Supernova chatissa
Pidän täysin käsittämättömänä väitettä että maza olisi minulle ilmaissut mitään joka koskee sinun henkilöllisyyttäsi.Pharaoh kirjoitti:Supernova syyllistyy tässä rikkeistä pahimpaan: julkaisee nimimerkin ja nimen yhteyden.supernova kirjoitti:Voin kertoa. Se esittää minut käsiasetta mukana taskussani kanniskelevaksi henkilöksi.
Moinen aseenkanto on laitonta joten syytät minua rikoksesta sekä moraalisesti erittäin arveluttavasta käytöksestä joka on väärää informaatiota.
Ja mazahan jaksaa näitä yksityisviestejä:
Maza kirjoitti:Ymmärrän varsin pitkälle käyttäytymisesi, koska olet tottunut amis-tason
seuraan. Urhon kanssa rupattelu oli sinulle varmasti hivelevä kokemus. Pääsit kontaktiin sinua huomattavasti korkeammassa luokassa olevan sivistynen ja korrektisti käyttäytyvän yksilön kanssa. Vahinko vain, että uskot Urhon satuihin. Hänen loputtomaan Hasse-saagaansa ja kaikenlaisiin hettoihin tyyliin "Maza on multinikki", "Pharaoh on xxxx" jne. Ihme, ettei mitään tarttunut hipiääsi Urhosta. Jatkat omaa junttilinjaasi.
*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia
Odotan että ylläpito rankaisee julkaisijaa tästä äärimmäisellä tavalla.
Sen sijaan maza tässä viestissään lähtee suoraan nimittämään minua juntiksi joka suomessa tunnetaan haukkumasanana.
edit: Ja jos nyt sitten kommentoin hieman tuota nimimerkki mazan urho-tilitystä. On selvää että urho on sivistynyt. Itse asiassa urho on ollut koko ajan sen verran sivistynyt että hän ei ole ehdotellut suin päin syyllisiä, vaan on esitetystä porukasta tieteellisen tarkasti poiminut pois niitä jotka eivät voi olla syyllisiä. Kun nisse vangittiin, minä olin varma siitä että nyt nalli napsahti, ja kai sitä piti todennäköisenä urhokin. Keskusteltiin aiheesta että mikä seikka saa poliisin niin varmaksi tässä asiassa. Myöhemmin kävikin ilmi että ei mikään seikka. Käräjät eivät vain vapauttaneet nisseä, vaan tilanne meni siihen että mahdollisista tappajakandidaateista nisse on nykyisellään ainoa jolla todella on oikeuden lausunto joka toteaa että on äärimmäisen epätodennäköistä että gustaffson olisi tekoja voinut tehdä. Urho on tutustunut oikeudenkäynnin dokumentointiin huomattavasti paremmin kuin minä. Siitä huolimatta olimme molemmat aika lailla "puulla päähän lyötyjä" miten oli mahdollista että ketään a) vangittiin b) vangittiin todennäköisin syin c) vietiin juttu oikeuteen d) oikeus ei vapauttanut todisteiden puutteesta vaan koska totesi ettei tässä ole mitään järkeä.
Tässä olen Urhon kanssa samoilla linjoilla. Urho ei ole ollut missään vaiheessa mikään nisse-fani vaan on vaan päätynyt samaan tulokseen kuin käräjäoikeus. Syyttäjä ei valittanut asiasta joten asia lieni aika selvä.
Urho on tutkinut assman-linjaa. Kyllä. ja aika pitkälleviedysti. Se kun on ainut linja josta on nyt päässyt vielä jotenkin eteenpäin. Urho tutkii assman-linjaa jotta saisi mahdollisen varmuuden siitä että hän joko on tai ei ole sotkeutunut juttuun. Urho ei pidä assmania syyllisenä vaan yhtenä epäiltynä epäiltyjen joukossa ja jos minä olen siinä samaa mieltä niin sinun, Maza on ihan turha tulla selittämään mitään siitä, että hännystelisin urhon mielipiteitä tms. Edit loppu.
Tämän kupletin juoni on selkeä. nimimerkki Maza lähettää minulle jatkuvalla syötöllä tekstejä jotka ovat herjaavia. Minä olen kertonut että välitän tänne jokaisen mazalta tulleen viestin. Nimimerkki Pharaoh sitten puolestaan ottaa hernettä nenään ja alkaa huutaa ylläpidolta toimenpiteitä. Ihmettelen jos ylläpito menee "teidän" virittämäänne vanhanaikaiseen.
inka03: Tämä lautamiehet-osio on sitä varten että täällä voi keskustella tavalla joka asiakeskustelujen yhteydessä olisi häiritsevää ja haitallista.
Sinun mielestä me voisimme lopettaa. OK. Se on sun mielipide. Nyt näyttää olevan niin että meitä on täällä muutama jotka haluamme jatkaa, tehdä sen paikassa joka ei häiritse ketään ja jota ei tarvitse avata ollenkaan.
Esitän siis toiveen että annat tämän ketjun jäädä sinulle omaan arvoonsa. Sinä et tiedä lähtökohtia joten tämä keskustelu on sinulle täysin hedelmätön. En minäkään mene arvostelemaan sinun kirjoituksiasi joiden perusteella tunnet alamaailman jannuja aika lailla.
Tämä murha.info täytti taannoin vuoden. Minun ja Mazan vääntö on huomattavasti pidemmältä ajalta. Pidemmältä kuin tupla-ajalta. Siksi saattaa olla asioita jonka takia haluan hiukan valvoa mitä tämä nimimerkki maza päästää palstalle. Tiettyihin asioihin minua sitoo kuitenkin annettu lupaus, joka sinetöi suuni.
Mielestäni on erittäin hyvä että täällä on paikka jonne voi kirjoittaa vapaasti ilman että se sotkee asiakeskusteluja. Jos olet Muuralasta joskus kuullut, voin todeta että siellä vastaavaa osiota ei ollut. Se olikin sen - ja niin monen muun keskustelualueen - miinus.
Jos etunimi on niinkin yleinen maassamme niin sillä ei saa millään selville henkilöllisyyttä, yhdistettynä sukunimen ensimmäiseen kirjaimeen tai kenties toisen nimen ensimmäiseen kirjaimeen.Pharaoh kirjoitti:Ja täälläkö voi nyt sitten myös julkaista vapaasti nimimerkkiin yhdistetyn nimen muodossa Etunimi+sukunimen ensimmäinen kirjain? Mielenkiintoinen sääntötulkinta. Onkohan ylläpito samaa mieltä ja mihin tällaisen salliminen sitten johtaa?supernova kirjoitti:
Mielestäni on erittäin hyvä että täällä on paikka jonne voi kirjoittaa vapaasti ilman että se sotkee asiakeskusteluja. Jos olet Muuralasta joskus kuullut, voin todeta että siellä vastaavaa osiota ei ollut. Se olikin sen - ja niin monen muun keskustelualueen - miinus.
Minun eikä muidenkaan toimesta tuolla saisi ajettua kun ainoastaan useamman tuhannen ihmisen nimilistan. Vaikka olisi töissä väestörekisterikeskuksessa.
Tulkinta siitä kirjaimesta on sinun, ei suinkaan minun. Maza tuon nimen minulle kirjoitti ja sen perässä olevan yksittäisen kirjaimen. Kuten huomasit, poistin sen omasta mazalainauksestani koska sinäkin olit niin tehnyt. Nyt sitten seuraavaksi voi maza syyttää mua lainauksensa vääristelystä. Jonka jälkeen minä sinua samoin.
Tälläkin palstalla on eräästä arskasta (ei oikea nimi) ainakin annettu kirjainyhdistelmä jossa on mukana toisen nimen ensimmäinen kirjain.
Älä nyt unta nää että tuosta kukaan mitään selvittäisi.
Kas... Ystäväsi maza siis kertoi nimestäsi noinkin paljon ilman lupaasi. Mazahan tiesi että julkaisen viestinsä.Pharaoh kirjoitti:Hauska tavata. Minä en ole antanut lupaa julkaista edes etunimeäni. Nimimerkkini yhdistäminen mihinkään nimeen on sääntöjen vastaista.supernova kirjoitti:Joo.. XXXXXXX
Toinen kirjaimista kertoo toisesta nimestä ja toinen sukunimestä. Siitä sopii valita.
Kannattaisi valita seuransa hieman huolellisemmin ettei joutuisi tyystin yksin olemaan...
EDIT: Poistettu nimia - RAID
Sinä sen julkaisit. Se oli törkeä ja moukkamainen teko.supernova kirjoitti:Kas... Ystäväsi maza siis kertoi nimestäsi noinkin paljon ilman lupaasi. Mazahan tiesi että julkaisen viestinsä.
Kannattaisi valita seuransa hieman huolellisemmin ettei joutuisi tyystin yksin olemaan...
EDIT: Muokattu tekstia - RAID
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.