Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

sikakoira kirjoitti: Pe Marras 06, 2020 10:14 pm Pultsari on kyllä ainainen hilpeyden lähde. Siinä mielessä saa puolestani jatkaa ilman vasikointeja :lol: Vasikat ovat oma lukunsa sitten. :wink:
Vielä ku tajuais että maitoa ei enää tule.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Murha.infon kolme muskettisoturia: JammuSetä-PoliisimestariSisu-Sikakoira.

Kuva
Viimeksi muokannut putsari, La Marras 07, 2020 2:16 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

JammuSetä kirjoitti: Pe Marras 06, 2020 10:15 pm
putsari kirjoitti: Pe Marras 06, 2020 9:40 pm Ala-asteen vajakkijengi näemmä ollut kasassa taas. Mikäs minä olen kieltämämään heitä, jos haluavat itsensä häpäistä. :roll:
Kiva että jengin kovin talindomikin pääsi paikalle.
:mrgreen:

Kuva
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Sivustamulkoilija kirjoitti: Pe Marras 06, 2020 8:39 am Siis mitä vittua? Erikoista toimintaa putsari. Nillität ihme asioista. Itse olet istunut linnassa ja dissaat esim ihmisiä jotka on ollut linnassa ja kuitenkin olet itse lusinut. Jos joku sanoo sulle että tulee vetään sua käkättimeen,niin painelet ilmiantonappia. Meinaatko että se auttaisi oikeesti tilanteessa jos joku sinua uhkaava oikeasti toteuttaisi uhkauksensa vetää sua turpaan? Entiseltä linnakundilta erikoista toimintaa. En siis itse uhkaile sinua. Toiselle uhkailu täälä sivustolla ei kuitenkaan johda mihinkään muuhun kuin sivutolkulla toiselle vittuilua. Eli toi vasikointi nappulan painelu moisesta jutusta on naurettavaa ja sillä saa aikaiseksi sille toiselle hetken bannit ja mitä se taas hyödyttää.
Mutta,jatketaan.
:mrgreen:
Sehän tarkoittaa, että on kehittänyt hieman älyä linnassa istuessaan, kun on alkanut dissaamaan elämänkalluja, raiskareita, pedareita, veronkiertäjiä ja muita yhteiskunnalle hyödyttömiä yksilöitä, jotka siellä yhteiskunnan varoja haaskaavat.

Hyödyttää sen, että uhkailija vaikenee hetkeksi ja joutuu kirjautumaan suomi24 foorumille siksi aikaa purkamaan pahaa oloaan.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Sivustamulkoilija kirjoitti: Pe Marras 06, 2020 8:39 am Siis mitä vittua? Erikoista toimintaa putsari. Nillität ihme asioista. Itse olet istunut linnassa ja dissaat esim ihmisiä jotka on ollut linnassa ja kuitenkin olet itse lusinut. Jos joku sanoo sulle että tulee vetään sua käkättimeen,niin painelet ilmiantonappia. Meinaatko että se auttaisi oikeesti tilanteessa jos joku sinua uhkaava oikeasti toteuttaisi uhkauksensa vetää sua turpaan? Entiseltä linnakundilta erikoista toimintaa. En siis itse uhkaile sinua. Toiselle uhkailu täälä sivustolla ei kuitenkaan johda mihinkään muuhun kuin sivutolkulla toiselle vittuilua. Eli toi vasikointi nappulan painelu moisesta jutusta on naurettavaa ja sillä saa aikaiseksi sille toiselle hetken bannit ja mitä se taas hyödyttää.
Mutta,jatketaan.
:mrgreen:
Eikö noilta voi vittu ottaa puhelimet pois siellä Niuvanniemessä? Missä minä olen sanonut olleeni vankilassa? Vankilat on typeryksiä varten. Olen kyllä tuntenut elämässäni ammattirikollisia, totta. Ei mitään piripää pyörävarkaita ja kioskiryöstäjiä jotka linnareissujen välissä toimivat kokemusasiantuntijoina. Kovia ammattirikollisia, ympäri maailman.

Totta kai minä kunniallisena kansalaisena ja palstan sääntöjä noudattavana ilmiannan jos minua tällä palstalla uhkaillaan. Se on palstan sääntöjen vastaista.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

putsari kirjoitti: La Marras 07, 2020 9:21 am Eikö noilta voi vittu ottaa puhelimet pois siellä Niuvanniemessä? Missä minä olen sanonut olleeni vankilassa? Vankilat on typeryksiä varten. Olen kyllä tuntenut elämässäni ammattirikollisia, totta. Ei mitään piripää pyörävarkaita ja kioskiryöstäjiä jotka linnareissujen välissä toimivat kokemusasiantuntijoina. Kovia ammattirikollisia, ympäri maailman.

Totta kai minä kunniallisena kansalaisena ja palstan sääntöjä noudattavana ilmiannan jos minua tällä palstalla uhkaillaan. Se on palstan sääntöjen vastaista.
Ketä politiikkoja, tai yritysjohtajia tunnet? Voit vastata YV:llä.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2445
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Se on taas kotisairaanhoito käynyt tuomassa Rutsarille aamupalan. Vantaan kaupungin ostamat sosiaalialan kotipalvelut pyyhkii vielä puhdistusliinalla tietokoneen näytönkin, kun kehari sylkee siihen tiedostamattaan. Hauskaa seurata mielisairaan yksinpuhelua kahdella nimimerkillä. Kohta ottaa naftaliinista uusia nimimerkkejä ja menee yhä syvemmälle netti-identiteetteihinsä. Ulkoilu jää varmaan tältä päivältä ja laitosjakso tulee ennen kuunvaihdetta.
JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Likeavirgin käyttää ihan samoja sanamuotoja ja lauseita mitä putsari...
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

JammuSetä kirjoitti: La Marras 07, 2020 11:03 am Likeavirgin käyttää ihan samoja sanamuotoja ja lauseita mitä putsari...
Qué pásá?
Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

putsari kirjoitti: La Marras 07, 2020 9:21 am
Sivustamulkoilija kirjoitti: Pe Marras 06, 2020 8:39 am Siis mitä vittua? Erikoista toimintaa putsari. Nillität ihme asioista. Itse olet istunut linnassa ja dissaat esim ihmisiä jotka on ollut linnassa ja kuitenkin olet itse lusinut. Jos joku sanoo sulle että tulee vetään sua käkättimeen,niin painelet ilmiantonappia. Meinaatko että se auttaisi oikeesti tilanteessa jos joku sinua uhkaava oikeasti toteuttaisi uhkauksensa vetää sua turpaan? Entiseltä linnakundilta erikoista toimintaa. En siis itse uhkaile sinua. Toiselle uhkailu täälä sivustolla ei kuitenkaan johda mihinkään muuhun kuin sivutolkulla toiselle vittuilua. Eli toi vasikointi nappulan painelu moisesta jutusta on naurettavaa ja sillä saa aikaiseksi sille toiselle hetken bannit ja mitä se taas hyödyttää.
Mutta,jatketaan.
:mrgreen:
Eikö noilta voi vittu ottaa puhelimet pois siellä Niuvanniemessä? Missä minä olen sanonut olleeni vankilassa? Vankilat on typeryksiä varten. Olen kyllä tuntenut elämässäni ammattirikollisia, totta. Ei mitään piripää pyörävarkaita ja kioskiryöstäjiä jotka linnareissujen välissä toimivat kokemusasiantuntijoina. Kovia ammattirikollisia, ympäri maailman.

Totta kai minä kunniallisena kansalaisena ja palstan sääntöjä noudattavana ilmiannan jos minua tällä palstalla uhkaillaan. Se on palstan sääntöjen vastaista.
Et varmasti olekkaan sanonut suoraan,että olisit lusinut. Mutta olet kertonut esim:istuit samaan aikaan jonkun toisen kanssa/yms. Ja joskus aikaisemminkin totesin että olethan itse lusinut joskus ja silloin et kiistänyt asiaa ollenkaan. Ja meneehän se niin,että kyllä entinen linnatyyppi tunnistaa kirjoitustyylistä toisen linnassa olleen vai meneekö asia niin,että kaikki tietosi lusimisesta ja tavoista siellä olemisesta on jostain tv-sarjoista tai kavereilta kuultua? Ja ammattirikollisia tuntee monet muutkin.
Niin tässä itsekkin miettii nykypäivänä tyyliin,että vankilat on typeryksille,mutta joskus nuorempana asioita ei kelannut ollenkaan yhtä järkevästi.
Niuvasta olen täysin samaa mieltä.
:mrgreen:
Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

Likeavirgin kirjoitti: La Marras 07, 2020 9:41 am
putsari kirjoitti: La Marras 07, 2020 9:21 am Eikö noilta voi vittu ottaa puhelimet pois siellä Niuvanniemessä? Missä minä olen sanonut olleeni vankilassa? Vankilat on typeryksiä varten. Olen kyllä tuntenut elämässäni ammattirikollisia, totta. Ei mitään piripää pyörävarkaita ja kioskiryöstäjiä jotka linnareissujen välissä toimivat kokemusasiantuntijoina. Kovia ammattirikollisia, ympäri maailman.

Totta kai minä kunniallisena kansalaisena ja palstan sääntöjä noudattavana ilmiannan jos minua tällä palstalla uhkaillaan. Se on palstan sääntöjen vastaista.
Ketä politiikkoja, tai yritysjohtajia tunnet? Voit vastata YV:llä.
No sinä olet ihan vitun tyhmä. Älä ota kantaa asioihin mistä et ymmärrä yhtään mitään.
:mrgreen:
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Sivustamulkoilija kirjoitti: La Marras 07, 2020 11:16 am
Et varmasti olekkaan sanonut suoraan,että olisit lusinut. Mutta olet kertonut esim:istuit samaan aikaan jonkun toisen kanssa/yms.
:mrgreen:
Laittakaa nyt tuo lepositeisiin siellä Niuvassa. :mrgreen:

Laitetaan nyt isolla, jos menisi jakeluun:

SE, ETTÄ MINÄ TUNNEN RIKOLLISIA EI TARKOITA, ETTÄ OLISIN LUSINUT HEIDÄN KANSSAAN.
Viimeksi muokannut putsari, La Marras 07, 2020 11:04 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Sivustamulkoilija kirjoitti: La Marras 07, 2020 11:18 am
No sinä olet ihan vitun tyhmä. Älä ota kantaa asioihin mistä et ymmärrä yhtään mitään.
:mrgreen:
Sanoo tyyppi, joka itse on henkiseltä kehitykseltään älyllisesti kehitysvammaisen tasolla. :lol:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

JammuSetä kirjoitti: La Marras 07, 2020 11:03 am Likeavirgin käyttää ihan samoja sanamuotoja ja lauseita mitä putsari...
Miettiminen ei sulle oikein sovi vajakki. :mrgreen:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

RL11/6 kirjoitti: La Marras 07, 2020 9:44 am Se on taas kotisairaanhoito käynyt tuomassa Rutsarille aamupalan. V
Täällähän on lisko-osasto koossa. Ensin vinkuu pedofiili Jammu ja nyt paikalle tuli toinen Suomessa mummonsa raiskaamisesta tuomittu Kardemummo.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Vastaa Viestiin