Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
awa kirjoitti:Hassinen puhuu ruhjeesta ja tuosta kuvasta ei minkäänlaista haavaa pysty mittaamaan - hiuksia on raakattu ehkä 2x5cm alueelta. Siinä voisi hyvin olla 1-2 cm ruhje. Huom. Hassinen puhui ruhjeesta.
Asiasta toiseen - aika "lyhytkaulaiselta" Gustafsson vaikuttaa tuon kuvan perusteella - hymm. Eikä niin kovasti mustatukkaiseltakaan - vaikka kyseessä onkin mustavalkokuva. Olisiko hiukset kuitenkin vaaleanruskeat? No, ei liity tähän topicciin. Täytyy pohdiskella asiaa tuonnempana toisessa topiccissa.
Niin ja afrikkalaisetkin näyttävät mustavalkokuvissa mielestäsi vaaleaihoisilta.
En tosiaakaan haluaisi jatkaa tätä samaa jankkausta, mutta toveri konsta suorastaan pakottaa minut siihen, tuolla edellä kirjoittamallaan valheellisella kirjoituksellaan.
Ensinnäkään, en ole missään ihmetellyt, miten Gussen sormus on joutunut jollekin tytölle tuolla tavalla, kuten konsta sen kirjoittaa.
Toisekseen olen esittänyt teorian siitä, että Gusse olisi loukannut itsensä jo aiemmin illalla kännispäiten ja ystävät ovat antaneet hänelle ensiapua teltassa, jolloin nahkatakki on vereentynyt.
En ole väittänyt prätkän bensatankissa olleen verta, vaan siitä on poliisilla oikein kuulustelupöytäkirja olemassa, tai ainakin joku on näin foorumilla kirjoittanut, mutta en minä, sillä olen väittänyt, että murhaaja on saattanut jemmata puukon bensatankkiin ja sen tien se on mennyt menojaan.
Olen spekuloinut sillä, olisiko Gusse illalla ajanut nurin motukalla ja siinä yhteydessä loukannut itsensä, mutta pyörän kunto osoittaisi sen, ettei sillä ainakaan mitenkään isoja lippoja ole vedetty.
Oma kallonmurtumani tuli kylläkin siitä, kun ajoimme muusikkoaikoinani keikkabussin päin puuta, jolloin korvista tuli verta, joka lääkärin mielestä oli kallonmurtuman merkki.
Se muuten oli erikoinen juttu, että vaikka kuskina en ollutkaan, niin sammutin tajuhini tultuani kolarin jälkeen bussista virrat pois kipinöinnin estämiseksi, jonka jälkeen kävelin jälkeen umpikorvessa, n. 3 km matkan.
Olin ollut kuitenkin hetken tajuttomana, mutta muistan kun bussi lähti kaverin käsistä miettineeni, että kohta tärähtää ja sitten tärähti ja tuo virran sulkeminen tapahtui heti, kun tulin tajuihini.
Täytyy myöntää, että olin aika juovuksissa, mutta muistikuvat ovat ennen ja jälkeen tapahtuman aivan hyvin muistissani, sillä silloinkin noutaja oli melko lähellä, kuten muutaman kerran muulloinkin.
Täytyy sanoa etten mennyt heti lääkäriin kännini takia, vaan vasta kun poliisi kuulusteluissa kehoitti minua menemään, jos minulla olisi kuskia vastaan oikeudessa jotain vaateita, joita sitten ei kuitenkaan ollut.
Sen kallonmurtuman jäljet näkyivät muuten nyt viime vuosina otetuista mangneettikuvauksista, kun sellainen Kuntoutus Ortonissa tehtiin.
Kolari sattui -70 luvun alussa, joten melko vanhatkin kallonmurtumat pystytään nykylaitteilla tutkimaan.
Koomassa olin -60 luvulla sairaalassa viikon, mutta en minkään kolarin tai onnettomuuden takia.
Kooman syytä en ole koskaan kertonut, enkä kerro, sillä asia on minulle vieläkin arka aihe, joten konstan vääristelyt siitä satuttavat.
Nuo rakastelukohdat, joista konsta kirjoittaa, taitavat olla hänen oman kieroutuneen seksuaalisuutensa tuloksia, sillä sellaisia en täällä, enkä millekään muille sivustoille kirjoittelisi, mutta kun on vain tämä murhainfo.
Joten tässä näitä oikeita totuuksia, jotka kyllä on todennettavissa näiltä sivustoilta, jos on halua etsiä, mutta konsta luottaa siihen ettei kukaan etsi, joten uskokaa sitten häneen, joka tuntuu uskottavammalta, jollette niitä esille etsi.
Kirjoitukseni valehteluista loppuvat tähän, ellei joku anna syytä oikaista suoranaisia valheita.
Sitten tuohon Hassisen Gustaffsonin sisäänkirjaamiseen.
Onko asia todellakin niin, että amanuenssi kirjaa potilaan sisään, antaa hänelle hoitoa, mutta jättää diagnoosin tekemisen toisille, eli vaikkapa seuraavaan päivään, kun hänellä oli vuoro juuri vaihtumassa?
Kertooko hän seuraavana vuoroon tulevalle lääkärille, tai amanuenssille, että tuosta potilaasta ei tarvitse välittää, sillä diagnoosi on tekemättä, joten odotelkoon nyt sitten siihen, kunnes joku viitsii sen tehdä?
Eiköhän Hassinen ole raporttinsa (diagnoosinsa) tehnyt ja raportoinut vammat ja potilaan tilan seuraavalle hoidosta vastaavalle amanuenssille, tai lääkärille?
Olisi kait pitänyt Hessulle selittää paremmin, että annoin vain näytteen tyylistä, sisällöllä ei ollut merkirtystä. En siis prkinyt väittämään, että olit juuri noin kirjoittanut. No oma vika, entistä pidempiä kirjoituksia sinulta, siinä on jo rangaistusta kerrakseen.
Eihän kosta tuo sinun näytteesi ole lähelläkään sitä, miten kirjoitan, joten kyllä sillä sisällöllä on tavaton merkitys ja sitä kyllä kirjoituksistani löytyy.
Se on sitten eri asia, jos konsta ei ymmärrä kirjoitettua sanaa.
Pannaan vähän lyhyempi kirjoitus väliin, jottei tunnu "pyttytuomiolta".
Hessu52 kirjoitti:Eihän kosta tuo sinun näytteesi ole lähelläkään sitä, miten kirjoitan, joten kyllä sillä sisällöllä on tavaton merkitys ja sitä kyllä kirjoituksistani löytyy.
Kyse on analogiasta: kielikuvasi muistuttaa juoruakkojen maalailua. Sisältöösi en puutu, sille ei löydy sanoja.
pasi kirjoitti: Siinä mainitaan 'tulomerkintä: "luomet pöhettyneet, sinipunertavat" ja hammasklinikka 11.6.1960: "Brillen hematooma"'. Vaikea sanoa varmasti, mihin tulomerkintään Tenovuo viittaa, mutta jos kyseessä on hammasklinikan tulomerkintä, valittu sanamuoto on melko hämäävä.
Olet muuten tuossa oikeassa. Todennäköisin selitys on, että tulomerkinnällä tarkoitetaan juuri sairaalaan tuloa 5.6. Brillen hematooma taas on havaittu vasta hammasklinikalla 11.5.
Hessu52 kirjoitti:En tosiaakaan haluaisi jatkaa tätä samaa jankkausta, mutta toveri konsta suorastaan pakottaa minut siihen, tuolla edellä kirjoittamallaan valheellisella kirjoituksellaan.
Ensinnäkään, en ole missään ihmetellyt, miten Gussen sormus on joutunut jollekin tytölle tuolla tavalla, kuten konsta sen kirjoittaa.
Toisekseen olen esittänyt teorian siitä, että Gusse olisi loukannut itsensä jo aiemmin illalla kännispäiten ja ystävät ovat antaneet hänelle ensiapua teltassa, jolloin nahkatakki on vereentynyt.
En ole väittänyt prätkän bensatankissa olleen verta, vaan siitä on poliisilla oikein kuulustelupöytäkirja olemassa, tai ainakin joku on näin foorumilla kirjoittanut, mutta en minä, sillä olen väittänyt, että murhaaja on saattanut jemmata puukon bensatankkiin ja sen tien se on mennyt menojaan.
Olen spekuloinut sillä, olisiko Gusse illalla ajanut nurin motukalla ja siinä yhteydessä loukannut itsensä, mutta pyörän kunto osoittaisi sen, ettei sillä ainakaan mitenkään isoja lippoja ole vedetty.
Oma kallonmurtumani tuli kylläkin siitä, kun ajoimme muusikkoaikoinani keikkabussin päin puuta, jolloin korvista tuli verta, joka lääkärin mielestä oli kallonmurtuman merkki.
Se muuten oli erikoinen juttu, että vaikka kuskina en ollutkaan, niin sammutin tajuhini tultuani kolarin jälkeen bussista virrat pois kipinöinnin estämiseksi, jonka jälkeen kävelin jälkeen umpikorvessa, n. 3 km matkan.
Olin ollut kuitenkin hetken tajuttomana, mutta muistan kun bussi lähti kaverin käsistä miettineeni, että kohta tärähtää ja sitten tärähti ja tuo virran sulkeminen tapahtui heti, kun tulin tajuihini.
Täytyy myöntää, että olin aika juovuksissa, mutta muistikuvat ovat ennen ja jälkeen tapahtuman aivan hyvin muistissani, sillä silloinkin noutaja oli melko lähellä, kuten muutaman kerran muulloinkin.
Täytyy sanoa etten mennyt heti lääkäriin kännini takia, vaan vasta kun poliisi kuulusteluissa kehoitti minua menemään, jos minulla olisi kuskia vastaan oikeudessa jotain vaateita, joita sitten ei kuitenkaan ollut.
Sen kallonmurtuman jäljet näkyivät muuten nyt viime vuosina otetuista mangneettikuvauksista, kun sellainen Kuntoutus Ortonissa tehtiin.
Kolari sattui -70 luvun alussa, joten melko vanhatkin kallonmurtumat pystytään nykylaitteilla tutkimaan.
Koomassa olin -60 luvulla sairaalassa viikon, mutta en minkään kolarin tai onnettomuuden takia.
Kooman syytä en ole koskaan kertonut, enkä kerro, sillä asia on minulle vieläkin arka aihe, joten konstan vääristelyt siitä satuttavat.
Nuo rakastelukohdat, joista konsta kirjoittaa, taitavat olla hänen oman kieroutuneen seksuaalisuutensa tuloksia, sillä sellaisia en täällä, enkä millekään muille sivustoille kirjoittelisi, mutta kun on vain tämä murhainfo.
Joten tässä näitä oikeita totuuksia, jotka kyllä on todennettavissa näiltä sivustoilta, jos on halua etsiä, mutta konsta luottaa siihen ettei kukaan etsi, joten uskokaa sitten häneen, joka tuntuu uskottavammalta, jollette niitä esille etsi.
Kirjoitukseni valehteluista loppuvat tähän, ellei joku anna syytä oikaista suoranaisia valheita.
Sitten tuohon Hassisen Gustaffsonin sisäänkirjaamiseen.
Onko asia todellakin niin, että amanuenssi kirjaa potilaan sisään, antaa hänelle hoitoa, mutta jättää diagnoosin tekemisen toisille, eli vaikkapa seuraavaan päivään, kun hänellä oli vuoro juuri vaihtumassa?
Kertooko hän seuraavana vuoroon tulevalle lääkärille, tai amanuenssille, että tuosta potilaasta ei tarvitse välittää, sillä diagnoosi on tekemättä, joten odotelkoon nyt sitten siihen, kunnes joku viitsii sen tehdä?
Eiköhän Hassinen ole raporttinsa (diagnoosinsa) tehnyt ja raportoinut vammat ja potilaan tilan seuraavalle hoidosta vastaavalle amanuenssille, tai lääkärille?
Oikaiskaa, jos olen mielestänne väärässä.
Hessu, oletko lukenut liikaa sarjakuvalehtiä? Toinen vaihtoehto on se, että olet ottanut hatkat lataamon vapaakävelystä?
Ok! Tämä tietotekniikka on vähän hakusessa, mutta yritellään!
No, joka tapauksessa mukava seurata ajoittain ihan kriittistäkin keskustelua. Olen tässä hieman vältellyt "sanaisen arkkuni" avaamista, vaikka syytä olisikin.
No, lueskellaan lisää mielipiteitä ja kommentoidaan-/lainaillaan sitten- jatkossa ehkä vähän lyhyemmin.
Noh, noh Awa! Yritin vain olla kohtelias, enkä "vyöryttää" mitään pois mistään.
Olen muutaman kuukauden seuraillut tätä murha-infon "Bodom" osiota ja aikaisemmin keskustellut eräällä toisella palstalla. Yritettäisiinkö välttää turhaa paranoiaa, se kun on pois asiallisesta keskustelusta. "Konstan" tai kenenkään muunkaan nickin kanssa ak:lla ei ole kyllä mitään tekemistä.
Mitä tulee NG:n vammoihin, ei mielestäni ole mitään ristiriitaa siinä, että tämä oli vähemmän vakavasti loukkaantunut kuin toverinsa. Jos oletetaan, että ulkopuolinen murhaaja on iskenyt telttaan, on hänellä ollut täysi työ neljän ihmisen rusikoimisessa. Ehkä tämä on onnistunut tappamaan kolme ja viimeinen jäi "viimeistelemättä" tämän menetettyä tajuntansa. Mitä Irmelin "ylitappamiseen" tulee, on perin vaikeaa ymmärtää psyykkisesti häiriintyneen ihmisen motiiveja.
Tämä ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta NG:n syyllisyydestä vakuuttuuneet voivat pohtia mm sitä seikkaa, että miten 18-vuotias nuorukainen krapulassa ja paniikissa on onnistunut lavastamaan tilanteen niin täydellisesti - piilottamaan kengät, miksi? Hävittämään murha-aseet+tavarat ja onnistunut pysyttelemään hävitysreissuillaan niin piilossa, että ketkään kymmenet alueella liikkujat eivät ole häntä havainneet?
Oli miten oli, tapaus puhuttaa edelleen ja jos se olisi niin selvää "pässinlihaa" kuin ymmärtää annetaan, niin tuskin asiaa näin paljon vatvottaisiin!