Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

CSI kirjoitti: Su Loka 20, 2019 11:23 am Haukutko minua trolliksi?
Hyvä CSI, muistahan alkaa uhriutumaan, tunteitasi ovat kuitenkin nämä perusteellisesti asioihin perehtyneet loukanneet aika lailla (heidän stanujensa mukaan ainakin). Ihan minuakin alkoi itkettämään, kun tajusin tämän suorastaan järjestäytyneen sinuun kohdistuneen vainon, varmaan joku (tissi)liivikerho on niskassasi, ne pelottavimmat saatanat!

Minulle edustat kuitenkin järjen valoa pimeydessä ja ilosanomaa (enkä usko mihinkään jeesukseen, mutiaiset kun valehtekevat aina ja raamattu on aivan hirveä kauhutarina, josta nykyään poimitaan vaan helmet ja otetaan kunnia jopa yhteiskuntien luomisesta. Ne rahanahneet valehtelijat joutuisivat kirkosta Paavalin puheilta suoraan helvettiin, jos sellainen paavali ja helvetti olisi).

Kerroin tämän siksi, että uskon näiden "annelistien" olevan pääosin uskovaisia ja siksi taipuvaisia uskomaan muunkin hölynpölyn, kun se uskottavsti esitetään. Ja oman elämänsä huomiohuoria ovat 100-varmaan, sitä haetaan aina sieltä mistä saa ja anonyyminä jopa uskaltaakin jotakin...
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

On Anoi Kaa kirjoitti: Su Loka 27, 2019 12:49 am
CSI kirjoitti: Su Loka 20, 2019 11:23 am Haukutko minua trolliksi?
Hyvä CSI, muistahan alkaa uhriutumaan, tunteitasi ovat kuitenkin nämä perusteellisesti asioihin perehtyneet loukanneet aika lailla (heidän stanujensa mukaan ainakin). Ihan minuakin alkoi itkettämään, kun tajusin tämän suorastaan järjestäytyneen sinuun kohdistuneen vainon, varmaan joku (tissi)liivikerho on niskassasi, ne pelottavimmat saatanat!

Minulle edustat kuitenkin järjen valoa pimeydessä ja ilosanomaa (enkä usko mihinkään jeesukseen, mutiaiset kun valehtekevat aina ja raamattu on aivan hirveä kauhutarina, josta nykyään poimitaan vaan helmet ja otetaan kunnia jopa yhteiskuntien luomisesta. Ne rahanahneet valehtelijat joutuisivat kirkosta Paavalin puheilta suoraan helvettiin, jos sellainen paavali ja helvetti olisi).

Kerroin tämän siksi, että uskon näiden "annelistien" olevan pääosin uskovaisia ja siksi taipuvaisia uskomaan muunkin hölynpölyn, kun se uskottavsti esitetään. Ja oman elämänsä huomiohuoria ovat 100-varmaan, sitä haetaan aina sieltä mistä saa ja anonyyminä jopa uskaltaakin jotakin...
Ymmärrän tiettyyn pisteeseen saakka harmistuksenne, vaikka en tiettyjä toimintatapojanne hyväksykään. "Annelistit" ovat taustoiltaan hyvin erilaisia ihmisiä, mutta meitä yhdistävät samankaltaiset arvot, kuten oikeudenmukaisuus ja vastuullisuus. Käsittääksemme haluamme ottaa asioista selvää, pitää huolta läheisistämme ja vaikuttaa omaa elinpiiriämme koskettaviin seikkoihin.

Itse kuulun Suomen evankelis-luterilaisessa kirkossa toimivaan Tulkaa kaikki -liikkeeseen ja arvostan kirkon tekemää työtä yhteiskuntamme hyväksi, mutta omaan monta työtoveria ja ystävää, jotka eivät kuulu kirkkoon tai edustavat ihan muita uskontokuntia. Onneksi monet hyvät ja kannatettavat arvot sekä toimintatavat ovat yhteisiä riippumatta siitä, millaisista taustoista niiden eteen työskentelevät ihmiset tulevat.
Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Susku London »

Captain Hastings kirjoitti: To Loka 24, 2019 1:56 am Kyllähän se CSI ehta trollukka on. Ei epäilystäkään. Edelleen ihmetyttää, miten annelistien leiri jaksaa CSI:n ja kaltaistensa kanssa vääntää. Näin vähän kirjoittavan, mutta päivittäin minfoa lukevan jäsenen näkökulmasta Ulvila osio on aivan totaalisen paskottu nykyään. Ja osasyyllisiä ovat Pieni Liekki ja muut annelistit, jotka trolleille jaksavat vastata, esittää kysymyksiä ja vaatia parempaa perehtymistä. Ei tule tapahtumaan. Ulvilakeskustelun tilanne on kyllä harmillinen sinänsä. Mielelläänhän sitä lukisi tutkintamateriaalin ja johtolankojen pohjalta tehtyä perusteltua analyysiä ja tulkintaa enemmänkin.
Olen toki tietoinen minäkin siitä, että mm. CSI ja TobiasW ovat trolleja, joiden ainoa elämänilo on pilata Ulvila-osion keskustelu niin, että sivustaseuraavien on miltei mahdotonta seurata asiakeskustelua. Onneksi Kuolemannaakka on kasannut yksien kansien väliin kaiken oleellisen. Trollin tunnistaa jo siitä, että trolli ei koskaan referoi Naakan kirjaa, ja jopa ilmoittaa, ettei sitä meinaa lukea.

Olet oikeassa, että trollia ei pitäisi ruokkia vastailemalla tälle, mutta minulle ainakin on tärkeätä torjua valheelliset väittämät, joita Ulvilan tapauksesta on levitetty ihan ns. valtamediankin toimesta riittämiin.

Trollaus on kielletty minfon sääntöjen mukaan, ja ainoa taho sitä suitsimaan, on minfon ylläpito. Annelin Auerin puolustajat eivät pysty asialle mitään. Ihailen Kuolemannaakan kärsivällisyyttä, jolla hän vastailee mm. TobiasW:lle. Naakka olisi nuoruudessaan ollut varmasti mitä mainioin erityisluokan ope. Pieni liekki taasen omaa roiman annoksen diplomaattisuutta ja sovinnontahtoa eri osapuolten kesken. Hän on moneen kertaan esittänyt toiveen Annelin perheen yhdistämisestä, ja että Annelin veli olisi palannut perheensä piiriin keskustelemaan tilanteesta. Veljellä on ollut kaikki kortit hallussaan Annelin lasten suhteen, ja lapsilla on oikeus omiin vanhempiinsa, tässä tapauksessa äitiinsä. Kukaan ei voi täysin korvata omia vanhempia, ja sen tulevat Annelin lapset kasvaessaan huomaamaan. Kun he lopulta tapaavat äitinsä ja sisarensa, tulevat he tunnistamaan samoja luonteenpiirteitä, kuin itsessään, vaikka eivät ole näitä useisiin vuosiin nähneet. Kun sanotaan, että veri on vettä sakeampaa, tarkoittaa se juuri tuota ihmeellistä ja näkymätöntä sidettä.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Susku London kirjoitti: Ke Loka 30, 2019 10:33 am Naakka olisi nuoruudessaan ollut varmasti mitä mainioin erityisluokan ope.
"Nuoruudessaan"??=)
Nelosella alkaa ikä=)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kuolemannaakka kirjoitti: To Loka 31, 2019 10:39 am
Susku London kirjoitti: Ke Loka 30, 2019 10:33 am Naakka olisi nuoruudessaan ollut varmasti mitä mainioin erityisluokan ope.
"Nuoruudessaan"??=)
Nelosella alkaa ikä=)
Minulle on vähän epäselvää, milloin nuoruus alkaa ja milloin se päättyy. Meillä on kotona 19-vuotias perintökissa, joka on ikinuori. Sen touhuja on hauska katsella, kun se intoutuu leikkimään.
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Kuolemannaakan tuotos on siis "pyhä opus", jota lukematta ei voi olla yhtä perehtynyt, tai jopa enemmänkin sen pedofiilin touhuihin? :?: :mrgreen:
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: La Marras 02, 2019 11:46 am Kuolemannaakan tuotos on siis "pyhä opus", jota lukematta ei voi olla yhtä perehtynyt, tai jopa enemmänkin sen pedofiilin touhuihin? :?: :mrgreen:
Elämää helpottaisi, jos kertoisit, ketä sinä pidät pedofiilinä. Jos nyt todella sattuisit uskomaan jonkun Ulvilan murhakeissiin ja sen jälkiseurauksiin liittyvän henkilön olevan pedofiili, niin asioissa voitaisiin päästä eteenpäin, jos selvittäisit, mihin ihmeeseen omat uskomuksesi perustat.

Kuolemannaakan kokoama opus voi kyllä olla vaikeaa luettavaa niille henkilöille, joiden on vaikeaa hahmottaa monisyisiä asiakokonaisuuksia tai joilla on vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. Ehkä kannattaisi lähteä ensin lukemaan "Murhalesken muistelmat"-kirja, koska se on paljon helpommin ymmärrettävää tekstiä.
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Sulla on lukemisen ymmärtämisessä ongelmia: totesin että asiaan voi perehtyä aivan yhtä hyvin, oli syyllisyydestä mitä mieltä tahansa, vaikkei lukisi kirjaa. Jotkut osaavat jopa ilman kirjan lukemista perehtyä paremminkin.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: Su Marras 03, 2019 2:32 am Sulla on lukemisen ymmärtämisessä ongelmia: totesin että asiaan voi perehtyä aivan yhtä hyvin, oli syyllisyydestä mitä mieltä tahansa, vaikkei lukisi kirjaa. Jotkut osaavat jopa ilman kirjan lukemista perehtyä paremminkin.
Mitä, jos nyt vaan lukisit läpi sen Naakan tekeleen? Ei se kirja sinua syö, vaikka sen lukisit. Itse asiassa pitäisi itsenikin lukea kirja toistamiseen. Olen vaan vähän odottanut, että Naakka toisi meille luettavaksi päivitetyn version kirjasta.
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

Mitä jos laittaisit kiireiltäsi vauhtia Annu-tädin pedarisyytteiden "varmoilla todisteilla" kumoamiseen?

Ja ei, olen, kuten olen aiemmin maininnut, en lue sitä kirjaa, mitenkään arvostelematta itse tuotosta. MINUN aikani ei riitä siihen, tämä ei ollut vittuilua, mutta en koe muutenkaan sen sisältävän mitään, mitä en tietäisi, etukäteistietojen perusteella.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: Su Marras 03, 2019 12:03 pm Mitä jos laittaisit kiireiltäsi vauhtia Annu-tädin pedarisyytteiden "varmoilla todisteilla" kumoamiseen?
Itse kunkin on hyvä tiedostaa, mihin omat voimavarat ja käytettävissä oleva aika riittävät. Vaikka tiedän Anneliin kohdistuvien pedarisyytteiden olevan täysin perättömiä, niin en pysty tällä hetkellä keskittämään ajatuksiani ja antamaan enempää työpanostani Annelin ja hänen lastensa hyväksi. Ehkä tarvittaessa joululomalla pystyn paneutumaan tähän aiheeseen paremmin. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että näitä asioita työstetään monella muullakin suunnalla eteenpäin kohti yhteistä tavoitetta. Se tavoite on saada väärät kahteen syyttömään ihmiseen kohdistuneet seksuaalirikostuomiot kumotuiksi.
pop kirjoitti: Su Marras 03, 2019 12:03 pmJa ei, olen, kuten olen aiemmin maininnut, en lue sitä kirjaa, mitenkään arvostelematta itse tuotosta. MINUN aikani ei riitä siihen, tämä ei ollut vittuilua, mutta en koe muutenkaan sen sisältävän mitään, mitä en tietäisi, etukäteistietojen perusteella.
Toivon, että etenkin eri viranomaisissa työskentelevät viranhaltijat eivät vieroksuisi Kuolemannaakan kokoamaa tietopakettia "Ulvilan surma - miksi Anneli Auer on syytön", vaan lukisivat kirjan huolella alusta loppuun kronologisessa järjestyksessä. Naakan kirjasta löytyvät myös ne varmat todisteet, joilla jokainen pystyy toteamaan, että Anneli tai hänen entinen miesystävänsä ei ole Annelin tai kenenkään muun henkilön lapsia kohdellut kaltoin tai pahoinpidellyt heitä seksuaalisesti. Avoimuus on avainsana, jonka avulla monet epäkohdat saadaan korjaantumaan ja esimerkiksi työpaikoilla työilmapiiri paremmaksi. Myös vaikeista asioista tulisi pystyä ja saada lupa keskustella ilman rangaistuksen/koston pelkoa.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

pop kirjoitti: Su Marras 03, 2019 12:03 pm Mitä jos laittaisit kiireiltäsi vauhtia Annu-tädin pedarisyytteiden "varmoilla todisteilla" kumoamiseen?

Ja ei, olen, kuten olen aiemmin maininnut, en lue sitä kirjaa, mitenkään arvostelematta itse tuotosta. MINUN aikani ei riitä siihen, tämä ei ollut vittuilua, mutta en koe muutenkaan sen sisältävän mitään, mitä en tietäisi, etukäteistietojen perusteella.
Suurta osaa kirjan asioista ei ole koskaan käsitelty julkisuudessa eikä monia edes oikeudessa tai tuomioissa. En usko, että nämä asiat ovat sinulle tuttuja. Toistaiseksi et ole palstalla mitään yksityiskohtaista ulvilan jutusta edes kirjoittanut, vaan käynyt vain aina välillä kertomassa, että tiedät kaiken ja 200% varmuudella löytyy joku selitys, miten Anneli on kuin onkin surmaaja. Et vain kerro sitä selitystä.

Lisäksi voit lukea, mitä TODELLISUUDESSA asioista on tutkittu ja selville saatu, ja verrata niitä omiin uskomuksiisi tai lehdissä luettuun. Ja onhan siellä yli 60-sivuinen kronologinen listaus, joka sisältää viitteet lähes kaikkeen Ulvilasta kirjoitettuun tai tutkittuun, veiläpä melko puolueettomasti todettuna ja kirjoitettuna. Sitä kelpaa antiannelistinkin lukea ja muistuu mieleen mitä kaikkea pitkän jutun aikana ehtikään tapahtua.

Mutta juu, ethän sinä lue, kun sinä tiedät=)


Yritän sen kakkospainoksen saada aikaiseksi tässä joskus, välillä vaan into laskee. On se melkein jo kirjoitettukin valmiiksi. Ehkä kymmenisen tai vähän päälle lisää, ja muutamien virheiden korjausta. Sitten saa minun puolestani olla. Odotellaan sitä rehellistä, EHTIVÄÄ ja rohkeaa toimittajaa tai poliisia. Kai sellaisiakin olla täytyy. Eihän tätä Ulvilan juttua tulla käsittelemään ennen kuin Porin laitoksen poliisit pääsevät eläkkeelle ja virkarikokset ovat vanhentuneet. Mutta tullaan vielä joskus käsittelemään, ja onhan se hyvä, että asiat on jo koottu valmiiksi.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja pop »

En ole koskaaan väittänyt Annu-tätiä murhaajaksi. Valehtelet, kuten yleensä.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti: Ke Marras 06, 2019 4:52 am En ole koskaaan väittänyt Annu-tätiä murhaajaksi. Valehtelet, kuten yleensä.
Voisitko osoittaa kohdan, jossa väität minun valehtelevan? Käsittääkseni et ole liiemmin halunnut keskustella kanssani Ulvilan murhaan liittyvistä asioista.
Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

"Annelistien" vastapuoli näyttää olevan selkeästi täällä nyt vähemmistönä, ja kai ovat sen itsekin jo todenneet. Kiihdyttävät kirjoittelua, mutta eivät pysty vastaamaan yksinkertaisiinkaan kysymyksiin, eivätkä varsinkaan kumoamaan faktoja.

Mietitäänpä, kenellä on eniten aihetta yrittää keksiä syyllisyyttä tukevia asioita? Ja kenelle siitä on eniten hyötyä, jos Auerin syyllisyyttä taotaan ihmisten aivoihin, ettei sinne vain pääsisi pesiytymään muita vaihtoehtoja.

No tietenkin murhaajalla itsellään tai hänen lähipiirillään. Ehkä niillä, jotka tietävät sukulaisensa tai puolisonsa olevan murhaaja. Kai juuri he haluavat, ettei vaan ruvettaisi uudelleen tutkimaan Ulvilan murhaa. Taitaa vähän pelottaa se, ja sitten lisätään kierroksia Auerin syyttämisessä.

Ja muistetaan nyt kuitenkin, että oikeus on hänet vapauttanut murhasyytteestä. Oikea murhaaja on siis vielä löytymättä. Mahtaa hänellä olla piinalliset ajat.
Vastaa Viestiin