Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Katosi 16.6.2020, ruumis löytyi 26.8. Tuomiot taposta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Totaldusk
Sabrina Duncan
Viestit: 371
Liittynyt: Ti Heinä 16, 2019 5:32 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Totaldusk »

Joku ihan muu kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 9:30 pm
Ääliö kirjoitti: To Heinä 30, 2020 4:13 pm Sinne Seljesiin pitää porukoiden siellä nyt suunnata etsimään, kuitenkaan paikkoja sotkematta tai muuta vastaavaa rikosrutkintaa pilaavaa toimintaa tekemäti. Ellunkanan kommentit alueesta on kyllä varteenotettavia. Ihmettelenkin että tuollaiset paidat ja huumeneulat ym. nippusiteet ei jo aiemmin porukoiden kiinnostusta herättänyt. Kaikki tuollainen heti puhtain toimin talteen ja tarkka sijainti heti muistiin ja omiin merkintöihin niin voinevat poliisit tutkia asiaa tarkemmin. Mutta kuten aiemmin olen todennut että jotenkin tuntuu että tutkinta junnaa paikoillaan ja ns. aktiivista toimintaa virkavallalta tai toiminnan tuntua ei ole aistittavissa näin kauempaa seuraavalta. Seljes ja se seutu tarkistettavaksi ja mahd. tiedot ja löydöt sieltä heti poliisille tiedoksi. Tsemppiä etsintöihin!
No nuo neulat ei ainakaan miltään lenkkeilijältä oo tipahtanu. :roll:
Itse ainakin katselisin tuotakin suuntaa. Mutta eihän niiden huumeneulojen just tähän keissiin tarvitse liittyä. Onhan siellä voinut joku muukin hörhö liikkua ihan muulloin ihan muilla asioilla.
huumeneuloja voi ilmestyä nykyään ihan mihin vaan eikä se itsessään tarkoita viellä mitään muuta kuin että joku porukka on ollu taas jossain ajelulla ja on vaikka käyty kusella ja samalla piikitetty
Totaldusk
Sabrina Duncan
Viestit: 371
Liittynyt: Ti Heinä 16, 2019 5:32 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Totaldusk »

sellasta haluisin kysellä ja täsmentää, nyt kun kaikki on kokoajan sitä mieltä että nää on jotain huumemafiaa, että mitä faktoja teillä on ko. porukan huumeiden käytöstä. Minä oon ottanu aika paljon selvää ja nää on sellasia "satunnaispiikitteleviä" spurgujuoppoja... Eli juovat lähes joka päivä (ei kuitenkaan ihan kokoajan) ja piriä ja subua menee silointällöin. Tästä foorumista sai sellasen käsityksen että ihan yötäpäivää piikitetään ja vähintään pyöritetään isoa kartellia. Mistä nää harhaluulot tuli?
NeverGiveUp
Nikke Knakkertton
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2020 12:15 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja NeverGiveUp »

Jos joku pääsee lukemaan tämän niin kopioi tänne muillekki luettavaksi ?

https://www.keskipohjanmaa.fi/uutinen/598799
Totaldusk
Sabrina Duncan
Viestit: 371
Liittynyt: Ti Heinä 16, 2019 5:32 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Totaldusk »

ja kun porukat ilmeisesti olettaa että kyllä ne vieroitusoireissaan alkaa puhua niin tiesittekö että JOS ihminen on huumeriippuvainen tai alkoholiriippuvainen niin vangitulle järjestetään lääkevieroitus, ihan kuten katkolla... eli rauhoittavaa - vitamiinia ja unilääkettä... laki takaa sen, ikävä kyllä
MiSan
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: La Heinä 11, 2020 6:03 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja MiSan »

NeverGiveUp kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 8:29 pm Suomi24:
Ei mitään järkeä tappaa tahi murhata, jos joku tietää omista "bisneksistä". Täysin järjetöntä, tuomiohan nyt on taposta paljon pitempi. Eieiei ja aamen.
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2023
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Totaldusk kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 9:56 pm ja kun porukat ilmeisesti olettaa että kyllä ne vieroitusoireissaan alkaa puhua niin tiesittekö että JOS ihminen on huumeriippuvainen tai alkoholiriippuvainen niin vangitulle järjestetään lääkevieroitus, ihan kuten katkolla... eli rauhoittavaa - vitamiinia ja unilääkettä... laki takaa sen, ikävä kyllä
Mä luulin että kylmän kalkkunan antavat suunnilleen, siis oikeasti jos olet vaikka opiaattiriippuvainen ja joudut pidätykseen niin antavat lääkkeitä?
"If you aim for a king, you better not miss"
MiSan
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: La Heinä 11, 2020 6:03 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja MiSan »

Totaldusk kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 9:42 pm sellasta haluisin kysellä ja täsmentää, nyt kun kaikki on kokoajan sitä mieltä että nää on jotain huumemafiaa, että mitä faktoja teillä on ko. porukan huumeiden käytöstä. Minä oon ottanu aika paljon selvää ja nää on sellasia "satunnaispiikitteleviä" spurgujuoppoja... Eli juovat lähes joka päivä (ei kuitenkaan ihan kokoajan) ja piriä ja subua menee silointällöin. Tästä foorumista sai sellasen käsityksen että ihan yötäpäivää piikitetään ja vähintään pyöritetään isoa kartellia. Mistä nää harhaluulot tuli?
Ihmisillä on taipumusta liioitteluun. En tunne ko henkilöitä, mutta vaikuttaa että jutut karkaa nyt ihan lapasesta. Yrittiköhän ne sen Raija pellinki talon polttaa. :lol:
Lihapiirakkanakilla
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 2:26 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Lihapiirakkanakilla »

Totaldusk kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 9:42 pm sellasta haluisin kysellä ja täsmentää, nyt kun kaikki on kokoajan sitä mieltä että nää on jotain huumemafiaa, että mitä faktoja teillä on ko. porukan huumeiden käytöstä. Minä oon ottanu aika paljon selvää ja nää on sellasia "satunnaispiikitteleviä" spurgujuoppoja... Eli juovat lähes joka päivä (ei kuitenkaan ihan kokoajan) ja piriä ja subua menee silointällöin. Tästä foorumista sai sellasen käsityksen että ihan yötäpäivää piikitetään ja vähintään pyöritetään isoa kartellia. Mistä nää harhaluulot tuli?
Ei oo ollu mitään huumemafiaa. Pientä huumekauppa on mahdollisesti voinu olla,mutta ei mitään näkyvää ainakaa varmaan omaa käyttöä rahotettu ja semmosta ei ole voinut olla mitään kymmenien tai satojentuhanisen huumekauppa, kun ei täällä ees paljoa väkeä asua ja käyttäjä prosentitkin on varmasti reilusti maan keskitason alle. Eiköhän noi oo käytelly, mitä on sattunut olemaa kai tuo V on lätrännyt enemmän alkoholin kanssa ja T kuulemma alkanut käyttää huumeita enemmän viime aikoina, että kait huonompaan suuntaan on menty, mutta pikkutouhua on ollut.
Aduli
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2020 10:59 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Aduli »

Dope Boy kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 9:59 pm
Totaldusk kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 9:56 pm ja kun porukat ilmeisesti olettaa että kyllä ne vieroitusoireissaan alkaa puhua niin tiesittekö että JOS ihminen on huumeriippuvainen tai alkoholiriippuvainen niin vangitulle järjestetään lääkevieroitus, ihan kuten katkolla... eli rauhoittavaa - vitamiinia ja unilääkettä... laki takaa sen, ikävä kyllä
Mä luulin että kylmän kalkkunan antavat suunnilleen, siis oikeasti jos olet vaikka opiaattiriippuvainen ja joudut pidätykseen niin antavat lääkkeitä?
Kiinniotettuna muutaman päivän et välttämättä saa mitään. Lääkäri kyllä tulee käymään. Yleensä jotain pientä annettu jos annettu. Jos tutkintavankilaan joutuu niin ei ne siellä mitään bentsoja kyllä jakele niinkuin ei perus taloillakaan.
Ei kyllä itselekään ole tekijöistä muodostunut mikään täysnarkomaaki fiilis. Varsinki tästä vanhemmasta veljeksestä jäi juoppo vibat enemmänkin kun sitä vimeo videota katto. Nuorempi taas saattanee olla kiinnostunut huumeista enemmän.
Tätä tappoa tehdessä tuskin missään kaatokännissä on oltu. Ei ois tullu autolla ajelusta kaksistaan mitään eikä varmaan noin muutenkaan mistään. Ellei sit olis tosiaan muita henkilöitä paikalla mitä ite en usko.
Mikä tässä oli syytteennostopäivä,oliko jo asetettu?
Totaldusk
Sabrina Duncan
Viestit: 371
Liittynyt: Ti Heinä 16, 2019 5:32 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Totaldusk »

Dope Boy kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 9:59 pm
Totaldusk kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 9:56 pm ja kun porukat ilmeisesti olettaa että kyllä ne vieroitusoireissaan alkaa puhua niin tiesittekö että JOS ihminen on huumeriippuvainen tai alkoholiriippuvainen niin vangitulle järjestetään lääkevieroitus, ihan kuten katkolla... eli rauhoittavaa - vitamiinia ja unilääkettä... laki takaa sen, ikävä kyllä
Mä luulin että kylmän kalkkunan antavat suunnilleen, siis oikeasti jos olet vaikka opiaattiriippuvainen ja joudut pidätykseen niin antavat lääkkeitä?
tottakai antaa... sairauksien varjolla kiristäminen on lain mukaan kielletty... kyllä siellä käy lekurit jne... tai no se 3 päivää pidätettynä, silloin on aika vahvasti poliisien armoilla mut sen jälkeen kun vangitaan niin kyllä pidetään huolta
Joku ihan muu
Martin Beck
Viestit: 800
Liittynyt: Su Heinä 26, 2020 4:08 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Joku ihan muu »

Totaldusk kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 9:42 pm sellasta haluisin kysellä ja täsmentää, nyt kun kaikki on kokoajan sitä mieltä että nää on jotain huumemafiaa, että mitä faktoja teillä on ko. porukan huumeiden käytöstä. Minä oon ottanu aika paljon selvää ja nää on sellasia "satunnaispiikitteleviä" spurgujuoppoja... Eli juovat lähes joka päivä (ei kuitenkaan ihan kokoajan) ja piriä ja subua menee silointällöin. Tästä foorumista sai sellasen käsityksen että ihan yötäpäivää piikitetään ja vähintään pyöritetään isoa kartellia. Mistä nää harhaluulot tuli?
No harvempi aloittaa tuon huumeidenkäytön tuolta ns syvästä päästä, eli piikittämisestä. Toki joku voinee näinkin tehdä?
Kuka täällä on kartellista puhunut?
Eikä sitä svimbaa tarvii kovin montaa päivää käyttää kun alkaa jo skitsot iskeä, vaikka melko harvoin käyttäisikin.
Eikä näitten oo tarvinnut olla lähdössä hakemaan kun ihan omaan käyttöön jotain, ja Jami sen vaikka jollekki sanonut, niin siinäpä sitä on jo liikaakin.
Kännissä monet on hyvinkin aggressiivisia, ilman mitään huumeita.
MiSan
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: La Heinä 11, 2020 6:03 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja MiSan »

Onko siellä räyringinjärven kodalla tehty jotain etsintää ts kaivettu maata veneiden vieressä? Kävin eilen pesemässä kädet siinä ja oli pojat paskasta vettä!
Basilika
Poliisikoira Rex
Viestit: 250
Liittynyt: Su Heinä 26, 2020 7:52 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Basilika »

Jankutetaanko tuosta harjasta vielä?

Se on käytännössä ainoa asia tuosta kuvasta, joka oikeastaan voi kertoa missä ollaan. Ton puurajan perusteella käytännössä kukaan ei tunnistaisi edes omaa pihaansa, ei kellään ole muistissa että joo ensin kaksi lyhyttä, sitten pitkä ja sitten törröttävä mänty.

Mutta toi harja. Se ei oo mikään epämääränen luonnonmuodostuma, vaan se on ihmisen tekemä kapine, jonka joku on rahalla ostanu ja jonnekin jotain tarkotusta varten vieny. Nyt se ei ole enää siellä jossain missä sen pitäis olla. Jossain päin Kaustisia on tyyppi jolta on pöllitty harja, mutta se ei vaan tiedä sitä vielä, koska ei oo käyny kattoon.

Missään mökissä, omakotitalossa tai grillikodassa ei oo niin kymmeniä harjoja, etteikö huomais jos puuttuu. Varsinkin kun se on pakosti ollu jossain ihan tyrkyllä ja otettavissa, ei missään varaston perällä.

Ja kun löytyy se paikka jossa ei ole harjaa vaikka pitäis olla, löytyy se paikka jonka lähettyviltä toi kuva on.

Kaustislaiset, älkää ajelko ympäriinsä, vaan pitäkää harjaustalkoot. Käykää mökillänne ja grillikodilla vähän harjailemassa. Jossain se ei onnistu vaikka pitäis.
Joku ihan muu
Martin Beck
Viestit: 800
Liittynyt: Su Heinä 26, 2020 4:08 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Joku ihan muu »

Totaldusk kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 9:42 pm sellasta haluisin kysellä ja täsmentää, nyt kun kaikki on kokoajan sitä mieltä että nää on jotain huumemafiaa, että mitä faktoja teillä on ko. porukan huumeiden käytöstä. Minä oon ottanu aika paljon selvää ja nää on sellasia "satunnaispiikitteleviä" spurgujuoppoja... Eli juovat lähes joka päivä (ei kuitenkaan ihan kokoajan) ja piriä ja subua menee silointällöin. Tästä foorumista sai sellasen käsityksen että ihan yötäpäivää piikitetään ja vähintään pyöritetään isoa kartellia. Mistä nää harhaluulot tuli?
Ainakin minä oon kertonu minkälaista tuo touhu vois olla just tommosessa hörhöilijä porukassa, missä siis lähinnä käytetään itse, satunnaisesti jotain myydään kaverille ja jotkut juopottelee, jotkut käyttää jotain enemmän ja toiset vähemmän, ei mitään sen kummempaa, lähempänä oikea kategoria ois ehkä "sekoilu" ku "kartelli"
Sinähän se jankutat niistä agenttitarinoista
RouvaSkrof
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 4:34 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja RouvaSkrof »

ellunKana kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 8:28 pm
Lihapiirakkanakilla kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 5:22 pm
ellunKana kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 4:23 pm

jo vain nyt minä pääsin käymään siellä Seljesissä ja joo kyllä se on potenttiaalinen paikka löyty lisääkin tavaraa joka saattaisi liittyä tapaukseen ja kyllä ne nippusiteet siellä on samalla paikalla kun joku täälä sanoi ettei ole löytäny niitä ja kyllä puusto sopisi monessakin paikassa kaivoon katsoin ja siellä oli kyllä vettä nyt aika paljon mitään ei kellunu pinnalla muuta kuin roskia tervahauta oli painunu siitä keskeltä sen päälle en tohtinu mennä ettei romahda sinne ite mutta mieli teki tönkästä kyllä on se kuumottava paikka
Ilmotitko poliisille? Ne on ilmeisesti sielläpäin pyörinyt ainaki jollain tapaa niin varmasti voisivat samalla katsoa ne sun paikat...tai ilmoita pikaisesti jos, et vielä ilmoittanut.
juu on ilmoitettu!!!
Tutkinta kävi Seljesin suunnalla viime viikolla.
Quod scripsi, scripsi
Vastaa Viestiin