Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ärsyttää saatanasti ihmiset jotka aloittaa johonkin asiaan kommentin: "Ei voi kyl muuta sanoa ku et ihmiset on sairaita.", "veti sanattomaksi", "onpa taas uskomatonta" jne jne.

Ei kummemmin kohdistettu, vaikka eräs varmaan vetääkin herneet nenäänsä. No älä sitten kirjoita enää niin, saatana. Joku kerta alkaa samalla tavalla uutisen kommentointi. Saatana.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

VoDKa kirjoitti:Ärsyttää saatanasti ihmiset jotka aloittaa johonkin asiaan kommentin: "Ei voi kyl muuta sanoa ku et ihmiset on sairaita.", "veti sanattomaksi", "onpa taas uskomatonta" jne jne.

Ei kummemmin kohdistettu, vaikka eräs varmaan vetääkin herneet nenäänsä. No älä sitten kirjoita enää niin, saatana. Joku kerta alkaa samalla tavalla uutisen kommentointi. Saatana.
Voi sinua tyttörassua.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Just silloin, kun olisi asiaa jollekulle henkilölle, niin käy niin, että hän on poistunut minfosta juuri ennen mun saapumistani :evil:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

maija turjukka kirjoitti:Just silloin, kun olisi asiaa jollekulle henkilölle, niin käy niin, että hän on poistunut minfosta juuri ennen mun saapumistani :evil:
Joskus käy niinkin. Ja muutenkin liikaa hyviä tyyppejä katoaa maisemista. :evil:
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

maija turjukka kirjoitti:Just silloin, kun olisi asiaa jollekulle henkilölle, niin käy niin, että hän on poistunut minfosta juuri ennen mun saapumistani :evil:
Jaa mää vai? Onks sulla jotain asiaa, hä?

edit. Itte oot poistunu.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

^hahah, mä tulin takas 8) Mutta tällä kertaa kalautit kyllä kirveesi kiveen, tavoittelemani henkilö et ollut sinä :wink:

-hetkeksi herkesi ärsyttämästä, mutta yritän korjata tilanteen ennalleen-
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

maija turjukka kirjoitti:^hahah, mä tulin takas 8) Mutta tällä kertaa kalautit kyllä kirveesi kiveen, tavoittelemani henkilö et ollut sinä :wink:

-hetkeksi herkesi ärsyttämästä, mutta yritän korjata tilanteen ennalleen-

No nyt ärsyttää. Tuli turjukalta verbaalinen avokämmen. Enks mä olekaan tavoittelemisen arvoinen?
Poistun. Palaan kohta mutta en vielä.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

^Äläs ny, olisinhan mä voinut tintata nyrkilläkin... 8) (ainakin jos markjaa on uskominen, niin naisethan mukiloi miehiä jatkuvasti)

...kele, nyt ärsyttää oikeesti ihmiset, jotka poistaa YV-nsä ennenkuin mä ehdin lukea ne :evil:
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

maija turjukka kirjoitti:^Äläs ny, olisinhan mä voinut tintata nyrkilläkin... 8) (ainakin jos markjaa on uskominen, niin naisethan mukiloi miehiä jatkuvasti)

...kele, nyt ärsyttää oikeesti ihmiset, jotka poistaa YV-nsä ennenkuin mä ehdin lukea ne :evil:
Haha. Jos tämä olisi ketju jossa kysytään että mistä tykkäät murha.infossa niin sanoisin, että nämä heitot on mahtavia. Mutta minkäs sille voi kun on nainen. Ei ole vaihtoehtoa kun joko jäädä yksin tai alkaa lyödä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Minä en kyllä ymmärrä miten avatar voi häiritä ketään. Käyttäjänimestä valittamista en myöskään ymmärrä...
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Zodiacin ava hätkähdyttää kyllä aina. Mutta koska olen outo, niin se on ihan ok. Kiva kuva.

Se, mistä tulin valittamaan oli aihe nimeltä itsestään luetut viestit. Eli se, kun jos pidät taukoa lukemisesta, käväiset nopeasti lukemassa johonkin aiheeseen kommentit ja palaat myöhemmin, että luet loputkin viestit, niin monesti on käynyt niin, että koko foorumi on merkitty omassa profiilissasi luetuksi.

En nyt muista valitinko jo tästä aiemmin/valittiko joku muu, mut perseestä se on silti.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Just tuossa vähän ylempänä valittelin samaa :P
Suunnattoman ärsyttävää vaikka sinänsä pikkujuttu... Murh!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Zodiac kirjoitti:Minä en kyllä ymmärrä miten avatar voi häiritä ketään. Käyttäjänimestä valittamista en myöskään ymmärrä...
Avatar ja nick luovat vaikutelmaa käyttäjästä, varsinkin aluksi. Omalta osaltani voin sanoa ainakin näin.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Aariel kirjoitti:
Zodiac kirjoitti:Minä en kyllä ymmärrä miten avatar voi häiritä ketään. Käyttäjänimestä valittamista en myöskään ymmärrä...
Avatar ja nick luovat vaikutelmaa käyttäjästä, varsinkin aluksi. Omalta osaltani voin sanoa ainakin näin.
Mua ärsyttää jostain syystä käsittämättömästi "Tiina":n avatar, tekisi mieli ampua se kissa. :D
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Ja mun kissaa et kyllä mene ampumaan, PRKL... :x 8)
Lukittu