Toki luulisi vaikutuksensa olevan käytetyillä lääkkeilläkin. Hyvinkin voisivat olla valmistautuneita julkiseen esiintymiseen mielialalääkkeiden avulla. Mielestäni se selittäisi aika hyvin noita naureskeluja.MissHolmes kirjoitti:Tuollaisen paineen alla, kun 24h/7 mietit pienen tyttösi kohtaloa ja pelkäät hetkittäin niitä hirveimpiä mahdollisia mahdollisuuksia, saa pahimmillaan ihmisen vanhenemaan vuodessa kymmenen vuotta. Se syö hymyn, se syö ilon. Ja ajaa monet hulluuteen tai juoppouteen.
Kyse on varmasti siitä, että mitään tuon kaltaisia ''oireita'' ei ole päällisin puolin pariskunta McCannissa havaittavissa.
Madeleinen tapaus ( ketju 2)
* Älä ruoki trollia! *
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niin. Lääkäreinä heillä on toki mahdollisuus käyttää jatkuvaa lääkitystä tuskan poistamiseksi tai ainakin julkisissa tilaisuuksissa.
Minä henkilökohtaisesti tarkoitinkin kyllä lähinnä muuta olemusta. Tarkoitin sitä, miten ihminen yleensä tuollaisessa tilateessa ''riutuu''.
Toki olen täysin jäävi sanomaan mitään, koska en ole heitä nähnyt livenä, enkä tiedä kuinka hyvää maskeeraajaa pariskunta käyttää.
Kuitenkaan minulle ei kuvista, videoista ja tv-haastatteluista välity tuskaa, eikä surua.
Toki kukin saa tunteensa kätkeä tavallaan.
Minä henkilökohtaisesti tarkoitinkin kyllä lähinnä muuta olemusta. Tarkoitin sitä, miten ihminen yleensä tuollaisessa tilateessa ''riutuu''.
Toki olen täysin jäävi sanomaan mitään, koska en ole heitä nähnyt livenä, enkä tiedä kuinka hyvää maskeeraajaa pariskunta käyttää.
Kuitenkaan minulle ei kuvista, videoista ja tv-haastatteluista välity tuskaa, eikä surua.
Toki kukin saa tunteensa kätkeä tavallaan.
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ihan kuin muistelisin jonkun/joidenkin päivitelleen Katen olemusta tässä taannoin... Täytyypä etsiskellä tästä hieman faktaa...MissHolmes kirjoitti:Tottakai ihmiset voivat myös nauraa ja voivat hymyillä.
Usein suuri suru ja ennenkaikkea suuri EPÄVARMUUS syö ihmiseltä kokonaan pois hymyn ja naurun.
Moneen otteeseen on todettu, että pahinta mitä vanhemmalle voi tapahtua, on se, että lapsi katoaa, mutta kohtalo jää epäselväksi.
Tämän ovat todenneet psykologit ja ne jotka omakohtaisesti ovat tuon joutuneet kokemaan. Ja sen sanoo myös tervejärkikin.
Tuollaisen paineen alla, kun 24h/7 mietit pienen tyttösi kohtaloa ja pelkäät hetkittäin niitä hirveimpiä mahdollisia mahdollisuuksia, saa pahimmillaan ihmisen vanhenemaan vuodessa kymmenen vuotta. Se syö hymyn, se syö ilon. Ja ajaa monet hulluuteen tai juoppouteen.
Kyse on varmasti siitä, että mitään tuon kaltaisia ''oireita'' ei ole päällisin puolin pariskunta McCannissa havaittavissa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Eivät erityisen huomaamatta ilmeisesti lähteneet:Marsalkka kirjoitti:Joko löytyy tietoa?Marsalkka kirjoitti:Onko tähän jo tietoa?Marsalkka kirjoitti: Keneltä heidän olisi pyytää lupa?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1435005
Madeleinen vanhemmat saapuivat Britanniaan
"Meillä ei ole osuutta rakkaan tyttäremme katoamiseen"
09.09.2007 08:41, päivitetty 09.09. 15:03
Portugalissa kadonneen brittitytön vanhemmat ovat saapuneet Britanniaan noin kello 14.15 Suomen aikaa. Kate ja Gerry McCann kahden lapsensa kanssa suuntaavat kentältä suoraan kotiinsa Rothleyhin.
McCannien perhe päästettiin sisään lentokoneeseen ennen muita matkustajia tänään aamulla Faron lentokentällä.
McCannien istuessa koneessa heidän tiedottajansa julkisti perheen tiedotteen, jossa Gerry ja Kate sanoivat, ettei heillä ole "osuutta rakkaan tyttärensä katoamiseen". Tiedotteessa ilmaistiin myös, että Madeleinen etsintöjen tulisi jatkua.
Perhe sai tukea ja ymmärrystä samalla EasyJet-yhtiön lennolla matkustavilta brittituristeilta.
Sky Newsin mukaan lentokentällä ollut tv-toimittaja oli tarjonnut huimia summia matkustajille saadakseen paikan täydelle lennolle.
McCannit matkustivat halpalentoyhtiön koneen VIP-tiloissa.
Gerry McCann ajoi aamulla perheensä lentokentälle. Brittimedian mukaan kyseessä oli sama auto, josta kohutut verijäljet oli löydetty. Julkisuudessa on väitetty, että McCannien vuokra-auton tavaratilasta olisi löytynyt Madeleinen verta.
McCannit ilmoittivat aamulla, että Portugalin poliisi on antanut heille lähtöluvan.
Portugalin poliisi julisti McCannit epäillyiksi toissapäivänä. Heitä vastaan ei ole nostettu syytteitä.
Nelivuotias Madeleine katosi Algarvessa 129 päivää sitten. Vanhemmat ovat aiemmin vannoneet, etteivät he lähde Britanniaan ilman Madeleinea. Etsinnät ovat saaneet ennennäkemättömän mediahuomion.
IS-STT
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tässäpä ensi alkuun erään keskustelijan taannoisia mietteitä:Marsalkka kirjoitti:Ihan kuin muistelisin jonkun/joidenkin päivitelleen Katen olemusta tässä taannoin... Täytyypä etsiskellä tästä hieman faktaa...MissHolmes kirjoitti:Tottakai ihmiset voivat myös nauraa ja voivat hymyillä.
Usein suuri suru ja ennenkaikkea suuri EPÄVARMUUS syö ihmiseltä kokonaan pois hymyn ja naurun.
Moneen otteeseen on todettu, että pahinta mitä vanhemmalle voi tapahtua, on se, että lapsi katoaa, mutta kohtalo jää epäselväksi.
Tämän ovat todenneet psykologit ja ne jotka omakohtaisesti ovat tuon joutuneet kokemaan. Ja sen sanoo myös tervejärkikin.
Tuollaisen paineen alla, kun 24h/7 mietit pienen tyttösi kohtaloa ja pelkäät hetkittäin niitä hirveimpiä mahdollisia mahdollisuuksia, saa pahimmillaan ihmisen vanhenemaan vuodessa kymmenen vuotta. Se syö hymyn, se syö ilon. Ja ajaa monet hulluuteen tai juoppouteen.
Kate puolestaan on pääsääntöisesti milestäni hätääntyneen näköinen, eksynyt, pelkäävä. Syö todennäköisesti koko ajan rauhottavia ja nukkuu huonosti.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Voi jessus mitä ihmisiä maa päällään kantaa. Naurukin on jo kielletty ja näköjään viite syyllisyyteen päin.
Kun sentään on pitkin vuotta nähty nauravia McCanneja. 
Naivia ajatella, etteikö media ottaisi heistä kuvia vähän joka nurkalta ja koko ajan. Koittakaapa itse olla vaikka nyt alkuun pari viikkoa hymyilemättä, olkaa oletuksessa että teitä voidaan propaganda mielessä kuvata joka hetki jostain suunnasta. Sen jälkeen jatkakaa vuosi. Ja jumalauta jos nauratte niin ei hyvä heilu.
Aika tekee tehtävänsä, oman lapsen kuolema on varmasti pahinta mitä voi ajatella. Katoamisen ohessa, joka lienee vielä kamalampaa. Mutta se siitä, en ole moista kokenut joten olen aika jäävi sanomaan mitään hymyistä ja nauruista -kuten oletan jokaisen teidänkin olevan. Silti vaan jaksetaan arvostella toisten naurua.
Naivia ajatella, etteikö media ottaisi heistä kuvia vähän joka nurkalta ja koko ajan. Koittakaapa itse olla vaikka nyt alkuun pari viikkoa hymyilemättä, olkaa oletuksessa että teitä voidaan propaganda mielessä kuvata joka hetki jostain suunnasta. Sen jälkeen jatkakaa vuosi. Ja jumalauta jos nauratte niin ei hyvä heilu.
Ehkäpä pariskunta ajattelee kahta muuta lastaan...? Sosiaaliviranomaiset ovat jo käyneet McCannien kotona, joten hulluuden tai juoppouden "sattuessa" kaksoset varmasti otettaisiin melko vikkelästi huostaan.MissHolmes kirjoitti:Tottakai ihmiset voivat myös nauraa ja voivat hymyillä.
Ja yleensäkin, kun ihmiset menettävät läheisensä, he jatkavat ennen pitkää elämäänsä normaalisti. Ei siksi, että menetetyt unohdettaisiin, vaan siksi että elämä jatkuu, koska sen on pakko jatkua.
Every ship must sail a world.
Täällä otetaan aina välillä McCannien ilmeet ja eleet käsittelyyn, kun ei muutakaan keksitä.Loka kirjoitti:Voi jessus mitä ihmisiä maa päällään kantaa. Naurukin on jo kielletty ja näköjään viite syyllisyyteen päin.![]()
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Marsalkka kirjoitti:Täällä otetaan aina välillä McCannien ilmeet ja eleet käsittelyyn, kun ei muutakaan keksitä.Loka kirjoitti:Voi jessus mitä ihmisiä maa päällään kantaa. Naurukin on jo kielletty ja näköjään viite syyllisyyteen päin.![]()
Näin olen huomannut ja auta armias jos ne hymyilee........ Seuraavaksi varmaan käymme taas läpi miten se vuode nyt olikaan.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
-
Tutkiskelija
- Jane Marple