perhesuhdekeskustelut / Parisuhde

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ärsyttää ja samaan aikaan tekee onnelliseksikin, että huomasin olevani paljon paskemmassa jamassa kuin kuvittelinkaan.

Vihaan seurustelevia ihmisiä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

murhavaari
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 8:54 pm
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

VoDKa kirjoitti:Vihaan seurustelevia ihmisiä.
Mikäs vika heissä on? Onko ylipäätään kauhean fiksua murehtia toisten seurusteluja?
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

murhavaari kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:Vihaan seurustelevia ihmisiä.
Mikäs vika heissä on? Onko ylipäätään kauhean fiksua murehtia toisten seurusteluja?
Jos ne vaikuttaa omaan elämään sillä seurustelullaan, niin mielestäni on.

En ala sen kummemmin selittelemään, vihaanpa vain ja kyllä, minulla on siihen syyni.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Minäkin tunnen vastenmielisyyttä seurustelevia ihmisiä kohtaan. 8)

Muuten ärsyttää tänään se, että pyylevyyttä kertyy, vaikka en saanut edes omia suklaita joulupukilta, minkä olen tuonut jo monessa kohtaa esille. :x
Nothing is quite what it seems
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Sanokaa ny edes joku MIKÄ on vialla seurestelevissa ihmisissä? Miksi vihaatte heitä? =/ Haluan vain tietää.

Tosin joo, itsekkin vihaan kaikkia World of Warcraftin pelaajia. Heitähän on vain 9 miljoonaa.
What you do... Makes you who you are.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Seurustelevat ihmiset... se, että on vain "me"; erilliset persoonat katoaa, mielipiteet katoaa. Seurustelevien ihmisten tarve puhua vain toisistaan, eritteistään, nenäkarvoistaan, eläinvauvoistaan. Seurustelevien ihmisten tapa irtaantua todellisuudesta kaikin mahdollisin tavoin ja muuttua ameebaksi.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Katsa kirjoitti:Seurustelevat ihmiset... se, että on vain "me"; erilliset persoonat katoaa, mielipiteet katoaa. Seurustelevien ihmisten tarve puhua vain toisistaan, eritteistään, nenäkarvoistaan, eläinvauvoistaan. Seurustelevien ihmisten tapa irtaantua todellisuudesta kaikin mahdollisin tavoin ja muuttua ameebaksi.
Melko hyvin sanottu. Entiset tutut unohtuu, on vain me, me, me. Kaikkialla me, ne kaverit mitkä ennen oli saa jäädä. Koko maailma muuttuu kahdenkeskiseksi jutuksi ja siinä vaiheessa jos ja kun se ero tulee (uskon että tässä maailmassa ei monikaan pari jatka enää loppuelämäänsä yhdessä), niin sitten kyllä kelpaa niiden kavereiden ja muiden seura.

Minulle on turha tulla itkemään jos se tyttökaveri tai poikakaveri jätti. Ite sinä siihen tilanteeseen ittes tukit, omaa tyhmyyttäsi, niin.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hmmh, itse oon kans huomannu et pari kaveria ei enää pidä yhteyttä yms. mutta silti tiedän aika harvoja tapauksia jotka on tuollaisia. Ja on se aika naurettavaa tuon takia vihata JOKAISTA seurustelevaa ihmistä.
What you do... Makes you who you are.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

On kauhean helppo sanoa, että vihaan sitä, tätä ja tuota. Mutta kun tarkemmin ajattelee, niin en vaivaudu vihaamaan kovinkaan montaa juttua tässä maailmassa. Ihan tasapuolisesti en vain pidä juuri kenestäkään, seurusteli tai ei.
Viha, rakkaus; sanoja joita ihminen niin turhaan viljelee tarkoittamatta mitään. Tarkoittamatta sen enempää kuin "pidän" tai "en pidä".
Vaikkei tämä asia nyt minua koskenutkaan, mutta lienen pätevä vastaamaan myös VoDKan puolesta. :P

Olen kyllä toki itsekin ehtinyt tähän ikään mennessä seurustella vallan perkeleesti, on ollut ameebasuhdetta ja kaikkea mahdollista. Lopulta tulin siihen tulokseen, että kärsin mieluummin yksinäisyydestä kuin parisuhteesta.
Minua rasittaa suunnattomasti ihmiset, jotka tulevat tilittämään minulle parisuhdettaan. Minulle. Mitä mun pitäisi sanoa? Mitä ne odottavat että minä sanon? Täysin absurdia! Minulla ei ole muuta sanottavaa kuin "jätä se".

Sinänsä offtopikkia, koska juuri nyt minua ei ärsytä mikään.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

DonHessu kirjoitti:Hmmh, itse oon kans huomannu et pari kaveria ei enää pidä yhteyttä yms. mutta silti tiedän aika harvoja tapauksia jotka on tuollaisia. Ja on se aika naurettavaa tuon takia vihata JOKAISTA seurustelevaa ihmistä.
No sanotaanko niin, että en ole törmännyt yhteenkään seurustelevaan pariin, joihin se parisuhde ei olisi vaikuttanut negatiivisellä tavalla ulkopuolisen silmin ja jonka vuoksi ne jutut mitkä ennen oli okei, ei olekaan enää okei tänä päivänä. Enkä puhu semmoisista jutuista et lähdetään randomilla paneskelemaan vieraita baarissa, vaan ihan perusjutuista, joiden vuoksi ne ennen niin yksinkertaiset hommat on muuttuneet kauheaksi showksi ja järjestelyksi. Leffaillan viettämiseenkin pitää tehdä ajanvaraus vähintään viikkoa ennen, jos haluaa tavata toisen. Ennen se vain tapahtui, ilman mitään pöytäkirjoja ja kalentereita siitä, että joo, torstai ei käy, ku jutellaan Vakavia silloin isolla veellä, ja perjantaina ei onnistu kun Kuherrelleen, isolla koolla. Lauantai on huono, kun Lässytetään toisillemme isolla ällällä ja sunnuntaina pitää Rentoutua yhdessä isolla ärrällä. Jne.

Yritä sieltä sitten repiä sitä aikaa myös itsellesi, kun toisella ei mene kaaliin et hyvällä tuurilla se viettää loppuikänsä sen blondin kanssa ja ystävät ja tutut saattaa lähteä milloin vain, jos tarpeeksi paskaksi tilanne käy ja jatkuvasti dissataan ja ignoorataan vain.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

jaa..no ei tuota nyt niin kauan kuitenkaan kestä tuota alkuhuumaa ja sun pitäisi olla iloinen kun ystäväsi on onnellinen.

näistä jutuista voi muuten aika paljon päätellä minkäikäisestä tyypistä on kyse...eli jossain vaiheessa ihmisen elämässä parisuhde yleensä menee kaverien edelle. pikkuhiljaa huomaat että koko kaveripiiri on "hylännyt" sinut mutta sitten tajuatkin että kyllähän ne toisiaan tapailee kaikenlaisten grilli-iltojen ja sensellaisten merkeissä...sinkku ja kapinallinen jää auttamattomasti jalkoihin kun yhteistä juttua ei enää löydy niin paljon...itse olen nyt siinä iässä että porukan ainoat sinkut alkavat pikkuhiljaa olla epätoivoisia kun kumppania ei ole löytynyt..jokunen aika sitten olivat vielä ylpeitä statuksestaan mutta niin se vain on että kun ihminen vanhenee niin prioriteetit muuttuu....tässä iässä löytyy sitten jo niitäkin joilla parisuhde on retkahtanut ja kateellisena seuraavat sinkkukaverin elämää, tosin niinhän siinä käy että ei eron jälkeen siitä sinkkuudesta sitten nautikaan niin kauan ja uusi suhde on aloitettu ennen kuin huomaakaan....tästä mulla olisikin paljon turistavaa tästä aiheesta...

omalta kohdalta voin kyllä sanoa että en koskaan..ihan periaatteesta ole mennyt miehen ja hänen kavereidensa väliin vaan jopa rohkaissut pitämään yhteyksiä ja käymään saunailloissa. mutta mulle on sitten sattunut just tuollaisia miehiä joita täytyy silloin tällöin potkia persuksille, että tajuavat hävitä maisemista aina silloin tällöin niiden kavereiden luo... :roll:


mutta joo ymmärtäähän sen, että ei se ole ikuista se kaverielämä kellekkään..ja jos olet hyvä ystävä niin ymmärrät antaa tilaa kaverisi parisuhteelle...joskus voit olla siinä tilanteessa itse...kuulostaa kamalalta että olisi koko elämänsä velkaa kavereilleen ja riippuvainen niistä...Kaverit on kavereita ja oma perhe on perhe ja tuolla tavalla sitä perhettä aletaan rakentamaan...
Viimeksi muokannut cicero, To Joulu 27, 2007 3:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Mua ärsyttää ihmiset joiden mielestä parisuhde on ainoa keino selviytyä elämässä ja suunnilleen ainoa asia, mihin tähdätä elämässä.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

Katsa kirjoitti:Mua ärsyttää ihmiset joiden mielestä parisuhde on ainoa keino selviytyä elämässä ja suunnilleen ainoa asia, mihin tähdätä elämässä.

no tuohon voin sanoa että siihen on biologialla oma sormensa pelissä. ei parisuhde olekaan ainoa asia elämässä

mutta sanotaan nyt vaikka että opiskelet kavereidesi kanssa samassa paikassa ja elämä heittelee teidät eri puolille suomea/maailmaa. toisille kohtalo on suotuisampi kuin toisille..joku jää työttömäksi ja joku käärii rahaa enemmän kuin tarvitsee...toisille työ on ykkösjuttu toisille matkustelu...

miksi sua ei ärsytä se, että sun kaveri ei kiinnitä suhun huomiota koska sille työ on ykkösjuttu tai koska se matkustelee tai koska sillä on joku upee vanha jenkki jota se rassaa aamusta iltaan...siks että se on makeeta? siksi että sun ei tarvitse olla mustis toiselle ihmiselle? siis monikaan ei huomaa kaverina tulleensa syrjäytetyksi noista syistä vaan se on hyväksyttävääkin...kuulostatte hieman kärttyisiltä, mustasukkaislta vaimokkeilta... (miks sää aina oot tallissa etkä ikinä vietä aikaa mun kanssa....)vertaa(miks sää aina vaan oot sen blondin kanssa ja mä en saa huomioo...)
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

cicero kirjoitti:miksi sua ei ärsytä se, että sun kaveri ei kiinnitä suhun huomiota koska sille työ on ykkösjuttu tai koska se matkustelee tai koska sillä on joku upee vanha jenkki jota se rassaa aamusta iltaan...siks että se on makeeta? siksi että sun ei tarvitse olla mustis toiselle ihmiselle? siis monikaan ei huomaa kaverina tulleensa syrjäytetyksi noista syistä vaan se on hyväksyttävääkin...kuulostatte hieman kärttyisiltä, mustasukkaislta vaimokkeilta... (miks sää aina oot tallissa etkä ikinä vietä aikaa mun kanssa....)vertaa(miks sää aina vaan oot sen blondin kanssa ja mä en saa huomioo...)
Siksi koska en ollut myöskään se, joka sanoi, että ärsyttää kun ei saa seurustelevilta kavereilta huomiota. Se oli VoDKa joka sen sanoi, minulla ei ole sellaisia ongelmia ollut.
En vietä aikaa kavereiden kanssa muutenkaan, joten minulle on aivan sama ovatko he autotallissa vai toistensa kanssa. Sekin on ihan oma valinta, sillä minulla on ihmisiä, sekä sinkkuja että pariskuntia, jotka haluaisivat viettää aikaa kanssani. Tasapuolisesti vaan en välitä hengailla kenenkään kanssa.

Minulla on ollut jokaisen tuntemani pariskunnan kanssa sellainen ongelma, että joko pariskunnan mies ihastuu minuun jossain vaiheessa, tai jos niin ei käy, nainen kuvittelee minun ihastuneen mieheensä tai miehensä minuun. Niin tai näin, pariskuntien kanssa kaveeraaminen on aika horroria. Saatana kun ei vaan voi olla ihan normaalisti kavereita. :lol:

Plus sitten nämä aiemmin mainitsemani persoonallisuuden muutokset. Enhän minäkään puhu lapsista ja eläimistä koko aikaa, vaikka minulla on molempia.


Edit: tarkennusta.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

Minulla on ollut jokaisen tuntemani pariskunnan kanssa sellainen ongelma, että joko pariskunnan mies ihastuu minuun jossain vaiheessa, tai jos niin ei käy, nainen kuvittelee minun ihastuneen mieheensä tai miehensä minuun. Niin tai näin, pariskuntien kanssa kaveeraaminen on aika horroria. Saatana kun ei vaan voi olla ihan normaalisti kavereita.



no tuosta oon kyllä samaa mieltä :lol: itsekin yritän vältellä näitä tyyppejä tosin useasti noissa suhteissa on ongelmia muutenkin.....ja kirjoitin vastaukseni vähän niinkuin puoliksi molemmille :roll:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Vastaa Viestiin