Brittimies antoi vaimonsa kuolla nälkään

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

En löytänyt tästä aloitusta, joten laitan jutun tähän:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803 ... 1_ul.shtml

28.3.2008 20:43

Aviomies kiersi kapakoita, kun mielenterveysongelmista kärsinyt vaimo riutui pois.

Englantilainen oikeusistuin tuomitsi viime kuussa Newtonissa William Pottingerin, 71, puoleksitoista vuodeksi vankilaan taposta.

Pottingerin 28,5 kiloa painanut Gillian-vaimo, 61, oli kuollut kodissaan vuoden 2006 kesällä aliravitsemukseen kirppuja kuhisevalla sohvalla.

- Annoit vaimosi kuolla pois, tuomari Christopher Tyrer oli sanonut BBC:n mukaan Pottingerille oikeudessa.

Vaimo kärsi mielenterveysongelmista, eikä kyennyt lainkaan huolehtimaan itsestään. Pottinger oli jatkanut elämäänsä kuin ennenkin, muun muassa istumalla iltaa kapakoissa.

- Gillian Tyler poistui viimeksi asunnosta vuonna 2003. Hän menetti täysin kykynsä pitää huolta hyvinvoinnistaan. Hän makasi sohvalla ja riutui pois kärsien tuskista hirveissä olosuhteissa, Tyrer totesi.
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Puolitoista vuotta? Liian vähän. Mielestäni näissä tapauksissa joissa puolustuskyvyttömät kärsivät pitäisi käyttää jytkyä taulukkoa.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Mielenterveysongelmia on tainnut olla molemmilla.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

No varmasti molemmilla, mutta vaimo tuossa on ollut puolustuskyvytön. Äijä on pystynyt kulkemaan pubeissa. Toista vuotta on kestänyt ennenkuin vaimo kuoli.

edit. korjattu vähän
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Komppaan tuota molempien mielenterveysongelman mahdollisuutta. Teko on tietenkin jonkinlainen heitteillejättö.
Mutta minkälaiset kyvyt miehelläkään oli lopulta tajuta missä mennään. Jotkut ongelmaiset tekevät kuin sadun jänis, - laittavat päänsä pensaaseen. Eli poissa silmistä - poissa mielestä.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Hande
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Hande »

Vaikea tapaus; jos vaimoke ei halua sairaalaan häntä ei voi kai pakottaa.

Jos minulla olisi rasittava typerä vaimo ja esimerkiksi hänen maksa olisi pamahtanut ja hän haluaisi vain kotona elpailla niin voitaisiinko minua siitä sitten syyttää? Tuskin. Ei ihmistä voi pakottaa hoitoon, näin olen ymmärtänyt..
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

18 kuukautta vankeutta vaimonsa kuoliaaksi kiduttamisesta??

Joten siinä hyvä vinkki puolisoon kyllästyneille, tämä tyrkätään pimeään kellariin kunnes mieli järkkyy, ja jätetään sinne kuolemaan ilman ravintoa. Kätevää ja vaivatonta, ei tarvitse omaisuudesta tapella eroprosessin aikana ja itse selviää lähes tuomiotta. :x
SVC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SVC »

Hoitoon ei voi toista pakottaa, mutta entäs kykenemättömän ruokailusta ja peseytymisestä huolehtiminen? Jos ei itse huvita, niin kaipa se olisi jonnekin ilmoitettava niin huonokuntoisesta potilaasta.
Hande
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Hande »

"Joten siinä hyvä vinkki puolisoon kyllästyneille"

Tuo kannattaa lähettää Niksi-Pirkkaan. Tuo niin käytännöllinen idea että voitaisiin jopa palkita!
Vastaa Viestiin