Parempi olisi heittää maasta ulos se täällä perusteettomasti hengaava joukko, joka tämän tyylilajin rikoksista on 99% vastuussa. Kyllä se hysteria pian lievittyisi, kun rikosten uhriksi joutumisen tod näk muuttuisi minimaaliseksi.putsari kirjoitti: To Marras 26, 2020 1:24 am Nämä ylihysteeriset naiset voisivat pysyä kotonaan. Kerran Helsingin keskustassa kävellessäni edelläni kulkenut nainen singahti juoksuun ja vastaantuleva jengi oli heti hei hei mitäs täällä tapahtuu, aivan kuin minä olisi ahdistellut tuota hullua. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Kun tuollainen pipipää äkkiä säntää juoksuun, niin ihmiset leimaavat tietenkin perässä kymmenien metrien päässä hiihtelevän mielikuvissaan ahdistelijaksi.
Itse muistan teini-iästä kokemuksen, kun olin kävelemässä keskustasta baari-illan mentyä pitkäksi takaisin lähiöön, ja 4-kymppinen mies tuntui seuraavan. Oli erittäin kuumottavaa. Tällä en tarkoita, että tyyppi olisi tehnyt mitään väärää, luultavasti oli tosiaan menossa samaan suuntaan, mutta jos tällaisten epäluulojen syntymistä voidaan välttää, se on ns. normaalia hyvää käytöstä.
Suosittelisin naisille myös teräaseen hankkmista ja veitsitappelun alkeiden opettelua. Minun puolestanin päällekarkaajan voi puukottaa hengiltä, ja kyllä jokainen kunniallinen kansalainen asian näin näkee. Ei mitään uhkailua, vaan aluksi yritetään säikäyttää tyyppi huutamalla täyttä kurkkua ja pidetään veitsi piilossa, ja jos käy kiinni, salakavalasti veitsi kylkeen mahdollisimman tappavaan kohtaan tähdäten.