PaulaDrew, vannon täydellisen pyhästi etten koskaan ole syyllistynyt noin naurettavaan tekoon - korjailla nyt omia sanomisia jälkeenpäin! En toisaalta osaa yhtään sanoa, mitä olen tuossa korjaillut, mutta yleensä käyn jälkeenpäin siistimässä tekstiä poistamalla esimerkiksi kirjoitusvirheitä. Minä uskallan kyllä myöntää jos olen väärässä, eikä ylipäätään palvele kyllä kenenkään etua "huijata" (:D) noin, että muuntaa sanomisiaan jälkikäteen.
Veikkaisin että olen editoinut tekstiä selkokielisemmäksi, ettei minua ymmärretä väärin (niin usein käy kun tohkeissani vaahtoan), ja olet ehtinyt ennen editoimista ymmärtää vaahtoamiseni väärin.
Pahoittelen.
Ja kummastelen tapahtunutta. Onkohan jossakin bittiavaruuden syövereissä saatavilla alkuperäistä kommenttiani?
edit: EIKUN OHO! Olen editoinut kaiken päin helvettiä

:D Eli ihan tahattomasti väärää kommenttia. Käynpäs vielä sorkkimassa tuon siihen muotoon, mihin sen alunperin tarkoitin.
editedit: Näyttikin äsken siltä, että minulta oli ilmestynyt täysin sama kommentti kahteen kertaan? Tuo tunnin ero johtuu ilmeisesti siitä, että tunnin päästä ensimmäisestä kommentista olen kommentoinut jälkimmäisen, mutta jälkimmäinen onkin korvannut ensimmäisen ja näkyi kahtena? Osaako
ylläpito yhtään sanoa, mistä tällainen johtuu? Yritin ainakin jälkimmäisessä kommentissa lainata itseäni (siis quote-koodin sisällä oma nickini) ja klikkailin "Lähetä"-nappulaa pariin kertaan kun huomasin, ettei kommentti ilmestynyt lainkaan ketjuun. Mitään ei vieläkään näkynyt, joten otin oman nimeni quote-koodista pois, jolloin kommentti vasta ilmestyi ketjuun normaalisti.
Sori OT
Ja sori Paulalle turhasta päänvaivasta

En mää noin inhottava ihminen sentään ole!