Onhan se vierasmaalaisuus aina mielenkiintoista. Mukavaa että sinuakin kiinnostavat vieraat kulttuurit!Tiina kirjoitti:^Mielenkiintoinen seikka tuo vierasmaalainen isukki tässä katoamisjutussa...hmm...
Marsalkka vs. Tiina
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Omasi on oikein hyvä. Kaikki näkevät, että olet valehtelija. Ja se kysymysmerkki siellä lopussa kruunaa koko homman. On niin sinua.Tiina kirjoitti: mutta kiva kuitenkin nähdä, että omani toimii.
Ja siis tosiaan on hyvä, että kulttuurit kiinnostavat.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Minua vain vilpittömästi kiinnostavat nämä vieraat kulttuurit.joey kirjoitti:Et sitten Marski uskaltanut kommentoida ennen kuin tuli varmuus ettei isää voi tapahtuneesta syyttääMarsalkka kirjoitti:Onhan se vierasmaalaisuus aina mielenkiintoista. Mukavaa että sinuakin kiinnostavat vieraat kulttuurit!Tiina kirjoitti:^Mielenkiintoinen seikka tuo vierasmaalainen isukki tässä katoamisjutussa...hmm...
Minulla ei ole tapana tapella.Tiina kirjoitti:Marsalkka saa kyllä mun puolesta tapella ihan issekseen.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
-
koskisen masa
- Nikke Knatterton
Doctor Lecter kirjoitti:Slarto kirjoitti:Olette molemmat aika turhia.
Eivät todellakaan ole. Kumpikin takaisin kehiin. Tissejä ei tarvitse näyttää. Nyt on kielto asetettu!
Ihmiset tulee ja menee - cycles and circles, everything cook and curry. http://www.youtube.com/watch?v=MorR04iLtMw
Varo, joku saattaa hyökätä sun kimppuun ja luulla jopa että olet feministianneli1 kirjoitti:Kaikki tuki sulle, Tiina!
Toi Marsjaljakka on on hirvee ja faktoja mukamas viljelevä miekkonen, joka ei vakuuta ainakaan minua, Tiina tuu takas, pidetään me tytöt yhtä!!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Tiina... et voi suuttua tuommoisesta. Sinähän kuulut tänne.
Viimeksi muokannut Primavera, Ke Huhti 16, 2008 4:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.