Pikkulapsi löytyi kuolleena pesukoneesta Virossa
-
hipsulainen
- Adrian Monk
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200804 ... 4_ul.shtml
21.4.2008 15:07
Haapsalussa selvitetään outoa tapausta, jossa pieni poika löytyi kuolleena pesukoneesta.
Viime keskiviikkona poliisi sai hälytyksen, jonka mukaan ambulanssi oli tuonut sairaalaan 4-vuotiaan elottoman pojan.
Hänet oli löydetty suljetusta pesukoneesta. Hämärien olosuhteiden selvittämiseksi syyttäjä on määrännyt pojan ruumiin avattavaksi. Toistaiseksi ei ole tietoa, miten poika pesukoneeseen joutui.
Haapsalun poliisi tutkii tapausta kuolemantuottamuksena. Tapausta epäillään onnettomuudeksi.
STT-BNS
21.4.2008 15:07
Haapsalussa selvitetään outoa tapausta, jossa pieni poika löytyi kuolleena pesukoneesta.
Viime keskiviikkona poliisi sai hälytyksen, jonka mukaan ambulanssi oli tuonut sairaalaan 4-vuotiaan elottoman pojan.
Hänet oli löydetty suljetusta pesukoneesta. Hämärien olosuhteiden selvittämiseksi syyttäjä on määrännyt pojan ruumiin avattavaksi. Toistaiseksi ei ole tietoa, miten poika pesukoneeseen joutui.
Haapsalun poliisi tutkii tapausta kuolemantuottamuksena. Tapausta epäillään onnettomuudeksi.
STT-BNS
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Pakko myöntää, hieman haiskahtaa tuokin 'onnettomuus'.
Olisikaan mitenkään mahdollista, että tämän viattoman ihmislapsen olisi esim. jompi kumpi vanhemmista sulkenut pesukoneeseen? Onhan toki mahdollista, että poika on mennyt sinne itse leikkiessään ja sulkenut luukun tietämättä, ettei pääse pesukoneesta pois.
Kamalaa, kun aina ensimmäisenä tulee mieleen murha, mutta niin se vain on. Tämä maailma on kamala paikka.

Olisikaan mitenkään mahdollista, että tämän viattoman ihmislapsen olisi esim. jompi kumpi vanhemmista sulkenut pesukoneeseen? Onhan toki mahdollista, että poika on mennyt sinne itse leikkiessään ja sulkenut luukun tietämättä, ettei pääse pesukoneesta pois.
Kamalaa, kun aina ensimmäisenä tulee mieleen murha, mutta niin se vain on. Tämä maailma on kamala paikka.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Valitettavasti 4-vuotiaat pojat ovat niitä alttiimpia kuolemaan tapaturmaisesti. Tuollaisen menijän kun jättää tunniksikin yksin niin tämä voi hakeutua pesukoneeseen ja vetää luukun kiinni ja tukehtua. Hui! Luulisi olevan niitä viimeisiä paikkoja joista vodkaostoksilta palaavat vanhemmat tarkistavat kun lasta ei olekaan näkyvissä!
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Täytyy myöntää, että olen nähnyt aika monta ulkomaalaista sarjaa / elokuvaa, joissa joku tungetaan pesukoneeseen ja luukku kiinni. Sitten katsotaan selvitäänkö "leikistä" hengissä. Huonoa huumoria.Tampereen Tyttö kirjoitti:Jossakin Amerikkalais sarjassa oli varhais teini-ikäinen poika mennyt pesukoneeseen ja kaveri laittanut koneen pyörimään. Poikien oli vissiin tarkoitus kokeilla miten käy.. Onkohan joku katsellut samaa jaksoa..
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Nelivuotias poika saa kyllä minkä tahansa luukun sisäpuolelta kiinni, kun tarpeeksi kauan on aikaa yrittää. Tutkiskelin itseasiassa omaa pesukonettani tuossa pyykätessäni, ja tulin siihen tulokseen että senkin saisi nykästyä sisäpuolelta kiinni, mutta touhuun tarvittaisiin hieman enemmän voimia kuin mitä tuon ikäisellä pojalla voi olla.. Tosin meidän kone on kohtalaisen uusi ja edestätäytettävä. Tämä tapauksen masiinahan voi olla päältätäytettävä, joku kivikautinen malli jonka luukku napsahtaa omalla painollaankin kiinni.Mariacka kirjoitti:Mitenkähän pesukoneen saa sisäpuolelta kiinni?
Tuo stemmaa. Naapurin nelivuotias on villi ja vauhdikas, oman isänsä silmien alla alkoi sahata rautasahalla ruohikon päällä kulkevaa sähköjohtoa poikki. Onneksi naapuri huomasi.Jack the Ripper kirjoitti:Valitettavasti 4-vuotiaat pojat ovat niitä alttiimpia kuolemaan tapaturmaisesti.
Nothing is quite what it seems
-
hipsulainen
- Adrian Monk
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1522396
Koira sulki 4-vuotiaan pesukoneeseen?
22.04.2008 10:15
Koira saattoi sulkea 4-vuotiaan virolaispojan kesken leikkien pesukoneeseen, kirjoittaa SL Õhtuleht Online.
Kohtalokkaana iltana poika olisi leikkinyt yksin kotonaan, ryöminyt luukusta koneeseen ja koira olisi hyppiessään sulkenut edestä täytettävän pesukoneen. Lehti viittaa virolaisiin lähteisiin, joiden mukaan sama poika olisi leikkinyt ennenkin koneessa.
Poliisi ei vahvista tietoja. Sen sijaan poliisi pitää mahdottomana, että poika olisi itse sulkenut koneen sisään ryömiessään.
Varmaa on, että pesukone ei ollut käynnissä eikä siinä ollut vettä. Pojan kuolinsyynä pidetään tukehtumista. Juttua on tutkittu tähän asti kuolemantuottamuksena.
Virossa kysytään, miksi 4-vuotias sai olla yksin kotona. Karmivan löydön teki pojan isä viime keskiviikkoiltana kello 21:n aikaan.
Koira sulki 4-vuotiaan pesukoneeseen?
22.04.2008 10:15
Koira saattoi sulkea 4-vuotiaan virolaispojan kesken leikkien pesukoneeseen, kirjoittaa SL Õhtuleht Online.
Kohtalokkaana iltana poika olisi leikkinyt yksin kotonaan, ryöminyt luukusta koneeseen ja koira olisi hyppiessään sulkenut edestä täytettävän pesukoneen. Lehti viittaa virolaisiin lähteisiin, joiden mukaan sama poika olisi leikkinyt ennenkin koneessa.
Poliisi ei vahvista tietoja. Sen sijaan poliisi pitää mahdottomana, että poika olisi itse sulkenut koneen sisään ryömiessään.
Varmaa on, että pesukone ei ollut käynnissä eikä siinä ollut vettä. Pojan kuolinsyynä pidetään tukehtumista. Juttua on tutkittu tähän asti kuolemantuottamuksena.
Virossa kysytään, miksi 4-vuotias sai olla yksin kotona. Karmivan löydön teki pojan isä viime keskiviikkoiltana kello 21:n aikaan.
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
-
Harriet Makepeace
Taisi olla likainen pieni poika
Itse olen pessyt pesukoneessa vaikka mitä: passin, kännykän, rahaa jne
Pitäsikö pesukoneen käyttöohjeisiin laittaa varoitus: siinä ei saa pestä lapsia!! Itse ostin joskus purkillisen kenkävahaa jossa luki: DO NOT EAT! Hyvä niin paljon ei puuttunut että olisin levittänyt sitä leivän päälle.
Pesukoneessa ei ole mitä ilmeisemmin ollut vettä ja virta on ollut pois päältä joten kuolinsyy on tukehtuminen.
Perheen koira on kai toiminut mustasukkaisuuspuuskassa
Itse olen pessyt pesukoneessa vaikka mitä: passin, kännykän, rahaa jne
Pitäsikö pesukoneen käyttöohjeisiin laittaa varoitus: siinä ei saa pestä lapsia!! Itse ostin joskus purkillisen kenkävahaa jossa luki: DO NOT EAT! Hyvä niin paljon ei puuttunut että olisin levittänyt sitä leivän päälle.
Pesukoneessa ei ole mitä ilmeisemmin ollut vettä ja virta on ollut pois päältä joten kuolinsyy on tukehtuminen.
Perheen koira on kai toiminut mustasukkaisuuspuuskassa
-
Sudenlapsi
- Scooby-Doo
Taitaapi olla yksi CSI:n jakso.Tampereen Tyttö kirjoitti:Jossakin Amerikkalais sarjassa oli varhais teini-ikäinen poika mennyt pesukoneeseen ja kaveri laittanut koneen pyörimään. Poikien oli vissiin tarkoitus kokeilla miten käy..
Onkohan joku katsellut samaa jaksoa..
Kuinkakohan kauan menee, ennen kuin tuollaiseen pesukoneeseen tukehtuu? Eli kuinkakohan kauan poika on yksin ollut kotona. Mielestäni nelivuotiaan ei kuuluisi olla yksin kotona kuin korkeintaan roskien viemisen ajan.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Kans muistaisin CSI:n tässä tapauksessa. Pojat oli siellä leikkimässä, yksi meni koneeseen ja toinen/toiset laittoivat koneen päälle. Pesulan omistaja löysi ruumiin, meni paniikkiin ja kantoi sen läheiselle puiston penkille, josta poika sitten löydettiin.Sudenlapsi kirjoitti:Taitaapi olla yksi CSI:n jakso.Tampereen Tyttö kirjoitti:Jossakin Amerikkalais sarjassa oli varhais teini-ikäinen poika mennyt pesukoneeseen ja kaveri laittanut koneen pyörimään. Poikien oli vissiin tarkoitus kokeilla miten käy..
Onkohan joku katsellut samaa jaksoa..![]()
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.