BODOM: Poikien moottoripyörät

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Lukittu
Joosua
Ainesta Watsoniksi

Re: Poikien moottoripyörät

Viesti Kirjoittaja Joosua »

dazu kirjoitti: Ke Heinä 22, 2020 8:33 pm Minua kiinnostaa itse moottoripyöriä enemmän Sepon moottoripyörän rekisterikirja. Jos se tulisi jostain jäämistöstä, tai keräilijältä esiin, niin se voisi jopa johtaa murhaajan luo.
Kumpaakaan moottoripyörää ei tekijä paikalta vienyt. Joten pyörä jäi ilmeisesti omaisten haltuun.

Voitko kertoa miksi olisi oletettavaa että ko moottoripyörän löytyminen voisi johtaa murhaajan luo?

Itse voisin ajatella että jos pyörä olisi paikalta hävinnyt, siis kauas eikä lähipusikkoon, niin se viittaisi tietenkin enemmän ulkopuoliseen tekijään ja silloin sitä kannattaisi etsiä. Nythän moottoripyöristä kumpikaan ei ollut kadonnut joten ryöstömotiivikaan ei ole todennäköinen.
Tessu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Mutta...tuohon aikaan ei joka pojalla ollutkaan moottoripyörää eikä kaikki sellaista osannu ajakkaan,jos tekijä oli ulkopuolinen tuskimpa otti pärisevää Jawaa alle ja lähtis pakoon,sellanen kyllä herättää koko kylän ja varmasti on jokaisen pikkupojan ja vähän isommankin mielenkiinnon kohde kun sellanen saapuu jonnekkin,siihen aikaan tuommosen pyörän tutkiminen oli helppo juttu ja yhdistäminen johonkin tapahtuneeseen,ei sillon hylättyjä pyöriä löytyny sieltä täältä ja aina ne olis kiinnostanu muitakin.
Että pyörien paikan päältä löytyminen ei oikein todista mitään,monessakin henkirikoksessa olis ollu joku ajolaite käytettävissä mutta tekijä ei ole käyttäny kun on pelänny kiinni jääntiä.
Sverdlov
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Jawaa???
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Tessu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Niin mikä lie sitten oli pyörien merkki joku tuolla Jawastakin puhui...mutta se merkityksetöntä moottoripyörä on aina pitänyt sellaista ääntä ja varsinkin tuohon maailmanaikaan että varmasti joku sen olisi havainnut jos sellaisen olis varastanu.
Jopa tänäpäivänä jos joku tuolla yöllä kurvailee jää jonkun mieleen,eriasia voiko nähdä mitään tärkeää.
dazu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja dazu »

Joosua kirjoitti: Ma Loka 19, 2020 9:42 am
dazu kirjoitti: Ke Heinä 22, 2020 8:33 pmMinua kiinnostaa itse moottoripyöriä enemmän Sepon moottoripyörän rekisterikirja. Jos se tulisi jostain jäämistöstä, tai keräilijältä esiin, niin se voisi jopa johtaa murhaajan luo.
Kumpaakaan moottoripyörää ei tekijä paikalta vienyt. Joten pyörä jäi ilmeisesti omaisten haltuun.

Voitko kertoa miksi olisi oletettavaa että ko moottoripyörän löytyminen voisi johtaa murhaajan luo?

Itse voisin ajatella että jos pyörä olisi paikalta hävinnyt, siis kauas eikä lähipusikkoon, niin se viittaisi tietenkin enemmän ulkopuoliseen tekijään ja silloin sitä kannattaisi etsiä. Nythän moottoripyöristä kumpikaan ei ollut kadonnut joten ryöstömotiivikaan ei ole todennäköinen.
Missäs kohtaa olen sanonut, että moottoripyörän löytyminen vois johtaa murhaajan luo? Mahtaakohan lukemisen kanssa olla nyt jotain vaikeuksia?
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Lukittu