Hukkuminen vs. muut kuolintavat

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Tuohon samaan perustuu ruumiista irtautumiskokemukset ja itsensä makuullaan näkeminen. Aivojen toiminta muuttuu, samoten useat lääkkeet joita esim. "vakavasti loukkaantuneelle" annetaan, sisältää sellasia kemikaaleja joista aivot näyttää kuvia. :lol: Eli kyllä ihmiset näitä kokee, ne ei vaan välttämättä näe valkeaa valoa muuta kuin hallusinaationa.
Lydia07
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Ajattelin juuri suositella saunaa, kunnon känniä ja sen jälkeen jääkylmään veteen uimaan, kun luin tämän uutisen... ei kai kukaan ota näitä ohjeita tosissaan?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007061 ... 2_uu.shtml

Asiantuntijat huolissaan netin itsemurhaohjeista
18.6.2007 19:01

:shock:
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Loka
Alibin Kestotilaaja

Lydia07 kirjoitti:Ajattelin juuri suositella saunaa, kunnon känniä ja sen jälkeen jääkylmään veteen uimaan, kun luin tämän uutisen... ei kai kukaan ota näitä ohjeita tosissaan?
Tuskin täältä kukaa osaa kaivaa ohjeita mut onhan tuolla paljon noita palstoja, joissa tunnelma on vähintään melankolinen.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

kyllä kouraisi munkin vatsanpohjaa, kun huomasin tutkijoiden olevan huolissaan ja funtsin mahdollisuutta, että joku angstia pursuava teini tulee ja ottaa neuvosta vaariin...mutta kai se niin on edelleen, että jos haluaa tappaa itsensä niin kyllä sitä vaan tappaa. eihän sitä voi ketään hoitaakaan, jos asianomainen ei halua.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Sanoisin, että jos joku haluaa sen itsemurhan tehdä, niin kyllä se siihen keinot löytää ilman internetin keskustelupalstojakin. Totta kyllä se, että tällaiset tekoon kannustavat nettiyhteisöt yms. varmasti pahentavat asiaa, mutta noin muuten.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
mh1
Susikoski

Viesti Kirjoittaja mh1 »

Hukkumiskuolemasta ja sukeltajantaudista tuli mieleen tämä video, jossa sukeltaja (Yuri Lipski) sukeltaa kuolemaansa. Teon motiivia voi arvailla, varmaankin itsemurha tai uhkarohkea ennätysyritys.
Itse kuolinhetki on leikattu pois, mutta ei voi heikkohermoisille tai syvyyskammoisille suositella.

http://www.youtube.com/watch?v=eejQPUyeNiY
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

jos mies on tarkoituksella "sukeltanut kuolemaansa" niin täytyy nostaa hattua siinä mielessä, että on rohkeutta vaan mennä kuolemaan. itse en ikinä kykenisi edes hupimielessä sukeltamaan noin, muutama metrikin tekee korviin kipeää ja ajatuskin tukehtumisesta on hirvittävä!!!

mutta toi itse video oli outo, noi "asiantuntijat" oudosti eri mieltä asioista, hirveän agitoituneita osa ja osa taas oudon hyväksyviä. varsinkin erimielisyys niistä ns.apua-huudoista oli outo, silmälasipäinen mies vaikutti ihan suuttuvan, kun joku oli erimieltä apua-huudon todellisuudesta. se, että miksi toi onnettomuus sattui, on ainakin mulle ihan hämärän peitossa, mutta sitähän elämä on, hämärän peitossa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
jeemu_
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja jeemu_ »

joo,siis näin mäkin olen kuullut jotta ihmiselle tulee "levollinen olo"
siis en puhu nyt pelkästään hukkumistapauksista(joissa lähtö ollu erittäinkinlähellä)vaan myös muista tapauksista.
days are long and the night's still cold-Gary Moore
Ro0pE
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Ro0pE »

DrNo kirjoitti:Hukkuvan ihmisen elimistön hiilidioksidin määrä kasvaa hapen puutteen jatkuessa. Hiilidioksidi on narkoottinen aine ja vaivuttaa hukkuvan "uneen" Aivot osaltaan helpottavat tuskaa vapauttamalla endorfiineja POMC-soluistaan. Veden päästessä keuhkoputkien kanssa kosketuksiin kurkunpäähän tulee spasmi, joka antaa vielä jonkun verran peliaikaa, vaikka hukkuva olisikin jo käytännössä tajuton. Kylmä vesi ja nopea jäähtyminen tuovat myös tärkeitä minuutteja, jos ajatellaan pelastumista. Larynxspasmi höltyy jossain vaiheessa ihmisen ollessa jo tajuton ja tällöin keuhkot täyttyvät vedellä. Pienellä osalla spasmi säilyy sydänpysähdykseen saakka niin, etteivät keuhkot koskaan täyty vedellä. Käytännössä kuitenkin jos ruumiinavauksessa vedestä noukitulta uhrilta ei löydy keuhkoista vettä, hän ei ole hukkunut, vaan joutunut veteen vasta kuolemansa jälkeen.
ihan btw eikös tuo hiilidioksidi juuri aiheuta haukoituksetkin :)
Nyt kävi näin.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Mika tahansa onnettomuus, jossa kuolema seuraa valittomasti, esim. paahan ampuminen. 8) :roll:
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja

^Mulla ei riittäs kantti ikinä ampumiseen. Jos jollain lailla tekisin, varmaan unilääkkeillä. Kauhee ajatuskin, ei ois pokkaa siihenkään. Elämä on ihan kivaa. 8)
groot
Andy Sipowich NYPD

Loka kirjoitti:^Mulla ei riittäs kantti ikinä ampumiseen. Jos jollain lailla tekisin, varmaan unilääkkeillä. Kauhee ajatuskin, ei ois pokkaa siihenkään. Elämä on ihan kivaa. 8)
Sinansa ok, mutta hyvin epavarma. Osaatko ottaa tarpeeksi suuren annoksen ja onko sinulla ylipaatansa mahdollisuus saada riittavaa annosta. Riskina on se, etta et kuolekaan, vaan heraat paivan pari myohemmin hirvittavissa tuskissa. Esimerksi uudemmat unilaakkeet kuten Imovane ovat hankilia.

Vanhemmilla sen sijaan saattaa jo onnistuakin.

PS. Tuolla paahan ampumisella tarkoitan, etta voihan sen tehda joku muukin kuten rakastava vaimo. Eutanasia, ei itsemurha.

EDIT: Sinansa siita seuraa vastuunsiirto toiselle mika taas ei ole hyva asia. Tiedan vain tapauksen missa nain on kaynyt.Hyvista syista.Itsemurhaahan en sinsa todellakaan suosittele kun se on se viimeinen vaihtoehto.
Viimeksi muokannut groot, Ma Heinä 09, 2007 11:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja

groot kirjoitti:
Loka kirjoitti:^Mulla ei riittäs kantti ikinä ampumiseen. Jos jollain lailla tekisin, varmaan unilääkkeillä. Kauhee ajatuskin, ei ois pokkaa siihenkään. Elämä on ihan kivaa. 8)
Sinansa ok, mutta hyvin epavarma. Osaatko ottaa tarpeeksi suuren annoksen ja onko sinulla ylipaatansa mahdollisuus saada riittavaa annosta. Riskina on se, etta et kuolekaan, vaan heraat paivan pari myohemmin hirvittavissa tuskissa. Esimerksi uudemmat unilaakkeet kuten Imovane ovat hankilia.

Vanhemmilla sen sijaan saattaa jo onnistuakin.

PS. Tuolla paahan ampumisella tarkoitan, etta voihan sen tehda joku muukin kuten rakastava vaimo. Eutanasia, ei itsemurha.
Ahaaa.... mulla ei oo kokemusta mistään muista lääkkeistä kuin allergia, joten ehkä mä en saa itteäni lääkkeillä hengiltä. :lol: Ja tohon vaimon/miehen ampumiseen, mä Vielä Vähemmän uskaltaisin antaa jonkun muun posauttaa. :oops: En mä tiedä, mä olen jotenki niin eutanasiaakin vastaan. Toki helppohan se on sanoa, kun ei tiedä mitään niistä tuskista joissa suurin osa eutanasiaa toivovista elää. Mut tämän hetken kanta on se, että sitä ei pitäs laillistaa. Tulis liikaa turhiakin kuolemia ellei rajaus olisi kuolemansairaat ja viimisen piikin antaja omalääkäri. Toisaalteen voiko lääkäriäkään velvoittaa tappamaan ketään? Kaikki ei siihen saletisti edes suostuisi.
groot
Andy Sipowich NYPD

No en sanonut, etta minulla on siita henkilokohtaista kokemusta. :wink: Olen kuitenkin jo lahemmas viidentoista, joten olen nahnyt "tapauksia".

No, annetaan viite, josta olen jo maininnut aiemmin. Hyva ystavani ajautui heroiinikoukkuun ja yritti useasti itsemurhaa milloin millakin, mutta hanen elimistonsa sietokyky oli jo niin korkea, etta mikaan annos ei riittanyt. Han on edelleen elossa.
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja

groot kirjoitti:No en sanonut, etta minulla on siita henkilokohtaista kokemusta. :wink: Olen kuitenkin jo lahemmas viidentoista, joten olen nahnyt "tapauksia".

No, annetaan viite, josta olen jo maininnut aiemmin. Hyva ystavani ajautui heroiinikoukkuun ja yritti useasti itsemurhaa milloin millakin, mutta hanen elimistonsa sietokyky oli jo niin korkea, etta mikaan annos ei riittanyt. Han on edelleen elossa.
En mä vihjannutkaan että sulla ois kokemusta, missään nimessä! :D Väärin ymmärtämys...

Olet lähemmäs viidentoista? :lol: Viidenkymmenen? Ääh, kiusataanko mua tarkotuksella...? :evil: Mutta joo, ymmärrän kyllä tuon toleranssin kasvun aineiden käyttäjillä, sama se on mun allergialääkkeissäkin. :wink:
Vastaa Viestiin