Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

PR-67
Nikke Knakkertton
Viestit: 173
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 5:44 pm

Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja PR-67 »

http://www.khmer440.com/chat_forum/view ... 14&t=53862

Vuonna 1995 syntynyt kuusankoskelaismies on löytynyt kuolleena Kambotzassa.

Sinoukvillen provinssissa on löydetty hotellihuoneesta kuolleena 1995 syntynyt Suomalaismies. Kuolinsyy on ilmeisesti sairaskohtaus.

Linkissä kuva sängyssä makaavasta ruumiista sekä lisää keskustelua aiheesta.

Huom, älkää menkö opiaattimatkalle Kambotzaan. Jos menette, varatkaa tarpeeksi rahaa.
Sarjahukuttajan, sarjaraiskaajan, sarjakuristan ja sarjamurhaajan ero on se seikka että kaikki heistä tekee tuotantotyötä, mutta eri linjoilla.
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Nooh, tää ei nyt ollut ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään huumekuolema tuolla äbäläläväbälässä.
Eikös se Reindoor Spottingin-leffan tähti löytynyt jostain kadulta huumeisiin kuolleena, ja oli vielä muistaakseni ehditty tuhkata, ennenkuin omaiset saivat jotenkuten pojan tuhkat kotiin ja hautaan?
Harmi, että tuota Reindeer Spottingia ei löydy enää Youtubesta tai Netflixistä..tai minä en ainakaan ole löytänyt :shock: .
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
disposal
Jane Marple
Viestit: 1014
Liittynyt: Ke Loka 09, 2013 10:51 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja disposal »

Madeline_Poel kirjoitti: Eikös se Reindoor Spottingin-leffan tähti löytynyt jostain kadulta huumeisiin kuolleena, ja oli vielä muistaakseni ehditty tuhkata, ennenkuin omaiset saivat jotenkuten pojan tuhkat kotiin ja hautaan?
Ei vaan hänet löydettiin hirttäytyneenä, kuvat löytyy googlettamalla.
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Kiitos Disposal, muistin sitten väärin.
Pitääpäs kattoa kuukelista.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

disposal kirjoitti:
Madeline_Poel kirjoitti: Eikös se Reindoor Spottingin-leffan tähti löytynyt jostain kadulta huumeisiin kuolleena, ja oli vielä muistaakseni ehditty tuhkata, ennenkuin omaiset saivat jotenkuten pojan tuhkat kotiin ja hautaan?
Ei vaan hänet löydettiin hirttäytyneenä, kuvat löytyy googlettamalla.
ÖÖ ,no löydettiin hirrestä.Jos ois ollu thaimaassa ni olis löydetty parvekkeelta hypänneenä.
Ilmiselvä itsemurha
Kellarimies
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 10:22 am
Paikkakunta: Oulu

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Kellarimies »

Kyllä vetää mielen matalaksi tällaiset.
Joitain kertoja ku Kambodzassa olen aikaa viettänyt, niin se on kyllä paratiisi, jos huumeet sun muu perseily kiinnostaa. Maa, missä kaikki on mahdollista elukoiden ammuskelusta pedofiliaan.
Money talks and bullshit walks. Kaikki kusevat silmään hirveällä paineella.
Lääkitys auttaa, mutta on oltava realisti
Jukka Siintonen
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 6:36 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Jukka Siintonen »

kanlaya kirjoitti:
disposal kirjoitti:
Madeline_Poel kirjoitti: Eikös se Reindoor Spottingin-leffan tähti löytynyt jostain kadulta huumeisiin kuolleena, ja oli vielä muistaakseni ehditty tuhkata, ennenkuin omaiset saivat jotenkuten pojan tuhkat kotiin ja hautaan?
Ei vaan hänet löydettiin hirttäytyneenä, kuvat löytyy googlettamalla.
ÖÖ ,no löydettiin hirrestä.Jos ois ollu thaimaassa ni olis löydetty parvekkeelta hypänneenä.
Ilmiselvä itsemurha
Nistillä on nistin loppu, sen niittää mitä kylvää. Itsemurha, tai ei niin omien harrastusten seurauksena nautittu ennenaikainen kuolema. Kyllähän nistiltä jo sormia puuttui ennen tuotakin, kun oli vääriä ihmisiä pissaillut silmille.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Sairaskohtaus tai huumeet, muutaman hetken on ruumis kyllä jo tuolla pedissä makoillut, kun näyttäisi turvonneen ja iho vaihtaneen aikalailla väriä. Käsi ja kasvot ovat tummentuneet ja mätänemistilassa. Selässä sen sijaan näkyy joku todella omituinen raja kuvassa, joka näyttää Photoshopin aikaansaannokselta: Aaltomainen terävä raja, jolle en ihan äkkiä keksi selitystä oikein mistään.

Sairaskohtauksen puolesta tietenkin puhuisi se, että ruumis on sängyssä peiton alla kyljellään makaamassa, joten yllättäen tapahtunut sairaskohtaus nukkuessa voisi todellakin olla kuolinsyy kun asentokin näyttää tyypilliseltä uniasennolta ja siltä että on täysin unitilassa ollut eikä ole kerennyt kohtaukseen edes reagoimaankaan. Se että onko sen sairaskohtauksen sitten puolestaan aiheuttaneet vaikkapa juuri huumeet, onkin eri asia.

Edit: Viranomaisten tutkimusten perusteella kyseessä ollut sydänkohtaus.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

VoDKa kirjoitti:Edit: Viranomaisten tutkimusten perusteella kyseessä ollut sydänkohtaus.
Eräs oikeuslääketieteen proffa kertoi aikoinaan, että avaavat hyvin usein ulkomailta tuodut suomalaiset vainajat. Jos syynä ei ole selvä onnettomuus, itsari tai henkirikos, niin kuolinsyyksi on järjestäin ulkomailla ilmoitettu "sydän pysähtyi" tai "sydänkohtaus". Näin kuulemma etenkin kaukoidästä tulleissa vainajissa. Ei kuulemma paljoa ulkomaalaisten kuolemat kiinnosta.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Rescuer kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:Edit: Viranomaisten tutkimusten perusteella kyseessä ollut sydänkohtaus.
Eräs oikeuslääketieteen proffa kertoi aikoinaan, että avaavat hyvin usein ulkomailta tuodut suomalaiset vainajat. Jos syynä ei ole selvä onnettomuus, itsari tai henkirikos, niin kuolinsyyksi on järjestäin ulkomailla ilmoitettu "sydän pysähtyi" tai "sydänkohtaus". Näin kuulemma etenkin kaukoidästä tulleissa vainajissa. Ei kuulemma paljoa ulkomaalaisten kuolemat kiinnosta.
Kuulostaa kyllä sikäli uskottavalta, mitäpä sitä turhaan ulkomaalaisiin rahaa laittamaan että selvitettäisiin perinpohjin mikä se kuolinsyy oli. Tutkikoon kotiseudulla tarkemmin jos siltä tuntuu.

Kiitos kuitenkin tästä tiedosta, ei oikeastaan kauheasti yllätä että toimivat juuri siellä päin noin.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Jukka Siintonen kirjoitti: Nistillä on nistin loppu, sen niittää mitä kylvää. Itsemurha, tai ei niin omien harrastusten seurauksena nautittu ennenaikainen kuolema. Kyllähän nistiltä jo sormia puuttui ennen tuotakin, kun oli vääriä ihmisiä pissaillut silmille.
Tämänkaltaiset "nistille nistin loppu" lausahdukset kertovat uskomattoman hienosti kuinka pahasti pullossa jotkut elävät tänäkin päivänä. Hienosti nipistit tuon silmäänpissimisenkin tuosta ylempää. Tuollaisella ylimielisyydellä ja kaikesta kaiken tietämällä voi kompastua joku päivä hyvin ikävästi ihan siihen omaan nokkeluuteen.
Toivon toki, että tämä on vaan se foorumi-minä joka puhuu. Samankaltainen asia tapahtuu monella muullakin vässykällä vaikkapa autokorin luomassa turvallisuuden illuusiossa, siellä on niin mahtavaa olla se pahiksista pelottavin.

AIHEESEEN:
Ihan vaan tiedoksi, monilla nisteillä niitä sormia puuttuu monesti ihan muista syistä kuin että "se pahiskovis siintosjukka katkosi multa varotukseksi sormet".
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Jukka Siintonen
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 6:36 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Jukka Siintonen »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Jukka Siintonen kirjoitti: Nistillä on nistin loppu, sen niittää mitä kylvää. Itsemurha, tai ei niin omien harrastusten seurauksena nautittu ennenaikainen kuolema. Kyllähän nistiltä jo sormia puuttui ennen tuotakin, kun oli vääriä ihmisiä pissaillut silmille.
Tämänkaltaiset "nistille nistin loppu" lausahdukset kertovat uskomattoman hienosti kuinka pahasti pullossa jotkut elävät tänäkin päivänä. Hienosti nipistit tuon silmäänpissimisenkin tuosta ylempää. Tuollaisella ylimielisyydellä ja kaikesta kaiken tietämällä voi kompastua joku päivä hyvin ikävästi ihan siihen omaan nokkeluuteen.
Toivon toki, että tämä on vaan se foorumi-minä joka puhuu. Samankaltainen asia tapahtuu monella muullakin vässykällä vaikkapa autokorin luomassa turvallisuuden illuusiossa, siellä on niin mahtavaa olla se pahiksista pelottavin.
Kannattaa katsoa se Reindeer Spotting niin ei tartte länkyttää tyhjää ja pahoittaa mieltään. Siinä se subunisti itse retostelee miten lähti sormet silmään pissimisen seurauksena.

On Anoi Kaa kirjoitti: AIHEESEEN:
Ihan vaan tiedoksi, monilla nisteillä niitä sormia puuttuu monesti ihan muista syistä kuin että "se pahiskovis siintosjukka katkosi multa varotukseksi sormet".
En minä ole mikään pahiskovis, ihan normaali työläinen.
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Muistaakseni silloin aikoinaan kun tää juttu tapahtui, niin kaveri löydettiin kuolleena kadulta.- Ja sitten tuhkattiin.
No mutta kuvien perusteella ei ole oikein mitään muuta syytä epäillä, kuin huume-tai viinakramppia.
Onko mitään tietoa, että saatiinko tämä edes kotimaahan?
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Madeline_Poel kirjoitti:No mutta kuvien perusteella ei ole oikein mitään muuta syytä epäillä, kuin huume-tai viinakramppia.
Kummasta ruhosta puhut, rovaniemenpojasta vai tästä ketjun aiheesta?
Jos viitsit, voisit vielä valistaa minkäsortin huume- tai viinakramppi johtaa kuolemaan. Ymmärrän, jos puhuit narkkien ja juoppojen yleisestä käytöksestä, muuten kaipaan lisätietoja tästä kuoleman mekanismista.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
työn sankari
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2011 9:38 am

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja työn sankari »

Reindeerspottingin päätähti löytyi siis kadulta aidantolpasta hirrestä. Tämä ihan vaan faktana että siitä on turha heitellä tähän ketjuun enää mitään musta tuntuu arvailuja.
Vastaa Viestiin