Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Olette aika lailla samaa sarjaa, tuskin teille erimielisyyksiä tulee.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ärsyttää se, että vaikka on erikseen vittuiluketju niin se varsinainen vittuilu toteutetaan kaikkialla muualla kuin sille varatussa ketjussa. joka ainoassa ketjussa ollaan närkkimässä henkilökohtaisuuksia. saatana.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

VoDKa kirjoitti:
Aariel kirjoitti:
SVC kirjoitti:Entäs jos sen kuvaa käytetään epäonnistujan tai jopa pellen merkkinä? Niin sanottu huumoriavatar?
Ihan sama missä tarkoituksessa sitä täällä käytetään, mutta tuo naama vituttaa jo pahasti.
Luuseri ja epäonnistujahan koko tyyppi olikin, sen ymmärtää jokainen järkevä. Pelkkä kopioija ja pelle.
No mutta. Pekasta avoihin noin muuten vain. Miksi jotkut avatarit ärsyttää ja jotkut ei? Miksi osaa ottaa päähän vaikka juuri PeA, mutta ei sitten esim. Eric Harris? (Tosin, tiedän että monia ärsyttää sekin.) Ja minkä tähden porukka tuntuu hyväksyvän helpommalla mitä vanhempi rikos on kyseessä? Ketään tuskin ärsyttää Jack the Ripper-ava täällä. Tai vastaava. Kun kuitenkin loppupeleissä (ainakin minusta) Ripperin tekemät rikokset olivat huomattavasti kamalempia kuin joku vaivainen kouluammuskelu.
Koska Ripperillä ei ole kasvoja, se on sellainen suuri kysymysmerkki koko mies. Vaikkakin teot on tiedossa, naamaa ei. Jack The Ripperin Avassahan on vain viittamies selin, ei se ärsytä. Sun avoista, VoDka, en oo jaksanut narista, oot niin innoissasi koko aiheesta, että annan sun vouhottaa rauhassa :wink: Vouhotivou.
Mutta se PEA:n ava, voi vittu, että se ottaa pataan. No kan do.
Aariel
Vic Mackey

Kalessin kirjoitti:ärsyttää se, että vaikka on erikseen vittuiluketju niin se varsinainen vittuilu toteutetaan kaikkialla muualla kuin sille varatussa ketjussa. joka ainoassa ketjussa ollaan närkkimässä henkilökohtaisuuksia. saatana.
Tuokin on totta. Pitäiskö tehä säännöt, että kirjoittaa sinne muuhun ketjuun se mitä alun perin oli kirjoittamassa ja kirjoittaa samaan viestiin: "Sinulle on vittuilua vittuiluringissä"? Toimisko? Ei varmaan. :roll:
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Jos työ/ja yksityiselämä on tyydyttävää, ei kai silloin tartte toistuvasti nettipalstoilla kitistä?

Ja kyllä, työajalla tekstailen parhaillaan. Jesh, maksatte luuserit kerrankin mun viestin.
Aariel
Vic Mackey

pekkaeric kirjoitti:Jos työ/ja yksityiselämä on tyydyttävää, ei kai silloin tartte toistuvasti nettipalstoilla kitistä?

Ja kyllä, työajalla tekstailen parhaillaan. Jesh, maksatte luuserit kerrankin mun viestin.
Ööh.. Nyt en ihan ymmärtänyt. Mä olen kyllä suht tgasapainossa itseni kanssa, mutta silti käyn täällä usein. En tiedä mikset sitä ymmärrä.

Sitä paitsi meillä on ollut täällä alusta saakka tietty "vakkariporukka", joten älä sinä tule tänne kitisemään mesitä. Perkele :wink:
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Vai vakkariporukka. Pyykkituvallako?
Aariel
Vic Mackey

pekkaeric kirjoitti:Vai vakkariporukka. Pyykkituvallako?
Ootkohan sä nyt ihan varmasti työkunnossa (töissä kun väität olevasi), kun ei kato tämmönen normi-ihminen tuotakaan ymmärtänyt.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Olisko normia palata sinne tukiryhmään/hankkia elämä?
Aariel
Vic Mackey

pekkaeric kirjoitti:Olisko normia palata sinne tukiryhmään/hankkia elämä?
Mihin tukiryhmään mun pitää palata?
Ja mulla on ihan elämä.
Sä tämän alotit, niin koita kestää äläkä märise.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Sulla vaikuttaa olevan kadehdittava elämä. Ihan kateuttani täällä märisen.
Aariel
Vic Mackey

pekkaeric kirjoitti:Sulla vaikuttaa olevan kadehdittava elämä. Ihan kateuttani täällä märisen.
Mä en todellakaan tiedä mikä sua vaivaa ja ala vittuileen vaikka tuolla vittuilutopicissa, jos siltä tuntuu. Ihan vain tiedoksi, mun elämä ei ole täydellinen, ei todellakaan. Paljon olen saanut kokea ja jopa tukiryhmissäkin käydä, siinä osuit ihan oikeaan. En kylläkään häpeä sitä.
Mutta helppohan sun on sen täydellisen elämäsi kanssa muille kuittailla.
Kalessin
Adrian Monk

pekkaericillä näyttäisi olevan tollainen teiniangsti päällä, ei mikään muu selitä tota veren nenästä kerjäämistä. ja mä veikkaisin, että pekkaeric pysyttelee näissä muissa ketjuissa kitisemässä ihan siksi, että siellä vittuiluketjussa jää pahasti jalkoihin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Ja kalessinilla taitaa edelleen piip hiertää?
Kalessin
Adrian Monk

voi poikaparka, etkö sä parempaa keksi?mut toisaalta, harrastuksensa kullakin, en vaan ymmärrä mikä siinä itsensä typeräksi tekemisessä on niin valtavan jännittävää...?
Lukittu