Seuraan viisaampien mallia.
Seuraan viisaampien mallia.
Täällä on tullut vietettyä hetki jos toinenkin, mutta enää ei taida olla sanottavaa.
Muutaman jos mainitsisin, niin Mariella, Mother_north sekä palstan jo hylänneet Katsa ja Pitbull... Kiitoksia teille ja muillekkin, jotka kiitokset ansaitsevat. Yv:stä tulee ilmoitus mailiin, joten asian vaatiessa, sitä kautta sitten.
Morjens. Setä
Muutaman jos mainitsisin, niin Mariella, Mother_north sekä palstan jo hylänneet Katsa ja Pitbull... Kiitoksia teille ja muillekkin, jotka kiitokset ansaitsevat. Yv:stä tulee ilmoitus mailiin, joten asian vaatiessa, sitä kautta sitten.
Morjens. Setä
What's up, fuckers?
Hei älkää nyt..
Ihan tässä haikeaksi vetää..
Tulkaa takasin silleen vaivihkaa kun pöly on laantunut ja vitutus lähtenyt?;)
Edit. Kiitos itelles! Yksi palstan piristäjistä kuten edellinenkin lähtijä!
Mutta hyvää jatkoa Setä!
Tulkaa takasin silleen vaivihkaa kun pöly on laantunut ja vitutus lähtenyt?;)
Edit. Kiitos itelles! Yksi palstan piristäjistä kuten edellinenkin lähtijä!
Viimeksi muokannut Mariella, Ti Huhti 15, 2008 12:30 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Yksisilmäinen Änkyrä
- Hercule Poirotin viikset
Jos minulta kysytään, niin nämä "Mä lähden nyt, heippa!" viestit alkaa olla minun mielestäni huomionhakua. Jos lähtee, tarvitseeko sitä kuuluttaa suureen ääneen? Ja jos tarvitsee, miksi? Ja miksi sille vielä pitää tehdä oma topic, eikö asiaa olisi voinut ilmoittaa vaikka siinä, jossa Katsa ilmoitti lähtevänsä? 
Näin."Howler"Jos minulta kysytään, niin nämä "Mä lähden nyt, heippa!" viestit alkaa olla minun mielestäni huomionhakua. Jos lähtee, tarvitseeko sitä kuuluttaa suureen ääneen? Ja jos tarvitsee, miksi? Ja miksi sille vielä pitää tehdä oma topic, eikö asiaa olisi voinut ilmoittaa vaikka siinä, jossa Katsa ilmoitti lähtevänsä?
Eihän tarvitse muuta kuin lakata avaamasta infoa.
Nothing is quite what it seems
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
^ Aivan. Hieman kun uhoaisi itsarin tekevänsä ja kuvitellen, että hah, siellä nyt surette hautajaisissani. Se on teille mulkuille ihan oikein.Howler kirjoitti:Jos minulta kysytään, niin nämä "Mä lähden nyt, heippa!" viestit alkaa olla minun mielestäni huomionhakua. Jos lähtee, tarvitseeko sitä kuuluttaa suureen ääneen? Ja jos tarvitsee, miksi? Ja miksi sille vielä pitää tehdä oma topic, eikö asiaa olisi voinut ilmoittaa vaikka siinä, jossa Katsa ilmoitti lähtevänsä?
Toki onhan se reilua kertoa esim. ylläpidollekin, että miksi minfo ei enää kiinnosta ja ehkä tämä ei sittenkään ollut minun juttu. Mutta että oma topic omalle lähdölle
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Jos on palstalla asiallisesti kirjoittava henkilö ja muutenkin mukavamuita kohtaan vaikkei olisikaan samaa mieltä niin lähtö saatetaan huomata ilman erillistä ilmoitusta. Esim. jos markja nyt lopettais yllättäen kirjottelun niin useampi miettis että mikä on syynä. Ehkä.Howler kirjoitti:Jos minulta kysytään, niin nämä "Mä lähden nyt, heippa!" viestit alkaa olla minun mielestäni huomionhakua. Jos lähtee, tarvitseeko sitä kuuluttaa suureen ääneen? Ja jos tarvitsee, miksi? Ja miksi sille vielä pitää tehdä oma topic, eikö asiaa olisi voinut ilmoittaa vaikka siinä, jossa Katsa ilmoitti lähtevänsä?
Muokkaus: En puhu siis samassa lauseessa markjasta ja asiallisuudesta
Meinaan siis sitä että nämä omat ketjut on turhia. Tietysti jos nyt haluaa sanoa pari valittua sanaa niin okei. Pitäskö pistää pystyyn sellanen "hyvästi"-ketju johon jengi vois heittää loppusanat ja ehkä vähän selventää syytä miksi ei enää jaksa jatkaa kirjottelua... Olisko mitään?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Olisi jotain, joo. Tai sitten jos seuraava häipyjä tajuaisi kirjoittaa vaikka Sedän, Pitin tai Katsan ketjuun?rimma kirjoitti:Pitäskö pistää pystyyn sellanen "hyvästi"-ketju johon jengi vois heittää loppusanat ja ehkä vähän selventää syytä miksi ei enää jaksa jatkaa kirjottelua... Olisko mitään?
Kyllä mä haluan tietää, jos joku aktiivikirjoittaja lähtee. Muuten sitä saattaa huolestua
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Heheh, Aariel, mä voin luvata sulle ainakin tämän: Jos joskus päätän lopettaa minfoilun pidemmäksi aikaa kuin viikoksi-pariksi, niin mä ilmoitan siitä sulle YV-näAariel kirjoitti:Olisi jotain, joo. Tai sitten jos seuraava häipyjä tajuaisi kirjoittaa vaikka Sedän, Pitin tai Katsan ketjuun?rimma kirjoitti:Pitäskö pistää pystyyn sellanen "hyvästi"-ketju johon jengi vois heittää loppusanat ja ehkä vähän selventää syytä miksi ei enää jaksa jatkaa kirjottelua... Olisko mitään?
Kyllä mä haluan tietää, jos joku aktiivikirjoittaja lähtee. Muuten sitä saattaa huolestuaMutta ei jokaiselle häipyjälle omaa ketjua enää
-aivan varmasti aktiivikirjoittaja (mikäs pahan tappais?)-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Setä kirjoitti:Ainakaan omista viesteistäni et tule löytämään mitään uutta ja syvällistä, joten jätä lukematta.
Viestejäni et tule näkemään bodom-keskustelussa, Madeleine-keskustelussa tai missään muussakaan syvällisessä keskustelussa.
Tyhjästä on paha ammentaa.Täällä on tullut vietettyä hetki jos toinenkin, mutta enää ei taida olla sanottavaa.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
while the bells of death do ring?
Niin, siksi tiedän paikkani enkä aio kadota mihinkään. Jään tänne inttämään loppu elämäkseni. Kun mun jauhanta loppuu yllättäen joskus vuosien päästä niin älkää huolestuko, kuolin vanhuuteenpikku-my kirjoitti:musta kun alkaa tuntua että täältä katoaa ne kaikkeista fiksuimmat kirjoittajat ja inttäjät jää. mitä sitten jos vapaan keskustelun palstalla jauhaa paskaa? eiköhän se ole tarkoitettu juuri siihen että siellä saa keskustella ja vaikka jauhaa sitä paskaa?
Nämä palstat saattaa omata jonkun aiheen esim. tämä on rikoksiin "erikoistunut" mutta aina väliin mahtuu vähän vääntöä ja kääntöä, hömppää ja muuta ei niin tärkeää. Eihän ihmiset livenäkään puhu vaan vakavia. Siis ainakaan kaikki. Minä ainakaan varmaan sanaakaan eläissäni
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Hyvä. Ja tietty, jos lähtee lomalle ja jättää avaamatta Minfon, sanotaan vaikka pariin päivää, niin aina pitää ilmoittaamaija turjukka kirjoitti:Heheh, Aariel, mä voin luvata sulle ainakin tämän: Jos joskus päätän lopettaa minfoilun pidemmäksi aikaa kuin viikoksi-pariksi, niin mä ilmoitan siitä sulle YV-näAariel kirjoitti:Olisi jotain, joo. Tai sitten jos seuraava häipyjä tajuaisi kirjoittaa vaikka Sedän, Pitin tai Katsan ketjuun?rimma kirjoitti:Pitäskö pistää pystyyn sellanen "hyvästi"-ketju johon jengi vois heittää loppusanat ja ehkä vähän selventää syytä miksi ei enää jaksa jatkaa kirjottelua... Olisko mitään?
Kyllä mä haluan tietää, jos joku aktiivikirjoittaja lähtee. Muuten sitä saattaa huolestuaMutta ei jokaiselle häipyjälle omaa ketjua enää
![]()
-aivan varmasti aktiivikirjoittaja (mikäs pahan tappais?)-