En löytänyt tästä aloitusta, joten laitan jutun tähän:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803 ... 1_ul.shtml
Brittimies antoi vaimonsa kuolla nälkään
28.3.2008 20:43
Aviomies kiersi kapakoita, kun mielenterveysongelmista kärsinyt vaimo riutui pois.
Englantilainen oikeusistuin tuomitsi viime kuussa Newtonissa William Pottingerin, 71, puoleksitoista vuodeksi vankilaan taposta.
Pottingerin 28,5 kiloa painanut Gillian-vaimo, 61, oli kuollut kodissaan vuoden 2006 kesällä aliravitsemukseen kirppuja kuhisevalla sohvalla.
- Annoit vaimosi kuolla pois, tuomari Christopher Tyrer oli sanonut BBC:n mukaan Pottingerille oikeudessa.
Vaimo kärsi mielenterveysongelmista, eikä kyennyt lainkaan huolehtimaan itsestään. Pottinger oli jatkanut elämäänsä kuin ennenkin, muun muassa istumalla iltaa kapakoissa.
- Gillian Tyler poistui viimeksi asunnosta vuonna 2003. Hän menetti täysin kykynsä pitää huolta hyvinvoinnistaan. Hän makasi sohvalla ja riutui pois kärsien tuskista hirveissä olosuhteissa, Tyrer totesi.
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Komppaan tuota molempien mielenterveysongelman mahdollisuutta. Teko on tietenkin jonkinlainen heitteillejättö.
Mutta minkälaiset kyvyt miehelläkään oli lopulta tajuta missä mennään. Jotkut ongelmaiset tekevät kuin sadun jänis, - laittavat päänsä pensaaseen. Eli poissa silmistä - poissa mielestä.
Mutta minkälaiset kyvyt miehelläkään oli lopulta tajuta missä mennään. Jotkut ongelmaiset tekevät kuin sadun jänis, - laittavat päänsä pensaaseen. Eli poissa silmistä - poissa mielestä.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Vaikea tapaus; jos vaimoke ei halua sairaalaan häntä ei voi kai pakottaa.
Jos minulla olisi rasittava typerä vaimo ja esimerkiksi hänen maksa olisi pamahtanut ja hän haluaisi vain kotona elpailla niin voitaisiinko minua siitä sitten syyttää? Tuskin. Ei ihmistä voi pakottaa hoitoon, näin olen ymmärtänyt..
Jos minulla olisi rasittava typerä vaimo ja esimerkiksi hänen maksa olisi pamahtanut ja hän haluaisi vain kotona elpailla niin voitaisiinko minua siitä sitten syyttää? Tuskin. Ei ihmistä voi pakottaa hoitoon, näin olen ymmärtänyt..
-
Harriet Makepeace
18 kuukautta vankeutta vaimonsa kuoliaaksi kiduttamisesta??
Joten siinä hyvä vinkki puolisoon kyllästyneille, tämä tyrkätään pimeään kellariin kunnes mieli järkkyy, ja jätetään sinne kuolemaan ilman ravintoa. Kätevää ja vaivatonta, ei tarvitse omaisuudesta tapella eroprosessin aikana ja itse selviää lähes tuomiotta.
Joten siinä hyvä vinkki puolisoon kyllästyneille, tämä tyrkätään pimeään kellariin kunnes mieli järkkyy, ja jätetään sinne kuolemaan ilman ravintoa. Kätevää ja vaivatonta, ei tarvitse omaisuudesta tapella eroprosessin aikana ja itse selviää lähes tuomiotta.