Ärsyttää Murha.infossa->
Mikä älyn ääni sulle puhuu, että mun kuuluis siityä kerrostalokyttääjiin? Jos mua vituttaa Pekka-Eric Auvisen nimi ja kuva muutenkin, niin kyllähän se rsyttää täällä vielä enemmän. Mulla ei tulisi pienenkään mieleenkään laittaa omaksi avaksi taikka nimeksi tuota epäonnistunutta pelleä, joka tappoi ihan liikaa ihmisiä ja pilasi samalla heidän omaisten ja läheisten elämä. Ja te paukapäät ette sitä ymmärräpekkaeric kirjoitti:Muutamilla se sitten toistuvasti ärsyttää toisten nimimerkit/ avat. Suosittelen ko. henkilöä siirtymään kerrostalokyttääjiin.
Ja edelleen jään odottamaan vastausta ensimmäiseksi esittämääni kysymykseen.
Mulla ainakin on sekä työ että parisuhde, ja silti ärsyynnyn vaikka mistä. Olet ihan taatusti tajunnut nickiä valitessasi, että se saattaa ärsyttää muita ja joku voi siitä loukkaantuakin. Etkä voi myöskään verrata sitä Columbinen poikien kuvien tai nimien käyttöön. Jokelasta ei ole kuin neljä kuukautta.pekkaeric kirjoitti:Kehoittaisin sua hankkimaan työtä tai parisuhteen, oletuksena tietty molemmat. Ihan oman mielenterveytesi vuoksi et silloin ennätä ärsyyntyä täysin turhista asioista, jotka eivät sinulle mitenkään kuulu.
-
Porin
Eikös miekka sovi hyvin murha.infon aihepiiriin?pekkaeric kirjoitti:Rapier, myös sinun nikistäsi syntyy tiettyjä mielikuvia.
No, pätkä thesauruksesta:
rapier |ˈrāpēər|
noun
a thin, light, sharp-pointed sword used for thrusting.
rapier
• [as adj. ] (esp. of speech or intelligence) quick and incisive : rapier wit.
ORIGIN early 16th cent.: from French rapière, from râpe ‘rasp, grater’ (because the perforated hilt resembles a rasp or grater).
Mä oon ilmeisesti sen sun mielestä tehnyt. Ja joo ei tarvi suhtautua mukavalla asenteella. Minä kuitenkin otan vapauden suhtautua mukavalla asenteella teihin muihin. Äh, jos sopii?rimma kirjoitti:Ottaa aivoon se että jotkut tekee paskan sisääntulon tänne murha.infoon ja sitten vielä olettaa että suhtautuisin heihin mukavalla asenteella..
Mainitsinko nimiä, hä?!
En minä sinua kuomaseni tarkoittanut että älä huolirapier kirjoitti:Mä oon ilmeisesti sen sun mielestä tehnyt. Ja joo ei tarvi suhtautua mukavalla asenteella. Minä kuitenkin otan vapauden suhtautua mukavalla asenteella teihin muihin. Äh, jos sopii?rimma kirjoitti:Ottaa aivoon se että jotkut tekee paskan sisääntulon tänne murha.infoon ja sitten vielä olettaa että suhtautuisin heihin mukavalla asenteella..
Mainitsinko nimiä, hä?!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.