murha.info @ irc
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Voisitko harkita oikean clientien kayttoa?kahvitar kirjoitti:En ole koskaan irkannut, se irc-ruutukin on jotenkin ruma ja luotaantyöntävä.
Kylla se irc messengerit voittaa kun voit jutella porukalla haluamastasi aihepiirista haluamallasi kanavalla. Ja sitten kun alkaa loytya "yhteinen savel" niin voi siirtya yksityiskeskusteluun.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Sitä ruutua saa siis muutettua kivemman näköiseksi, kiva juttu, kaikki mitä olen nähnyt niin on ollut se musta ruutu, mutta enpä minä nyt kauheasti ole tuohon irciin tutustunut, joskus tuli se ladattua koneelle, en nyt muista mikä ohjelma, ehkä mIRC. Mutta en päässyt millekään kanavalle vai mitä ne nyt onkaan. Pitäisi varmaan tutustua niihin käyttöoppaisiin tarkemmin.groot kirjoitti:Voisitko harkita oikean clientien kayttoa?kahvitar kirjoitti:En ole koskaan irkannut, se irc-ruutukin on jotenkin ruma ja luotaantyöntävä.
Kylla se irc messengerit voittaa kun voit jutella porukalla haluamastasi aihepiirista haluamallasi kanavalla. Ja sitten kun alkaa loytya "yhteinen savel" niin voi siirtya yksityiskeskusteluun.
Hei, ei kai tämä yritys nyt kokonaan ole kuollut ja kuopattu? Mielelläni juttelisin murhalaisten kanssa vähän arkipäiväisemmistäkin asioista reaaliaikaisesti, siksipä yritänkin tässä herätellä tätä projektia
.
Eli, ircnetin puolella, #murhainfo . Anyone? Yritän muistaa mennä sinne itse roikkumaan parina seuraavana päivänä, jottei porukan tarvi ainakaan yksinolemisesta lannistua
. Be there, or be square!
Eli, ircnetin puolella, #murhainfo . Anyone? Yritän muistaa mennä sinne itse roikkumaan parina seuraavana päivänä, jottei porukan tarvi ainakaan yksinolemisesta lannistua
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.