Raiskaus Helsingin Tapanilassa, lokakuu 2015 - Ahmed Nadim Khalil Al-Gandog tuomittiin

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Poliisi kaipaa havaintoja raiskauksesta Tapanilassa

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Jokuroti kirjoitti:Kantaväestössä yleisempi peruste raiskaukselle on joko pukeutuminen taikka vieraan miehen mukaan lähtö ravintolasta. Molemmat perus elämämkoululaisten mielestä selkeitä kutsuja yllätysseksiin... Jos ei tunnut oikealta kannattaa tutustua tutkimuksiin kotoisesta suhtautumisestamme raiskauksiin ja lieventävistä asianhaaroista oikeuden käsittelyissä.
Juu, silloin kun perus elämämkoululaisilla tarkoitetaan käräjäoikeuksien tai Itä-Suomen hovioikeuden tuomareita. Molemmat seikkoja, joita tuomarit ovat käyttäneet alennusperusteena tuomiota määritellessään. Ja joista joka kerta asian tultua ilmi on noussut meteli.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Raiskaus Helsingin Tapanilassa, lokakuu 2015 - Ahmed Nadim Khalil Al-Gandog tuomittiin

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Nyt on hovi koventanut tuomiota, Ahmed saa lojua liskolla hieman pidempään. Hän kiistää syyllistyneensä raiskauksiin tai väkivaltaan, hän on niitä rauhan miehiä.

Hän väijyi puolustuskyvytöntä ja lopetti vasta ulkopuolisen puuttuessa. Kukaan ei tainnut aiemmin huomata mitään outoa, luulisi 4 x raiskauksen kestävä ahmedeillakin jo jonkun tovin.
Kuulo- ja näkövammaisen raiskanneen tuomio koveni – uhri valikoitui puolustuskyvyn vuoksi
Rikos Julkaistu 06.07.2016 10:48

Helsingin Tapanilassa kuulo- ja näkövammaisen naisen raiskanneen miehen tuomio koveni Helsingin hovioikeudessa.

Teko tapahtui viime vuoden marraskuussa. Oikeuden mukaan mies oli tarkkaillut naista jo Helsingin rautatieasemalta lähtien, lyöttäytynyt tämän seuraan ja seurannut tätä kotipihalle asti, missä raiskasi naisen.

Mies oli pakottanut hänelle ennestään tuntemattoman naisen yhteensä neljä kertaa suojaamattomaan sukupuoliyhteyteen.

Teko päättyi vasta ulkopuolisen henkilön kutsuessa naista.

Kielsi syytteet

Syytetty oli vedonnut, etteivät naisen vähäiset vammat viitanneet väkivallan käyttöön. Oikeus kuitenkin katsoi, ettei nainen voinut rajoitteidensa vuoksi puolustautumaan voimakkaasti, minkä takia tekijän ei tarvinnut käyttänyt voimakasta väkivaltaa.

Raiskattu nainen ei pystynyt suojautumaan miehen teoilta osittain näkökykynsä rajoitteiden vuoksi, osittain siksi, että hänen piti samalla suojata korvaimplanttejaan. Hovioikeus katsoi käräjäoikeuden mainitsemilla perusteilla, että nainen valikoitui uhriksi heikon puolustautumiskykynsä vuoksi.

Teko oli erityisen nöyryyttävä ja aiheuttanut naiselle henkistä kärsimystä, jonka johdosta hän käy edelleen terapiassa.

Ahmed Nadim Khalil Al-Gandog tuomittiin kolmen vuoden vankeusrangaistukseen. Uhrille kärsimyksestä maksettavia korvauksia korotettiin tuhat euroa 6000 euroon. Tämän lisäksi maksettavaksi tulevat aiemmat 2700 euroa kivusta ja särystä sekä muusta tilapäisestä haitasta.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikke ... si/5977612
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Raiskaus Helsingin Tapanilassa, lokakuu 2015 - Ahmed Nadim Khalil Al-Gandog tuomittiin

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Tuosta ei mielestäni käy ilmi menikö tämä törkeänä raiskauksena? Jos meni, niin naurettavan pieni tuomio!
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Raiskaus Helsingin Tapanilassa, lokakuu 2015 - Ahmed Nadim Khalil Al-Gandog tuomittiin

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Mistähän päin Suomea tämä kingkong Ahmed Nadim Khalil Al-Gandog on kotoisin? Vai onko kokenut jossain päin maailmaa vainoa, kidutusta, mielivaltaista vangitsemista, loputtomia kuulusteluja... Joutuiko koko suku tapetuksi, seurattiinko kingkongia kun hän meni yliopistolle luennoimaan, oliko toimiston tuolinjalka sahattu melkein poikki, oliko raollaan olevan oven päällä vesiämpäri, saiko hän uhkaavan sävytteistä postia, kävikö joku kotioven takana kertomassa että tietää missä kingkong asuu? "No ainakin sitten mä tiesin missä asun".

Sitten hän lähti sieltä jostain Suomeen vaikka ei ollut koskaan kuullutkaan koko maasta. Maailma on epäreilu. Me Suomessa tiesimme jo 1960-luvun alussa sen puisen pulpetin ääressä istuessamme, että missä on mikäkin maa. Nyt on netit sun muut ja monikymmenvuotiset kehitysavut, mutta edelleenkin ollaan pimennossa siitä missä Suomi on.

Suomessa kingkong sitten huomasi, että niin vitun tyhmiä ovat; antavat rahaa, asunnon ja saan olla keskipisteenä ja hei, nää muut, nehän palvoo mua ja mun brothereita ja tekevät kaik duunitkin. Sitten kingkong päätti yhtyä ja teki sen kuten oli aina tehnyt; väkisin. Ja ne vei johonkin tyhmään vankilaan, mut nou hätä; terveydenhoito toimii, terapiaa on mut siellä voi leikkiä kiinnostunutta ja saan myös sellaista ruokaa jota haluan ja vaadin koska ne on kyykyssä mun edessä uskontoni tähden.

Ja sitten kun pääsen - ja kuulemma olen täällä vaan puolet! enkä ymmärrä suomalaista matematiikkaa; mulle sanottiin, että kolme vuotta ja sitten avustajani (jonka nää puupäät maksaa veroistaan) sanoi, että be cool mään, se tarkoittaa Suomessa 1 vuosi 6 kuukautta ja mä siihen et what!

Joo niin, kun pääsen pois niin mä kuulemma saan valittaa ihan siis fuck niin loputtomiin eikä mua saa täältä pois koska mä olen jo suomalainen. Tai ainakin mediassa sanottiin, että suomalaismies kingkong pani jotain. Et hyvä paikka tää suami, tee kuis teet, niin aina pärjäät. Ne puhu et jotain korvauksii pitäs maksaa? Juu, mut se mun avustaja sano että dont wöri, kato ku meil on laki et ei sun tarvi jos et sä haluu.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Vastaa Viestiin