he kertoivat näin itse haastattelussa joka oli youtubessa nähtävillä. se että he eivät voineet nähdä patiota paljastui vasta jälkeenpäin muulle yleisölle. poliisi oli asian huomannut jo aiemmin. Alussahan pariskunta antoi ylenpalttisesti live-haastatteluja. Näihin haastatteluihin PERUSTUU SUURIN OSA siitä tiedosta jota minä käsittelen, ei niinkään mr. sourceen tai heidän ystäviinsä. Tosin alussa brittilehdet haastattelivat heidän ystäviään ja sukulaisiaan nimettöminä..siis silloin kun he eivät olleet vielä epäiltyjä. Näiden nimettömien ystävien tarinat eivät olleet kovin mukavia...heidän mukaansa kate ei ollut mikään ihanneäiti vaan häntä ei voinut jättää yksin lasten kanssa koska hän sai raivonpuuskia...myöskin että juhliminen oli pariskunnalle tärkeää ja silloin myös vihjattiin kiellettyjen aineiden käytöstä sekä parinvaihdosta...ketään ei yllättänyt että pariskunta oli jättänyt lapset yksin huoneistoon. Tämä on sitä nimettömien ystävien ja sukulaisten antia tälle jutulle ja jokainen voi sitten päätellä uskooko noita juttuja vai ei...toisaalta ei savua ilman tulta...Marsalkka kirjoitti:Tähän on varmasti ollut jo linkkiä, mutta muistatko kertoivatko he näin itse vai oliko kyseessä ystävä vai mr source?cicero kirjoitti:[pation oven lukitsemattomuutta pariskunta puolusteli sillä että tapasbaarista olisi ollut suora hyvä näköyhteys patiolle ja ovelle. no kuvista olemme nähneet että välissä on korkea aita sekä kasvillisuutta joten patiolle ei voi nähdä tapasbaarista. ainoastaan pation yläosaa näkyy hieman. miksi he siis valehtelivat tälläistäkin?
julkinen salaisuushan on se, että mitchellin alkaessa edustaa heitä päivätyökseen tämä salainen ystävä on ollut juuri mitchell joka on "vuotanut juttuja" lehtiin tosin positiivisia. onkin hassua että käytät paulosta nimeä mr. source koska sehän tässä jutussa on oikeasti clarence mitchell=mr. source (pariskunnan ainoa ja paras ystävä)ajankuluksi kannattaa myöskin etsiä yhteyttä mitchellin ja tämän lahjoituksen tehneen lehtikonsernin välillä...ei tarvitse kauan etsiä....mutta hieman salapoliisityötä ja mitchellin työhistoriaa siihen tarvitaan...