Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Hannibal09
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Tammi 20, 2019 10:58 pm

Re: Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Viesti Kirjoittaja Hannibal09 »

Mun mielestäni todella rehellisen kuvan antoi Mika kirjassaan huumemaailmasta, niiden käytöstä ja kaikesta siihen liittyvästä - Ei glorifioinut. Ja kirjan sanomahan oli selkeä: Mitä seurauksia voi olla, jos alkaa käyttämään huumeita ja ajautuu rikoksia tekemään. Myös kertoi mitä huumehoidot on ja tulisi pitää sisällään yms. Ja miten hän on itse toipunut ja millä keinoilla.
Mun mielestä hyvä tarina hänen elämästään, ja ei kolmen kertaiseksi Suomen vahvemmaksi mieheksi tulla noin vain ja osallistuta kansainvälisellä tasolla kilpailemaan, se vaatii todella kovan työn - jo itse urheilu-uransa takia olisi voitu kirja tehdä, toki sitä sivuttiin kirjassa.

Mika on tehnyt kovan työn itsensä kanssa monellakin tapaa ja tekee pyytettömästi erilaisia 'kokemusasiantuntijan' keikkoja ja tukee niitä ihmisiä ketkä haluaa pysyä raittiina.

Mitä tunnen Mikaa, niin hän on todella sydämellinen ja nöyrä kaveri, ei pidä itsestään sillä tavalla meteliä. Urheilumenestyksen takia menneisyys nousut esille ja se kiinnostaa ihmisiä.
Twinkiestomper
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:59 am

Re: Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Viesti Kirjoittaja Twinkiestomper »

Katsoin tuon Törrön uusimman Päivärinta haastattelun. Ihmetytti tuo että Törrö kertoi nuorena ihailleensa alkoholisteja ja hörhöjä vaikka isänsä ja isäpuolensa olivat kuulemma väkivaltaisia juoppoja. Paljon vaarallisempiakin narkkeja on kuin mitä Törrö oli. Niitä jotka puukottaa tuntemattomia hengiltä parin kympin takia. Hyvä kuitenkin että päässyt kuiville.
Citizen69
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2021 9:02 pm

Re: Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Viesti Kirjoittaja Citizen69 »

Kuuntelin kirjan. Ihan ok oli. Kannattaa kuunnella. Pisti vaan silmään että ei tainnut päähenkilö sivuta sanallakaan kirjassa veljeään. Ei tainnut hänelläkään olla ihan helpoin polku kuljettavana . Suomi 24 ainakin jotain huhuja ja kyliltäkin yhtä sun toista kuultu.
Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Ysärillä, oli poika kokoajan niin saatanan jumissa eikä muusta puhunu kun piristä ja pirtusta. Pillua se ei nähnykkään. Ennätys oli käräjäreissulla kun ukko miekkataksin kyytiin jostain hammasmukin varastamisesta tjms. No veiväthän ne sinne käräjille. Tais olla joku sakkojuttu, sanovat kytät vielä että perse eeltä oot syntyny mutta kiisti.
Mitä minä tunsin ei ollu väkivaltanen mutta seura ja tilanteet saatto muuttua ja niistä en tiedä.
Sen vaan sanon että niissä piireissä sattu ja tapahtu mutta Törrö ei ikinä tehny mitään minun nähteni enkä kuullu että väkivaltaa ois käyttänyt.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Citizen69 kirjoitti: To Maalis 18, 2021 12:01 pmKuuntelin kirjan. Ihan ok oli. Kannattaa kuunnella. Pisti vaan silmään että ei tainnut päähenkilö sivuta sanallakaan kirjassa veljeään. Ei tainnut hänelläkään olla ihan helpoin polku kuljettavana . Suomi 24 ainakin jotain huhuja ja kyliltäkin yhtä sun toista kuultu.
Minkä takia se pitäsi alkaa kirjaan kirjoittamaan muista ihmisistä ja sukulaisista,heidän teoista tai tekemättä jättämisistä?


Kirja kertoo Mikasta,ei hänen sukulaisistaan ja kaikki ei ole sukulaistensa parhaita kavereita.En minäkään ole koko sukuni kanssa missään tekemisissä vaikka en ole huonoissa väleissäkään. Miksi pitäis olla tekemisissä ihmisten kanssa joista ei välitä eikä ole mitään yhteistä tekemistä tai asioita?

Siksikö kun ollaa sukua? Vain siksi? Sitten riidellään ym. ja pakko sietää toista ja olla tekemisissä kun "se on sukua"..?

Vitut.Kuolkaa te muut sukurutsarit siskonpedissä ja naikaa toisia.Mulla on onneksi kavereita jotka on parempaa seuraa kuin sukulaiset.
Viimeksi muokannut tokkaukko, To Maalis 18, 2021 2:19 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
Twinkiestomper
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:59 am

Re: Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Viesti Kirjoittaja Twinkiestomper »

Ysärillä lähes kaikki väkivaltaiset häiriköt, siis 15 v. - parikymppisten ikäluokassa oli skinejä tai niiden kaveriporukkaa. En tiedä missä Törrö pyöri 90 - luvulla. Varmaan jossain narkkiympyröissä.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Twinkiestomper kirjoitti: To Maalis 18, 2021 2:17 pm Ysärillä lähes kaikki väkivaltaiset häiriköt, siis 15 v. - parikymppisten ikäluokassa oli skinejä tai niiden kaveriporukkaa. En tiedä missä Törrö pyöri 90 - luvulla. Varmaan jossain narkkiympyröissä.
Sehän selviää kirjasta,Mikahan oli lapsena eri laitoksissa 1990-1997 ja sen jälkeen pari vuotta ryyppäs ja alotti vankilakierteessä pyörimisen,ei siinä paljon ole muualla ehtiny skininä olemaan ku on ollu nuita pakollisia asuinpaikkoja mihin laitetaan lapsena väkisin,halusit tai et.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Joo, näin se meni, viinaa ja viivaa pojat veti. Itellekin kuppi maistu(u) kaman jätin viisaimmille. Tarkotin vaan että porukan sisällä oltiin ettei mitään.
Jokainen teki mitä teki tyyliin ryöstetään viinakauppa ja juodaan rahat. Mikasta puhuttiin joku 15v. sitte torpeedona. Oli kokoo ja voimaa oli mutta luonne puuttu, kiltti ja hiljanen mitä minä tiiän.
Ja nää pieksemisjutut, vittu jos ton kokonen mies rupee tosissaan hommiin niin se survoo keskiarvojätkän sellaseen monttuun ettei sieltä tulla ku tuomiopäivänä kurkkimaan.
Piti vähä editoida.
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2023
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Sen verran otan takaisin kun kerran kerroin edellisessä viestissä että oli pelätty hahmo mutta minun seurassa ei koskaan edes puhunut väkivallasta saati sitten ollut sellainen. Mun mielikuva jäi sillon noin 15 vuoden takaa että symppis jätkä omalla tavallaan. Tiedän hänen pikkuveljestään aika paljon ja nykyisen olinpaikan mutta en oikein halua sitä kertoa koska kunnioitan Mikaa sen verran.
"If you aim for a king, you better not miss"
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2023
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Kävin laittaa tuonne Kyselyt osioon sen kidutus jutun missä Törrö oli osallisena koska en pystynyt siirtää sitä tänne.
"If you aim for a king, you better not miss"
Atiword
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Touko 26, 2021 10:54 am

Re: Mika Törrö - Suomen vahvin. Taustalla rikollinen elämä

Viesti Kirjoittaja Atiword »

Silloin kun Törrö puukotti se oli liikkeellä T.K:n kanssa, mutta se nyt on jo kuollut.
Vastaa Viestiin