Madeleinen tapaus ( ketju 2)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^Kyse on aivan samoista toimista mitä käsiteltiin Muratin kohdalla tammikuun alussa.
Jos tutkinta on kesken, se on kesken, eikä siihen tarvita sen kummempia terroristeja.

Voin illalla linkittää niitä juttuja joihin sitten voi verrata.
Nuotio & Äreät Tiput
Timppa
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Timppa »

MissHolmes kirjoitti:^Kyse on aivan samoista toimista mitä käsiteltiin Muratin kohdalla tammikuun alussa.
Jos tutkinta on kesken, se on kesken, eikä siihen tarvita sen kummempia terroristeja.
Olen samaa mieltä sikäli, että tuossa lehtijutussahan oli lausunnon antanut portugalilainen asianajaja. Kyllähän se on niin, että joka maasta löytyy asianajajia, jotka antavat mitä tahansa lausuntoja. Eri asia on sitten, jos juttua käsittelevä tuomari asiaan sanoo jotakin.
* Älä ruoki trollia! *
MissHolmes
Ben Matlock

http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... html?f=rss

Tässä linkkiä yhteen Murat ''cleared'' jutuista tammikuulta.

Alun perin ilmoittivat, että epäilty voi joutua kantamaan statustaan 8 kk. Nyt kuitenkin tuo 8 kk on täyttynyt jo Muratin kohdalla ja on täyttymässä pikapuolin myös McCannien osalta.

Minä en usko, että millään lailla tuota statusta kaadetaan. Oli sitten kysymys mistä tahansa, vaan se perustuu sitten viime kädessä tutkinnan edistymiseen.

Siihen ainakin viittaisi Muratin kohdalla toiminta.

Tässä vielä toinen juttu samaan aiheeseen liittyen tammikuulta:
http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... 008/01/02/
Nuotio & Äreät Tiput
X-tine
Jack Bauer

Reisi on palannut

Viesti Kirjoittaja X-tine »

Reisi on nyt palannut kuvioihin, tosin on vielä vasta toipumassa. Täällä joku jo ehti kysellä:
http://gazetadigitalmadeleinecase.blogs ... ine+McCann
Mccannfiles-sivusto on kärsinyt krakkerien hyökkäyksistä. Linkkejä on vääristelty ja niinpä ei esimerkiksi Murat-sivustoon pääse. Tuskinpa ovat asialla Muratin ystävät.
Kun Muratille äskettäin palautettiin hänen tietokoneensa, selvisi myös syy miksi sitä oli niin kauan tutkittu. Selvisi että mm. hänen sähköpostinsa oli ollut häiriköityä.
Tästä oli selostus mccannfiles.com -sivuilla.
Kenen motiivien mukaista oli lavastaa Murat ystävineen näyttämään syyllisiltä? Kaikki mahdolliset keinot näyttävät olleen käytössä.
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
X-tine
Jack Bauer

Miksi ei muutoksia

Viesti Kirjoittaja X-tine »

MissHolmes kirjoitti: http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... html?f=rss

Tässä linkkiä yhteen Murat ''cleared'' jutuista tammikuulta.

Alun perin ilmoittivat, että epäilty voi joutua kantamaan statustaan 8 kk. Nyt kuitenkin tuo 8 kk on täyttynyt jo Muratin kohdalla ja on täyttymässä pikapuolin myös McCannien osalta.

Minä en usko, että millään lailla tuota statusta kaadetaan. Oli sitten kysymys mistä tahansa, vaan se perustuu sitten viime kädessä tutkinnan edistymiseen.

Siihen ainakin viittaisi Muratin kohdalla toiminta.
<<
Eiköhän ole niin, että arguidos-statuksia ei muuteta ennen kuin tapas-ryhmä on kuultu uudelleen. Sieltähän lähti osa näistä Murat-"havainnoista".
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Marsalkka
Horatio Caine

Re: Reisi on palannut

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

X-tine kirjoitti: Kun Muratille äskettäin palautettiin hänen tietokoneensa, selvisi myös syy miksi sitä oli niin kauan tutkittu. Selvisi että mm. hänen sähköpostinsa oli ollut häiriköityä.
Onko poliisin edustaja kertonut, että tietokonetta tutkittiin tästä syystä pitkään?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

BBC kertoi viime viikolla tiukkaan sävyyn että Leicesterin poliisi aikoo kuulla McCannien ystäviä (ns Tapas porukkaa) ensi viikolla. Portugalin poliisi on kuulusteluissa läsnä.

Joten odotettavissa on kunnon loppurysäys tämän katoamisen tutkinnassa.
Marsalkka
Horatio Caine

Harriet Makepeace kirjoitti:BBC kertoi viime viikolla tiukkaan sävyyn että Leicesterin poliisi aikoo kuulla McCannien ystäviä (ns Tapas porukkaa) ensi viikolla. Portugalin poliisi on kuulusteluissa läsnä.

Meinaatko että ihan kohta rysähtää?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Marsalkka kirjoitti:
Harriet Makepeace kirjoitti:BBC kertoi viime viikolla tiukkaan sävyyn että Leicesterin poliisi aikoo kuulla McCannien ystäviä (ns Tapas porukkaa) ensi viikolla. Portugalin poliisi on kuulusteluissa läsnä.

Vaikka McCanneille niin hyvin ei kävisikään tämän jälkeen niin sinun ei todellakaan kannata ampua itseäsi tämän takia 8)
Marsalkka
Horatio Caine

Harriet Makepeace kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:

Vaikka McCanneille niin hyvin ei kävisikään tämän jälkeen niin sinun ei todellakaan kannata ampua itseäsi tämän takia 8)
Miksipä minä tuosta järkyttyisin?
MissHolmes
Ben Matlock

Marski,olen jo aika pitkällä tuon ''kieltäytymis'' -jutun kanssa.
Viikonloppuna saat siihen linkkiä :)

ähäkutti!
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Marski,olen jo aika pitkällä tuon ''kieltäytymis'' -jutun kanssa.
Viikonloppuna saat siihen linkkiä :)

ähäkutti!
Mukavaa! Olen ilahtunut, kun toimitat linkin! Kiitos jo etukäteen! Minä niin pidän faktoista!!!

Ja pääsisin vihdoinkin poistamaan osan tuosta allekirjoituksestani tilaa viemästä.
MissHolmes
Ben Matlock

http://news.sky.com/skynews/picture_gal ... -8,00.html

Tässä Sky -linkkiä niihin etusivu lööppeihin, joiden takia lehtitalo pyysi McCanneiltä anteeksi.

Minä en tiedä onko nuo ne ainoat lööpit vai onko nuo ne nimenomaiset pariskuntaa loukanneet.
Mutta siinä niitä nyt on.
Osui vain silmään...
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

^ Aikamoisia!
MissHolmes
Ben Matlock

On kyllä rajuja.

Jos nuo ovat ne nimenomaiset otsakkeet, on minusta aika vaikea vetää rajaa siihen, onko anteeksi pyynnöllä mitään tekemistä syyllisyys -kysymyksen kanssa oikeasti.

Otsikothan ovat niin 'raflaavia', että kunnianloukkaus -jutun saisi varmasti 'syyllinenkin' nostettua.

Monihan on juuri noita, että löytyykö väitteelle mitään pohjaa, vai onko vain journalistien keksimä otsikko pienempi sisältöiselle jutulle.

Tiedättehän tyyliin:
''Minä tiedän, että Marski on murhaaja!!!''

Perheen äiti tekee paljastuksen. Hänen tuttavansa koira Marski tappoi naapurin gerbiilin. ....pla pla pla pla
Nuotio & Äreät Tiput
Lukittu