Madeleinen tapaus ( ketju 2)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Jos minun lapseni katoaisi ja uskoisin hänen olevan hengissä, en kaksi kuukautta katoamisesta suunnitelisi 'vuosijuhlaa' edes HIM esiintyjänä, saati Elton John.

Jos minun lapseni katoaisi ja olisi kulunut 7 kk, en aloittaisi filmaamaan 'vuosijuhladokumettia'.

Niin. Sellainen sinä olet. Mistä sinun mielestäsi tämä McCannien erilainen toiminta kertoo? Syyllisyydestä? Erikoisuudesta? Suunnitelmallisuudesta? Kerro hieman tarkemmin, kiitos!
Steve Anderson, executive producer for Mentorn Media who are behind the project, said: "Amid all of the controversy, what should be remembered is that a little girl is still missing and her family is trying its best to find her.

"They are determined to do whatever they can to make sure that what happened to Madeleine doesn't happen to another child."
Viimeksi muokannut Marsalkka, Pe Maalis 28, 2008 9:04 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

MissHolmes kirjoitti:Jos minun lapseni katoaisi ja uskoisin hänen olevan hengissä, en kaksi kuukautta katoamisesta suunnitelisi 'vuosijuhlaa' edes HIM esiintyjänä, saati Elton John.

Jos minun lapseni katoaisi ja olisi kulunut 7 kk, en aloittaisi filmaamaan 'vuosijuhladokumettia'.

Minä etsisin lastani ja surisin ja etsisin ja surisin. Surisemalla.
Ellen sitten tietäisi, että lapseni on ja pysyy kadoksissa.

Se oli se minun asenteellinen pointtini.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. On todella outoa tuo vuosijuhlan valmistelu! - koskas onkaan ne vaalit, joissa hra McCann(in) piti olla ehdokkaana)?
Muista lähdekritiikki!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

MissHolmes kirjoitti:http://findarticles.com/p/articles/mi_q ... _n19117777

Tuossa poliisi ei todellakaan myönnä, että juuri tuo porukka olisi löydetty.
Aiheesta löytyy kyllä aika paljon juttua. Koitan lukea kaikki ja etsiä lisää ja sellaisia, joissa olisi jotain poliisin vahvistamaakin.
Joku porukka kävi samoihin aikoihin kuulusteluissa. Epäilenpä kuitenkin, ettei tuon Renault Clion porukkaa ole löydetty, koska autossa oli väärät rekisterit. Hehän olivat ottaneet fotoja pikkulapsista ja lähtivät liukkaasti, kun aikuinen tuli paikalle. Kaksi naista ja mies, sopii kyllä aika hyvin Cortesin tutkintaan. No, katotaan nyt.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Kuten Marski sanoin tuossa jo ihan selkeästi:

valmistelisin kyllä vuosijuhlaa, jos tietäisin, että lapseni on ja pysyy kadoksissa.

Se kertoo minusta vaan siitä, että mr. ja mrs. tietävät ettei tyttö palaa.
Siis se on sitä minun 'asenteellisuutta'.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Se kertoo minusta vaan siitä, että mr. ja mrs. tietävät ettei tyttö palaa.
Siis se on sitä minun 'asenteellisuutta'.
Niin taitaa olla.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

skoone kirjoitti:

Minä etsisin lastani ja surisin ja etsisin ja surisin. Surisemalla.
Ellen sitten tietäisi, että lapseni on ja pysyy kadoksissa.

Se oli se minun asenteellinen pointtini.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. On todella outoa tuo vuosijuhlan valmistelu! - koskas onkaan ne vaalit, joissa hra McCann(in) piti olla ehdokkaana)?
mr. mccann ei taidakaan olla ehdokkaana missään vaaleissa...

minun mielestäni minkäänlaisen vuosijuhlan valmistelu ei ole soveliasta..mitä tässä juhlitaan? Tytön katoamista? taitaa enemmän olla muistotilaisuus vanhempien kannalta...tämä vahvistaa vain olettamustani että vanhemmat potevat syyllisyyttä ja huonoa omatuntoa siitä että tyttö kuoli heidän käsissään ja näin he huijaavat muut ihmiset suremaan ja osoittamaan myötätuntoa heille vanhempina. Madeleinehan ei tästä ..siitäkin huolimatta että olisi elossa) saa mitään...häntä ei tämä kosketa millään tavalla, kuka häntä lohduttaisi?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
konsta
Ainesta Watsoniksi

MissHolmes kirjoitti:Tämän päivän uutisista ei oikein muuta voi sanoa, kun että hups.

http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... 10,00.html

Ja näille uutisille on pohjaa jo viime kesältä:
Gerry McCann:
- “We want a big event to raise awareness that she is still missing (...) It wouldn’t be a one-year anniversary, it will be sooner than that” (June 3, 2007)
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jh ... addy03.xml

- "I have no doubt we will be able to sustain a high profile for Madeleines disappearance in the long term." (June 28, 2007)

Nyt suunnitellaan hikihatussa vuosijuhlaa, vaikka aikaa ''vuosipäivään'' on vielä. Eikö ole mahdollista, että tyttö löytyisi?

....
Tuo todellakin on ihan linjassa sen kanssa, mitä jo kesällä sanottiin: vuosipäivä kuuluu tähän sinnikääseen pitkän tähtäimen taisteluun Madeleinen löytämiseksi?

En haluaisi taas vittuilla, mutta miksi kutsut vuosipäivää(muistopäivää) vuosijuhlaksi? Ei tämä ole ollut kenellekkään muulle juhlaa, kuin sinulle. Mutta jos oletkin saanut taas sisältöä elämällesi vuodeksi, sinulla ei oikeutta arvostella Mccannien sinnikästä yritystä pitää yleisön huomio kadonneessa tytössä ja yrittää löytää tyttö.

Iloista vuosijuhlaa vaan sinulle!
Marsalkka
Horatio Caine

cicero kirjoitti:
minun mielestäni minkäänlaisen vuosijuhlan valmistelu ei ole soveliasta..mitä tässä juhlitaan? Tytön katoamista?
Kuka ylipäätään on puhunut tässä yhteydessä juhlasta?

taitaa enemmän olla muistotilaisuus vanhempien kannalta...
Tämä...
The parents of Madeleine McCann are taking part in a television documentary to mark the first anniversary of their daughter's disappearance.
...on siis mielestäsi muistotilaisuus? Vai mitä tarkoitat muistotilaisuudella tässä yhteydessä?
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Anniversary on kyllä 'vuosipäivä, 'vuosijuhla'.

Ihan vaan sanakirjaa selaamaan.
Minä nyt satuin tietämään vain tuon toisen. Pahoittelen tyhmyyttäni.

Konsta.
Jos sinun lapsesi olisi ollut kaksi kuukautta kadoksissa ennakoisitko sinä jo
1 vuotis päivää vai toivoisitko vain sydamessäsi ettei sellaista tule ja jättäisit edes mainitsematta sen mahdollisuuden?
Nuotio & Äreät Tiput
cicero
Michael Knight

juuri sitä mitä sanoin...tässä enemmänkin muistellaan edesmennyttä tytärtä (kadonnutta) ja seurataan vanhempien kiirastulta läpi vaikean vuoden...niin että kenelle nämä jutut järjestetään ja kuka niistä hyötyy?

Madeleinen kannalta vuoden sisällä ei ole mitään kerrottavaa..tyttöä ei ole löydetty, hänestä ei ole pienintäkään vihjettä...koko vuoden on voinut seurata maddyn vanhoja kuvia eri lehdissä ja teeveessä...pariskuntaa on kuvattu edestä ja takaa...

no nythän on hyvä aika taas päästää ilmapalloja taivaan tuuliin ja muistuttaa ihmisiä että fundiin saa lahjoittaa rahaa...

millä perusteella marsalkka muuten otit nuo tekstit tähän analysoitavaksi monista muista, onko niissä sinulle joku erityinen sanoma jota et muista jutuista löydä vai eikö muu materiaali oikein aukea?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
konsta
Ainesta Watsoniksi

MissHolmes kirjoitti:Konsta.
Jos sinun lapsesi olisi ollut kaksi kuukautta kadoksissa ennakoisitko sinä jo
1 vuotis päivää vai toivoisitko vain sydamessäsi ettei sellaista tule ja jättäisit edes mainitsematta sen mahdollisuuden?
En, mutta saattaisin todeta saman kuin Mccannit: en lakkaisi yrittämästä ja toivomasta, vaikka se sitten vaatisi vuodenkin.
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Anniversary on kyllä 'vuosipäivä, 'vuosijuhla'.

Ihan vaan sanakirjaa selaamaan.
Minä nyt satuin tietämään vain tuon toisen. Pahoittelen tyhmyyttäni.
Ei se mitään. Ei se ole sinun vikasi.
Marsalkka
Horatio Caine

cicero kirjoitti:juuri sitä mitä sanoin...tässä enemmänkin muistellaan edesmennyttä tytärtä (kadonnutta) ja seurataan vanhempien kiirastulta läpi vaikean vuoden
Sellainen muistotilaisuus... ;)
millä perusteella marsalkka muuten otit nuo tekstit tähän analysoitavaksi monista muista
Niiden avulla pystyin osoittamaan erilaisia mielenkiintoisia seikkoja. Ne ymmärtävät, joilla on ymmärryskykyä. Muut joutuvat kyselemään. ;)
cicero
Michael Knight

aivan niin. kiitos selvennyksestä. Mielestäsi siis löydät ne tärkeät tekstit ja muulla ei väliä..aivan..onneksi monet ihmiset vielä tarkistavat asioita tsekin..jää muuten hieman yksipuolinen kuva asioista....

no tämä 1-vuotisjuhlinta saattaa kuitenkin jäädä aika pienelle huomiolle koska varsinkin britit ovat kyllästyneitä koko tähän juttuun vanhempien takia...moni kyllä haluaisi kuulla tosiasioita eli miten etsinnät ovat todellisuudessa edistyneet ja onko minkäänlaista toivoa siitä että maddy on hengissä... sen sijaan uutisoidaan vain vanhempien omista ongelmista...suunnattomasti kiukkua tuntuu herättävän myös se, että aina kun joku muu lapsi katoaa niin mccannit ovat heti jutussa "mukana "siis vain lehtijutuissa ja yhdistävät madeleinen tähän uuteen katoamiseen...mari luzin ja shannon matthewsin katoamisissa on vaikea löytää englannin kielistä juttua johon ei maddy ja muut mccannit liittyisi jotenkin.. :?

vanhempana tosiaan en heittäisi toivoani parin ekan kuukauden aikana ja alkaisi järjestelemään "vuosijuhlaa". Paitsi jos tyttö on kuollut ja kyseessä on muistotilaisuus jossa kunnioitetaan tytön muistoa...
konsta
Ainesta Watsoniksi

cicero kirjoitti:vanhempana tosiaan en heittäisi toivoani parin ekan kuukauden aikana ja alkaisi järjestelemään "vuosijuhlaa". Paitsi jos tyttö on kuollut ja kyseessä on muistotilaisuus jossa kunnioitetaan tytön muistoa...
Arrgh. Miksi jatkat tuota valheellista progandaa?
Lukittu