Yli 20-vuotiaille: kiinnostaisiko sakkoliha?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Kiinnostaisiko sakkoliha?

Hyi helv*, ei!
20
26%
Ei.
30
39%
Kyllä, mutta tiedän että se olisi väärin.
8
11%
Kyllä, mutta pelkään että jäisin kiinni.
7
9%
Kyllä, mutta ei ole ollut tilaisuutta.
3
4%
Olen kokeillutkin.
8
11%

Ääniä yhteensä: 76

markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

joey kirjoitti:Entäs, kuinka monella ihmisellä "syyllisyydentunne" on itseasiassa pelkkää rangaistuksenpelkoa?
Niinpä, niinpä. Opittu, että "näin kun teet niin pahalta tuntuu sen jälkeen (kun torutaan, saa selkäsaunan, jne. tms.)". Tämän jälkeen kun teet pahaa niin tuntuu pahalta ilman selkäsaunaakin. Ehdollistamista.

Toisaalta, tuo syyllisyydentunne syntyy vasta joskus 3-5v ikäisenä. Samaan aikaan kun ilmeisesti psykopatiakin puhkeaa. Psykopaateillahan syyllisyydentunnetta ei ole lainkaan tai se on hyvin vähäistä (samoin empatia). En väitä että näillä kahdella on yhtäläisyyksiä, mutta kieltämättä, on se hieman outoa jos niillä ei jotain yhdistävää tekijää olisi...
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
albaanisissi
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

Bombay kirjoitti:Itseasiaan,Tutulleni kävi aikoinaan hyvin, bongasi baarista likan joka oli täysi-ikäinen, muutaman viikon pyörivät yhdessä, kunnes tyttö tunnusti itku silmässä, että täyttää kohta vasta 16vee, kaveri panikoi ja dumppasi sen. Kammottavaa jos tuosta olisi syytteen saanu.
tutulle kävi kas hiukan samoin parivuotta sitte paitti tytön alaikäisyydestä sai tietää poliiseilta 9kk myöhemmin. ämmä ei käyttäny mitää ehkäsyä vaik sano pillereitä syövänsä, ikää oli 15 ja 20 sano ja baarista tuttu sen iski. ei oo menny juttu viä ainakaa eteenpäin muuten mutta elatusmaksut rullaa ja en tiä sit tuleeko muutakaa mut sen näkee.

joku tosa sano et ne 18v amisviikset teinipilluille juottaa kaljaa ja kaikkee et niiltä pesää saisivat. sillon ku ite olin 5vuotta sit 18 ni ne ämmät itte vonkas kyytiin ja maksoivat bensatki ja loppuillasta hiukan tuusmyyrää tyrkyttivät väliin kännis ja väliin selvinpäin, oli se vaan niin hienoo aikaa :) soitella eurodancee ja ajella c kadetilla pitkin toria ja v loppusin ryypätä ja tapella eikä ollu huolta huomisesta.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

oon joskus kelannu et millastahan ois seurutella jonkun 17-vuotiaan pojan kans joka venaislis mua pussikaljojen kans baarin ulkopuolella :D saan sellasia ihme kiksejä tosta ikäerosta, mut siis vanhemmista miehistä enkä niinkään nuoremmista.. joku kymmenen vuoden ikäero (minun iästäni ylöspäin) ei ole mikään ihmeellinen juttu. omanikäisteni kanssa en ole seurustellut koskaan.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

kyllä alle 18v on kakara vielä ihan täysillä siitä huolimatta että on tissit ja toosa olemassa ja pukeutuu ja meikkaa kuin aikuinen...

jaa..itse tykkään ihan oman ikäisistäni...baarissa vonkaamaan tulee yleensä sellaiset 25v ja yli 40v...yhdelle 25-vuotiaalle sanoin että arvaas kuule minkä ikäinen mä olen niin se katto mua pelästyneenä että et kai vielä 27-v niin sanoin että kuule yli 30v ja siinä vaiheessa oli vaan kaksi lasta...kyllä se vähän kalpeni ja liukeni nopsaan jonnekin...ennen sitä oli kovin miestä :lol: kyllä ne alle 25-vuotiaat tunnistaa vaikka silmät kiinni...vaikka eivät sitä itse tajua...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Ei kiinnosta millään muotoa. En voisi kuvitellakaan olevani jonkun alaikäisen kanssa eikä ole mitään itressejäkään.
Eihän sitä tiedä, jos sitten vanhana tätinä haluaa ottaa jonkun nuoren rakastajan, mutta tuskinpa silloinkaan ketään sakkolihaa :lol:
Hunajavohveli
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Hunajavohveli »

Eipä kiinnosta.
"Inside me I'm screaming, nobody pays any attention. If I had arms, I could kill myself. If I had legs, I could run away. If I had a voice, I could talk and be some kind of company for myself. I could yell for help, but nobody would help me."
SVC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SVC »

Ehkä tähän olisi pitänyt laittaa joku sukupuoliraja... miehen kuvakulmasta kun sakkolihan kokemattomuus ei haittaa yhtä paljoa kuin päinvastoin ajatellessa. Toki on olemassa vahvasti omatoimisia/dominoivia naisia, mutta näin yleistäen.
cicero
Michael Knight

SVC kirjoitti:Ehkä tähän olisi pitänyt laittaa joku sukupuoliraja... miehen kuvakulmasta kun sakkolihan kokemattomuus ei haittaa yhtä paljoa kuin päinvastoin ajatellessa. Toki on olemassa vahvasti omatoimisia/dominoivia naisia, mutta näin yleistäen.

olen kyllä kuullut että monia miehiä ei tosiaan kiinnosta nimenomaan kokemattomat tyttöset kun ne lähinnä odottavat että mies kertoo mitä seuraavaksi tehdään...kai tässäkin kuitenkin on yksilöllisiä eroja...niin naisten kuin miesten kohdalla.

sakkolihaahan on alle 18-vuotias...mun mielestä kuitenkin jo 25-vuotias tuntuu ihan kakaralta..on vielä sellaiset lapsenomaiset piirteet yrityksestä huolimatta näkyvissä. Naisen kroppahan muuttuu juuri tuossa vaiheessa eli takapuolen ja vyötärön ero suurenee sekä lapsenomainen pyöreys häviää kasvoista...siksi ne mallinhommatkin monella kariutuu tuohon ikään eli kun yritetään sopia vielä siihen entiseen kokoon niin naama näyttää väsähtäneeltä ja riutuneelta ja jos antaa olla terveen mitoissa niin takapuoli ei tunnu mahtuvan mhinkään :shock:

monet tosin sanovat että moista ei ole heille tapahtunut koska sama koko menee edelleen...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

cicero kirjoitti:[

sakkolihaahan on alle 18-vuotias..
Ei ole vaan alle 16vuotias.
Nasse
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Nasse »

albaanisissi kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Itseasiaan,Tutulleni kävi aikoinaan hyvin, bongasi baarista likan joka oli täysi-ikäinen, muutaman viikon pyörivät yhdessä, kunnes tyttö tunnusti itku silmässä, että täyttää kohta vasta 16vee, kaveri panikoi ja dumppasi sen. Kammottavaa jos tuosta olisi syytteen saanu.
tutulle kävi kas hiukan samoin parivuotta sitte paitti tytön alaikäisyydestä sai tietää poliiseilta 9kk myöhemmin. ämmä ei käyttäny mitää ehkäsyä vaik sano pillereitä syövänsä, ikää oli 15 ja 20 sano ja baarista tuttu sen iski. ei oo menny juttu viä ainakaa eteenpäin muuten mutta elatusmaksut rullaa ja en tiä sit tuleeko muutakaa mut sen näkee.

joku tosa sano et ne 18v amisviikset teinipilluille juottaa kaljaa ja kaikkee et niiltä pesää saisivat. sillon ku ite olin 5vuotta sit 18 ni ne ämmät itte vonkas kyytiin ja maksoivat bensatki ja loppuillasta hiukan tuusmyyrää tyrkyttivät väliin kännis ja väliin selvinpäin, oli se vaan niin hienoo aikaa :) soitella eurodancee ja ajella c kadetilla pitkin toria ja v loppusin ryypätä ja tapella eikä ollu huolta huomisesta.

Tuo alempi osio muistuttaa hyvin paljon omia "niitä aikoja" :D

Itselläkin samanlaisia kokemuksia kuin albaanisissillä, ei tarvinnut paljoa juotella eikä vonkailla kun puoli väkisin olivat änkemässä kyytiin jne. 8)
Common sense is the set of unexamined prejudices that the mind picks up before the age of 18.
- Albert Einstein
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

En voisi nusasta 16 -vuotiaan kanssa. En edes oikeestaan alle 25 - vuotiaan kanssa ellei tosissaan olis kypsä ikäisekseen. Sanotaan nyt sitten näin, että alle 30-vuotiaan kanssa pitäisi synkata tosi hyvin että lähtisin seurusteluun. Panoihin riittää sitten vähempikin ikä, kuitenkin järjen rajoissa.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Siinä suurinpitein sama ajatus kuin minulla..
Kaikki hyvännäköiset yli 20 vuotiaat huom. :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Tampereen Tyttö kirjoitti:^Siinä suurinpitein sama ajatus kuin minulla..
Kaikki hyvännäköiset yli 20 vuotiaat huom. :wink:
Nojoo täällä ollaan yli 20 vuotias ja ... tä hyvännäköinen... ihime vaatimuksia! :shock:
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

rapier kirjoitti:Nojoo täällä ollaan yli 20 vuotias ja ... tä hyvännäköinen... ihime vaatimuksia!
Näille on jo oma ketju:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... =deitti%2A

En ole sakkolihan kannalla, lasten pitää saada leikkiä ja kasvaa rauhassa.

On surullista ajatella kokematonta siideristä sammunutta tyttöparkaa käymässä läpi seksuaalisuuden lähes koko kirjoa yhdessä yössä amisviiksiporukan harjoitellessa kaikkea netistä oppimaansa.

Näitä tapahtuu yllättävän paljon, viimeksi kuulin tällaisesta tapauksesta tämän forumin chatissa.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
cicero
Michael Knight

ai siis alle 18v kanssa saa sitten sekstata? Eihän se vielä ole täysikäinen vaan alaikäinen..naimisiinpääsyynkin tarvitaan erilinen lupa? Vai onko niin että alle 18 vuotiaat saa sekstata keskenään vai mitä?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suojaik%C3%A4raja
Vastaa Viestiin