Madeleinen tapaus ( ketju 2)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

"...toivoisin minäkin että sirpa saa ihan oman ketjunsa...", tällaisia toiveita cicerolla! :D

Etkö ole huomannut, että vastarintaliike on paennut vuorille vahvasti aseistautuneena Miss Holmesin johdolla? Kurkistahan tykätään/ei tykätä McCanneistä ketjuun!

Sinne nyt vain reippaasti joukkoon revittelemään McCanneja oikein sydämen kyllyydestä, niin tulee hyvä mieli. Lupaan pysyä sanassani, enkä tule pilaamaan teidän hauskanpitoanne! :wink:
Alethes doksa meta logu
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

Sirpa kirjoitti;
Kannattaako sitten takoa päätään seinään minun kanssani? Eikö se ole turhauttavaa?
ei ollenkaan turhauttavaa, koska yhtään linkkiä en sinun tai Marsalkan pyytämänä tänne aio laittaa.

Vanhemmathan on jo kuulusteltu uusiksi ennen lähtöään Luzista, ja silloinhan he kieltäytyivät vastaamasta (näin on ilmoitettu) joihinkin kysymyksiin, joten se voi tuntua turhauttavalta heitä enää kuulustella, koska kysymykset olisivat varmasti osittain samoja kuin edellisellä kerralla.
Sirpa

Ihan oikeasti, mankeli, tuo oli tosi hyvä juttu, mutta sinulta on unohtunut se kohta, jossa heidät määrättiin palaamaan vielä takaisin Portugaliin sormenjälkien ottamista varten. :wink:
Alethes doksa meta logu
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

mankeli kirjoitti:
Vanhemmathan on jo kuulusteltu uusiksi ennen lähtöään Luzista, ja silloinhan he kieltäytyivät vastaamasta (näin on ilmoitettu) joihinkin kysymyksiin,
Nyt on kyllä pakko kysyä, että mistä käy ilmi, että HE ovat kieltäytyneet vastaamasta joihinkin kysymyksiin?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
mankeli
Hetty Wainthropp

kyllähän se on käynyt ilmi.
Mistä? sen saat etsiä itse
Marsalkka
Horatio Caine

mankeli kirjoitti:kyllähän se on käynyt ilmi.
Mistä? sen saat etsiä itse
Eipä löytynyt tietoa jonka mukaan he olisivat jättäneet vastaamatta joihinkin kysymyksiin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Juristin ilmoittamana Kate McCann on kieltäytynyt vastaamasta tiettyihin esitettyihin kysymyksiin.
Gerrystä ei kukaan tiedä, mutta jokin syy varmasti on siihen, että hänkin sai tuon paljon puhutun 'epäilty' -statuksen.

Tuskin sitä annettiin siksi, ettei Katelle tulisi yksin epäiltynä paha mieli :)

Vai niinkö Marski ajattelit?

Vai onko heillä ehkä sitten vielä vahvempaa näyttöä Gerryä vastaan?

Vai olisiko kuitenkin yksinkertaisesti vain kysymys siitä, että hänkään ei vaivautunut vastaamaan kaikkiin kysymyksiin?

Niin ja jopa DailyExpress (pää-anteeksipyytäjä) uskaltaa kirjoittaa sen yhden totuuden, joka täällä pääsee toisilta välillä unohtumaan:
http://www.express.co.uk/posts/view/397 ... nn-friends
Kate and Gerry, both 39, from Rothley, Leics, remain arguidos - formal suspects - in the case.
Tuon lisäksi meillä oli vain se toinen fakta: Madeleine on kadonnut, eikä häntä ole massiivisista etsinnöistä huolimatta löydetty.

Eikä yhtään mitään muuta.

On Ribeiro ja ties kenen lausuntoja, joista voi tehdä mitä tahansa eksoottisia tulkintoja mielin määrin, mutta faktaa siitäkään mitä hän sanoillaan tarkoitti ei ikävä kyllä ole.

Onhan meillä sekin tutkintajohdon lausahdus, että sitä saadaanko Madeleinen katoamiseen vastausta vai ei, on hänen mielestään ennen aikaista arvioida.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7243070.stm

Kannattaa odotella. Kyllä se totuus sieltä vielä putkahtaa.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Juristin ilmoittamana Kate McCann on kieltäytynyt vastaamasta tiettyihin esitettyihin kysymyksiin.
Gerrystä ei kukaan tiedä, mutta jokin syy varmasti on siihen, että hänkin sai tuon paljon puhutun 'epäilty' -statuksen.
Saiko Kate "epäilty"-statuksen, koska ei vastannut kaikkiin kysymyksiin? Missä näin kerrotaan? Minäkään en tosiaan tiedä Gerryn vastaamisista. Ehkä Mankeli tietää, koska kertoi, että he jättivät vastaamatta joihinkin kysymyksiin.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Jos tätä juttua lukee ja haluaa uskoa 'sukulaisiin', kyse voi olla vaikka todistusaineistosta pikemminkin kuin vastaamattomuudesta.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/scot ... 984689.stm
He said: "I find that incredible. I would be delighted to see whatever information they've got and just would not fit in with the whole picture of information that's been gathered previously.
"Lets get back to the real reason: what has happened to the search for that abductor?"
Minä en kuule tiedä Marski. Lehdissä on vain lukenut, että useiden tuntien kuullustelun jälkeen Kate julsitettiin epäillyksi. Kuullusteluissa hän ei suostunut vastaamaan kaikkiin esitettyihin kysymyksiin.

Ehkäpä sinun kannattaisi keskittyä vaikka lukemaan niitä syyskuisia lehtijuttuja, niin voisit löytää sieltä itseäsi tyydyttävän vastauksen.
Nuotio & Äreät Tiput
mankeli
Hetty Wainthropp

Marsalkka en tiedä mitä tällä tiedolla teet, koska itse uutinen ei varmasti sinua kiinnosta, sinua kiinnostaa nähtävästi vain se mitä täällä kukin tietää, ja onko se faktaa.

http://www.observatoriodoalgarve.com/cn ... icia=16710

kirjoitin he, mutta yllä olevasta uutisesta käy ilmi, että Kate ei vastannut kaikkiin kysymyksiin koska ne olivat hänen mielestään provosoivia, kun taas Gerry vastasi kysymyksiin.

Siinä mielessä siis Kate uusintakuulustelu voisi olla tarpeellista poliisille.
Marsalkka
Horatio Caine

mankeli kirjoitti:
kirjoitin he
Sitä minäkin ihmettelin!
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti: Minä en kuule tiedä Marski.
Niin arvelinkin.
Sirpa

Tällä hetkellä itse en anna mitään painoa näille syyskuun sanomisille tai tapahtumille, koska totuutta siitä ei tiedä kukaan - ovat jälleen lehtikirjoituksia. Portugalissa on salaisuuslaki - kukaan ei voi tietää totuutta mistään kysymyksistä tai niihin vastaamisista tai vastaamatta jättämisistä. Tuo tarina on jälleen Philomena McCannia.

Mutta se on totta, että poliiseja ja tutkinnanjohtajana tuolloin toiminut Amaral on pidätettyinä viroistaan ja syytettynä mm. todisteiden väärentämisestä. Eikä Ribeiron lausunnossakaan tämän tapahtuman jälkeen ole mielestäni mitään eksoottista, että hänen mielestään hätiköitiin vanhempien asettamisessa epäilyiksi - sehän on selvää, koska mitään todisteita vanhempia vastaan ei sitten ollutkaan.

Minusta on varsin kummallista, jos jonkun henkilön aivot eivät riitä tähän edellä olevaan - mielestäni hyvin yksinkertaiseen johtopäätökseen.

Te olette hyvin omituisesti fiksoituneita vanhempien syyllisyyteen! Ehkä uusintakuulusteluja tai vanhempien kuulemisia ei tarvita lainkaan, koska poliisilla on jo joku toinen syyllinen.

Lisäys: Mankelin laittamassa Portugalin linkissä on erilaista tietoa kuin olen tähän alkuun kirjoittanut Philomenasta - ilmeisesti mitkä nämä ko. kysymykset olivat, on tädin infoa. Joka tapauksessa poliisien pidätykset kertovat sen, että en edes luota siihen mitä he tästä tapauksesta ovat kertoneet syyskuussa.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Huhti 01, 2008 11:29 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Marsalkka
Horatio Caine

Sirpa kirjoitti:
Ehkä uusintakuulusteluja tai vanhempien kuulemisia ei tarvita lainkaan, koska poliisilla on jo joku toinen syyllinen.
Ei. Portugalin poliisilla on sellainen ainutlaatuinen käytäntö, että jos kuulusteluissa/kuulemisessa/haastattelussa ei vastaa osaan kysymyksistä, poliisi ei myöhemmin enää kysy mitään kysymyksiä tältä henkilöltä eikä myöskään hänen puolisoltaan. Kuulostaa oudolta, mutta näin se vain on. Kuulin asiasta herra Sourcelta.
Teleksi
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Teleksi »

koska mitään todisteita vanhempia vastaan ei sitten ollutkaan.
Sirpaa ja Marskallaa mukaillen: MISSÄ ON LÄHDE, JOSSA KERROTAAN, ETTEI VANHEMPIA VASTAAN OLE TODISTEITA? (Tai edes luotettava lähde joka väittää päinvastaista)
Lukittu