kävi reidessä ja yläselässä mutta palasi pian takaisin omaan kotiin. :roll: Luin jo netistä että mitä teen niin siellä sanottiin lohduttavasti sen kestävän jopa kolme viikkoa :lol:
Osanottoni molemmille teille! Kärsin nimittäin usein hikasta, joka ei millään meinaa kadota.. ja lihasnyinnästä yleensä silmien ympäristössä, kestäen jopa kaksi viikkoa :twisted:

Hikka lähtee joskus, kun juon vettä lasin "väärältä" laidalta pää alaspäin :wink:

Tänään koskee hermoon lähinnä miehen x, joka rimputtelee/ viestailee koko ajan "lasten asioissa", hohhoijakkaa..
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Tota niin...mun tilinsaldo on joitakin kymppejä tällä hetkellä. Alkaa olemaan tiukat ajat ja menojakin olisi. Tarvii aika rankalla kädellä alkaa priorisoimaan kun ei ruokaankaan enää oikein ole paljoa massia pistää. Noh kai mä lainaa jostain saan. Pikavippeihin en sorru.
Paavo Arhinmäki on äijä!
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Hikkavinkki: avaa suu peilin edessä niin ammolleen, että näet sen kurkussa roikkuvan jutun, sen jonka nimeä en tiedä. Kosketa sitä sormenpäälläsi. Aiheuttaa melko varmasti yökkäysrefleksin, mutta kun selviät siitä oksentamatta ja vaikka oksentaisitkin, hikka on sen jälkeen poissa. Tuntuu ällöttävältä, mutta toimii.

Mua ärsyttää sama kuin Howleria. Elämä on pelkkää ruokakassien ja roskapussien kantamista edestakaisin, kaikki aika menee työntekoon jotta voisi mahdollistaa tuon kanniskeluprosessin. Ja masentaa kun koko ajan sataa, masentaa kun pitää herätä aina kesken unien, masentaa kun viikonloput menevät hujauksessa ja arkipäivät taas eivät. Masentaa. Ja tätä inhokkivuodenaikaani kestää ja kestää vielä viikkotolkulla ennen kuin voi alkaa odottaa ah, joululomaa.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Ärsyttää se etten pääse töissä rytmiin oikeen.. Sitä se railakas viikonlopun juhlinta teettää :evil:
John Smith
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:06 pm

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Mun piti tänään mennä hammaslekurille, mutta unohdin. Tuli kallis paukku, yli 30 euroa peruuttamattomasta ajasta. Helvetti tätä päätä, aamulla sen vielä muistin.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

PaulaDrew kirjoitti:Hikkavinkki: avaa suu peilin edessä niin ammolleen, että näet sen kurkussa roikkuvan jutun, sen jonka nimeä en tiedä.
Uvula eli kitakieleke that is :)
Nanika ga tooku matteiru to
Lukittu