Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

työn sankari kirjoitti:Reindeerspottingin päätähti löytyi siis kadulta aidantolpasta hirrestä. Tämä ihan vaan faktana että siitä on turha heitellä tähän ketjuun enää mitään musta tuntuu arvailuja.
Tarkalleen ottaen roikkuu joko rakennuksen tukipylväässä tai sen viereisessä verkko-ovessa (jollaisilla joissakin maissa suljetaan katutason kauppoja), kadun varrella. Minulla on pari kuvaa tuosta koneella tallessa, jos joku vaikka haluaa vielä itse tarkistaa.

Sori OT:sta, mutta kyllähän tämä asiaa melkein sivuaa :lol:
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Madeline_Poel kirjoitti:No mutta kuvien perusteella ei ole oikein mitään muuta syytä epäillä, kuin huume-tai viinakramppia.
Kummasta ruhosta puhut, rovaniemenpojasta vai tästä ketjun aiheesta?
Jos viitsit, voisit vielä valistaa minkäsortin huume- tai viinakramppi johtaa kuolemaan. Ymmärrän, jos puhuit narkkien ja juoppojen yleisestä käytöksestä, muuten kaipaan lisätietoja tästä kuoleman mekanismista.
Ihan siitä ROVANIEMELÄISESTÄ Reindeerspottingin Janista. Ja voin kertoa sulle sen, että viinakramppiin voi kuolla (isälleni kävi näin v.2010) ja koirani kuoli epilepsiaan lääkityksestä huolimatta samana vuonna, ne on niin rajuja kohtauksia että pumppu ei välttämättä kestä, vaikka olisi minkälainen lääkitys päällä vaan.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Avatar
Kyläseppä
Harjunpää
Viestit: 343
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2014 6:09 am
Paikkakunta: Seppä Ilmarisen paja

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Kyläseppä »

Mitä hitttoa..kaveri delas ja täällä spekuloidaan kaikkea maasta taivaisiin.

Reindeerspottingin jannu kuollut ja kuopattu....mitä sitä tässä topicissa muistelee.
MrX
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Tammi 29, 2009 5:34 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja MrX »

Madeline_Poel kirjoitti:
On Anoi Kaa kirjoitti:
Madeline_Poel kirjoitti:No mutta kuvien perusteella ei ole oikein mitään muuta syytä epäillä, kuin huume-tai viinakramppia.
Kummasta ruhosta puhut, rovaniemenpojasta vai tästä ketjun aiheesta?
Ihan siitä ROVANIEMELÄISESTÄ Reindeerspottingin Janista.
Rajuhko kramppi, kun heitättää narun aitaan ja toisen pään kaulaan...

Kuva kyseisestä tapauksesta.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Madeline_Poel kirjoitti: ja koirani kuoli epilepsiaan lääkityksestä huolimatta samana vuonna, ne on niin rajuja kohtauksia että pumppu ei välttämättä kestä, vaikka olisi minkälainen lääkitys päällä vaan.
Koirasi kuoli epilepsiaan?
Miten se liittyy alkoholiin tai muihin huumeisiin?

Edelleen jäämme kaipaamaan tietoa huumekrampeista, jotka mainitsit...
it's my car !
Fathom
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: La Helmi 23, 2013 3:39 am

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Fathom »

Viinakramppiin voi todellakin kuolla. Kaksi tuttavaani lähti näin, toinen 30v ja toinen 51v. Puret kielesi poikki ja tukehdut vereesi tai halkaiset kallosi krampin tapahtuessa kuten tuntemissani tapauksissa. Sitä en tiedä onko ko. tapahtuneella mitään tekemistä alkkoholin kans, en tiedä, mutta tokoppa vain kun noin nuorikin oli. Ja missä maassa tapahtui...
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

CharlesBronson kirjoitti:
Madeline_Poel kirjoitti: ja koirani kuoli epilepsiaan lääkityksestä huolimatta samana vuonna, ne on niin rajuja kohtauksia että pumppu ei välttämättä kestä, vaikka olisi minkälainen lääkitys päällä vaan.
Koirasi kuoli epilepsiaan?
Miten se liittyy alkoholiin tai muihin huumeisiin?

Edelleen jäämme kaipaamaan tietoa huumekrampeista, jotka mainitsit...
Jos et koskaan ole nähnyt ja/tai kokenut viina, huume, lääkke tai epilepsiakramppia, niin voin kertoa että se ei ole ihan lasten katseltavaa.
Onneksi krampin saaneelta lähtee taju ja muisti aina, mutta täähän on ihan OT, joten se siitä sitten.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
ruotsi_takaisin_suomelle
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 11:05 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja ruotsi_takaisin_suomelle »

OT Kyllä viinakramppiin voi kuolla mutta paljon yleisempää ovat sydänperäiset oireet, kuten rytmihäiriöt, aivoverenvuodot, alkoholimyrkykset yms. kuoleman taustalla alkoholin liikakäyttäjillä. Vaaralliset ovat erityisesti pitkän putken jälkeiset krapulat tai vieroitusoireyhtymät
ruotsi_takaisin_suomelle
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 11:05 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja ruotsi_takaisin_suomelle »

Rescuer kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:Edit: Viranomaisten tutkimusten perusteella kyseessä ollut sydänkohtaus.
Eräs oikeuslääketieteen proffa kertoi aikoinaan, että avaavat hyvin usein ulkomailta tuodut suomalaiset vainajat. Jos syynä ei ole selvä onnettomuus, itsari tai henkirikos, niin kuolinsyyksi on järjestäin ulkomailla ilmoitettu "sydän pysähtyi" tai "sydänkohtaus". Näin kuulemma etenkin kaukoidästä tulleissa vainajissa. Ei kuulemma paljoa ulkomaalaisten kuolemat kiinnosta.
Taitaa olla totta. Tuossa cambodia forumilla ''turistien kuolemat'' 2015 jollain 90% lukee sydänkohtaus.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

ruotsi_takaisin_suomelle kirjoitti:OT Kyllä viinakramppiin voi kuolla mutta paljon yleisempää ovat sydänperäiset oireet, kuten rytmihäiriöt, aivoverenvuodot, alkoholimyrkykset yms. kuoleman taustalla alkoholin liikakäyttäjillä. Vaaralliset ovat erityisesti pitkän putken jälkeiset krapulat tai vieroitusoireyhtymät
Voisitko osoittaa tapauksen, missä fyysiseti terve henkilö on kuollut viinakramppiin eikä sekundäärisiin tapahtumiin? Sama kysymys huumeiden vieroitusoireisin?
Tämä siksi, että hoitopaikoissa oltu menossa täysin lääkkeettömään suuntaan enkä ole kuullut kuolemien ryöpystä.

Ei tämä kuusankoskelainen mihinkään kramppeihin ole kuollut, sitä tässä haen. Turha kuolema ja kauas piti lähteä kuolemaan. Ei mitään käsitystä raadon taustoista, mutta olen kuullut, että jotkut lähtevät Thaimaahan vierottautumaan opiaateista. Perustuu siihen, että narkki, jolla on motivaatio päästä irti, kykenee helpommin olemaan käyttämättä, kun ei tunne piirejä ja ympäristö muutenkin erilainen kuin kotisuomessa.

Työssä käyvän narkin ei tarvitse lomalla lämpimässä hoitaa stressiään opiaateilla - vieroitusoireiden jo hävittyäkin, usein ratketaan nimenomaan työpaineiden alla.
Älkääkä kertoko, ettei työssäkäyvillä ole vakavia riippuvuusongelmia, kyllä on ihan omassa lintukodossakin.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
ruotsi_takaisin_suomelle
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 11:05 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja ruotsi_takaisin_suomelle »

On Anoi Kaa kirjoitti:
ruotsi_takaisin_suomelle kirjoitti:OT Kyllä viinakramppiin voi kuolla mutta paljon yleisempää ovat sydänperäiset oireet, kuten rytmihäiriöt, aivoverenvuodot, alkoholimyrkykset yms. kuoleman taustalla alkoholin liikakäyttäjillä. Vaaralliset ovat erityisesti pitkän putken jälkeiset krapulat tai vieroitusoireyhtymät
Voisitko osoittaa tapauksen, missä fyysiseti terve henkilö on kuollut viinakramppiin eikä sekundäärisiin tapahtumiin? Sama kysymys huumeiden vieroitusoireisin?
Kirjoitinkin että yleisempää on kuolla muihin syihin kuten vaikkapa sydänoireisiin kuin viinakramppiin jos ryyppää liikaa. En tiedä itse varmuudella sellaisia tapauksia jossa on joku kuollut pelkkään viinakramppiin ilman päänlyömistä yms. viinakrampista johtuvaa tapahtumaa
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Anteeksi, kun sekoitin tämän kuolleen siihen Reindeerspottingin Janiin...toi Kambotzsa vain hämäsi, ja pikaisesti lukaisemalla erehdyin sitä sitten luulemaan ko. Janiksi.
Mutta tuossa kuvassa oleva hirttäytynyt henkilö ei kyllä näytä suomalaiselta, ei sitten ollenkaan.
On se kumma, että tuonne asti pitää itsari lähteä tekemään :?: .
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Madeline_Poel kirjoitti:Anteeksi, kun sekoitin tämän kuolleen siihen Reindeerspottingin Janiin...toi Kambotzsa vain hämäsi, ja pikaisesti lukaisemalla erehdyin sitä sitten luulemaan ko. Janiksi.
Mutta tuossa kuvassa oleva hirttäytynyt henkilö ei kyllä näytä suomalaiselta, ei sitten ollenkaan.
On se kumma, että tuonne asti pitää itsari lähteä tekemään :?: .
Ei kai se nyt jumalauta itsemurhan takia sinne menny alunperin,Hoihhoijjaa

Jani oli reissussa ollu pitempään jo,alunperin porukalla,asiasta löytyy lisäinfoa Reindeerspotting-ketjusta.Tilanne siellä meni todella huonoksi,jäi yksin,se oli hukassa kauan siellä,pyysi rahaa täältä,kaverit valui suomeen,rahat loppu,lähetettiin lisää,passikin oli hukassa/myyty jne. ei saanu rahaa enää siten ulos jne jne kuvia löytyy ihan googlaamalla reindeerspotting,joku pervo on niitä tallettanu koneelleki :shock:

Ei helevetti :roll: : "On se kumma, että tuonne asti pitää itsari lähteä tekemään"
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Piti oikein kaivaa oikeuslääketieteen oppikirja esiin, kun oli sen näköinen, että olisi voinut olla kuolleena pidempään. No, näyttäisi siltä että ei ole ehtinyt olla kuolleena kauaa, 3-4 päivää, päätellen väri"virheestä" ja sen laajuudesta. + saattaa olla homekasvustoakin jos on vähänkään kosteampaa.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Muppe kirjoitti:
Madeline_Poel kirjoitti:Anteeksi, kun sekoitin tämän kuolleen siihen Reindeerspottingin Janiin...toi Kambotzsa vain hämäsi, ja pikaisesti lukaisemalla erehdyin sitä sitten luulemaan ko. Janiksi.
Mutta tuossa kuvassa oleva hirttäytynyt henkilö ei kyllä näytä suomalaiselta, ei sitten ollenkaan.
On se kumma, että tuonne asti pitää itsari lähteä tekemään :?: .
Ei kai se nyt jumalauta itsemurhan takia sinne menny alunperin,Hoihhoijjaa

Jani oli reissussa ollu pitempään jo,alunperin porukalla,asiasta löytyy lisäinfoa Reindeerspotting-ketjusta.Tilanne siellä meni todella huonoksi,jäi yksin,se oli hukassa kauan siellä,pyysi rahaa täältä,kaverit valui suomeen,rahat loppu,lähetettiin lisää,passikin oli hukassa/myyty jne. ei saanu rahaa enää siten ulos jne jne kuvia löytyy ihan googlaamalla reindeerspotting,joku pervo on niitä tallettanu koneelleki :shock:

Ei helevetti :roll: : "On se kumma, että tuonne asti pitää itsari lähteä tekemään"
No en nyt kyllä ihan sitä tarkoittanut, että NIMENOMAAN olisi sinne lähtenyt itsaria tekemään, senhän nyt olisi voinut tehdä ihan kotimaassakin.
Mutta joku SYY siihen on ollut, että se on tehty just Kambotzassa.
Esim.,Reindeerspottingin Janilla oli ilmeisen tukalat oltavat siellä viimeisinä päivinä.
Olisko huumeet, rahat tms. loppu ja sen takia sitten kävi miten kävi :( .
Mutta ei sitä hernettä kannata ihan joka asiasta nenään vetää, tämähän on keskustelufoorumi jossa jokainen saa esittää oman mielipiteensä, vaikka kuinka väärässä olisikin.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Vastaa Viestiin