Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Hirveesti järkeä tilittää yksitysasiota tänne? No tietty,jos ei ole elämää...
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

pekkaeric kirjoitti:Hirveesti järkeä tilittää yksitysasiota tänne? No tietty,jos ei ole elämää...
Saan tilittää vaikka Ilta-Sanomille jos haluan. Ja mielestäni en tossa mitenkään tilittänyt, en kauhean yksityiskohtiin mennyt ja mitä vaikka menisinkin? Ja kyllä mulla edelleenkin se elämä on.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Mä olen huomannut jo omalta kohdalta, että jos on huono päivä ja tympii kaikki, ei kannata avata Minfoa ollenkaan. 8)
Nothing is quite what it seems
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Maybrick kirjoitti:Mä olen huomannut jo omalta kohdalta, että jos on huono päivä ja tympii kaikki, ei kannata avata Minfoa ollenkaan. 8)
Tai jos tuntuu yhtään siltä, että menee hermot jos keskustelu ei pysykään aiheessa. Olen nyt huomannut monta aihetta, joista olisi ihan kivakin keskustella, mutta sitten siellä on jotain kädenvääntöä tai väittelyä. Yleensä vieläpä jostain ihan turhasta pikkuisesta faktan murusesta. *huoh*
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ei kannata välittää tuosta pekkaericistä. Se on jo huomattu että oikeestaan mitään syytä ei tartte ja kyseinen tyyppi alkaa aukoa päätään ja parhaimmillaan menee henkilökohtaisuuksiinkin ihan pikku asian takia.
Jos itseään huvittaa käyttäytyä niin sen saattaa tehdä mutta muuten ei edes yritä... Edelleenkään mun mielipide ei susta ole muuttunut.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Suomen lain nimissä nimimerkki Rimma laitettakoon tarkkailuun. Prostituutio on pykälien mukaan kiellettyä. Eesti eestih...
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Pekkaeric, taitaa olla solvaaminenkin pykälien mukaan kiellettyä, vai mitä luulet? Todella lapsellista ja törkeää.
luukkomi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

Kiitos pekkaeric, pelastit elämästäni ainakin 5min :o Pää niin jäässä ja jumissa että noi sun jutut huvitti, tack ska du ha tai jotain 8)

Anna joku tiukka vastaus niin täälläkin töissä jaksaa olla :oops:
Born to raise hell!!
rimma
Christopher Lorenzo

pekkaeric kirjoitti:Suomen lain nimissä nimimerkki Rimma laitettakoon tarkkailuun. Prostituutio on pykälien mukaan kiellettyä. Eesti eestih...
Huomaan että et taida minua tuntea kovin hyvin kun useampaan otteeseen vihjailet jotain tuosta. Viimeksi kun sinua otti päähän ja piti saada vittuilla jollekkin niin passitit minut asemalle hoitamaan hommani. No, mitä muuta voisi olettaa ihmiseltä jonka oma persoonallisuus on niin harmaa että pitää ottaa idolikseen joku ääliö joka tappoi huvin vuoksi ampumalla koulussa, jossa kaikkien pitäisi nimenomaan olla turvassa ja oppimassa. Se on lähes huolestuttavaa että teet PEA:sta itsellesi tuollaisen palvonnan kohteen. Mahtaa äitisi ihmetessä rypisteltyä PEA:sta tulostettuja kuvia kun vaihtaa lakanoita sänkyysi. Sanot että se on sattumaa mutta kyllä me hei tiedetään se jo. Myönnä pois.

Suosittelen että hillitset vähän tuota näppiksen r**********a herraseni. :wink:
век живи, век учись.
Aariel
Vic Mackey

rimma kirjoitti:
pekkaeric kirjoitti:Suomen lain nimissä nimimerkki Rimma laitettakoon tarkkailuun. Prostituutio on pykälien mukaan kiellettyä. Eesti eestih...
Huomaan että et taida minua tuntea kovin hyvin kun useampaan otteeseen vihjailet jotain tuosta. Viimeksi kun sinua otti päähän ja piti saada vittuilla jollekkin niin passitit minut asemalle hoitamaan hommani. No, mitä muuta voisi olettaa ihmiseltä jonka oma persoonallisuus on niin harmaa että pitää ottaa idolikseen joku ääliö joka tappoi huvin vuoksi ampumalla koulussa, jossa kaikkien pitäisi nimenomaan olla turvassa ja oppimassa. Se on lähes huolestuttavaa että teet PEA:sta itsellesi tuollaisen palvonnan kohteen. Mahtaa äitisi ihmetessä rypisteltyä PEA:sta tulostettuja kuvia kun vaihtaa lakanoita sänkyysi. Sanot että se on sattumaa mutta kyllä me hei tiedetään se jo. Myönnä pois.

Suosittelen että hillitset vähän tuota näppiksen r**********a herraseni. :wink:

Go Rimma, go :wink:
Pekkaeric on nyt jostain ottanut päähänsä tuon venakkohoron susta, en tiedä millä perustein. Josko hän iltaisin yrittää profiloida meitä kirjoittajia, eikä keksi muuta, kuin sen ikivanhan ammattisanan, jonka jo lapsikin osaa. Tulee mieleeni 12-kesäinen pojankloppi, joka huutelee h-sanaa joka vastaantulijalle (ei, en ole profiloinut iltaisin ketään, vaan tämä on vahva kuvani pekkaericistä :wink: ). Ja se, että ei sen vertaa ole mielikuvitusta keksiä muuta nickiä. Huokaus. Mikäli minä ihannoisin PEA:ta, en kehtaisi sitä edes anonyyminä netissä ilmoittaa, vaan juoksisin lujaa hoitoon.
rimma
Christopher Lorenzo

Thänks. Onneks useimmilla ihmisillä täälläkin on vielä älyä päässä.
Niin ja mikäkö ärsyttää murha.infossa? Tällä hetkellä oikeestaan kaikki asiat! :lol:
век живи, век учись.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Profilointi valmis,
Aariel on ruma, lyhyt ja lihava nainen, joka pätee nettipalstoilla.

Rimma on tullut Suomeen muutama vuosi sitten, ehkä "työtätekevän "äitinsä mukana
pekkaeric
Hetty Wainthropp

...ja samalla saanut oleskeluluvan, joka oikeuttaa lorvimiseen ja terapiaan MINUN rahoillani...
rimma
Christopher Lorenzo

Mukavaa että osaat ottaa kaikesta irti jotain positiivista. Vaikka menikin päin honkia sun "profilointi" niin silti hypit onnesta. Se on tuossa iässä ihan yleistä, älä huolestu. Tosin kannattaa tarkkailla itsekeskeisyyden rajaa. Tekstistä huomaten olet katkera. Varmaan siitä että minä sain oleskeluluvan mutta itse jäit sitä vaille :wink:
век живи, век учись.
Aariel
Vic Mackey

pekkaeric kirjoitti:Profilointi valmis,
Aariel on ruma, lyhyt ja lihava nainen, joka pätee nettipalstoilla.
Nyt meni kyllä pikkiriikkisen ohi, mutta yrityshän on tärkein, eikö? :wink: Eikö sun aikasi käyttäminen tähän tämän kummempaa tulosta tuonut? Olen hieman pettynyt.. :cry:
Lukittu