Itävallan insestitapaus

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Harriet Makepeace kirjoitti: Elisabeth Fritzlin tv-esiintymistä ei suunnitella lainkaan.
Täh? Miten tää nyt näin käänty?
Eli nyt sitten vaan odotellaan mitä poliisi saa selville.
tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

ShipWreck kirjoitti:
Harriet Makepeace kirjoitti:Hyvä, hyvä. ROT IN HELL!
Ei nyt noinkaan. :( Toivottavasti insesti-isä pääsee mahdollisimman nopeasti normaaliin elämään kiinni.
Normaali elämä nyt tuskin on ihan ensimmäisenä listalla, ehkä ennemminkin hoitoon pääseminen ja siihen liittyvät asiat.

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Kiduttaja insesti-isukki rupeaa kohta valittamaan itävaltalaisen vankilan surkeista oloista ja menee nälkälakkoon...Toivottavasti..

Mitä nopeammin kupsahtaa, sitä parempi..

Vai ei ole saanut vieraita :shock: näinkin hyvä ihminen kun kyseessä, suojellut perhettä pahan maailman vaikutteilta, ydinpommilta jne
Menkää te rikollisten hyysäjät vaan porukallla säälimään raukkaa..
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Harriet Makepeace kirjoitti:Kiduttaja insesti-isukki rupeaa kohta valittamaan itävaltalaisen vankilan surkeista oloista ja menee nälkälakkoon...Toivottavasti.

Vai ei ole saanut vieraita :shock:
Eiks se oo jo valittanut vankilan oloista? Eristyneisyyttä ja mitä se nyt oli.
On sillä näköjään yksi vieras käynyt. Ihmettelen, missä on nyt ne ihmiset, jotka piti Josefia loistotyyppinä, joku kalastajaseuran arvostettu jäsen ym.
Sijaltainen
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 2:08 am

Viesti Kirjoittaja Sijaltainen »

Papalle normaalielämää olisi 24 vuotta siellä itse rakennetussa bunkkerissa, riittävästi nötköttipurkkeja ja näkkäriä mukaan ja ovi hitsataan kiinni...
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Harriet Makepeace kirjoitti: Mitä nopeammin kupsahtaa, sitä parempi..
Kuinka niin? Josefista ei todennäköisesti ole enää suoranaista vaaraa kellekään (toki esimerkiksi Elisabethille saattaa olla vaikea ajatella isäänsä elossa ja hyvinvoivana), joten minusta olisi ainakin ehdottomasti parasta jos setä joutuisi viettämään seuraavat 30 vuotta (iän puolesta sekin vielä onnistuisi) jonkin vankimielisairaalan nurkkaan unohdettuna. Ymmärrän kyllä mielisairauksien päälle ja tiedän, ettei hän koe itse tehneensä mitään väärää. Mutta minun maailmankatsomukseni menee niin, että jokaiselle väärintehneelle täytyy antaa tilaisuus ymmärtää tekonsa merkitys ja kantaa itse vastuu sen seurauksista.
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Joko se, mitä isellä muuratun oven takana on, on saatu selville?
MillaMagia
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja MillaMagia »

Ihana ajatella sitä tuskaa jonka seksinnälkä tälle papparaiselle aiheuttaa.
Ja kun oletettavimmin ei saa enää ikinä :lol:
Eroottinen rakkaus alkaa erillisyydestä ja päättyy ykseyteen. Äidin rakkaus alkaa ykseydestä ja päätyy erillisyyteen.
msMarple
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 3:58 pm

Viesti Kirjoittaja msMarple »

joey kirjoitti: Mutta minun maailmankatsomukseni menee niin, että jokaiselle väärintehneelle täytyy antaa tilaisuus ymmärtää tekonsa merkitys ja kantaa itse vastuu sen seurauksista.
Juuri näin. Toivottavasti ukko ei vielä kupsahda. Muutama kymmenen vuotta turvallisissa olosuhteissa eristettynä taatusti auttaa muokkaamaan myös isän käsitystä teostaan ja "suojelustaan".
Kuolema on tälläiselle hirviölle liian helppo tie ulos. Ehtiihän se mädäntyä siellä helvetissä sen maanpäällisen vankilassaolon jälkeenkin.
Everything below you, nothing above
manta
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 5:59 pm

Viesti Kirjoittaja manta »

Elisabet on elänyt tähän mennessä kammottavan lapsuuden hyväksikäytettynä lapsena, ja sen jälkeen 24 vuotta kirjaimellisesti maan alla. Siis ainakin puolet, ehkäpä yli puolet elämästään poikkeuksellisissa oloissa. ja ei loppukaan varmasti mitään maija meikäläisen elämää ole.

Hänellä ei ole koulutusta mihinkään ammattiin, hän ei ole saanut tehdä mitään työtä. Mönkinyt vain kyyryssä kellarissa ja synnyttänyt lapsia epäinhimillisissä olosuhteissa.

Hänellä on iso joukko lapsia huolehdittavana, mutta hän ei varmaankaan koskaan kykene tavalliseen työntekemiseen ja sitä kautta elättämään perhettään, jonka hankkimiseenkaan hänellä ei ole ollut mitään sanomista.

Hän on sitkeä nainen. On selvinnyt kellarista ja aikoo selvitä lopusta elämästäänkin. Hänen työnsä on nyt kertoa kokemastaan, jotta me muut oppisimme jotakin, mitä se jokin sitten onkaan. Ja vastineeksi siitä hän saa rahaa, jolla elää itse ja elättää lapsensa, joiden suhteen aika näyttää, pystyvätkö hekään normaaliin elämään ja siten itseänsä elättämään. Elisabetin pitää siis saada kertomuksellaan sen verran rahaa, että nuorinkin lapsista saa elämäntaipaleensa päätökseen. Eli noin seitsemänkymmenen vuoden elanto.

Paljonko maksaa Elisabetin ehkäpä 30 vuotta, sitten vanhimman lapsen vaikkapa 50 vuotta jne. jne? Satoja vuosia ihmisen elämää, kun ne kaikki laskee yhteen.

Pirulauta! Sellaista summaa ei olekaan, joka olisi kyllin tuosta haastattelusta. ensiksikin tuo ylläoleva ja lisäksi kaikki se, mitä he ovat menettäneet ollessaan kellarin kätköissä. Sen pikkupojan hampurilaiset esimerkiksi? Montako kertaa toiset viisivuotiaat ovat jo käyneet mäkkärillä?

Itkettää.....
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Tuli mieleeni, että minkä hiton takia aina muuten mainitaan, että Elisabeth lapsineen joutui vuosikymmenet kulkemaan kyyryssä. Ja mistä johtuu, että jompi kumpi pojista liikkui jotenkin ryömien? Olen ymmärtänyt, että kellari"asunnon" korkeus oli matalimmillaan tuon 170 senttiä. En tiedä valtavista saksalaisista, mutta minusta tuntuu uskomattomalta että kolme nuorta/lasta ja Elisabeth itse ovat kaikki olleet niin pitkiä, että ovat joutuneet kumartumaan tuossa tilassa.

Tosin, itse olen näin täysikasvuisenakin keskiverto 12-vuotiaan pojan kokoinen, joten mistäs minä mitään pituuksista ymmärrän :lol:
Timppa
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 11:43 am

Viesti Kirjoittaja Timppa »

joey kirjoitti:^ Tuli mieleeni, että minkä hiton takia aina muuten mainitaan, että Elisabeth lapsineen joutui vuosikymmenet kulkemaan kyyryssä. Ja mistä johtuu, että jompi kumpi pojista liikkui jotenkin ryömien? Olen ymmärtänyt, että kellari"asunnon" korkeus oli matalimmillaan tuon 170 senttiä. En tiedä valtavista saksalaisista, mutta minusta tuntuu uskomattomalta että kolme nuorta/lasta ja Elisabeth itse ovat kaikki olleet niin pitkiä, että ovat joutuneet kumartumaan tuossa tilassa.
Kokeile nyt vaikka alkuun vuosi olla sen korkuisessa tilassa. Ryhti tulee taatusti kumaraksi, jos ei mahdu edes käsiään oikomaan suoraan ylöspäin. Koko ajan pitää väistellä lamppuja. Lapset eivät voi pomppia sängyllä, koska pää ottaa kattoon. Ymmärrän hyvin.
* Älä ruoki trollia! *
ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

manta kirjoitti:Hän on sitkeä nainen. On selvinnyt kellarista ja aikoo selvitä lopusta elämästäänkin.
Veikkaan, että on selvinnyt nimenomaan lastensa takia/ansiosta. Luulen, ettei ilman lapsia olisi selvinnyt (olisi tehnyt itsemurhan). Elisabeth saa siis olla kiitollinen Josefille, joka auttoi häntä saamaan lapsia.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

ShipWreck kirjoitti:Elisabeth saa siis olla kiitollinen Josefille, joka auttoi häntä saamaan lapsia.

:lol: Just joo..... :lol:
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

joey kirjoitti:^ Tuli mieleeni, että minkä hiton takia aina muuten mainitaan, että Elisabeth lapsineen joutui vuosikymmenet kulkemaan kyyryssä. Ja mistä johtuu, että jompi kumpi pojista liikkui jotenkin ryömien? Olen ymmärtänyt, että kellari"asunnon" korkeus oli matalimmillaan tuon 170 senttiä. En tiedä valtavista saksalaisista, mutta minusta tuntuu uskomattomalta että kolme nuorta/lasta ja Elisabeth itse ovat kaikki olleet niin pitkiä, että ovat joutuneet kumartumaan tuossa tilassa.

Tosin, itse olen näin täysikasvuisenakin keskiverto 12-vuotiaan pojan kokoinen, joten mistäs minä mitään pituuksista ymmärrän :lol:
Jostain englantilaisesta nettilehdestä luin, että 18-vuotias Stefan on 170-senttinen. En tiedä muiden perheenjäsenten pituuksia, Kerstinin painoksi on jossain nettilehdessä mainittu 50 kg. Mutta siis itse asiaan, tältä sivulta näkee vähän ihmisten keskipituuksia eri maissa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Average_height

Itävaltaa ei tuossa ole mukana, mutta esimerkiksi naapurimaa-Saksassa miesten keskipituus on noin 180 cm. Mutta emme tosiaankaan tiedä Fritzlin suvun miesten pituuksia, joten luultavasti Stefanistakin olisi tullut pidempi jos olisi saanut kasvaa ulkomaailmassa.

Tuosta kyyryssä kulkemisesta, että vaikka korkeutta olikin 170 cm niin ei se silti ole riittävästi. Ei pysty oikomaan käsiään ja tuollainen korkeus on varsinkin aikuiselle ahdistavaa. Kuvittelepa itsesi asumassa aina noin matalassa tilassa. Lapset eivät ole voineet leikkiä vapaasti jne.
Vastaa Viestiin