Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Muistan, mutta kun olit sopivasti hollilla päätin laukaista. Ja joo, en aina ole ajantasalla.maija turjukka kirjoitti:Siksi, kun olen sittenkin konservatiivinen ja viihdyn paremmin tässä vanhemmassa...
Vieläkö muistat tään ketjun alkuperäisen idean? (kenen tahansa pitäisi pystyä vastaamaan kysymyksiin ja jos missasit jonkun itsellesi mieluisen niin voivoi)
Ja siis. Härsyttääkö kevät, valon määrä?
Riippuu. Molemmat on hyviä ja aika sekalaisesti tulee käytettyä. Vaseliini on huippua, jos on jotain ylikuivia kohtia ihossa, miramea siihen tarkoitukseen en ole testannut, purkki on pieni. Töissä on pakko olla huulirasvapuikko eikä -purkki ettei jokainen bakteeri hyppää sormista suuhun. Eli vastaan molemmat 
Iltasanomat vai Iltalehti? Paperiversio ja nettisivut, molempiin vaaditaan perusteluja valintaan
Iltasanomat vai Iltalehti? Paperiversio ja nettisivut, molempiin vaaditaan perusteluja valintaan
Olen kuullut lukuisia eloisia ja seikkaperäisiä kuvauksia Kyllikki Saaren vatsanpeitteet lävistäneestä näreestä sen nähneeltä ihmiseltä.
Ilta-Sanomat, koska se on nostalgisempi.
Oletko koskaan herännyt tajuten, että tyynyksi luulemasi esine onkin lähestyvän junan voimasta ulvova raide?
Ilta-Sanomat, koska se on nostalgisempi.
Oletko koskaan herännyt tajuten, että tyynyksi luulemasi esine onkin lähestyvän junan voimasta ulvova raide?
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
while the bells of death do ring?
-
Kalessin
- Adrian Monk
en ole raiteilta herännyt, mutta kylläkin niin, että olen haalinut kenkiä pään alle luullen niitä tyynyksi. kerran olen kuulemma sammunut eteiseen ja toisen kerran päädyin eteisen lattialle nukkumaan unissakävelyn tuoksinnassa. joka kerta niskat kipeät.
pidätkö sarvisankaisista silmälaseista?
pidätkö sarvisankaisista silmälaseista?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-