Ei mitään. Miksi sinä oletat, että koska kerron ikäviä faktoja siitä, että miehiä sorretaan ja naiset toimivat hölmösti, minulla olisi jotain naisia vastaan?pekkaeric kirjoitti:Mitä vittua sulla Markus on loppupeleissä naisia vastaan?
Faktat ovat mustavalkoisia. Eivät harmaita. Joko ON - tai EI ole. Ymmärrätkö? Faktat eivät ole mielipidekysymyksiä. Faktat eivät ole tulkinnanvaraisia. Faktat ovat faktoja. Miehiä koskeva asevelvollisuus syrjii miehiä sukupuolen perusteella. Ymmärrätkö? Naiset vapaaehtoisesti hakeutuvat matalapalkkaisille aloille töihin. Ymmärrätkö?fitness kirjoitti:No joo, kyllä tapakin on kyseenalainen, todellakin. En kyllä aiemmin ole törmännyt noin mustavalkoisesti ajattelevaan tyyppiin, olipa kyse sitten intistä, synnyttämisestä, lapsen hoidosta, elatuksesta, työstä, koulutuksesta, tilipussin paksuudesta... kaikesta, missä miestä ja naista voi verrata tai puntaroida.
No kummasti ne rahat tuntuvat kelpaavan kun elatusmaksuja mennään ruikuttamaan miltei aina, eikä miehellä ole mahdollisuutta perääntyä (toisin kuin naisella, joka voi tehdä abortin tai olla vaikka kertomatta miehelle että on synnyttänyt tämän lapsen tms.).Ai niin, ja miesparoilla vielä panetetaan itseämme eurot silmissä vilkkuen, jos vaikka "vahinko" sattuisi, niin pääsisi rahastushommiin.
Argumentum ad hominem.Tosin luulen, että nämä on Markjan nettiminän aivoituksia ja normaali arki-Markja on hiljainen hissu, joka ei pahemmin saa suutansa auki, etenkään, jos edessä seisoo iiik, NAINEN. Eli jossain määrin myös yritän ymmärtää...
On se kiva huomata että osun oikeaan ja sattuu ja uppoaa kun itse asiaan et pysty edelleenkään mitään sanovan.