Ärsyttää Murha.infossa->
Tai jos tuntuu yhtään siltä, että menee hermot jos keskustelu ei pysykään aiheessa. Olen nyt huomannut monta aihetta, joista olisi ihan kivakin keskustella, mutta sitten siellä on jotain kädenvääntöä tai väittelyä. Yleensä vieläpä jostain ihan turhasta pikkuisesta faktan murusesta. *huoh*Maybrick kirjoitti:Mä olen huomannut jo omalta kohdalta, että jos on huono päivä ja tympii kaikki, ei kannata avata Minfoa ollenkaan.
Ei kannata välittää tuosta pekkaericistä. Se on jo huomattu että oikeestaan mitään syytä ei tartte ja kyseinen tyyppi alkaa aukoa päätään ja parhaimmillaan menee henkilökohtaisuuksiinkin ihan pikku asian takia.
Jos itseään huvittaa käyttäytyä niin sen saattaa tehdä mutta muuten ei edes yritä... Edelleenkään mun mielipide ei susta ole muuttunut.
Jos itseään huvittaa käyttäytyä niin sen saattaa tehdä mutta muuten ei edes yritä... Edelleenkään mun mielipide ei susta ole muuttunut.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Huomaan että et taida minua tuntea kovin hyvin kun useampaan otteeseen vihjailet jotain tuosta. Viimeksi kun sinua otti päähän ja piti saada vittuilla jollekkin niin passitit minut asemalle hoitamaan hommani. No, mitä muuta voisi olettaa ihmiseltä jonka oma persoonallisuus on niin harmaa että pitää ottaa idolikseen joku ääliö joka tappoi huvin vuoksi ampumalla koulussa, jossa kaikkien pitäisi nimenomaan olla turvassa ja oppimassa. Se on lähes huolestuttavaa että teet PEA:sta itsellesi tuollaisen palvonnan kohteen. Mahtaa äitisi ihmetessä rypisteltyä PEA:sta tulostettuja kuvia kun vaihtaa lakanoita sänkyysi. Sanot että se on sattumaa mutta kyllä me hei tiedetään se jo. Myönnä pois.pekkaeric kirjoitti:Suomen lain nimissä nimimerkki Rimma laitettakoon tarkkailuun. Prostituutio on pykälien mukaan kiellettyä. Eesti eestih...
Suosittelen että hillitset vähän tuota näppiksen r**********a herraseni.
век живи, век учись.
век живи, век учись.
rimma kirjoitti:Huomaan että et taida minua tuntea kovin hyvin kun useampaan otteeseen vihjailet jotain tuosta. Viimeksi kun sinua otti päähän ja piti saada vittuilla jollekkin niin passitit minut asemalle hoitamaan hommani. No, mitä muuta voisi olettaa ihmiseltä jonka oma persoonallisuus on niin harmaa että pitää ottaa idolikseen joku ääliö joka tappoi huvin vuoksi ampumalla koulussa, jossa kaikkien pitäisi nimenomaan olla turvassa ja oppimassa. Se on lähes huolestuttavaa että teet PEA:sta itsellesi tuollaisen palvonnan kohteen. Mahtaa äitisi ihmetessä rypisteltyä PEA:sta tulostettuja kuvia kun vaihtaa lakanoita sänkyysi. Sanot että se on sattumaa mutta kyllä me hei tiedetään se jo. Myönnä pois.pekkaeric kirjoitti:Suomen lain nimissä nimimerkki Rimma laitettakoon tarkkailuun. Prostituutio on pykälien mukaan kiellettyä. Eesti eestih...
Suosittelen että hillitset vähän tuota näppiksen r**********a herraseni.
Go Rimma, go
Pekkaeric on nyt jostain ottanut päähänsä tuon venakkohoron susta, en tiedä millä perustein. Josko hän iltaisin yrittää profiloida meitä kirjoittajia, eikä keksi muuta, kuin sen ikivanhan ammattisanan, jonka jo lapsikin osaa. Tulee mieleeni 12-kesäinen pojankloppi, joka huutelee h-sanaa joka vastaantulijalle (ei, en ole profiloinut iltaisin ketään, vaan tämä on vahva kuvani pekkaericistä
Mukavaa että osaat ottaa kaikesta irti jotain positiivista. Vaikka menikin päin honkia sun "profilointi" niin silti hypit onnesta. Se on tuossa iässä ihan yleistä, älä huolestu. Tosin kannattaa tarkkailla itsekeskeisyyden rajaa. Tekstistä huomaten olet katkera. Varmaan siitä että minä sain oleskeluluvan mutta itse jäit sitä vaille 
век живи, век учись.
век живи, век учись.