Näin on!MissHolmes kirjoitti:
Jos nuo ovat ne nimenomaiset otsakkeet, on minusta aika vaikea vetää rajaa siihen, onko anteeksi pyynnöllä mitään tekemistä syyllisyys -kysymyksen kanssa oikeasti.
Madeleinen tapaus ( ketju 2)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Nauraminen tekee ihmiselle hyvää!MissHolmes kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....minä nauran täällä yksinäni!![]()
![]()
![]()
![]()
Ei tämä suinkaan ole ensimmäinen kerta. Yleensä puutun vain niihin seikkoihin, jotka ovat kackelsbergiä. Tai joihin haluan lisätietoa.Mikä sinua Marski riivaa, kun olet ensimmäistä kertaa samaa mieltä???
En. Olen täydessä iskussa!Et kai ole sairastunut?
Se tuntuu silti NIIIIIN ihanalle, että jatka vain samaan malliin.
Jään tänne kehräämään
En itse asiassa ole ajatellut, että anteeksipyyntö liittyisi niinkään syyllisyysasiaan, vaan siihen, että ilman faktoja on kirjoitettu ikävään tyyliin. Täytyy perehtyä asiaan tarkemmin!
Viimeksi muokannut Marsalkka, To Huhti 03, 2008 12:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Re: Reisi on palannut
Kannattaisi varmaan Muratinkin käyttää virusturvaa ja palomuuria. Niistä huolimatta on minullakin päivittäin häiriköityjä sähköposteja runsain mitoin.X-tine kirjoitti:Mccannfiles-sivusto on kärsinyt krakkerien hyökkäyksistä. Linkkejä on vääristelty ja niinpä ei esimerkiksi Murat-sivustoon pääse. Tuskinpa ovat asialla Muratin ystävät.
Kun Muratille äskettäin palautettiin hänen tietokoneensa, selvisi myös syy miksi sitä oli niin kauan tutkittu. Selvisi että mm. hänen sähköpostinsa oli ollut häiriköityä.
Mikä tahansa suosittu sivusto kärsii hyökkäyksistä. Motiiveilla ei yleensä ole mitään tekemistä itse sivuston kanssa. Useimmiten nämä linkkivirheet ovat kyllä ihan sivuston toiminnallisuusmokia, eikä kräkkäyksiä.
* Älä ruoki trollia! *
Mikäli lehtien esittämä anteeksipyyntö ei liity syyllisyysasiaan, niin onko itse kirjoittelukaan silloin liittynyt kysymykseen syyllisyydestä? Tässäkin ketjussa on näitä kirjoituksia pidetty "todisteena" pariskunnan syyllisyydestä, ja niihin on useaan otteeseen vedottu "olemassa olevana faktana".
Mielenkiintoista valikointia jälleen: negatiivisina McCanneja kohtaan ne kelpasivat syyllisyyden todisteeksi, mutta anteeksipyyntönä niillä ei ole mitään tekemistä syyllisyyskysymyksen kanssa!
Mielenkiintoista valikointia jälleen: negatiivisina McCanneja kohtaan ne kelpasivat syyllisyyden todisteeksi, mutta anteeksipyyntönä niillä ei ole mitään tekemistä syyllisyyskysymyksen kanssa!
Alethes doksa meta logu
Ehkä lehdetkin ovat kirjoittaneet faktana asioita, jotka eivät ole olleet faktoja. Ja pyysivät tästä syystä anteeksi.
Aivan, näin asia on nähtävä - kirjoitusten yhteys syyllisyyteen on yhtä kyseenalainen kuin anteeksipyyntöjenkin!
Mielenkiintoista kuitenkin on se, että lehdet eivät ainoastaan pyytäneet anteeksi kirjoitteluaan, mikä olisi ollut ymmärrettävää, vaan julkaisivat lisäksi lauseen, että he myöntävät sen seikan, ettei vanhemmilla ollut mitään tekemistä tytön katoamisen kanssa.
Merkillistä, koska tällä lauseella on jo jotakin tekemistä syyllisyyskysymyksenkin kanssa.
Mielenkiintoista kuitenkin on se, että lehdet eivät ainoastaan pyytäneet anteeksi kirjoitteluaan, mikä olisi ollut ymmärrettävää, vaan julkaisivat lisäksi lauseen, että he myöntävät sen seikan, ettei vanhemmilla ollut mitään tekemistä tytön katoamisen kanssa.
Merkillistä, koska tällä lauseella on jo jotakin tekemistä syyllisyyskysymyksenkin kanssa.
Alethes doksa meta logu
Tämähän johtuu luonnollisesti siitä, että McCanneillä on niin mahtavia lakimiehiä, että kaikilla tulee heti vellit housuun, jos he ottavat yhteyttä. Lehdet pyysivät varmuuden vuoksi anteeksi kaikkea mahdollista. Kummallista että kukaan ei ole aiemmin tajunnut palkata näitä äärimmäisen pelottavia lakimiehiä hoitamaan suhteitaan roskalehtiin!Sirpa kirjoitti:
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Minä luulen, että siinä tapauksessa on lakimies joukkiolle tulossa töitä, kun kahlaavat kaikki maailman julkaisut (myös meidän höpinät) ja nostavat syytteitä.
Mutta ainakin silloin rahaa tulee kaikille ja rutkasti.
Ensi viikon jälkeen on varmasti taas odotettavissa uutisia, kun portugalin poliisi lähtee visiitille britteihin.
Tänään en kiireiltäni ole ehtinyt mitään lehtiä lukea, mutta keskustelusta päätellen mitään ei ole ollut.
Vai onko Kanerva jättänyt jalkoihin The Timesia myöden Madeleinen?
Marski, ja muutkin:
Olen kahlannut läpi tuota 'kieltäytymis' asiaa. Siihen löytyy viitteitä sekä pissa että verikoe vaihtoehtona vaikka kuinka, mutta kylmä totuus on myönnettävä:
MINKÄÄNLAISTA OIKEAA EDES ROSKAPASKALEHDEN JUTTUA EI ASIAAN LIITTYEN LÖYDY!
Olen siis syyllistynyt törkeään panetteluun. Mutta lohdukseni voin onneksi todeta, että niin on brittejä-saksaa-ranskaa-espanjaa-portugalia myöden keskustelupalstoilla syyllistynyt moni muukin.
Tuon on kaiketi joku näppärä pohtija keksinyt ja juttu, universaaleja ja globaaleja kun olemme, on levinnyt aina tänne pimeään pohjolaan asti.
Sen verran rankan googlettamisen olen männä iltoina tehnyt, että voin faktana sanoa, ettei sille jutulle löydy perää.
Se miksi McCannit otattivat myöhemmin testit lapsista Katen lisäksi on arvoitus, mutta voipi juontaa juurensa siihen, että nyt heillä on aineisto hyökätä kimppuuni

Mutta ainakin silloin rahaa tulee kaikille ja rutkasti.
Ensi viikon jälkeen on varmasti taas odotettavissa uutisia, kun portugalin poliisi lähtee visiitille britteihin.
Tänään en kiireiltäni ole ehtinyt mitään lehtiä lukea, mutta keskustelusta päätellen mitään ei ole ollut.
Vai onko Kanerva jättänyt jalkoihin The Timesia myöden Madeleinen?
Marski, ja muutkin:
Olen kahlannut läpi tuota 'kieltäytymis' asiaa. Siihen löytyy viitteitä sekä pissa että verikoe vaihtoehtona vaikka kuinka, mutta kylmä totuus on myönnettävä:
MINKÄÄNLAISTA OIKEAA EDES ROSKAPASKALEHDEN JUTTUA EI ASIAAN LIITTYEN LÖYDY!
Olen siis syyllistynyt törkeään panetteluun. Mutta lohdukseni voin onneksi todeta, että niin on brittejä-saksaa-ranskaa-espanjaa-portugalia myöden keskustelupalstoilla syyllistynyt moni muukin.
Tuon on kaiketi joku näppärä pohtija keksinyt ja juttu, universaaleja ja globaaleja kun olemme, on levinnyt aina tänne pimeään pohjolaan asti.
Sen verran rankan googlettamisen olen männä iltoina tehnyt, että voin faktana sanoa, ettei sille jutulle löydy perää.
Se miksi McCannit otattivat myöhemmin testit lapsista Katen lisäksi on arvoitus, mutta voipi juontaa juurensa siihen, että nyt heillä on aineisto hyökätä kimppuuni
Nuotio & Äreät Tiput
"Tuon on kaiketi joku näppärä pohtija keksinyt ja juttu, universaaleja ja globaaleja kun olemme, on levinnyt aina tänne pimeään pohjolaan asti", toteaa Miss Holmes edellä.
Kuinkahan paljon todellisuudessa on tämän kaltaisia juttuja tämän Madeleine-asian tiimoilta? Tähänkin on olemassa vanha sanonta: sillä aikaa kun totuus vetää saappaita jalkaan, on valhe jo kiertänyt maailman ympäri!
Vapise! Olen varma, että he ovat aloittaneet jo hyökkäysvalmistelut, koska on niin hiljaista!
Kuinkahan paljon todellisuudessa on tämän kaltaisia juttuja tämän Madeleine-asian tiimoilta? Tähänkin on olemassa vanha sanonta: sillä aikaa kun totuus vetää saappaita jalkaan, on valhe jo kiertänyt maailman ympäri!
Vapise! Olen varma, että he ovat aloittaneet jo hyökkäysvalmistelut, koska on niin hiljaista!
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niin, monelle jutulle löytyy ns. 'lähde'.
Useammalle, varsinkin jutun alkuaikoina lähde on ollut ''tutkintaa lähellä oleva poliisilähde'' (= se joka nyt ajaa Maseratilla tai jopa MAYBACHilla!!!)
Ne jotka noilla jutuilla rahastaa, todennäköisesti kertoo oikean, mutta ehkä vajaan totuuden, koska myöhemmin voisi todella käydä kälysesti, jos 'lööppi' osoittautuisi täydeksi paskaksi.
Lehtitalot eivät tiukanpaikan tullen kyllä kaihda keinoja myöskään väärän lähteen ilmiannosta.
Mutta nythän ei moneen kuukauteen ole ollut mitään vastaavia ''vuolaita lähteitä''. Siksi jutut kai pyörivät vimmatusti samojen vanhojen juttujen ympärillä.
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/w ... 674900.ece
Mielenkiintoinen juttu, mutta hämäämään jäi tuo, että ketään porukasta ei tulla asettamaan epäillyiksi.
Miten sen voi tietää etukäteen?
Jos tietäisi, niin silloin pitäisi tietää oikea syyllinen, eikös?
Ja tuossa oli selitetty myös se mistä puhin jo aiemmin: asiakirjojen 'salassapito' voi edelleen jatkua, kuten Muratin kohdalla kävi.
Ja selittäkää joku minulle nyt se, että miksi McCannejä ei tuon ensi viikkoisen kuulemisen aikana kuulla?
Onko heitä jo ''meiltä salaa'' kuultu?
Mielenkiintoinen juttu, mutta hämäämään jäi tuo, että ketään porukasta ei tulla asettamaan epäillyiksi.
Miten sen voi tietää etukäteen?
Jos tietäisi, niin silloin pitäisi tietää oikea syyllinen, eikös?
Ja tuossa oli selitetty myös se mistä puhin jo aiemmin: asiakirjojen 'salassapito' voi edelleen jatkua, kuten Muratin kohdalla kävi.
Ja selittäkää joku minulle nyt se, että miksi McCannejä ei tuon ensi viikkoisen kuulemisen aikana kuulla?
Onko heitä jo ''meiltä salaa'' kuultu?
Nuotio & Äreät Tiput
Tuntuu kuin tämä olisi sitä annosteltua totuutta pala palalta, josta aikaisemmin mainitsin - toisin sanoen nyt ilmoitellaan ketkä eivät ainakaan ole syyllisiä.
Toisaalta minun henk. koht. näkemykseni on se, että syyllinen tiedetään jo kohtalaisen varmasti, koska näyttää siltä, että tätä "esitystä soitetaan nyt melko tarkkojen nuottien mukaan" - on esim. selkeästi ilmoitettu, että poliisit viettävät Englannissa kolme päivää. Mikäli olisi epäselvyyksiä tuskin ajankohtaa voitaisiin näin tarkkaan määritellä. Saa nähdä.
Oletan salassapidon jatkuvan nimenomaan, jos tutkinta on kesken ja asiaan liittyvät nämä mainitut asiat: terrorismi ja/tai järjestäytynyt rikollisuus.
McCanneja ei kuulustella, jos yksinkertaisesti heidän kuulemisensa ei ole tarpeellista. Nämä väittämät vastaamattomista kysymyksistä tai ylipäätään mistään esitetyistä kysymyksistä voi vetää vessanpöntöstä alas - usko nyt vaan.
Toisaalta minun henk. koht. näkemykseni on se, että syyllinen tiedetään jo kohtalaisen varmasti, koska näyttää siltä, että tätä "esitystä soitetaan nyt melko tarkkojen nuottien mukaan" - on esim. selkeästi ilmoitettu, että poliisit viettävät Englannissa kolme päivää. Mikäli olisi epäselvyyksiä tuskin ajankohtaa voitaisiin näin tarkkaan määritellä. Saa nähdä.
Oletan salassapidon jatkuvan nimenomaan, jos tutkinta on kesken ja asiaan liittyvät nämä mainitut asiat: terrorismi ja/tai järjestäytynyt rikollisuus.
McCanneja ei kuulustella, jos yksinkertaisesti heidän kuulemisensa ei ole tarpeellista. Nämä väittämät vastaamattomista kysymyksistä tai ylipäätään mistään esitetyistä kysymyksistä voi vetää vessanpöntöstä alas - usko nyt vaan.
Viimeksi muokannut Sirpa, Pe Huhti 04, 2008 11:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu