Supernova chatissa
Supernova chatissa
Supernova levitti koko viime yön chatissa olettamaansa tietoa mm. minun henkilöllisyydestäni. Tällainen toiminta on täysin vastoin palstan pyhintä periaatetta. Sitä ei pidä sallia keskustelussa eikä chatissa. Jos siitä ei tule supernovalle rangaistusta, niin silloin voimme olettaa, että tällainen toiminta on sallittua.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Mitä helvettiä????
Juuri kotiuduin naisystäväni luota ja hällä ei ole tosiaankaan minkäänlaista nettiyhteyttä kotonaan, eli en ole totisesti voinut istua chatissa koko yötä niinkuin maza nyt keuhkoaa.
Ja jos naisystävälläni joskus onkin läppärinsä kotonaan niin minun siellä käydessä hän ei suinkaan anna mun istua yötä jossain fakin shatissa.
Joskus taannoin on tapahtunut niinkin että olen yrittänyt shattiin ja siellä on jo ollut supernova - siis en minä. Tällöin olen kirjautunut sisään nimimerkillä supernova2. Ja mulla on kyllä ihan omat arvailuni siitä kuka on silloin ollut shatissa supernovana.
Mimmoista henkilöllisyyttä tämä "supernova" on sinusta kertonut? Mulla kun on se käsitys ettei sitä henkilöllisyyttä tiedä kuin vanha muuralan porukka johon tietysti minä ja sinä maza kuulumme...
Edit: Sä oot jo väittänyt että mä kirjotan susta suomi24:ään mikä on ihan samanveroista bullshittiä. Minne ajattelit mun seuraavaksi väittää kirjoittavan???
Juuri kotiuduin naisystäväni luota ja hällä ei ole tosiaankaan minkäänlaista nettiyhteyttä kotonaan, eli en ole totisesti voinut istua chatissa koko yötä niinkuin maza nyt keuhkoaa.
Ja jos naisystävälläni joskus onkin läppärinsä kotonaan niin minun siellä käydessä hän ei suinkaan anna mun istua yötä jossain fakin shatissa.
Joskus taannoin on tapahtunut niinkin että olen yrittänyt shattiin ja siellä on jo ollut supernova - siis en minä. Tällöin olen kirjautunut sisään nimimerkillä supernova2. Ja mulla on kyllä ihan omat arvailuni siitä kuka on silloin ollut shatissa supernovana.
Mimmoista henkilöllisyyttä tämä "supernova" on sinusta kertonut? Mulla kun on se käsitys ettei sitä henkilöllisyyttä tiedä kuin vanha muuralan porukka johon tietysti minä ja sinä maza kuulumme...
Edit: Sä oot jo väittänyt että mä kirjotan susta suomi24:ään mikä on ihan samanveroista bullshittiä. Minne ajattelit mun seuraavaksi väittää kirjoittavan???
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Mitenkä muka luulet että auttaa? Nykyisellään on saatanan ircnet.orgit ja muut, joista kuka tahansa taalasmaa pääsee irkkiin. Häiriköinti irkissä on yleistynyt siitä tultua lähes muodikasta nuorten keskuudessa.Slarto kirjoitti:Helpoin ratkaisu tähän olisi siirtyminen irkin käyttöön. : P
Tietty olisi mahdollista bannata kanavalta nuo selaimella käytettävät irkkipalvelimet, mutta. No jaa. Kuinka moni sitäkään jaksaa tehdä.
Ja toisena, ei siellä irkissä ole nykyiselläänkään tämän paikan kanavalla kuin yksi ihminen kerran kuukaudessa, sekin vain vahingossa. Joten sama pitää chatti pystyssä ja olemassa, aina joskus kun voi siellä törmätä muuhunkin kuin pelkkään tyhjyyteen.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Raid
Chat on avoinna 24 h. ja se on eraanlainen leikkikentta. Esim. yllapito, kyopeli, RAID tai moderaattorit eivat ole kirjoittaneet kyseisilla nimimerkeilla chatssa eivatka tulevaisuudessakaan tule kirjoittamaan. Meilla ei ole minkaanlaisia resursseja valvoa sita.
Esimerkiksi. Joku voi menna CHATiin ja ilmoittaa olevansa RAID tai mikko meikalainen ja siihen ei kukaan puutu.
Saannot koskevat palstaa ei Chattia ja jos joku kopioi asioita chatista on han vastuussa kyseisista sanomisista. Myoskaan Chatissa olevia asioita ei kannata ottaa totena. Voihan joku menna jollekin toiselle palstalle ja kirjottaa mita haluaa emmeka me siihen pysty tai edes halua puuttua
RAID
Esimerkiksi. Joku voi menna CHATiin ja ilmoittaa olevansa RAID tai mikko meikalainen ja siihen ei kukaan puutu.
Saannot koskevat palstaa ei Chattia ja jos joku kopioi asioita chatista on han vastuussa kyseisista sanomisista. Myoskaan Chatissa olevia asioita ei kannata ottaa totena. Voihan joku menna jollekin toiselle palstalle ja kirjottaa mita haluaa emmeka me siihen pysty tai edes halua puuttua
RAID
Olkoot sitten niin, että chat on vapaa vyöhyke. Se ei kuitenkaan hälvennä sitä, että supernova levittää siellä henkilötietoja. Ko. chat-keskustelussa supernova kertoi tietoja, joita muilla ei ole. Hän oli 100% oikea henkilö, eikä feikki-supernova.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Maza minulle yksityisviestissä:Maza kirjoitti:Olkoot sitten niin, että chat on vapaa vyöhyke. Se ei kuitenkaan hälvennä sitä, että supernova levittää siellä henkilötietoja. Ko. chat-keskustelussa supernova kertoi tietoja, joita muilla ei ole. Hän oli 100% oikea henkilö, eikä feikki-supernova.
Onko siis niin että jos se et ole sinä joka minua feikkaat niin sitten se automaattisesti olen minä itse?Maza kirjoitti:Olit chatissa viikonloppuna omalla nikilläsi ja levitit henkilötietoja. Äläkä väitä, että kyseessä olisi ollut feikki. Sinä se olit.
Minä nyt kuitenkin olin naisystäväni luona tuon yön.
Hänellä oli mulle ihan muita suunnitelmia kun joku tsätissä istuminen. Eikä kyseisenä yönä tullut munkaan mieleen koko murhainfo.
Luuletko Maza todella että olen ainoa joka sinun henkilöllisyytes tietää? Ja minä en edes tiedä ketä sinuna on esitetty. Eli en tiedä edes onko mennyt oikeaan. ketäpä sinuksi siellä epäiltiin?
Maza yksityisviestissä otsikolla "pistooli"
b) minulla on kyllä kantolupa muutamaankin aseeseen, mutta en ole ikinä, koskaan enkä milloinkaan uhkaillut niillä ketään. Minulla on kantoöupa haulikkoon, metsästyskivääriin ja revolveriin joista jälkimmäinen on käsiase mutta ei mikään pistooli.
c) Sinä kerrot minun mielestäsi puhuneen sinun henkilöllisyydestäsi. Sinä väität minun uhkailleen aseella muita. Väitteesi on silkkaa paskapuhetta. Sen lisäksi se täyttää selkeästi kunnianloukkauksen rajat. Kerro yksikin syy, miksi alennut moiseen.
d) joo, ei oo mulla pistoolilie kantolupaa, mutta on mulla ilmapistooli jonka teho riittää puhkomaan pahvin.
se ei tarvi kantolupaa
Mistä ihmeestä oot saanut käsityksen että olen uhkaillut ihmisiä aseella. Pikkuhiljaa todisteita moisesta!!!!
a) En ole uhkaillut ketään pistoolilla koska minulla ei ole lupaa pistooliin jolla uhkaillaMaza kirjoitti:Chatissa olet myös uhkaillut muita henkilöitä omistamallasi käsiaseella. Onko sinulla rikosrekisteri?
b) minulla on kyllä kantolupa muutamaankin aseeseen, mutta en ole ikinä, koskaan enkä milloinkaan uhkaillut niillä ketään. Minulla on kantoöupa haulikkoon, metsästyskivääriin ja revolveriin joista jälkimmäinen on käsiase mutta ei mikään pistooli.
c) Sinä kerrot minun mielestäsi puhuneen sinun henkilöllisyydestäsi. Sinä väität minun uhkailleen aseella muita. Väitteesi on silkkaa paskapuhetta. Sen lisäksi se täyttää selkeästi kunnianloukkauksen rajat. Kerro yksikin syy, miksi alennut moiseen.
d) joo, ei oo mulla pistoolilie kantolupaa, mutta on mulla ilmapistooli jonka teho riittää puhkomaan pahvin.
se ei tarvi kantolupaa
Mistä ihmeestä oot saanut käsityksen että olen uhkaillut ihmisiä aseella. Pikkuhiljaa todisteita moisesta!!!!
Puhuit uhkaavaan sävyyn omistamastasi käsiaseesta chatissa.
Lisäksi sinusta on 100% havainto, että olit ihan itse omalla nikilläsi chatissa silloin, kun heittelit siellä ihmisten henkilötietoja.
Lisäksi sinusta on 100% havainto, että olit ihan itse omalla nikilläsi chatissa silloin, kun heittelit siellä ihmisten henkilötietoja.
Onhan tuolla "Testit ja Kyselyt" (?) - osioissa chat-tunnistautuminen. Käytetään sitä. Ihan kuka vaan palstaa seurannut tai käyttäjä voi mennä millä tahansa nickillä sisään ja puhua siellä toisten suusta asioita, joten ihan hyvin joku on voinut mennä Supernovan nimellä sinne.
Ja kraah, miksi te jaksatte tapella tällaisella asialla, josta ei ole mitään todisteita, että Supernova ihan itse siellä chatissa olisi ollut. Se on voinut olla ihan kuka vain.
Ja kraah, miksi te jaksatte tapella tällaisella asialla, josta ei ole mitään todisteita, että Supernova ihan itse siellä chatissa olisi ollut. Se on voinut olla ihan kuka vain.
Ja vielä, että onhan se vähän niin, että ken chattiin lähtee se chatin kestäköön
Itsekin olen saanut muutamat "vedä nyt jo henkeä Mari" -nootit kun alkaa joskus kihistä
Eli tiedän sen että jos on kiukkupäivä, niin pysyttelen kaukana chatistä kun sieltä voi tosiaan tulla ihan mitä vaan. Ihan kivaa ajanvietettä se on, mutta jokainen tietoisesti alistuu chat -politiikkaan sinne kirjautuessaan. Minä myös, myönnetään 
Nerot hallitsevat kaaoksen