TARMO HELIMÄKI - Kerava -93

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Raato
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Raato »

onhan keravalla noita tapauksia, esim. ne teinit jotka butaanipäissään( Bu-tang Clan :lol: ) pieksivät pari ihmistä hengiltä, taisi ainakin toinen uhreista olla jo ehtinyt kunnioitettavaan ikään.
Keravasta puheenollen, onko jollain tietoa Ahjossa koukkutiellä joskus 2002-2003 tapahtuneesta taposta, joka oikeudessa kääntyi murhaksi syytetyn( Mika P) häpäsittyä ruumista? Kyseessä taisi olla naapuririita joka meni "hiukan" liian pitkälle.
Komissaario Palmu
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Komissaario Palmu »

Tarmo oli hyvinkin tunnettu heppu Keravalla 70 ja 80 luvulla. Aina oli pienempiänsä kiusaamassa ja pelottelemassa.

Muistan 70 luvun lopulta, kun Tarmo oli alikeravalla kirkon lähellä olevan kioskin luonna ja tahtoi päästä kiltaan (kaupunginosa keravalla), mutta kävely ei maittanut. Mies järjesti itselleen "sairaskohtauksen" ja kioskin myyjä soitti ambulanssin paikalle. Kun lanssi oli tullut terveyskeskukselle ja ovet avattiin, niin Tarmo ryntäsi karkuun pää heiluen.

Tarmolla oli erikoinen vamma joka aiheutti sen, että hänen pää heilui sivuttain edestakaisin ainakun hän puhui. Hevosmiesten tietotoimiston mukaan Tarmon vamma johtui siitä, että isänsä olisi kurittanut poikaa joskus liian rankalla kädellä. Tiedä sitten häntä...
RockOla69
Nikke Knatterton

Tarmo

Viesti Kirjoittaja RockOla69 »

Komisario palmun kanssa samoihin aikoihin keravalla vaikuttaneena yhdyn edelliseen puhujaan. Tarmo oli puheenaihe jo silloin, ja taitaapi olla edelleenkin! :D
Muistatkos Palmu vielä Tarmon päänvatkauksen, joka huvitti silloin suuresti kulmakunnan kakaroita? No, vammaisillehan ei saisi nauraa, mutta Tare oli sen lisäksi vielä pesunkestävä sekopääkin! Keravalla vaikutti silloin 70-80 luvuilla muitakin sen tyypin kahjuja, joiden oikea paikka olisi ollut psykiatrisessa hoidossa tai linnakkeessa. Jompaankumpaanhan suurin osa sitten joutuikin, ellei kuolo korjannut ennen! :P
Komissaario Palmu
Jack Taylor

Olihan noita hörhöjä. Vanhat Keravan Kollit varmasti mustavat A-P "Hörtsin", veljensä H.M, Juffa, Nalle, Nyman, Vinski ja muut heput. Osan on viikatemies vienyt ja loput taitavat olla valtiolla tallessa.
RockOla69
Nikke Knatterton

Keravan hörhelöt

Juu Palmu, tallessa ovat mutta eivät loputtomiin. Imbesillit palannevat pian vanhoille kulmille ja taas sattuu ja tapahtuu...

...jos ei muuta niin parhaassa tapauksessa dokaavat/narkkaavat itsensä kudjuun nopeammin kuin kinkkien olympiatuli sammuu! 8)
Marsalkka
Horatio Caine

Re: Tarmo

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

RockOla69 kirjoitti:Komisario palmun kanssa samoihin aikoihin keravalla vaikuttaneena yhdyn edelliseen puhujaan. Tarmo oli puheenaihe jo silloin, ja taitaapi olla edelleenkin! :D
Olet ilmeisesti vaikuttanut siellä samaan aikaan kuin nickisi esikuva...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
RockOla69
Nikke Knatterton

Joo, itse asiassa olen vaikuttanut Keravalla juuri tuolloin. Nikkini tosin tulee alunperin Rockola-merkkisestä jukeboxista ja siitä, että olen itsekin soittomiehiä ja toinen nimeni on Olavi! :P

No, kaikki kunnia kuitenkin Aikalle ja hänen loistaville bändilleen! :D
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

RockOla69 kirjoitti:Joo, itse asiassa olen vaikuttanut Keravalla juuri tuolloin. Nikkini tosin tulee alunperin Rockola-merkkisestä jukeboxista ja siitä, että olen itsekin soittomiehiä ja toinen nimeni on Olavi! :P

No, kaikki kunnia kuitenkin Aikalle ja hänen loistaville bändilleen! :D
Se jukeboxi kirjoitetaan muistaakseni Rock-Ola (väliviivan kanssa). Siksi luulin, että nickisi viittaa herra Rock Olaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
RockOla69
Nikke Knatterton

Juu, niin muuten kirjoitetaankin! Kyseisiä levyautomaatteja oli vielä 80-luvullakin monissa baareissa. No, joka tapauksessa Teddy&Tigersien kokoelmakin tuli hommattua ihan nostalgiasyistä tuossa pari vuotta sitten! 8)
hopo-66
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja hopo-66 »

taidetaa olla kaikki samoilta kulmilta näköjään....
onkohan toi juffa viel elävien kirjoissa,ja mites toi hörtsikin kuulostaa niin kovin tutulta nimeltä,juffan kans ei ikinä ollu mitään ongelmia,vaikka hiukan omituinen olikin.
Komissaario Palmu
Jack Taylor

Juffaa ei tosiaan ole moneen vuoteen näkynyt.

Hörtsi oli sellanen -70 syntynyt pikkuinen tumma kundi jolla oli korvat kuin mikkihiirellä. Jo 10-12 vuotiaana kiristi "suojelurahaa" toisilta lapsilta. "Jos annat mulle rahaa, niin oon sun kaveri. Jos et anna, niin vedetään poikien kanssa sua lättyyn." Todella surkeat kotiolot oli pojalla. Siinä nousevan auringon talossa radan varrella vanhan Pertin Kulma K-kaupan vieressä asustivat ainakin 70 luvun lopulla. Siinä talossa tuntui asustelevan koko Keravan silloinen alamaailman alin kasti. Hörtsillä oli/on isobroidi joka oli aikamiehenäkin sellainen 150 senttiä sulka päässä. Ulkomuodoltaan ja älyltään neanderthalilaisen luokkaa. Hörtsiä näin viimeeksi Keravalla joskun 97 tai 98 kesällä. Oli sekaisin kuin seinäkello. Sitä broidiansa Hanskia en ole nähnyt varmaan 20 vuoteen, eikä ole niin väliksikään.
hopo-66
Armas Tammelin

asiasta toiseen onkohan toi tinneri-hanski enää hengissä?
Komissaario Palmu
Jack Taylor

Ei ole Hansiakaan enään vuosiin näkynyt. Ottaen huomioon miehen "lievän" ylipainon, niin aika todenäköisesti on kuollut jo.
Hanskista muistan sellaisen jutun, kun olimme kavereiden kanssa joskus 80 luvun lopulla Aurinkomäellä juomassa pussikaljaa ja katsomassa minkälie bändin keikkaa. Hanski oli myös kaljottelemassa ja sai päähänsä mennä vetämään omaa showtaan esiintymislavalle. Äijä tarttui mikkiin ja veti tunteella kuin Ari Koivunen. No poliisit tuli toki pian paikalle ja koittivat saada hanskia mukaansa putkaan. Hanski istahti maahan ja sanoi, että viekää jos pystytte. No eihän ne tinatapit saanneet sellasta parisataakiloista säkkiä liikkeelle. Hanski ei lähtenyt silloin putkaan...
RockOla69
Nikke Knatterton

Joo, Palmun kanssa oltiin silloin paikalla! :P

Paljosta olette jääneet muuten paitsi te, jotka ette ole nähneet Tynnyri-Hanskin ajavan Monkey-mopolla...

...nähty on sekin show! :roll:
hopo-66
Armas Tammelin

olen myös nähny,mutsinsa pihalla testas jonku kaverin mankia,saattoi olla myös pv
Vastaa Viestiin